Προς το περιεχόμενο

Moυσικές Σκηνές


Gommer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eύχομαι πραγματικά να υλοποιηθεί ο στόχος του συμφωνητικού

για το καλό του ακροατή, μουσικού, μαγαζιού και να μην γυρίσει κολοτούμπα δηλ. στην κακή σχέση και όχι στη συνεργασία όπως προαναφερα. νομίζω ότι το συμφωνητικό σημαίνει δεν σε εμπιστεύομαι

οπότε γιατι να παίξεις σ` αυτόν το χώρο και συμφωνητικό αν έχεις και είναι κουφάλα ο άλλος και δεν πληρωνει άντε τραβήξου στα δικαστήρια

για να πάρεις τα λεφτά σου. Νομίζω ότι το θέμα δεν θα λυθεί γραφειοκρατικά.

αλλά μόνο με την προσπάθια το μεράκι και τη συνεργασία όλων αυτών που έχω προαναφέρει.

Όλα αυτά τα αναφέρω όσων αφορά πραγματικές μουσικές σκηνές που παρουσίαζουν νέα και παλιά γκρουπ και όχι στα ροκοσκυλαδικα τύπου αρχιτεκ...ή σε περίπτωση τέτοια δεν απέχει πολλή από τα μαγαζιά της παραλίας οπότε βαρατε βουρ!! με συμβόλαία γιατί έτσι αμοίβωνται οι sesion μουσικοι

και τα σχήματα μεγάλων ονομάτων με λίγα λόγια ύπάρχει επαγγελματισμός

που εγω προσωπικά δεν θέλω να δω τέτοιου είδους επαγγελματισμο στην ελληνική σκηνη αλλά εραστές της τέχνης που αμμοίβονται προφανώς από άλλη εργασία και όχι από live που από τα λίγα που ξέρω συνήθως δεν βγάζουμε ούτε τα έξοδα των ποτών που πίνουμε αλλά πληρώνουμε κιόλας!

 

για να άλάξει αυτό και να μπορούμε να βγάζουμε τους λαμπάτους και τις χορδές μας κλπ και φυσικά την ανάγκη μας να εκφραζόμαστε μέσο της μουσικής τέχνης εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ρίζα του κακού είναι στην ελληνικη δισκογραφία και στο ραδιόφωνο που έχουν κουραστει τα αυτιά μου να ακούνε τα ίδια και τα ίδια και δεν προώθουν και την δικιά μας τέχνη , ώστε να μπορούμε να απολαμβάνουμε τα live να μαζεύται κόσμος , να εκφραζόμαστε και να βγαίνει και κανα φράγκο θα ήταν ύπεροχα που λίγοι τα γεύωνται εν` ελλάδι .

 

από την μουσική στην ελλάδα για να βγάλεις τα προς το ζειν

πρέπει ή να παίζεις στα σκυλάδικα και στις αρπαχτες της επαρχίας και στη δισκογραφία των γαβ!!γαβ! ή να είσαι sesion των έντεχνων πιο εξευγενισμένων γαβ! ή να βγάζεις τα προς το ζειν σου ως δάσκαλος ωδείου ή ίδιαίτερου μαθηματος αξιοπρεπώς.

εδώ οι καλίτεροι sesion jazz μουσικοί παίζουν στη μιση ποιοτική δισκογραφία είναι αξιοπρεπεις δάσκαλοι σε ωδεία και όσο για την προσωπικη τους έκφραση και αγάπη προς τη τέχνη δημιουργούν τριο, μπάντες κλπ όχι για να κερδίσουν από εκει άλλα για να κάνουν κάτι που γουστάρουν.

 

πιστεύω ότι δεν αρκούν λίγα φλάιερ και αφίσες

αλλά τομή στην ελληνική δισκογραφία στο ραδιόφωνο και στον τύπο η ελληνική σκηνή να έχει βήμα και σταθερή ανοδική πορεία

 

αλλά γιατί να μην δοκιμαστεί το συμφωνητικό;κάθε προσπάθεια

φέρνει τα αποτελέσματα

 

αυτά που αναφέρω σίγουρα έχουν ένα κρίκο σύνδεσης με το αρχικό θέμα αλλά μάλον χριάζεται καινουργιο post ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ για να κάνω την αρχή .

 

φιλικά

brain[/b]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

Έχεις απόλυτο δίκιο. Τα deal τα κάνουμε και τα χαλάμε μόνοι μας.

Το προσχέδιο όμως δεν είναι για να τους δέσεις...

Ολα τα καλά ξεκινούν με καλή και αμοιβαία πίστη.

Γι αυτό και το προσχέδιο θα είναι ένα σημείο αναφοράς (εκκίνησης) για να υπάρχουν όμοιες "απαιτήσεις", και να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά στα συμφωνηθέντα από μαγαζί σε μαγαζί.

Στο χέρι μας είναι.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι καλύτεροι sesJazz και κλασσικοί μουσικοί για να φτάσουν εκεί έχουν φάει πολλά χρόνια από τη ζωή τους με αποτέλεσμα έχουν πλεόν οικογένειες που περιμένουν να συντηρηθούν από τη μουσική τους. Και τι να κάνουμε που παίζουν στη Γαρμπή; Εκεί βρήκαν δουλειά, εκεί βρήκαν λεφτά, εκεί πήγαν. Είναι επαγγελματίες και προτιμώ να παίρνουν εκείνοι τα πολλά λεφτά γιατί είναι οι καλύτεροι, οι πιό σπουδαγμένοι και δεξιοτέχνες από άλλους "ημιμαθείς" των αρπαχτών.

 

Κι επειδή βλέπω ότι τα quiz είναι στη μόδα να βάλω κι εγώ ένα:

Σε ποιά μουσική σκηνή της Αθήνας αν καθίσεις επάνω δεν ακούς σχεδόν καθόλου τα περισσότερα όργανα της ορχήστρας(με δεύτερο αποτέλεσμα η φασαρία απ τις ομιλίες του κοινού να καλύπτουν τη μουσική)και το μπουκάλι το νερό στο φέρνουν ανοιγμένο και ξαναγεμισμένο(γιατί δεν τους φτάνει το 25Ευρο που σου παίρνουν);;;;;

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Σταυρός του νότου μήπως;

 

Αν ναι, μάλλον δεν τους φτάνουν τα 25 ευρώ. Κλίνεις τραπέζι μια βδομάδα πριν και σε βάζουν πάνω και στο πλάι της σκηνής με αποτέλεσμα να βλέπεις τις πλάτες όσων είναι πάνω στη σκηνή, να σου έρχεται αέρας φρέσκος στην πλάτη από την τρύπα που ‘ναι στο ταβάνι για να περνάνε κάτι καλώδια και, τέλος, να μην ακούς καθόλου καλά…

 

Ο χώρος αυτός είναι Ο αγαπημένος των καλλιτεχνών αφού έρχονται πολύ κοντά με τον κόσμο μπλα μπλα…. Ο καθένας το βλέπει διαφορετικά ..τι να πεις;

 

Πάντως δεν με πειράζει(λέμε τώρα) να πληρώνω εμφιαλωμένο νερό και στη ουσία να ναι από τη βρύση του μαγαζιού, όπως και δεν κάθομαι να πω για την ποιότητα των ποτών που σερβίρουν…. Το θέμα είναι να βγάλουν τα τραπέζια που βρίσκονται στο πλάι της σκηνής…( διότι αυτός που θα κάτσει κάτω και πλάι θα βλέπει μόνο τα παπούτσια του μουσικού που θα ‘ναι εκεί αλλά ίσως ακούει καλύτερα από αυτόν που θα κάτσει πάνω και πλάι ο οποίος όμως θα βλέπει όλων τις πλάτες… Τι είναι καλύτερο πλάτες ή παπούτσια; Δίλημμα έτσι; )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Σταυρός του νότου μήπως;

 

Ω, ναι! το βρήκατε με τη δεύτερη...(καθόλου ενθαρυντικό...)

 

Sunsetj για να τα λες κάτι θα ξέρεις!

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απόλαυσα sigmatropic sto μικρό μουσικό θέατρο δεν πρόσεξα εξοπλισμό

αλλά σχετικά καλό ήχο είχανε, με αυτό που είχα πρόβλημα ήταν με τα ποτά

έχω την αίσθηση καραμπομπάρες έπινα.

 

Η απόλητη στερεοφωνία στο παράφωνο είχα κάτσει στο μπροστινό τραπέζι

αριστερά μου πάνω στη σκηνή κιθάρα κεντροδεξιά τύμπανα και κάτω από τη

σκηνή δεξιά μου κόντρα μπάσο με δοξάρι που πέρναγε ξυστά από τα μαλιά

μιας κοπέλας φιλικού ζευγαριού, δεν πολυ γούσταρε και jazz φανταστήτε τη τράβηξε όσο για μένα πραγματική απόλαυση .

 

φιλικά

brain

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα σωστά αλλά έχω να διηγηθώ περιστατικό από την αντίπερα όχθη: έχω παρευρεθεί σε live σκηνής εξοπλισμένη κατά 80% με μηχανήματα Behringer. Ο ηχολήπτης όμως ήταν άπιαστος, ήξερε τι έκανε και αυτό που έκανε ήταν να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το χώρο και τον εξοπλισμό που είχε στη διάθεσή του. Το αποτέλεσμα ήταν να έχει φτιάξει έναν ήχο πολύ παραπάνω από αποδεκτό, παρά τη χαμηλή ποιότητα του εξοπλισμού. Δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ο καλός ηχολήπτης μπορεί να φτιάξει από πολύ καλό έως απίστευτο ήχο ανάλογα με τον εξοπλισμό που έχει διαθέσιμο. Ο ήχος τύπου "δεν υποφέρεται", μάλλον οφείλεται σε κακό ηχολήπτη (δικό μου συμπέρασμα again).

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Φίλε feather έθιξες το πιο σημαντικό πρόβλημα των διαφόρων κέντρων διασκέδασης. Το οποίο είναι εξίσου σημαντικό με τα ποτά μπόμπες γιατί προκαλεί μόνιμη φθορά στην ακοή. Αυτό όμως δυστυχώς δεν το γνωρίζουν οι περισσότεροι νέοι που διασκεδάζουν ώρες ολόκληρες με μουσική που ξεπερνά κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια. Ο κόσμος δεν γνωρίζει ότι επιτρέπεται να ακούει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα συγκεκριμένα dB εντάσεως χωρίς να προκαλεί φθορές στην ακοή του. Δεν υπάρχει ενημέρωση από το σχολείο. Μόνο στις σχολές ηχοληψίας τα λένε αυτά.Μπορεί σε άλλους τομείς να έχουμε προοδεύσει σαν χώρα αλλά στο θέμα του ελέγχου της εντάσεως είμαστε τελείως μπανανία. Έλεγχος μηδέν , άγνοια και αδιαφορία .Μαζί με τα μηχανήματα που πουλάνε προφυλακτικά στις τουαλέτες των clubs θα έπρεπε να έχουν και με ωτασπίδες. :x

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ (ΜΕΓΑΡΟ) Η ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ (ΗΡΩΔΕΙΟ) ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ.

 

ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΜΙΚΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ LIVE KAI TI ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΑΚΟΗ ΟΛΩΝ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΝΟΣ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΟΔΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ

 

ΜΟΝΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥ ΗΣΥΧΙΑΣ ΕΙΤΕ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΙΤΕ ΕΧΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟ.

 

ΑΠΛΑ ΑΛΛΗ ΑΔΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΔΙΣΚΟΥΣ..

 

ΤΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΤΗΣ ΖΟΥΛΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ROYAL ALBERT HALL...

 

OSO γΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΛΑΜΠΑΚΙ ΚΑΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 2,5 ΕΚΑΤ ΔΡΧ ΚΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΨΗΛΟ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΠΡΕΣΣΟ ΚΑΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΕΝΑ ΜΥΡΙΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου