Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για επιλογή ενισχυτών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

οι hybrid της vox με την λαμπα στην εξοδο(εκει νομιζω...) ...τι λενε??

 

Πολυ καλοι ειναι (για αυτο που ειναι), ειχα τον ad30vt, αλλα ο Super Champ μου αρεσει καλλίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Προφανώς ωδείο σημαίνει (και) αρκετή πιτσιρικάρία η οποία θα θέλει πρόβες, (στο λέω από πρώτο χέρι) οπότε έχε στο μυαλό σου, τη χρήση που θα γίνεται από όχι και τόσο εξειδικευμένα άτομα  καθώς και την ποικιλία των ήχων που θα χρειάζονται. Σκέψου κάποιον τρανζίστορατο ενισχυτή με ενσωματωμένα εφφέ,  τύπου line6 , marshall avt  κάτι τέτοιο μου έρχεται τώρα, θα σε βγάλει από τα δύσκολα...

 

+1 και προτεινω:

 

http://www.thomann.de/gr/line6_spider_jam.htm

 

για τους παρακατω λογους:

 

Τρανζιστορ, 75W, 12αρι Celestion, μοντελιγκ εφε-ενισχυτων, δυο εισοδοι κιθαρες, μικροφωνο XLR, line in, line out, πεταλι, ακουστικα, κουρδιστηρι, looper  ετοιμα jam tracks και drums να συνοδευουν τους μαθητες, υποστηριξη αποθηκευσης σε SD καρτα, ...

 

 

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 και προτεινω:

 

http://www.thomann.de/gr/line6_spider_jam.htm

 

για τους παρακατω λογους:

 

Τρανζιστορ, 75W, 12αρι Celestion, μοντελιγκ εφε-ενισχυτων, δυο εισοδοι κιθαρες, μικροφωνο XLR, line in, line out, πεταλι, ακουστικα, κουρδιστηρι, looper  ετοιμα jam tracks και drums να συνοδευουν τους μαθητες, υποστηριξη αποθηκευσης σε SD καρτα, ...

 

Χωρίς παρεξήγηση, αλλα για αυτούς ακριβώς τους λόγους δεν θα τον έπαιρνα ποτέ για ένα ωδείο ή στουντιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι VOX Valvetronix που ανέφερες είναι φοβεροί ενισχυτές, έχει ο κολλητός μου έναν που τον πήρε από παρότρυνση δική μου, και είναι απίστευτος, καλύτερος απο οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα λεφτά. μπορεί και να συνδεθεί με εξωτερικό ηχείο στο μέλλον οπότε δεν θα έχεις και θέμα με την ισχύ, ή μπορείς να πάρεις την κεφαλή.

 

Βασικά, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να πάρεις κεφαλή modelling. Αν πάρεις λαμπάτο σε ωδείο, οι πιθανότητες είναι πως (χωρίς να θέλω να προσβάλλω το ωδείο σου) κάποια στιγμή, όταν οι λάμπες "πεθάνουν", κανείς δεν θα τις αλλάξει. Ίσως στην αρχή να τους φροντίζουν, αλλά μετά από λίγο καιρό...

 

άλλωστε οι modelling προσφέρουν και το variety που χρειάζεστε, έτσι ώστε να μπορεί να παίξει καθαρά ο μπλουζ - μάνιακ, και βρώμικα ο μεταλλάς.

για μένα είσαι κάπου εδώ:

 

http://www.thomann.de/gr/vox_ad100vth.htm

 

http://www.thomann.de/gr/line6_spider_iii_hd_150.htm

 

http://www.thomann.de/gr/ibanez_mimix150h.htm

 

Ο Ibanez δεν ξέρω τι λέει, αν κάποιος τον έχει ακούσει ας σου πεί. Εγώ μάλλον θα έπαιρνα το vox, τώρα εσύ για τις ανάγκες σου κοίτα ποιόν προτιμάς

Gibson Les Paul Goth: Dream guitar

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα στους πρότεινα κι εγώ τους Valvetronix, είναι πολύ καλοί και νομίζω ακριβώς αυτό που ζητάς. Δεν είναι λαμπάτοι και ως εκ τούτου κάπως ευαίσθητοι (έχουν μια προενισχύτρια λάμπα που είναι συνδεδεμένη με ένα πατενταρισμένο κύκλωμα της Vox για προσομοίωση ήχων), έχουν καλές τιμές και αντέχουν κακομεταχείριση (σε λογικά πλαίσια). Προτίμησε τον 30ρη με το 10ρι ηχείο ή τον 50ρη με το 12ρι. Σε καμία περίπτωση δεν θα συνιστούσα οποιονδήποτε Fender από την σειρά XD που τους μισώ με πάθος, σε αντίθεση με τον Άγγελο που τους προτείνει συνεχώς!  ;D

 

 

(Οι λάμπες όταν παραδώσουν το πνέυμα αλλάζονται. Ειδικά όταν δεν ακούγεται πια τίποτα. Αδύνατο να... ξεχαστεί κάτι τέτοιο).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς παρεξήγηση, αλλα για αυτούς ακριβώς τους λόγους δεν θα τον έπαιρνα ποτέ για ένα ωδείο ή στουντιο.

???

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  ???

 

Γιατί όπου υπάρχει πολύς κόσμος που χειρίζεται ένα μηχάνημα πολύπλοκο οι πιθανότητες να γίνει ζημιά είναι πολύ μεγαλύτερες. Πρεπει να λάβει κανείς υπ όψιν του ότι οι άνθρωποι που θα το χειρίζονται δεν θα έχουν την ίδια προσοχή με αυτόν που θα ήταν δικός του ο εξοπλισμός. Ετσι όσο πιο απλό είναι ένα μηχάνημα τόσο περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης έχει, τόσο σε φυσικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο παραμετροποίησης κλπ

 

δλδ πρακτικά μιλώντας ο ένας θα σώσει έναν ήχο και ο επόμενος θα του τον σβύσει ή θα του αλλάξει διάφορα settings. Επίσης ο μέσος άνθρωπος που ΔΕΝ είναι δικός του ο εξοπλισμός δεν θα μπορέσει να βρεί τον χρόνο να τον μάθει.

 

Το έχω ζήσει, την εχω πατήσει και έμαθα οτι ... Οσο πιο απλό, τόσο πιο καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όπου υπάρχει πολύς κόσμος που χειρίζεται ένα μηχάνημα πολύπλοκο οι πιθανότητες να γίνει ζημιά είναι πολύ μεγαλύτερες. Πρεπει να λάβει κανείς υπ όψιν του ότι οι άνθρωποι που θα το χειρίζονται δεν θα έχουν την ίδια προσοχή με αυτόν που θα ήταν δικός του ο εξοπλισμός. Ετσι όσο πιο απλό είναι ένα μηχάνημα τόσο περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης έχει, τόσο σε φυσικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο παραμετροποίησης κλπ

 

Για ωδείο μιλάμε, όχι για παιδική χαρά που οι κούνιες και οι τσουλήθρες πρέπει να είναι φτιαγμένες με προδιαγραφές πυρηνικού πολέμου για να αντέξουν την λαίλαπα των μικρών δαιμόνων! Αυτό σαν παρατήρηση για να εκφράσω τη διαφωνία μου, και την συμφωνία μου με την πρόταση του Evris που βοηθάει πολύ την δημιουργικότητα και την μάθηση. Στο κάτω κάτω τα μικρά θα παίζουν με επιτήρηση.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ανθρωπος γνωμες θελει να ακουσει και θα κανει ο,τι καταλαβαινει μετα...

 

Να στηριξω εγω την δικια μου:

 

Υποτιθεται οτι ενα μοντελινγκ-τζαμιγκ ενισχυτακι προσφερει εναν ευκολο τροπο να ακουσεις ηχους, εφε, βαθος, delay, ... που ενας πιτσιρικας που ερχεται να μαθει δεν εχει αλλο τροπο να παραγει. Καπως πρεπει το 10χρονο να γλυκαθει, να πειραματιστει, να καταλαβει τι κανει αυτο το ηλεκτρικο οργανο και που διαφερει απο την κλασσικη (κατα τα αλλα και τα δυο ταστα εχουν και 6 χορδες). Μπορει να καταλαβει τι ειναι το δωδεκαμετρο, το shuffle, το straight beat μεσω των ετοιμων συνοδευτικων drums και jam tracks με ενα πληκτρο και να μην ειναι μονο θεωρια ουτε να χρειαζεται να περιμενει τον ντραμιστα της σχολης. Μπορει να παρει χαμπαρι τι σημαινει τζαμαρισμα, συγχρονισμος, αυτοσχεδιασμος in time, ακομα και σε ενα ωριαιο μαθημα χωρις συμμαθητες μεσω των jam tracks. Να δοκιμασει να τραγουδησει με μικροφωνο πανω στο jam track και την κιθαρα του. Με ενα συμμαθητη η με τον δασκαλο να συνδεσουν και να παιξουν μαζι. Να μαθει τι σημαινει διαφορετικος (μεσω modelling) ενισχυτης, τι ρολο παιζει στον ηχο κλπ. Αλλωστε, σε τελικη αναλυση, ολα αυτα τα μπλιμπλονια αν δε θες, δεν τα δουλευεις και καθολου και τον δουλευεις σκετο και τελειωνεις. Το οτι ειναι τρανζιστορ σημαινει οτι και να τον ανοιξεις αγαρμπα χωρις ζεσταμα, να τον ξεχασεις αναμενο το βραδι γενικα θα επιβιωσει ευκολοτερα (απο θεμα σερβις). Ειμαστε 2008, δεν μπορει να κουρδιζει καποιος με διαπασων Λα. Πρεπει να δει οτι υπαρχει συσκευη που πατας ενα κουμπι και σου δινει τονο. Οτι μπορεις να επεμβεις στον ηχο, οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο να δοκιμασεις να του αλλαξεις τα φωτα...

 

Ενα τετοιο ενισχυτακι, μεσα στη φτηνια του ειναι εξαιρετικο εργαλιο ωστε ο μαθητης να παρει ενα γρηγορο βαφτισμα πυρος εντος περιορισμενου χρονου μαθηματος, να καταλαβει οτι ηλεκτρικη κιθαρα  ειναι ενα συνολο απο δακτυλα, θεωρια, τεχνολογιες, ευκολιες, εφε, ενισχυτες, ηχους, ειναι ενταγμενη σε ενα συνολο (γκρουπ) και πρεπει να παιζει εντος χρονου, να παταει στα ακορντα κλπ, να καταλαβει τι γενικως συμβαινει... Ειναι πολυ σημαντικοτερο απο το να δειξεις σε ενα 10χρονο τον γυμνο λαμπατο ηχο απο την συνεισφορα της προενισχυτριας ενος κουτιου που εχει ON/OFF και volume. Δεν τον κερδιζεις τον υποψηφιο μαθητη/κιθαριστα με τον ιδιο τροπο, ουτε του προσφερεις τις ιδιες δυνατοτητες και οραμα.

 

 

Κατα την γνωμη μου το 90% των παιδιων που ερχονται σε ενα ωδειο για να μαθουν ηλεκτρικη κιθαρα το κανουν επειδη ακουσαν ανθρωπους να παιζουν παπαδες, να βγαζουν αυτους ολους τους ηχους, τα περιεργα εντυπωσιακα πραματα και θελουν να τα μαθουν και απογοητευονται αν και ο τελευταιος συμμαθητης τους μπορει να τα εχει και αυτοι στο ωδειο τους μετα απο 5 χρονια μαθημα ουτε που τα εχουν δει, λες και ζουμε στα βουνα... (Το αλλο 10% παει ωδειο για να μαθει κλασσικη επειδη ετσι αποφασισαν οι γονεις :) )

 

Οσο για το αν οι μαθητες παιζουν με τους ηχους και χαλαει ο ενας του αλλου τις ρυθμισεις, το κανεις να ακουγεται σαν κατι κακο. Για μενα, αυτο ακριβως ειναι το νοημα. Δεν ειμαστε στην εποχη που ολοι κυκλοφορουσαν με το ιδιο Ζασταβα του ιδιου εργοστασιακου χρωματος. Υπαρχουν πιθανοτητες να υπαρχουν πια ανθρωποι που θελουν να δοκιμασουν περισσοτερα πριμα και λιγοτερο distortion απο τον διπλανο τους, οσο και να μας σοκαρει αυτο σαν σκεψη :)

 

 

(Να σημειωσω εδω οτι για ολες αυτες τις δυνατοτητες εγω παιζω ηλεκτρικη κιθαρα αντι κλασσικης και η μικρη μου αρμονιο αντι πιανου. Καθε μερα αλλαζει τους ηχους της, παταει κουμπια, βαζει μετρονομους, ντραμς, ετοιμα ακορντα κλπ. Ο,τι καλυτερο για ενα πιτσιρικι δηλαδη :) Ομολογω και εγω οτι μερικες φορες πειραζω κουμπια στον εξοπλισμο μου)

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου