Προς το περιεχόμενο

Roland RD-300sx. Τι κάνω???


ohhai

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν είμαι κάτοχος ενος stage piano Roland RD-300sx (όπως λέει κ το τόπικ) εδώ κ 1 χρόνο. Έχω κανει 7 χρόνια σε ωδείο για πιάνο και επειδή μετακόμισα σε φοιτητικό σπίτι κ είχα μαζέψει αρκετά λεφτα είπα να πάρω κτ καλό για να ασχολούμαι στον ελεύθερο μου χρόνο.

 

Το πρόβλημα μου είναι ότι έχω ένα πολυεργαλείο σύμφωνα με την περιγραφή του, το οποίο εγώ ο μ!@)*$&@ εκμεταλλεύομαι μόνο για να παίζω το πιάνο του... Όπως καταλαβαίνετε χρειάζομαι βοήθεια μιας και είμαι παντελώς άσχετος με το τι μπορώ να κάνω με το αντικείμενο. Κυρίως ενδιαφέρομαι για ηχογραφήσεις κ ο,τι άλλο προκύψει...

 

Διαβάζοντας το manual δεν βοηθήθηκα και πολύ, οπότε θα σας ήμουν ευγνώμων αν μου εξηγούσατε κάποιες λειτουργίες του, και τι θα μου προτείνατε για ηχογράφηση, εκτός απο την σύνδεση με υπολογιστή και line-in(διότι η κάρτα ήχου μου είναι λίγο για τα μπάζα :/)

 

Ευχαριστώ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κάπως γενικό αυτό που ρωτάς φίλε μου. Ακόμα κι αν ξέρεις όλες τις λειτουργίες του πλήκτρου, αν θέλεις απλά να ηχογραφείς, δεν υπάρχουν πολλά να συζητήσουμε.

 

Σε πρώτη φάση, μπορεί να το συνδέσεις με τον υπολογιστή σου για να ηχογραφείς (με τον κλασσικό τρόπο, δεν έχει ψηφιακές εξόδους το όργανο) ή να παίζεις και να ηχογραφείς με soft synths και να χρησιμοποιείς το RD ως MIDI controller.

Νομίζω ότι δεν υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι που μπορεί να ηχογραφηθεί ένα stage piano...

 

Εξάλλου, δεν μιλάμε για καθαρό synth ή workstation οπότε δε θα έχεις και τις φοβερές δυνατότητες να φτιάξεις δικούς σου ήχους και τέτοια. Η μεγάλη του χρησιμότητα είναι οι πολλοί και καλοί ήχοι σε συνδιασμό με το 88άρι κλαβιέ και αυτό θα πρέπει να εκμεταλλευτείς κατά τη γνώμη μου.

 

Μιας και το ανέφερες όμως, μήπως να έπαιρνες και μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου; ;)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες