Προς το περιεχόμενο

Direct Note Access - Νεο Melodyne για πολυφωνικα οργανα!


musictech

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το πως καταφερε ο τυπος να διαχωρισει σε ενα audio αρχειο ολες τιν νοτες ενος πολυφωνικου οργανου τοσο καλα....αποτελει αθλο.

 

Το κανει μεν αλλα δεν ειναι και τοσο καλα τα αποτελεσματα χανει λιγα λαδια ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

...ναι...υπαρχει στην αγορα και μετατρεπει το audio σε midi αλλα..ειναι για μονοφωνικα οργανα...το πως καταφερε ο τυπος να διαχωρισει σε ενα audio αρχειο ολες τιν νοτες ενος πολυφωνικου οργανου τοσο καλα....αποτελει αθλο αν κατσει καποιος να το καλοσκεφτει τι σημαινει αυτο.....δηλ την ιδια χρονικη στιγμη που σε ενα wav αρχειο πιανου συνυπαρχουν 10 νοτες καταφερνει να....τις διαχωρισει ολες..!! :-\ :-\ :-\

 

Προφανώς είναι ένα αρκετά χρήσιμο και δημιουργικό πρόγραμμα και η ευκολία που παρέχει το γραφικό περιβάλλον είναι καλοδεχούμενη, αλλά η μετατροπή audio σε midi και το να γίνει μία συγχορδία από μείζονα ελάσσονα και το να βρούμε μία νότα μέσα σε καμμιά δεκαριά, να την απομονώσουμε και να της αλλάξουμε τον αδόξαστο είναι κάτι το οποίο υπάρχει εδώ και ΧΡΟΝΙΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..εννοεις οτι υπαρχει εδω και χρονια προγραμμα που να το κανει αυτο καλα σε  audio αρχεια...? ::)...και λεω καλα γιατι το melodyne για κουρδισμα αλλα και γενικοτερα  editing σε μονοφωνικα οργανα νομιζω οτι απειχε απο ολα τα υπολοιπα γνωστα  αντιστοιχα προγραμματα....ο αλγοριθμος και ο τροπος που δουλευε προσεφερε καλυτερα αποτελεσματα απο οποιοδηποτε αλλο... :)

..τωρα αν υπηρχε κατι αντιστοιχο,το οποιο φυσικα να κανει οτι υποσχεται και στην πραξη οσο στην θεωρια...ειναι καλοδεχουμενο...σε ποιο αναφερεσαι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ultra-harmonizers της Eventide κάνουν αυτή τη δουλειά (και ένα εκατομμύριο άλλες) ΠΟΛΥ καλύτερα, σε real-time audio και όχι μόνο σε pre-recorded. Για την μετατόπιση νοτών δεξιά αριστερά κ.λ.π. χρησιμοποιούνται diatonic pitch-shifters μέσω των οποίων διατηρείται η συνάφεια τόνων-ημιτονίων στην μεταβαίνουσα κλίματα, είτε απλών pitch-shifters στους οποίους προκαθορίζουμε το ποσό/ποσοστό της μετατόπισης σε cents (+/-). Π.χ. για να μετατοπιστεί μία νότα κατά 3 ημιτόνια, δίνουμε pitch-shifting = 300.

 

Επίσης το pitch-shifting είναι τελείως glitch-free όταν επιλεχθούν συγκεκριμένα modules από την οικογένεια των pitch-shifters (αν θυμάμαι καλά πρέπει να λέγονται ultra-pitch shifters).

 

Όσον αφορά στην εξαγωγή μία νότας από μία συγχορδία, αν την αναλύσουμε σε time-domain με FFT θα δούμε ότι στο αρμονικό φάσμα τρείς αρμονικές από αυτές έχουν ευδιακρίτως μεγαλύτερη ένταση από τις υπόλοιπες. Αυτές οι τρείς είναι ουσιαστικά οι θεμελιώδεις συχνότητες των νοτών της συγχορδίας. Δεν ξέρω πως το έχει επιτύχει ο τύπος που έφτιαξε το Melodyne - μου έρχεται ένας τρόπος στο μυαλό μου αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Βασικά όλοι οι pitch-shifters δουλεύουν απροβλημάτιστα με δυνατές θεμελιώδεις συχνότητες και σχετικά normal φάσματα. Aν ένα τέτοιο normal σήμα το οδηγήσουμε σε ένα resonator ή σε πολλαπλά bandpass φίλτρα έτσι ώστε να δημιουργηθούν πολύ ισχυρά peaks και σε άλλες συχνότητες (με άλλα λόγια ψευδο-θεμελιώδεις συχνότητες), δεν ξέρω κατά πόσο οι pitch shifters θα δουλέψουν σωστά.

 

Από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι και η ανθρώπινη φωνή έχει ένα παρόμοιο αρμονικό φάσμα με διάφορα formants (τα οποία δεν είναι τίποτε άλλο παρά περιοχές υψηλής ενεργειακής συγκέντρωσης - τα οποία καθορίζουν την χροιά), οπότε μπορεί να κάνω και λάθος..  ::)

 

Μου αρέσει ο τρόπος που γίνεται στο Melodyne, δηλαδή το ότι μπορούμε να μετατοπίσουμε δεξιά-αριστερά τις νότες, αλλά θα συμφωνήσω με τον ffmakis ότι το αποτέλεσμα χάνει λίγο... λάδια. Μου φαίνεται ότι γλυστράει κάπως ο ήχος - αυτά τα glitches που λέγαμε.  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αναφερομουν σε hardware μηχανηματα οπως καταλαβες...και με ενδιαφερει κυριως το κουρδισμα και η διορθωση λαθων...παρ'ολα αυτα το melodyne δουλευει αψογα χωρις να δημιουργει προβληματα στον ηχο...ειναι η επιλογη πολλων τεχνικων κ παραγωγων παγκοσμιως....και αυτο δεν εχει να κανει μονο με την  αμεσοτητα κα την ευκολια του.Δεν ξερω πως δουλευει στα πολυφωνικα(αν και εντυπωσιαστηκα με  αυτο που ειδα..) αλλα σε μονοφωνικα οργανα δουλευει καταπληκτικα αν το δουλεψει κανεις σωστα.....

 

 

 

Όσον αφορά στην εξαγωγή μία νότας από μία συγχορδία, αν την αναλύσουμε σε time-domain με FFT θα δούμε ότι στο αρμονικό φάσμα τρείς αρμονικές από αυτές έχουν ευδιακρίτως μεγαλύτερη ένταση από τις υπόλοιπες. Αυτές οι τρείς είναι ουσιαστικά οι θεμελιώδεις συχνότητες των νοτών της συγχορδίας. Δεν ξέρω πως το έχει επιτύχει ο τύπος που έφτιαξε το Melodyne - μου έρχεται ένας τρόπος στο μυαλό μου αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Βασικά όλοι οι pitch-shifters δουλεύουν απροβλημάτιστα με δυνατές θεμελιώδεις συχνότητες και σχετικά normal φάσματα. Aν ένα τέτοιο normal σήμα το οδηγήσουμε σε ένα resonator ή σε πολλαπλά bandpass φίλτρα έτσι ώστε να δημιουργηθούν πολύ ισχυρά peaks και σε άλλες συχνότητες (με άλλα λόγια ψευδο-θεμελιώδεις συχνότητες), δεν ξέρω κατά πόσο οι pitch shifters θα δουλέψουν σωστά.

 

 

Μου αρέσει ο τρόπος που γίνεται στο Melodyne, δηλαδή το ότι μπορούμε να μετατοπίσουμε δεξιά-αριστερά τις νότες, αλλά θα συμφωνήσω με τον ffmakis ότι το αποτέλεσμα χάνει λίγο... λάδια. Μου φαίνεται ότι γλυστράει κάπως ο ήχος - αυτά τα glitches που λέγαμε.  :D

 

 

..η ιδεα σου αν την δουλεψεις λιγο ισως να εχει καλα αποτελεσματα...παρ'ολα αυτα δεν πρεπει να απαξιωνουμε ουτε να περιφρονουμε αυτο που εχει καταφερει ο τυπος γιατι πραγματικα...ειναι καταπληκτικο αυτο που εχει καταφερει....οχι μονο στην θεωρια αλλα και στην πραξη..!! ;) ;) ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...και με ενδιαφερει κυριως το κουρδισμα και η διορθωση λαθων...παρ'ολα αυτα το melodyne δουλευει αψογα χωρις να δημιουργει προβληματα στον ηχο...ειναι η επιλογη πολλων τεχνικων κ παραγωγων παγκοσμιως....και αυτο δεν εχει να κανει μονο με την  αμεσοτητα κα την ευκολια του.Δεν ξερω πως δουλευει στα πολυφωνικα(αν και εντυπωσιαστηκα με  αυτο που ειδα..) αλλα σε μονοφωνικα οργανα δουλευει καταπληκτικα αν το δουλεψει κανεις σωστα.....

 

Πολύ σωστά ;).....o βασικός σκοπός του Melodyne τουλάχιστον στην μονοφωνική εκδοχή του είναι η δυνατότητα να παρέμβει κάποιος στο "μικροκούρδισμα" μιας μουσικής φράσης ακόμα και μέσα στην ίδια βασική νότα ( πχ ένα "άτσαλο" βιμπράτο ή η "χαμηλή" κατάληξη μιας φωνητικής φράσης), στον "τρόπο" που γίνεται η μετάβαση από την μία νότα στην άλλη και φυσικά το απλό pitch correction.....ε και κατά επέκταση το pitch shifting (το οποίο επαναλαμβάνω δεν είναι ο βασικός σκοπός ύπαρξης του melodyne). Τα αποτελέσματα  ειδικά στους 3 πρώτους τομείς είναι εκπληκτικά...αρκεί βέβαια και ο χειριστής να αντιληφθεί το σύνολο των λειτουργειών του.....θεωρώ πως δεν υπάρχει κάποιος άλλος, software ή hardware επεξεργαστής που να κάνει κάτι τέτοιο και τόσο καλά και φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί (ως ανομοιο) με οποιοδήποτε pitch shifter.....

 

Τα βασικά του μειονεκτήματα κατ'εμέ.....

- το ότι δεν είναι real time το κάνει λίγο δύσχρηστο ειδικά σε ότι αφορα το editing (copy - paste)

- υπάρχουν κάποια bugs, τουλάχιστον στο cubase  - αλλά αυτό σίγουρα θα λυθεί κάποια στιγμή ;)

- κάποιες φορές, ειδικά σε βαρύτονες αντρικές φωνές, οι αρμονικές  "μπερδεύουν" το pitch tracking με αποτέλεσμα η γραφική απεικόνιση να μην ειναι και πολύ ρεαλιστική....μάλλον κάποιες φορές αγγίζει τα όρια του σουρρεαλισμού ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γνώμη μου είναι ότι melodyne ειναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη στα software audio εδώ και χρόνια. Αυτο που εχει επιτυχει και ο τρόπος που το κάνει ειναι απλά απίστευτο και μονο σε midi γινεται με τέτοια ποιότητα. Αν υπαρχουν κι αλλα προγράμματα δεν τα εχω δει ακομα για να πω γνωμη πάντως το συγκεκριμένο αν μη τι αλλο λύνει χέρια, γλιτώνει χρόνο και είναι επίτευγμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρ'ολα αυτα δεν πρεπει να απαξιωνουμε ουτε να περιφρονουμε αυτο που εχει καταφερει ο τυπος γιατι πραγματικα...ειναι καταπληκτικο αυτο που εχει καταφερει....οχι μονο στην θεωρια αλλα και στην πραξη..!! ;) ;) ;)

 

Μα δεν το περιφρόνησα. Και μένα μου άρεσε σε μεγάλο βαθμό - η ευκολία του οπτικού περιβάλλοντος κ.λ.π. είναι αδιαμφισβήτητη και μπράβο σε αυτόν που το έκανε. Φαντάζομαι ότι θα συνεχίζει να το βελτιώνει και να προσθέτει στοιχεία. Απλά θεωρώ ότι αυτά τα πράγματα, σε μεγάλο βάθμο ήδη έχουν γίνει.  :)

 

θεωρώ πως δεν υπάρχει κάποιος άλλος, software ή hardware επεξεργαστής που να κάνει κάτι τέτοιο και τόσο καλά και φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί (ως ανομοιο) με οποιοδήποτε pitch shifter.....

 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Δεν υπάρχει τίποτε που να αγγίζει το H-8000FW στον τομέα pitch-shifting. Τουλάχιστον, τίποτε που να ξέρω εγώ.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γιάννη καταννοώ την παθολογική σου αγάπη για το Eventide ;D ;D ;D ;D ;D....αλλά μάλλον δεν πρόσεξες καλά τι έγραψα.....'εγραψα πως πολύ απλά δεν μπορούν να συγκριθούν ως ανόμοια ;)

 

το melodyne ΔΕΝ είναι ένα απλό pitch shifter....ίσως δεν του έχεις δώσει την σημασία και τον χρόνο που χρειάζεται για να το "ανακαλύψεις".....επαναλαμβάνω:

.....o βασικός σκοπός του Melodyne τουλάχιστον στην μονοφωνική εκδοχή του είναι η δυνατότητα να παρέμβει κάποιος στο "μικροκούρδισμα" μιας μουσικής φράσης ακόμα και μέσα στην ίδια βασική νότα ( πχ ένα "άτσαλο" βιμπράτο ή η "χαμηλή" κατάληξη μιας φωνητικής φράσης), στον "τρόπο" που γίνεται η μετάβαση από την μία νότα στην άλλη και φυσικά το απλό pitch correction.....ε και κατά επέκταση το pitch shifting (το οποίο επαναλαμβάνω δεν είναι ο βασικός σκοπός ύπαρξης του melodyne). Τα αποτελέσματα  ειδικά στους 3 πρώτους τομείς είναι εκπληκτικά...

 

Σκοπός του είναι η επέμβαση σε μονοφωνικά όργανα 'όπως (κυρίως) η ανθρώπινη φωνήπου από την φύση τους κάποιες φορές ξεφεύγουν από το συγκερασμένο τονικό σύστημα ;D....αυτό που προσφέρει είναι η δυνατότητα να "επιλέξουμε" τον τρόπο που κινείται, "συμπεριφέρεται" η βασική συχνότητα της φωνής οργάνου και όχι απλά να μετατοπίσουμε διατονικά ένα τμήμα της ή και όλη....δεν αμφιβάλω πως οι αλγόριθμοι του harmoniser είναι τρομεροί και φοβεροί και η επεξεργατική του ικανότητα απίστευτη....ΑΛΛΑ μιλάμε για τελείως άσχετα πράγματα

η ουσία του melodyne είναι τα εξειδικευμένα εργαλεία του, η πανέξυπνη γραφική απεικόνιση της συχνοτικής κίνησης σε σχέση με τον χρόνο αλλά και το amplitude και βέβαια η ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ιδέα της ενσωμάτωσης ενός audio player μέσα σε ένα plugin καθιστώντας δυνατή  την άνετη συμβίωση μιας on real time επεξεργασίας με το DAW host.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου