Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μεγαφώνου σε combo & Warmoth μπράτσο.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Hello Everybody!!

 

Θέλω να αλλάξω ηχείο στον peavey classic 30 που έχω και σκέφτομαι να βάλω το eminence governor (16Ω) (δέχομαι τυχόν προτάσεις). Το θέμα είναι ότι πήγα από την omicron control σήμερα (που τυχαία είναι αντιπρόσωπος της Peavey άλλα και Eminence!) και μου είπαν ότι δεν ξέρουν αν μπορούν να κάνουν την τοποθέτηση αυτοί στον ενισχυτή (αν και έλειπε ο τεχνικός και άρα παίζει και να μπορούν), άλλα λόγω ότι βρίσκω και το ηχείο στην μίση τιμή από τον thomman, θα ήθελα να μου προτείνεται κανέναν κάλο τεχνικό που να μπορώ να τον πάω ώστε να αλλαχτεί το ηχείο.

 

Ξέρω ότι είναι σχετικά εύκολη δουλειά η αλλαγή και είχα σκοπό να την κάνω μονός μου, άλλα διάβασα ότι για να τοποθετηθεί στον συγκεκριμένο ενισχυτή πρέπει να βγει το chassis γιατί αλλιώς δεν χωράει να μπει, οπότε μάλλον πρέπει να το κάνει τεχνικός!

 

Και μια δεύτερη ερώτηση / απορία! (SUPERFUNK help! :D )

 

Κοίταζα στο warmoth μπράτσα για την fender μου (μια Fat strat mexico με duncan μαγνήτες), μιας και φαίνονται πολύ καλύτερα από τα vintage που προσφέρει η fender. Όμως, είδα στην κατηγορία αν είναι συμβατό με την κιθάρα μου το έξης: "Known Incompatibility = Fat Strat® - 22 fret, no overhang"! τι σημάνει αυτό? Το overhang είναι το κενό που έχει συνήθως το 22αρι fretboard με το σώμα? Και αν δεν υπάρχει είναι κακό?

 

Ευχαριστώ εκ των πρότερων!

Marshall JVM410 + 1960 cab, USA Charvel San Dimas 2H

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημαινει οτι η ταστιερα δεν θα "εξεχει" πανω απο το Pickguard στο 22ο μπρατσο,θα ταιριαζει ομως,παντως μπορεις να παραγγείλεις και το vintage construction/modern features μπρατσο μια & η κιθαρα σου εχει 22 ταστα (εχει την ιδια κατασκευη με το vintage αλλα 22 ταστα & compound radius).

 

Τομεγαφωνο παρτο απο τον Thomann & τοποθετησε το μονος σου,ειναι πανευκολο να αφαιρεσεις το chasis απο τον classic 30 γιατι ειναι παναλαφρο (απλα ξεβιδωνεις τις βιδες που το κρατανε πανω στην καμπινα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ & παντοτε κρατωντας το chasis με το αλλο σου χερι για να μην πεσει & σπασουν οι λυχνιες).

Ολη η σειρα της EMINENCE ειναι φανταστικη & η επιλογη σου ειναι καλη

 

στο www.eminence.com μπορεις να δεις τα χαρακτηριστικα ολων των μεγαφωνων καθως & τα recommendation τους για καθε τυπο ενισχυτη (κοιτα το guitar amp speaker compatibility chart)

 

Aληθεια γιατι θες να αλλαξεις το μεγαφωνο?

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συμβουλη μου ειναι : πρωτου το αλλαξεις ακουσετο πρωτα!!!! (αν δεν το εχεις ακουσει ηδη.....)

Και η δευτερη συμβουλη ειναι : D.I.Y. η αλλιως καν'το μονος σου, πραγαμτικα δεν ειναι τιποτα, λυσε τις βιδες του σασι, θυμησου απο που τις ελυσες (μην τις χασεις), ξεβιδωσε το παλιο ηχειο, βαλε το καινουριο (η συνδεση δυο καλωδια ειναι), ξαναβιδωσετο και εισαι ετοιμος......(μπορει και να γινει εκρηξη :lol: )

Πραγματικα δε βλεπω καπου τη δυσκολια... :?: :) :) μη δυσταζεις....

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης αν το αλλαξεις θα πρεπει να το "στρωσεις" για να ερθει στα ισια του & να αποδωσει πραγματικα τον ηχο του.

συνδεσε απλα ενα cd player με τον ενισχυτη βαλτο στο repeat & αστο να παιζει σε μετρια-χαμηλη ενταση ολο το βραδυ :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας!!

 

Η τοποθέτηση του ηχείου καθαυτή ξέρω ότι είναι πανεύκολη, έχω ξανακάνει και παλιότερα σε έναν solid state ενισχυτή με έναν φίλο άλλα και σε hifi ηχεία έχω αλλάξει, άπλα είδα αυτό το chassis removal με φόβισε λίγο! ¶λλα αν είναι άπλα μερικές βίδες να βγάλω και τίποτα άλλο, τότε λογικά δεν θα με δυσκολεύει!

 

Τώρα το ηχείο το αλλάζω για να βελτιώσω στα σημεία τον ήχο του peavey που έχει στα αυτιά μου λίγο υπερβολικά πρίμα άλλα και να του δώσω λίγο παραπάνω "βρετανικό" ήχο που μου αρέσει στα γκάζια! Όχι ότι έχει κάποιο πρόβλημα ιδιαίτερο, άλλα και η κοινή γνώμη λέει ότι με αλλαγή ηχείου ο συγκεκριμένος ενισχυτής βελτιώνεται κατά πάρα πολύ, ε και για 48 € που το βρίσκω το ηχείο δεν είναι και καμιά επένδυση! :D Το έχω ακούσει το governor (βέβαια σε άλλο ενισχυτή δυστυχώς) και έχει έναν ήχο παρόμοιο με το Celestion v30 αν και λίγο πιο γλυκό μου φάνηκε και γενικά μου άρεσε πολύ ο ήχος! Για το στρώσιμο το ξέρω ότι χρειάζεται να γίνει, όπως και σε όλα τα καινούργια ηχεία ώστε να ανοίξουν οι ενώσεις του ηχείου.

 

Τώρα για το μπράτσο, δηλαδή δεν θα υπάρχει πρόβλημα τοποθέτησης ε? Βασικά το να μην εξέχει η ταστιέρα, αισθητικά τουλάχιστον το προτιμώ! (Τώρα δεν ξέρω αν παικτικά έχει καμιά διάφορα άλλα δεν νομίζω). Μάλλον για το Vintage Modern πάω μια και ενώ σαν ιδέα το Double truss rod ακούγεται πολύ κάλο (χωρίς την ανάγκη για κάθε λίγο και λιγάκι σετάρισμα), ακούω συνεχεία ότι σκοτώνει τον ήχο! Superfunk εσύ έχεις με double σε καμιά από τις κιθάρες σου? αν ναι πια η άποψη σου? Σκέφτομαι να χτυπήσω ένα με 3A Birdseye Maple και Brazilian Rosewood ταστιέρα. Α και κάτι άλλο! Το compound radious είναι βολικό? ή είναι καλύτερο να πάω για straight radious ή 9.5" ή 12"?

 

Ευχαριστώ και πάλι γα τις απαντήσεις!

Marshall JVM410 + 1960 cab, USA Charvel San Dimas 2H

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4.jpg

 

η αριστερη Tele εχει total vintage & η δεξια warmoth construction (με double rod)

 

oντως το double rod ειναι πολυ βαρυ (σχεδον το διπλασιο απο το απλο) ομως ΔΕΝ σκοτωνει τον ηχο,τουλαχιστον η συγκεκριμενη Tele ακουγεται το ιδιο καλα με τη vintage (για να σου πω και την αληθεια οταν αλλαξα τα μπρατσα μεταξυ τους δεν ακουσα καμμια σημαντικη διαφορα,ισως λιγο περισσοτερο sustain στο double rod :wink: )

 

τα figured μπρατσα (birds eye,flame κτλ) ειναι ΠΟΛΥ πιο ασταθη απο τα απλα (αν & με ξεχωριστη rosewood ταστιερα μαλλον δεν θα εχεις προβλημα μια και τα 2 piece μπρατσα ειναι πολυ πιο σταθερα απο τα one piece) οποτε αν ζεις σε μερος με εντονες μεταβολες υγρασιας παρε το double,παντως εγω 2 χρονια τωρα δεν εχω ρυθμισει το relief σε ΚΑΜΜΙΑ απο τις δυο μια και τα μπρατσα αυτα δεν καταλαβαινουν τιποτα (straight like an arrow!!)

 

παρε το compound radius ,θα με θυμηθεις :wink:

 

προσωπικα παντως προτιμω το total vintage γιατι μουν τη σπανε τα 22 ταστα...

 

α.βαλε οπωσδηποτε stainless steel frets!

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς και οι 2 tele, κούκλες! :)

 

Κατά δεύτερον, πάντα πολύτιμη η βοήθεια σου!

 

Τώρα μου βάζεις νέα δεδομένα! Μένω στα highlands :P της ¶γιας Μαρίνας στην Ηλιούπολη και από υγρασία δυστυχώς έχω αρκετούτσικη όπως και μεταβολές στην θερμοκρασία λόγο τζαμαρίας που την χτυπάει ο ήλιος τα μεσημέρια! Έχω και air condition για την ζέστη το καλοκαίρι που δεν μπορεί να είναι 24/7 ανοιχτό, οπότε...

 

Για να καταλάβεις στην fender μου ρυθμίζω (ελάχιστα βέβαια, μην φανταστείς) ανα 4μηνο το μπράτσο που έχει ίσα τσιμπήσει (βέβαια είμαι και λίγο σπαστικός μιας και μου αρέσει το μπράτσο να είναι τουφέκι)!

 

Τώρα αυτό που λες για τα figured μπράτσα, λες να έχω πρόβλημα? Λες να πάω για απλό maple? Α, btw ποια η διάφορα από το απλό maple με το 1/4 sawn maple? Έλεγα μια και η αγορά μπράτσου είναι κάτι που γίνεται μια φορά (άντε 2 :P ), να πάρω ότι καλύτερο μπορώ από άποψη ξύλων και ποιοτικά και εμφανισιακά! Τώρα αφού μου λες ότι το double truss rod δεν κάνει και καμιά τεραστία διάφορα στο ήχο (και το παραπάνω sustain δεν είναι και άσχημο...!) τότε θα πάω προς τα εκεί! Όσο για compound radious μάλλον θα το χτυπήσω και για steel frets είναι σίγουρο!

 

Ευχαριστώ και πάλι!!

Marshall JVM410 + 1960 cab, USA Charvel San Dimas 2H

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

quarter shawn maple=PERFECTION!

Αξιζει & με το παραπανω μια και ειναι φυσικα πολλες φορες πιο σταθερο απο το flatshawn,καποιοι υποστηριζουν οτι εχει & καλυτερο ηχο,αλλα δεν νομιζω (η Fender ποτε δεν ειχε quarter shawn μπρατσα εκτος απο τις πρωτες τελε που ΔΕΝ ειχαν βεργα 8O ....)

Αν παρεις quarter shawn μαλλον το διπλο τρας ροντ δεν θα σου χρειαστει (σκεψου οτι πολλες απο αυτες τις πρωτες τελε υπαρχουν ακομα & τα μπράτσα τους ειναι τουφεκια :wink: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

quarter shawn maple=PERFECTION!

Αξιζει & με το παραπανω μια και ειναι φυσικα πολλες φορες πιο σταθερο απο το flatshawn' date='καποιοι υποστηριζουν οτι εχει & καλυτερο ηχο,αλλα δεν νομιζω (η Fender ποτε δεν ειχε quarter shawn μπρατσα εκτος απο τις πρωτες τελε που ΔΕΝ ειχαν βεργα 8O ....)

[/quote']

 

Πλεον υπαρχει η Eric Johnson signature (ανυπομονω να τη δοκιμασω) με maniki 1/4shawn maple.

Εκεινο που με γαργαλαει και θα ηθελα να δοκιμασω ειναι να παρω απο warmoth ενα 24 3/4 conversion neck και να το βαλς σε μια στρατ μου.....φενεται ενδιαφερουσα μετατροπη.

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

 

¶ρα όπως το βλέπω, είτε Birdseye maple (3Α ktl) με double truss rod, είτε 1/4 sawn maple με vintage ή double truss rod! έτσι δεν είναι?

 

Αν παραβλέψουμε το οικονομικό παράγοντα, ποιο κατά την γνώμη σου είναι καλύτερο? Πάντα σε συνδυασμό με Brazilian rosewood (Σκεφτόμουνα και έβενο για ταστιέρα άλλα ακούω ότι είναι πιο πρίμο ξύλο από το rosewood οπότε δεν ξέρω κατά ποσό ταιριάζει με τους Alnico 5 μαγνήτες μου)!

 

Ευχαριστώ και πάλι!!

Marshall JVM410 + 1960 cab, USA Charvel San Dimas 2H

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου