Προς το περιεχόμενο

Χρήση Equalizer και διάφορα paterns


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

και μερικά απλά (όσο μπορώ να τα θέσω) σκόρπια tips και από μένα για τους άπειρους φίλους:

 

- βάλτε μαύρα γυαλιά πάρτε ένα ακορντεόν και αντί να βγείτε στην ομόνοια πηγαίνετε για mix...

ο καλύτερος ηχολήπτης είναι ο "τυφλός" ηχολήπτης... αντιμετωπίστε το προβληματικό σας take με

"κλειστά μάτια", ακούγοντας και σαρώνοντας και όχι βλέποντας και "σχεδιάζοντας"...

το τελευταίο αφήστε το στους γραφίστες... μη χάσουν και τη δουλειά τους οι άνθρωποι...

τα καλά και τα κακά του ψηφιακού μας κόσμου συγκερασμένα σε μια ευκολία που μεταλλάσουμε

απαίδευτα σε δημιουργικό ευνουχισμό σε αυτή την περίπτωση....

 

- σε κάθε προσπάθεια  ηχητικής μίξης έχουμε (ή θα έπρεπε να έχουμε) δύο τρόπους ακρόασης..

την "οριζόντια" και την "κάθετη"...

η πρώτη είναι η γενική ψιλοαδιάφορη και αποστασιοποιημένη από επιμέρους λεπτομέρειες, δίνοντας

αρχικά βάση στην ίδια τη μουσική σαν να είμασταν στο σαλόνι μας ακούγοντας ένα τελειωμένο

έργο που μόλις αγοράσαμε και έπειτα στο τι μπορεί να μας ενοχλεί συχνοτικά στο σύνολο...

πχ υποέλεγχος στα χαμηλά...

αφού εντοπίσουμε τα προβλήματα προχωράμε στην "κάθετη" όπου ψάχνουμε την "πηγή-αιτία" του προβλήματος...

στο παράδειγμα μας τι μπορεί να φταίει?

μήπως η "ξεχειλωμένη" σι ενός κακοσαμπλαρισμένου ηλεκτρικού μπάσου που σε συνδυασμό με μια πλαδαρή μπότα

μεταμορφώνουν το rythm section σε  "ωτοστόπερ"  στο πλάι μιάς ατέλειωτης ευθείας που δίνει άλλοθι

στην ύπαρξη ενός ξεχασμένου μοτέλ του αμερικάνικου νότου με μόνη πηγή τροφής ένα παρηκμασμένο φασφουντάδικο?

 

και τελικά πριν καταφύγουμε σε ατέρμονες προσπάθειες να το συνεφέρουμε υπερτιμώντας τα ταλαίπωρα eq μας,

μήπως καλύτερα να ξαναπαίζαμε και τίποτα έχοντας και το αποτέλεσμα καλύτερο και τα νεύρα μας σώα και τις ώρες μας

ελεύθερες για πιο δημιουργική ενασχόληση?

 

στη διάρκεια μιας μίξης επιβάλλεται κάθε φορά μετά τα απαραίτητα διαλείματα (που για τους επαγγελματίες είναι ταμπού αλλά

για τους ερασιτέχνες ένδειξη ασέβειας στην ελευθερία έκφρασης τους η παραμέλησή τους), να ξεκινάμε με μία "οριζόντια"

επανεξετάζοντας με πιο καθαρό μυαλό και αυτιά την διαδρομή μας...

 

- ποτέ αρχικά eq σε solo track (εκτός αν έχετε αυτιά ελέφαντα και εμπειρία μαθουσάλα χωρίς αλτσχάιμερ..)

... πρώτα πρόχειρο mix σε επίπεδο leveling και μετά επέμβαση με φειδώ αναζητώντας συχνοτικά

προβλήματα επιμέρους οργάνων.. πάντα σε πρώτη φάση "χοντροκομένα" μέσα στο σύνολο και ακολούθως

"μικρομετρικά" κυρίως σε ζευγάρια ή ομάδες ομοειδών ή αλληλοεξαρτώμενων οργάνων...

 

- κάθε boost και cut, έχουν κατά περίπτωση ανάλογη επίδραση (+-) σε επίπεδο έντασης και ατομικά για κάθε

επιμέρους όργανο αλλά και στο σύνολο της μίξης, κάνοντας τελικά την "ισοροπία" να μοιάζει παρθένα που

συνεχώς και αδέξια αναζητεί τον πρώτο της οργασμό σε κάθε σας προσπάθεια... προσοχή λοιπόν... επανεξέταση...

 

- προσπαθείστε να αποφευγετε (κατά κανόνα) την χρήση eq πριν τον κομπρέσορα αν δεν μπορείτε να προβλέψετε

την επίδραση του στη συχνοτική σας επέμβαση... δεν θα φταίει αυτός... η φαντασία σας θα φταίει...

 

- ξεκινώντας κατά κανόνα πάλι, "τονίζοντας" χρησιμοποιείτε "ανοιχτό" Q όταν σαρώνετε και αντίθετα  "κόβοντας" κλειστό...

 

- ένα transparent high pass είναι πολύτιμο εργαλείο... μη το αμελείτε....πριν το όποιο άλλο eq κάντε σόλο το track

και ξεκινώντας από τα 20Hz  "ανεβείτε" μέχρι να "συναντήσετε" τον ήχο του οργάνου...

σε πολλές περιπτώσεις θα σας σώσει κόβοντας και προβληματικό μέρος των χαμηλών του αλλά αυτό βρείτε το 

ακούγοντας το "πόσο" μέσα στο σύνολο πλέον... κακοηχογραφημένα pad και κλασσικές και ακουστικές κιθάρες

μπορούν να βρουν εύκολα ένα μέρος της υγειάς τους και από απλούς "νοσοκόμους" χωρίς φακελάκι...

 

- κλείστε τα αυτιά σας στις "σειρήνες" όπως και οι αγαπητοί μου φίλοι τόνισαν παραπάνω... σαρώστε όλο το φάσμα...

μη φοβάστε να μάθετε το eq σας και την συμπεριφορά του... μετά από λίγο καιρό θα φτιάξετε εύκολα τους

δικούς σας μπούσουλες κατά περίπτωση...

το μεγαλύτερο μυστικό (που ειδικά για εσάς που είστε και μουσικοί είναι έμφυτο) είναι να μάθετε σαρώνοντας να

"κουρδίζετε" χροιές...

 

- bypass, bypass, bypass... ξεχάστε τα κλειδιά σας, το τηλέφωνο στην γκόμενα σας ακόμα και να φάτε

αλλά ποτέ την συνεχή χρήση του άγιου αυτού κομβίου...

μετά από κάποια ώρα (πολύ λιγότερη από ότι φαντάζεστε) αυτό που φτιάξατε αν δεν κάντε συνεχείς συγκρίσεις Α\Β

μπορεί να σας εκπλήξει πολύ μα πολύ άσχημα σε σχέση με το που ξεκινήσατε που θέλατε και που φτάσατε τελικά...

 

- και τέλος (για να πάω και για ύπνο) μη φοβάστε να κάνετε "λάθη"...

θάναι ο καλύτερος σας δάσκαλος αλλά εννίοτε και η μούσα σας, για να βρείτε τον δικό σας "ήχο" που μπορεί 

να είναι και αυτός που όλοι οι υπόλοιποι ψάχναμε αλλά δεν έφτασε το δικό μας μυαλό μέχρι εκεί, επειδή ίσως ακολουθούμε

ασυνείδητα (όσο και αν προσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας για το αντίθετο) την πεπατημένη μιας σπουδής

που μας στοιχειώνει...

 

 

ΥΓ1. τα "ποτέ" και τα "πάντα" του κειμένου παίρνουν τόσο νερό στο κρασί τους όσο και η υποκειμενικότητα της γνώμης μου

για την αποτελεσματικότητα τους πέραν της δικής μου πρακτικής και εμπειρίας στη διδαχή τους ...

ΥΓ2. για μια ακόμα  φορά συγχωρήστε τα τυχόν συντακτικά και ορθογραφικά μου λάθη...ξημερώνει κι είμαι λιώμα όχι από

"πιώμα" δυστυχώς αλλά από δουλειά...gmt

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

στο παράδειγμα μας τι μπορεί να φταίει?

μήπως η "ξεχειλωμένη" σι ενός κακοσαμπλαρισμένου ηλεκτρικού μπάσου που σε συνδυασμό με μια πλαδαρή μπότα

μεταμορφώνουν το rythm section σε  "ωτοστόπερ"  στο πλάι μιάς ατέλειωτης ευθείας που δίνει άλλοθι

στην ύπαρξη ενός ξεχασμένου μοτέλ του αμερικάνικου νότου με μόνη πηγή τροφής ένα παρηκμασμένο φασφουντάδικο?

 

κάνοντας τελικά την "ισοροπία" να μοιάζει παρθένα που

συνεχώς και αδέξια αναζητεί τον πρώτο της οργασμό σε κάθε σας προσπάθεια

 

 

Μόνο και μόνο για τα παραπάνω λέω να πάμε στην Τίλο να παντρευτούμε

 

;D  ;D  ;D  ;D

 

έριξα πολύ γέλιο

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν λέω Q εννοώ Q  ;D

το bandwidth  δηλαδή των συχνοτήτων

n101fig1.gif

n101fig3.gif

 

To Q είναι ενίοτε από τις δυσκολότερες ρυθμίσεις στον τομέα EQ - καταλαβαίνετε από τις  παραπάνω γραφικές παραστάσεις ότι όσο ευρύτερο είναι το Q και όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή της έντασής του, τόσο πιο επίφοβο είναι γιατί υπάρχει έντονο phase-shifting στις γύρω περιοχές της συχνότητας του EQ και είναι ακριβώς το phase-shifting που προκαλεί τα διάφορα βαθουλώματα κ.λ.π.

 

Μία κλασσική τεχνική (τίποτε καινούριο εδώ) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί έχοντας υπόψιν την παραπάνω συμπεριφορά του Q είναι η αφαίρεση ενοχλητικών συχνοτήτων. Μπορούμε είτε με έναν αναλυτή φάσματος είτε απλά χρησιμοποιώντας τα αυτιά μας να εντοπίσουμε την ενοχλητική συχνότητα ως εξής:

 

1. στο κανάλι που θα υποστεί την επεξεργασία βάζουμε ένα EQ και θέτουμε πολύ υψηλό Q. (εννοείται ότι χαμηλώνουμε την ένταση από τα monitors για να μην έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις)

 

2. Θέτουμε το EQ σε boost mode.

 

3. "Σκανάρουμε" το φάσμα μέχρι να βρούμε την ένοχη συχνότητα. Μπορεί να είναι και περισσότερες από μία οπότε μπορούμε να βάλουμε ένα παραγραφικό EQ με δύο ή και περισσότερα notches ανάλογα με τον αριθμό των συχνοτήτων που θέλουμε να διορθώσουμε.

 

Το εύλογο ερώτημα είναι πως θα καταλάβουμε ποιά είναι η ενοχλητική συχνότητα αφού με τόσο υψηλό Q όλες θα είναι ενοχλητικές! Εδώ χρειάζεται λίγη εξάσκηση: είτε θα διαπιστώσουμε ότι μία ορισμένη συχνότητα "τσιρίζει" είτε μπορούμε να χαμηλώσουμε λίγο το Q για να βοηθήσουμε την ενοχλητική συχνότητα να ανταποκριθεί πιο εμφανώς στο Q - μία από αυτές τις συχνότητες θα είναι όντως πιο ενοχλητική.

 

4. Αφού λοιπόν την εντοπίσουμε γυρίζουμε το EQ από boost mode σε cut mode και εξαφανίζεται.

 

Τα καλύτερα EQ για τέτοιου είδους χειρουργικές επεμβάσεις και όχι μόνο είναι νομίζω τα GML 8200 και Weiss EQ1. Επίσης και Crane Song Ibis.

 

Πάντως τα πράγματα δεν είναι πάντοτε τραγικά. Όπως ανέφερε ο Νικόδημος υπάρχει και δημιουργική χρήση (με την έννοια ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα EQ για να κάνουμε sound-sculpture σε έναν ήχο). Ένα από τα πιο λατρεμένα EQ στον χώρο της ηχοληψίας είναι αδιαμφισβήτητα το Pultec EQP1 του οποίου ο απίστευτα ζεστός ήχος προέρχεται από ένα συνδυασμό boost και cut στην ίδια συχνότητα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε τέτοια βαθουλώματα τοποθετώντας 2 EQ εκατέρωθεν μίας κεντρικής συχνότητας και ρυθμίζοντας τις συνήθεις ύποπτες παραμέτρους, Q, shelf, και φυσικά την ίδια την συχνότητα.

 

Και φυσικά ίσως το καλύτερο EQ για τέτοιου είδους sculpting είναι αυτό εδώ (το οποίο κάποια στιγμή θα γίνει δικό μου!   ;) :D))

 

 

3086793124_1815b403c1_o.jpg

 

8)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατα την ταπεινη μου γνωμη γραφικο δεν χρησιμοποιουμε σε ενα τρακ. Αν το τρακ ειναι τοσο χαλια που θα χρειαστει πανω απο μια ή δυο επεμβασεις με eq , τοτε καλυτερα return to recording .

ενα γραφικο ειναι ισως καλο στο μαστερ bus , ισως σε ενα auxiliary που στελνει μονιτορ σε εναν μουσικο στο live , σε ενα προβληματικο ηχο (ορχηστρας , cd ) σε εναν κακο χωρο , του οποιου θελουμε να "διορθωσουμε " τις ατελειες κλπ

Αν και ολα τα παραπανω μπορουν με καλη χρηση να ανατραπουνε , γενικα ο αρχαριος με ενα γραφικο σε καθε καναλι που μιξαρει , μεγιστοποιει τις πιθανοτητες να κανει το τελικο mix να μην ακουγεται με τιποτα... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...μερικά σχόλια και από εμένα......ξεκινώντας ανάποδα :)

 

κατα την ταπεινη μου γνωμη γραφικο δεν χρησιμοποιουμε σε ενα τρακ. Αν το τρακ ειναι τοσο χαλια που θα χρειαστει πανω απο μια ή δυο επεμβασεις με eq , τοτε καλυτερα return to recording .

 

Δεν υπάρχει κάποιος λόγος ένα γραφικό eq να μην έχει recording παρά μόνο live/installation sound εφαρμογές....στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλές αναλογικές υλοποιήσεις (και πολλές ψηφιακές προσομειώσεις τους) του είδους με μεγάλη απήχηση στον χώρο του recording όπως πχ το ΑΡΙ 560b....ο λόγος είναι απλός, πολλές φορές οι fixed συχνοτικές επιλογές (αλλά και η συγκεκριμένη αλληλεπίδραση Q/gain) ενός γραφικού ισοσταθμιστή μπορεί να έχουν πολύ "μουσικά" και πιο συγκεκριμένα, ηχητικά αποτελέσματα και έτσι να αποτελούν το ιδανικό συμπλήρωμα σε μια πληθώρα εφαρμογών...άλλωστε η βασική λειτουργία παραμένει η ίδια είτε μιλάμε για γραφικό, είτε για sweep είτε για full parametric eq.....αυτό που αλλάζει είναι οι επιλογές και η δυνατότητα επέμβασης. Τα γραφικά eq επίσης μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ "δυνατό" sound designing εργαλείο καθώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σαν μια σειρά από bandpass φίλτρα ;)   

 

To Q είναι ενίοτε από τις δυσκολότερες ρυθμίσεις στον τομέα EQ - καταλαβαίνετε από τις  παραπάνω γραφικές παραστάσεις ότι όσο ευρύτερο είναι το Q και όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή της έντασής του, τόσο πιο επίφοβο είναι γιατί υπάρχει έντονο phase-shifting στις γύρω περιοχές της συχνότητας του EQ και είναι ακριβώς το phase-shifting που προκαλεί τα διάφορα βαθουλώματα κ.λ.π.

 

Μιλώντας για το Q-Bandwidth θα πρέπει να σκεφτούμε άλλον ένα σημαντικό παράγωντα που διαφοροποιεί τους διαφορούς επεξεργαστές eq και καθιστά δύσκολη την ύπαρξη "συγκεκριμένων επιλογών και eq tips"......Αυτός ο παράγωντας είναι η σχέση ανάμεσα στο bandwidth (Q) και στο gain (boost/cut) το πως διαφοροποιείται από υλοποίηση σε υλοποίηση (ή υπάρχουν σαν επιλογές - modes σε κάποια plugins) και βέβαια το πως επηρεάζει την επεξεργασία....

Έτσι σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε πως υπάρχουν κατά βάση 2 σχολές......η πιο ακριβής, χειρουργική στην οποία το Q παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητο, ασχέτα από το ποσό ενίσχυσης ή εξασθένησης της κεντρικής συχνότητας....και η δεύτερη, ή πιο "μουσική" (που έγινε γνωστή ως British EQ ) στην οποία οι τιμές του Q μεταβάλονται (αυξάνονται) όσο αυξάνεται η ενίσχυση ή εξασθένηση της κεντρικής συχνότητας....εννοείται πως αυτή η αλληλεπίδραση αλλάζει από σχεδιαστή σε σχεδιαστή και είναι και π βασικός λόγος για τον οποίο κάθε υλοποίηση έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και το δικό της ηχητικό "αποτύπωμα".

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στα shelving eq αλλά και στα φίλτρα αποκοπής με την διαφορά ότι εδώ έχει να κάνει με την "γωνία" της συχνότητας αποκοπής, ενίσχυσης ή εξασθένησης.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως 2 πανομοιότυπες φαινομενικά ρυθμίσεις σε 2 διαφορετικά eq μπορεί να ακούγεται πολύ διαφορετικά και με πολύ διαφορετικά αποτελέσματα ;)

 

 

2oν, ότι σε ένα mix που φαίνεται ότι "πάσχει" σε ορισμένες περιοχές οργάνων (πολλά μαζί που αλληλοεπικαλύπτονται στις συχνότητες που απαιτούν σαν παρουσία), η πρώτη κίνηση είναι να πάρουμε τα κανάλια του κουλουβάχατου και να αφαιρέσουμε συχνότητες για να τα φέρουμε εκεί που τα θέλουμε. Αν κάνουμε το αντίθετο, δλδ αρχίσουμε να προσθέτουμε παντού (πχ. πρίμα στο κανάλι 3, και χαμηλομεσαία στο 7, και υψηλομεσαία στο 10 κλπ κλπ κλπ) τότε θα καταλήξουμε σε mix τόσο βαρυφορτωμένο και στα "κόκκινα" που δεν θα καθαρίζει ούτε με... χλωρίνη.  ;D

 

 

Αυτή η "αφαιρετική" προσέγγιση είναι και η πιο σωστή (και πρώτη επιλογή) ακόμα και όταν θεωρητικά θέλουμε να ενισχύσουμε την "παρουσία" μιας συγκεριμένης συχνοτικής περιοχής.....για παράδειγμα έχουμε μια φωνή η οποία μας ακούγεται "θαμπή" και χωρίς παρουσία στα "ψηλά"....μπορούμε πρώτα να δοκιμάσουμε να αφαιρέσουμε 2-3 db στην περιοχή 150 -350 Hz.....αντίστοιχα μια φωνή η οποία φαίνεται πως δεν έχει παρούσια και σώμα στα χαμηλά μεσαία μπορεί να βελτιωθεί με ένα ελαφρύ HF roll off.....η ουσία του όλου πράγματος είναι πως πολλές φορές αυτό που μας ενοχλεί σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι η έλειψη συχνοτικού περιεχομένου σε κάποια περιοχή (όπως φαινομενικά και ειδικά σε έναν άπειρο ακροατή δίνεται η εντύπωση) αλλά η το υπερβολικό περιεχόμενο κάποιας άλλης (masking)

Eννοείται πως αυτή η προσέγγιση δεν είναι μονόδρομος, αλλά σίγουρα σε πολλές περιπτώσεις είναι η καλύτερη επιλογή (ειδικά όταν ο προς χρήση εξοπλισμός δεν είναι ότι καλύτερο....)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

παιδια ,διαβαζα το thread και θα ηθελα να ρωτησω κατι

εχω "το προβλημα" του οτι εχω βρει μια συγκεκριμενη eq καμπυλη που με ικανοποιει απολυτα οτιδηποτε κ αν ακουσω πανω της (μπορει να εχω eq τα ηχεια μου ισως,αλλα και σε αλλα που εχω ψιλοπαιξει σχεδον στην ιδια καταληγω).

εχοντας ηχογραφησει πολύ σωστά κ ωραία τα όργανα με μηδενικο eq ,πως θα μπορεσω να περασω στο track το eq που ακουω εγω με το δικο μου αυτι στο συνολικο τραγουδι ?

 

Σκεφτηκα απλα να περασω τη καμπυλη μου απο ολο το κομματι , αλλα αυτο πιθανοτατα να ειχε τραγικες συνεπειες στα preset eq που εχουν οι περισσοτεροι. Μετα σκεφτηκα να τη περασω ,αλλα με ολα τα +- στο 50% λιγοτερο.

Εσεις που εχετε ασχοληθει περισσοτερο τι προτεινετε ?

 

εδιτ: δηλαδη μπορει να εχω κανει κανει Boost h cut λιγο καπου , κ να κανει κ ο αλλος απο το συστημα του 2ο boost/cut κ να παει περιπετο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εχω "το προβλημα" του οτι εχω βρει μια συγκεκριμενη eq καμπυλη που με ικανοποιει απολυτα οτιδηποτε κ αν ακουσω πανω της (μπορει να εχω eq τα ηχεια μου ισως,αλλα και σε αλλα που εχω ψιλοπαιξει σχεδον στην ιδια καταληγω).

 

 

αυτο παντως μου φαινεται πολυ παραξενο. Αν ηταν μονο στα δικα σου ηχεια στον δικο σου συγκεκριμενο χωρο , θα ελεγα οτι η καμπυλη που βρηκες ειναι η καμπυλη που διορθωνει ή εστω βελτιωνει τα ελαττωματα των ηχειων σου αλλα και του χωρου σου . Αλλα το οτι σου ταιριαζει σε διαφορα οργανα , ενορχηστρωσεις  και σε αλλα ηχεια (και ειδικα αν εννοεις και σε αλλους χωρους) τοτε αυτο ειναι εξαιρετικα παραξενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου