Προς το περιεχόμενο

Τι γίνεται μετά απο ηχογράφηση στα 192 Khz ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

    Τα "khz" στα οποία αναφέρεσαι είναι το sampling rate, δεν έχουν σχέση με τα hertz του ακουστικου φάσματος. Όπως στην εικόνα έχουμε τον "κόκκο" (pixel).

    Όσα περισσότερα "pixel" έχει ο ήχος μας, τόσο περισσότερο προσεγγίζει την πραγματικότητα. Βέβαια μετά από ένα σημείο οι διαφορές είναι λιγότερο αντιληπτές.

 

Δεν κατάλαβα. Θεωρητικα, το αυτι μπορει να αντιληφθει απο 20hz εως 20khz. Σωστά;

Τα Pixel που λες στην περιπτωσή μας είναι οι ανάλυση / samples / σημεία του σήματος πχ. που θα λάβει κατά το sampling η κάρτα ήχου μας ,τα λέω πολύ απλά. 44.100 χιλιάδες δείγματα ανα sec. Αυτό είναι το sampling rate.

Τα bit αφορούν την δυναμική περιοχή.

Δεν κατάλαβα που ήταν το λάθος ή τί εννοείς. Σε ποια hertz αναφέρεσαι; Τι σημαίνει hertz του ακουστικου φάσματος και τί hertz του sampling rate?  ??? Το ένα αναλαμβάνει να κάνει convert το analog σε digital (sampling rate) και το άλλο αποτελεί τον δικό μας φυσικό convertor ήχου από εξωτερικές πηγές στο αυτί (ανθρώπινο ακουστικό φάσμα).

Ας με κατατοπίσει κάποιος..  :) Χάος με τα 192khz..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

@νικοδημος

 

ιδιοφυής εμποράκος

Αν και παντα ημουν "NO GODS NO MASTERS" τυπακος, αυτο δεν θα τολμουσα να το πω....διαπραττεις υβρη  :P και σε προκαλω σε μονομαχια (με ριψη μετασχηματιστων) αν δεν το παρεις πισω.

 

Δεν ειχα καταλαβει οτι η κουβεντα μας ηταν αναλογικο vs ψηφιακο. Εγω μιλουσα για το θεμα της υψηλης αναλυσης και η συνεντευξη το Neve ηταν μονο ενα εργαλειο για την αποδειξη οτι τουλαχιστον καποιος (Geoff Emerick) ακουει και 54Κhz.

Oσο αφορα τις ικανοτητες του κυριου Neve  στην προωθηση των προιοντων του, ειμαι σιγουρος οτι εχεις δικιο.....αλλα εγω την ιστορια αυτη την ακουσα απο τον Eric Simpson την ωρα που καλωδιονα μια Cadac κονσολα πριν τουλαχιστον 5 χρονια... και εν παση περιπτώσει παρεθεσα 2 ακομα συνδεσμους που δειχνουν (αν οχι αποδεικνυουν) οτι "υπαρχει ζωη  και μετα τα 20000Hz".

Δυστυχως δεν εχω χρονο να ψαξω το forum (για παλαιοτερα θεματα) αλλα θεωρησα χρεος να βοηθησω εναν συνομιλιτη μου με καποια δωρεαν γνωση. Αυτο το κανω απο δικη μου ευχαριστηση και αναγκη να μαθω.

 

...και η συζήτηση τότε ήταν ψιλοβαρετή, αφοριστική και ιδιαίτερα θορυβώδης παλινδρομώντας ανάμεσα την σοβαρότητα και την σοβαροφάνεια......

 

Δεν υπηρχαν αφορισμοι απο κανενα μερος της συζητησης αυτης (δεν ξερω βεβαια για την παλαιοτερη αλλα δεν ημουν εκει και δεν με αφορα)...το αντιθετο υπηρχαν γνωμες, παραθεσεις συνδεσμων και ερωτησεις....διαβαζω ξανα τις αποστολες και δεν βλεπω ουτε ενα απο εμας να βριζει/βριζεται :D.

Η παραθεση σου απο το προηγουμενο θεμα με βρισκει συμφωνο σε ολα, τα λες πολυ καλα.

Απλα να σου πω οτι θεωρω οτι το 20000 ειναι το οριο του αυτιου μας και οχι του σωματος μας, και ακουμε με ολα μας τα κυτταρα  :).

Οσον βεβαια αφορα τα 24bit vs 16bit και 44100Hz vs 96K/192K νομιζω οτι οι περρισοτερες αποψεις συγκλινουν στο οτι ειναι καλυτερα στην επεξεργασια του ηχου να δουλευουμε οσο πιο ψηλα γινεται για να αποφευγονται διαστερβλωσεις που εχουν σχεση με τα μαθηματικα και τις στρογγυλοποιησεις.

 

@zestair

Δεν ειχα κακο σκοπο πιστεψε με . Συμμετεχω και σε αλλα 2 φορουμ με αυτο το ονομα και δεν εχω ουτε εκει υπογραφη με τον ιστοτοπο μου (αν και απο σημερα θα βαλω).

Τωρα βεβαια που το σκεφτομαι το SRC ειναι κατ εξ οχην δουλεια ενος mastering engineer...και παρ ολα αυτα ειπα πως μπορει καποιος να το κανει μονος του....τελος παντων δεν θελω να σε στεναχωρω (ουτε και κανεναν αλλο) και δεν θα ξαναγινει....

 

Φιλικα,

Αποστολης

 

www.odeon-mastering.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αποστόλη εγώ διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τα λινκ που παρέθεσες και αν και εγώ συμμερίζομαι την άποψη περί συμμετοχής των πέρα του ακουστού φάσματος δρώμενων στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον ήχο και ακόμη περισσότερο την μουσική, παρ'όλα αυτά είναι και πάλι υποθέσεις και οι οποίες βέβαια πρωτίστως εγείρουν το θέμα των ακουστών artifacts του μέσου αναπαραγωγής και του χώρου ακρόασης και όχι του ίδιου του υπερυψηλού συχνοτικού περιεχομένου αυτού καθε αυτού.....

 

...ο σκοπός του ποστ μου είναι πιο πολύ να προλάβει μια επανάληψη της ίδιας συζήτησης.....και όχι το θέμα δεν είναι (ή δεν πρέπει να είναι) analog vs digital αλλά να είσαι σίγουρος ότι εκεί θα καταλείξει....και ο λόγος είναι απλός....οι περισσότεροι εδώμέσα αλλά και σε όλα τα φόρουμ δεν αντιλαμβάνονται την φύση ούτε της μίας έννοιας ούτε της άλλης αλλα απλά αναλώνωννται στο αναμάσημα νεο-δογμάτων των διαφόρων "θεών-κατασκευαστών"....αν θέλειςλοιπόν το ποστ μου έχει σκοπό να σε προστατέψει από περιττό και άσκοπο χάσιμο πολύτιμου χρόνου και όχι να αντικρούσεικάτι από αυτά που έγραψες....

 

σόρρυ αν γίνομαι κακός για κάποιους αλλάμε το χάιδεμα στα αυτιά δουλειά δεν γίνεται....

 

 

...όσο για τον Neve......ο τύπος έβγαλε μικρόφωνο με την SE electronics ....με φυσικά βέβαια μαγικούς custom wired trafffos......τι να πω τώρα....προτιμώ να διαβάζω τον Geoff Tunner  στο gearslutz  ;)

 

....αααα και μην με προκαλείς σε ρίψη μετασχηματιστών....έχω τρομερά μεγάλο οπλοστάσιο ;D ;D ;D ;D 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αποστόλη, εφόσον η ηλεκτρονική σου διεύθυνση δεν αφορά στο θέμα, μην την βάζεις. Μπορείς βέβαια να την βάλεις στην υπογραφή σου στο κάτω μέρος κάθε δημοσίευσης σου, πηγαίνοντας προφίλ-->ρυθμίσεις προφίλ.

    Επίσης διάβασε προσεκτικά τους κανόνισμούς του Noiz.

7.Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση.

 

Δεν προωθεί τα προϊόντα του, ίσα ίσα που δηλώνει την ιδιότητά του και αυτό θα έπρεπε να απαιτείται (αν δεν απαιτείται ήδη) από όλους τους επαγγελματίες του χώρου που συμμετέχουν στο φόρουμ. Και χαίρομαι που συμμετέχει γιατί μια ακόμη κόσμια γνώμη ειδικού είναι οπωσδήποτε επιθυμητή! :)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nikodemos

 

Eχεις κι εσυ το δικιο σου, ως συντονιστης πρεπει να κρατας τα γκεμια γερα, καταλαβαινω. Αλλα και η επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως....και πολλοι χρειαζονται "γνωση", εγω ειδικα. Παντως δεν θα εμπαινα σε αντιπαραθεσεις, ειδικα για θεματα που η γνωση μου ειναι περιορισμενη (δεν εχω σπουδασει ψηφιακη θεωρια)

 

Για το μικροφωνο δεν ηξερα γιατι εχω χρονια να ασχοληθω με μικροφωνα (ακομα αυτο μου ελειπε να εχω να μαθαινω) αλλα σιγουρα δεν πιστευω να εβαλε το ονομα του σε καμια "πατατα".

Ο Geoff Tunner  ποιος ειναι?? Και μην μου πεις να χρησιμοποιησω το search  (οπως λενε ολοι οι gearslutz τωρα τελευταια απο μοδα)

www.odeon-mastering.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ο Geoff Tunner  ποιος ειναι?? Και μην μου πεις να χρησιμοποιησω το search  (οπως λενε ολοι οι gearslutz τωρα τελευταια απο μοδα)

 

 

...sorry είναι Tanner και όχι Tunner που έγραψα......ήταν σχεδιαστής και σύντομα αρχισχεδιαστής της Neve την χρυσή της εποχή (1971 έως τα τέλη της δεκαετίας)...τώρα έχει την Aurora Audio η οποία βγάζει κατά βάση Neve clones ( ;D ;D ;D)

 

...απλά στο gearslutz όταν γράφει , ΓΡΑΦΕΙ  ;)......μαζί με τους Fletcher & Jim Williams είναι πολύ καλή επιλογή για ανάγνωση.....

 

 

...βασικά δε νομίζεις ότι θα ήταν πιο καλό να παραθέσεις την άποψη σου στο στίκυ θέμα που προανέφερα?....έτσι θα υπάρχει και μια πιο συγκεντρωτική παράθεση απόψεων πράγμα καλό για όλους μας  ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

back to topic πάω εγώ (έτσι να σας τη σπάσω)

 

γράψτε μερικά όργανα και mixάρετε στα 44.100 και στα 192

αυτό που θα φανεί με τη μια είναι ότι στα 44.100 γεμίζει το mix

ενώ στα 192 χωράει να βάλεις και μια συμφωνική και ακόμα έχεις χώρο ;D

 

κάντε το σαν test

σε ένα απλό mix αφού κάνετε και το 192 export στα 44,100 ακούστε πιο έχετε mixάρει καλύτερα

 

εγώ πάντως δουλεύω πολύ καλύτερα σε μεγάλες δειγματοληψίες

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, όταν γράφουμε σε υψηλότερη ανάλυση, δουλεύει καλύτερα και ο AD converter μας.

 

Δεν είμαι και πολύ σίγουρος για αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...βασικά δε νομίζεις ότι θα ήταν πιο καλό να παραθέσεις την άποψη σου στο στίκυ θέμα που προανέφερα?....έτσι θα υπάρχει και μια πιο συγκεντρωτική παράθεση απόψεων πράγμα καλό για όλους μας  ;)

 

Oταν γνωριστουμε θα σου φερω τον λογαριασμο απο τον οφθαλμιατρο, τον οποιο θα πρεπει να δω αφου διαβασω 5 σελιδες θεμα...χεχεχεχχε

Ομως σοβαρα τωρα, θα το διαβασω και αν εχω κατι να προσθεσω, θα το κανω.

 

Αποστολης

www.odeon-mastering.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου