Προς το περιεχόμενο

fender vs music man,g&l


panka

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ολοι περιπου εδω μεσα ξερουμε την πορεια του leo στη μουσικη βιομηχανια.Απο τη fender στη music man και απο εκει στη g&l.οπου κ να πηγε,οτι κ να δημιουργησε,μοναδικο... πριν λιγα χρονια απεβιωσε κ εισηχθει στην ιστορια.αν καποιος ειχε να διαλεξει,αναμεσα στις τρεις αυτες εταιριες που πιστευετε οτι θα ευρισκε τα καλυτερα δειγματα δουλειας του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν καποιος ειχε να διαλεξει' date='αναμεσα στις τρεις αυτες εταιριες που πιστευετε οτι θα ευρισκε τα καλυτερα δειγματα δουλειας του?[/quote']

 

...και στις τρεις εταιριες θα βρεις πολυ καλα ..εργαλεια.τωρα σε κατατοπισα ε;; :lol: :lol:

εγω θα προτιμουσα fender παντως λογω...headstock 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κρινουμε την προσφορα του ανάλογα με την πρωτοπορια που καθε οργανο που εφευρισκε καθιστουσε στην εποχη του τοτε σιγουρα η περίοδος της Fender (1948-1966 αν και εμεινε για αρκετα χρονια ως συμβουλος & μετα το 66 που πουλησε στη cbs την εταιρια) ειναι ασυγκριτη (πρωτη solidbody κιθαρα μαζικης παραγωγης:Fender Tele,πρωτο ηλεκτρικο μπασο:Fender P bass,δημοφιλεστερη κιθαρα στον πλανητη με μοναδικα inovations:Fender stratocaster & μερικοι απο τους καλυτερους ενισχυτες που εχουν κατασκευαστει ποτε,(αλλωστε ο Leo δεν επαιζε κιθαρα ηλεκτρονικος και κατασκευαστης ενισχυτων ηταν).

 

Στη Music Man η προσφορα του ηταν στην κατασκευη του κλασικου μπασου Stingray (νομιζω το πρωτο active bass που φτιαχτηκε) & σε μερικους καλους & reliable hybryd ενισχυτες (οι κιθαρες της περιοδου αυτης ηταν γενικα αποτυχημενες σχεδιασεις)

 

Στην G&L ουσιαστικα συνεχισε να φτιαχνει αυτο που ο ιδιος θεωρουσε "τα καλυτερα οργανα που ειχε φτιαξει ποτε" (δυστυχως ελαχιστοι κιθαριστες συμφωνουν σε αυτο) αλλα ομολογουμενως καλυτερα οργανα φτιαχνει η G & L απο τοτε που απεβιωσε ο ιδρυτης της :wink: (οι πρωτες G&L ειναι ψιλοαπαίσιες .....)

 

Ειναι πολυ ενδιαφερον να γνωριζουμε οτι δεν ηταν ΜΟΝΟ ο LEO υπευθυνος για τον σχεδιασμο των κιθαρων του αλλα μια πλειαδα συνεργατων & μουσικων (μια και ο ιδιος δεν ηξερε να παιζει κιθαρα & χρειαζονταν απεγνωσμενα το input μουσικων) .

 

Επισης τον καιρο της Fender σχεδιαζε την καθε κιθαρα με σκοπο την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της προηγουμενης (π.χ. σχεδιασε την strat για να αντικαταστηση την tele,την jazzmaster για να αντικαταστηση την strat κ.ο.κ) μια και δεν καταλαβαινε τον λογο για τον οποιον καποιος παικτης δεν θα προτιμουσε το "νεο βελτιωμενο" μοντελλο του.. :lol:

 

Επισης ΠΑΝΤΟΤΕ τον διεκρινε ισχυρο πνευμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (τσιγκουνιας σχεδον) για αυτο αλλωστε αναζητουσε τα φθηνοτερα & πλεον ευκολα να αποκτηθουν υλικα,ενω πολλα πραγματα τα αφηνε εντελως στην τυχη οπως την επιλογη ξυλων,τυλιγματος μαγνητων & φινιρισματος αναλογα με το τι μπορουσε να βρει καθε φορα,ταστιερας (....χρυσο τον κανανε να βαλει rosewood γιατι το θεωρουσε πολυ ακριβο στην παραγωγη) ,για αυτο αλλωστε οι περισσοτερες vintage Fender διαφερουν πολυ μεταξυ τους :wink:

 

ενα πολυ ενδιαφερον βιβλιο για την εκπληκτικη ιστορια αυτης της μεφαλοφυϊας (ειχε ελληνικη καταγωγη) ειναι αυτο:

 

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0879303093/qid=1126158152/sr=8-2/ref=sr_8_xs_ap_i2_xgl14/102-5167510-9762531?v=glance&s=books&n=507846

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα πολυ ενδιαφερον βιβλιο για την εκπληκτικη ιστορια αυτης της μεφαλοφυϊας (ειχε ελληνικη καταγωγη) ειναι αυτο...

 

Όπως είχε πει και ο Τζιμάκος Πανούσης: "Πολύ δυνατό σπέρμα έχουμε εμείς οι Έλληνες... Κάθε παγκόσμια προσωπικότητα είναι και ελληνικής καταγωγής..."

:D:D:D :lol:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω ρε ,οπως λεει και ο,θεος Λιακοπουλος,πρωτοπηγαμε στο...φεγγαρι..στις κιθαρες θα κολωσουμε?!em.icon.bigsmile.png

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλεον εδώ και λίγα χρόνια η G&L φτιάχνει απίστευτα όργανα.Απ΄όσο ξέρω έγινε μια μεγάλη επένδυση για τα δεδομένα της εταιρίας με αποτέλεσμα ,σε συνδιασμό με την εμπειρία των ανθρώπων που φτιάχνουν εδώ και 20 χρόνια κιθάρες ,το αποτέλεσμα να είναι πολύ καλό.Προσοχή μην αγοράσετε από το ebay παλιές G&L δεν έχουν καμμία σχέση (αυτό έχω ακούσει τουλάχιστον) με την ποιότητα των τωρινών

(εξ ου και οι χαμηλές τιμές).

 

Ρίξτε μια ματιά σε μερικές πολύ όμορφες φώτο από το εργοστάσιο (υπάρχουν και φωτο από τον πάγκο που δούλευε ο leo)

 

http://glguitars.com/frameset.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι σίγουρα καλά όργανα θα βρεις παντού όπως είπε και ο takis.

 

Πιστεύω ότι το αξιοσημείωτο στην πορεία του Leo Fender σε όποια εταιρεία και αν ήταν, είναι το πόσο καινοτόμος και πρωτότυπος υπήρξε. Εντάξει για τη Fender τί να πρωτοπούμε. Δημιούργησε το ηλεκτρικό μπάσο, έφτιαξε τόσο πρωτοποριακές κιθάρες κ.ά. τα οποία κάποιοι άλλοι (λέγε με SUPERFUNK :lol: ) σίγουρα θα τα πουν καλύτερα.

Στη MusicMan αν δεν κάνω λάθος εργάστηκε ως σχεδιαστής και τα σχέδιά του ήταν για μια ακόμα φορά μπροστά από την εποχή τους.

Στη G&L πάλι καινοτομίες σε σχέδιο και ηλεκτρονικά.

 

Ανήσυχο πνεύμα λοιπόν ο Leo, θα μπορούσε άνετα να κοπιάρει strats, teles, p- j- basses αλλά δεν το έκανε.

 

:arrow: Τώρα για το ποια εταιρεία προτιμώ θα πρέπει να πω Fender. Είναι τα πιο όμορφα και respect to the roots.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk,μπορείς να συμμαζέψεις λίγο το link σου γιατί έχεις κάνει τη σελίδα νααααα (με το συμπάθιο κιόλας)

 

 

Προσωπικά διαλέγω τις fender,μόνο και μόνο επειδή το γράφει και στην ούγια,που λέγανε και οι παλιοί... :D

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ιστορία έχει ήδη αποφανθεί για τα επιτεύγματα του κ.Leo όσο τουλάχιστον αυτά αφορούν στην προ CBS εποχή της Fender. Δεν είναι τυχαίο οτι τα όργανα αυτής της εποχής ειναι περιζήτητα πλέον, τόσο για τον ήχο τους (έχουν ηχογραφήσει πάνω απο την μισή σύγχρονη μουσική μετα το ΄50) όσο και για την συλλεκτική τους (καθόλου ευκαταφρόνητη) αξία που τα έχει αναγάγει σε αντικείμενα επένδυσης στο μικρό χρηματιστήριο που έχει στηθεί γύρω τους.

 

Επομένως πρέπει να πώ προ CBS FENDER γιατι όντως εκεί δημιούργησε ενα επίτευγμα που τελικά τον ξεπέρασε και γιατι το συναίσθμα που μου δημιουργεί η Tele μου κάθε φορα που παίζω είναι αξεπέραστο ας είναι και σύγχρονη.

 

Πάντως με την λογική κάτω θα ήθελα η επόμενη Tele να είναι

 

DSCN4532.JPG μια Blues Boy

Dual Soliloquy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου