Προς το περιεχόμενο

Χρώμα Basswood;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

To φλαμουρι (basswood),

υπαρχει σε διαφορες αποχρωσεις,απο ασπρο εως το "κιτρινο" της φωτο του Musicman.

Πολυ συχνα μοιαζει οπτικα και με λευκα αλλα και με σκληθρο

(αναλογως την ηλικια του δεντρου και το μεγεθος του κορμου,αλλα και το σημειο κοπης).

 

Ηχητικα και σε παλαιοτητα βιομηχανικης χρησης (1-5 χρονια αναλογως κατηγοριας τιμης οργανου)

ειναι απο μεσαιο εως -αντιθετα- πριμομπασσο,

ενω παλαιομενο τινει να ειναι σχετικα "fullrange",ευννοει δηλαδη περισσοτερες συχνοτητες.

Τα εξαρχης "μεσαια" κομματια,ειναι και τα καλυτερα αφου με το χρονο "απλωνουν" προς τα ακρα...

Τα εξαρχης "πριμομπασσα",θα "χανουν" περισσοτερο και παλαιωμενα,αυτο λογω πυκνοτητας.

 

Επισης εχει μεγαλες διαφορες (απο κορμο σε κορμο και απο σημειο του κορμου σε αλλο)

στην πυκνοτητα (εννοειται και στο βαρος),την ελαστικοτητα και τη σκληροτητα.

(οποτε το "basswood" δεν ειναι ενα,αλλα..πολλα!)

 

Χρησιμοποιηται και σε μπρατσα (αλλα με τη βοηθεια "κοντρας" σκληροτερου ξυλου)

οταν το κλασσικο "maple" (κελεμπεκι) δεν μπορει να χρησιμοποιηθει λογω βαρους

και "ζυγισματος" του οργανου (τα περισσοτερα μπουζουκια πχ εχουν μπρατσο απο ελαφρυ φλαμουρι)

οπως και σε "καμαρια" (braces) ακουστικων οργανων γενικοτερα.

:)

 

ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα θεμα που με εκανε να σκεφτομαι καπως αρνητικα για το basswood ηταν παντα η μη αντοχη του στην κακομεταχειριση.

 

Στην πραγματικοτητα ενω μου αρεσε η ουδέτερη συμπεριφορά του με τους humbuckers, όποτε είχα κιθάρα με basswood και την χτύπαγα κατά λάθος κάπου έστω και λίγο έφευγε και ένα κομμάτι ξύλο...προφανώς λόγο της μαλακότητας που έχει.

 

Και επειδή συνήθως ήταν Ibanez-Japan οι κιθάρες με το basswood που είχα, σκέφτομαι μήπως ήταν basswood μαιμου αυτό που έβαζε η συγκεκριμένη εταιρεία ή μήπως στην Ιαπωνία ήταν διφορετικής ποιότητας λόγω κλίματος κτλ

 

Το λεω γιατί άλλες κιθάρες που έχω παίξει με basswood πχ Anderson ή Suhr δεν ήταν τόσο ευαίσθητες.

 

Eίναι το basswood τόσο ευαίσθητο και μαλακό από τη φύση του; ξέρει κάποιος, ιδίως από τους οργανοποιούς;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ξερω οτι το φλαμουρι γενικα ειναι πορωδες και απορροφα πολλη μπογια.

 

Προφανως τα κομματια με αυτη την ιδιοτητα θα ειναι και πιο μαλακα, αρα και πιο ευαισθητα.

 

Πιθανον να ξεκολλανε επειδη οι κατασκευαστες προκειμενου να μην "πνιξουν" τα ξυλα στη μπογια ($$$) βαζουν (οπως παντα) primers για να τα "κλεισουν", αλλα ενα σκληρο "τσοφλι" (βλ. primer) γυρω απο μαλακο "πυρηνα" ξεφλουδιζει ευκολοτερα απο ενα συμπαγεστερο...

Απ' την αλλη ισως να εχουν αναπτυξει καποια μεθοδο οπου βαζουν κατ' ευθειαν τη μπογια χωρις primer με αποτελεσμα με το παραμικρο να σπαει το χρωμα και να φευγουν κομματια ξυλου... (υποψιαζομαι UV poly που στεγνωνει σε ...nsec και ειναι πολυ σκληρο)

 

Οι ηχητικες συμπεριφορες, οπως πολυ επαγγελματικα εξηγησε ο yann, ειναι συναρτηση της ποιοτητας (πυκνοτητα, βαρος, στεγνωμα κλπ) του ξυλου και δεδομενης της ποικιλομορφιας απο κομματι σε κομματι (οπως περιπου ισχυει σε καθε ειδος) δεν ειναι πολυ ασφαλες να πουμε οτι το bw ακουγεται "ετσι" ή "αλλιως"...  ;)

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως εμενα η πρωτη μου κιθαρα ηταν μια cort X2 με σωμα basswood. Μια μερα, παλια που ημουν μικρος και ανοητος (sic), επαιζα στο δωματιο και σκονταψα σε ενα καλωδιο με αποτελεσμα να πεσω με την κιθαρα πανω σε μια γωνια του τοιχου και να φυγει μια κομματα ΝΑ.

 

Απο τον τοιχο.

 

Η κιθαρα δεν επαθε τιποτα.

 

Εχει φαει τρελα χτυπηματα και δεν εχει εμφανιστει το παραμικρο ξεφλουδισμα ή βαθυ ding στο φινιρισμα. Δε ξερω αν η cort περναει στο basswood μια στρωση...μπετον αρμε πριν τη μπογια παντως η δικια μου κιθαρα προβληματα αντοχης δεν εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

alderbody τι δουλειά έχεις και απαντάς σ'αυτό το θρεντ;  ;D ;D :-*

 

 

Ρε παιδιά είχα την εντύπωση ότι το basswood προτιμάται στις κιθάρες με 2-point locking τρέμολα και έντονα σκαψίματα γιατί είναι ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ σε σχέση με το ΜΑΟΝΙ (aftoeinai?) και το alder να μην υπο(απο)χωρήσουν τα bushings...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω παίδες....

 

Πάντως 2-3 Ibanez που ειχα στο παρελθόν ακόμα και οι βίδες....κολύμπαγαν και κατέφευγα σε κόλπα του τύπου να σπάω οδοντογλυφίδες μέσα στις τρύπες, για να κάνει ένα extra "σώμα" ξύλο και να πιάσει η βίδα...anyway

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαύτο βάζεις Alder, Ash ή Mahogany και είσαι θεός.

 

έπισης σε περίπτοση που το δικό μου ibanez gsr200 ειναι μπάσγουντ, έχω να πώ οτι αντέχει την ταλαιπορία. Αλλα νομίζω κάπου παραπάνω γράφτικε πώς υπάρχουν ράτσες και ράτσες φλαμούρι, άλλες πιο σκληρές και άλλες ποιό μαλακές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου