Προς το περιεχόμενο

"Κιθαρόμπασος" ήχος. Πώς προκύπτει;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ό,τι λέει ο τίτλος... Είδα πριν λίγο το Live From The Sun των Dokken και θυμήθηκα μια παλιά μου απορία: Αυτός ο ήχος στο μπάσο πώς προκύπτει; Για να γίνω σαφής, έχω στο μυαλό μου τον ήχο του Steve Harris

 

Αυτός ο ήχος πώς προκύπτει; Από συγκεκριμένες προδιαγραφές του οργάνου, από equalizer, από τι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν εννοείς ακριβώς αυτό, αλλά ο Harris έχει μια "μεταλλοslap" τεχνική, όπου χτυπάει τις χορδές με τα ακροδάκτυλά του για να βγάλει έναν πιο "κρουστό", slap-αριστό ήχο. Οι ρυθμίσεις του δεν νομίζω να ναι κάτι σπουδαίο ηχητικά (ψιλο-scooped μου κάνουν, αλλά έχω καιρό ν'ακούσω maiden, οπότε ίσως κάνω και λάθος), αλλά το precision του είναι σεταρισμένο πολύ συγκεκριμένα. Απ'όσο θυμάμαι, φοράει flats, το action είναι χαμηλό, και έχει τεράστιο tension στις χορδές (δεν ξέρω τι gauge και ποιές ακριβώς φοράει όμως). Οπότε το'χει σεταρισμένο ακριβώς γι'αυτά που παίζει.

 

Προσωπικά, πάντως, τον μισώ τον ήχο του Harris. Παίζει γρήγορα με δύο δάχτυλα, δεν λέω, αλλά δεν ακούς μπάσσο.

 

Πέραν αυτού, "κιθαρόμπασσο" ήχο έχει (υποτίθεται) κι ο Sheehan, κι ο Michael Anthony (σε φάσεις), αρκετοί ποζεράδες μπασσίστες, ο Lemmy ( ;D) και διάφοροι άλλοι, αλλά του Harris δεν θα τον έλεγα κιθαρόμπασσο. Απλά σπαστικό.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου