Προς το περιεχόμενο

Cabinets: Τι διαφορες εχουν τα Ωm;


ex-PitDealer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να κάνω μια ερώτηση γιατί είμαι λιγάκι... άσχετος.

Εχω Jmi Vox Ac-50 1965, έχει έξοδο 8/16Ω.

Μετά από δοκιμές πού έκανα με καμπίνες και μεγάφωνα,κατάλαβα ότι παίζει ποιό καλά στα 8Ω.

παίζει κάτι τέτοιο η είναι η φαντασία μου ?? 

 

Ξέρεις η ωμικη αντίσταση, είναι μια πονεμένη ιστορια, αλλά για να γίνω πιο σαφής είναι μια πονεμένη ιστορια οταν μιλάμε για αντισταση σε ένα κυκλωμα εναλλασομενου ρευματος.

 

Περιπλέκονται πολλοί παραγοντες,με σκοπο πρωτα απ'ολα τη σωστη λειτουργια και την βελτιστη αποδοση, δεν είναι μόνο τα ώμ σημαντικο μέγεθος σε ένα συστημα ενισχυσης και μεγάφωνου.

 

Αμα πιστευεις οτι ακούς καλυτερα, άστο έτσι, και δεν νομίζω να είναι η φαντασία σου.  ;)

 

Lost To The Living

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τι να πουνε και οι χαιφιντελαδες που εχουν μπλεξει και με κροβοβερ δηλαδη  :D (οχι ολοι βεβαια...)

Περιεργο παντως, στο Γουοτφορντ βαλβς ειχα βρει ν30 με 120 και με 60 ευρω. Επισης φιλοι ειχαν αγορασει ακριβα γκρινμπακ με μεταλικο καπακι πισω και φθηνα με πλαστικο, και ειχαν και διαφορα και στον ηχο.

Πιο παλια ειχα εναν ενισχυτη (τελεγκαν) που ειχε και εξοδο 6,4Ωμ για να βαζεις μια 8-αρα και μια 16-αρα μαζι πανω, πολυ καλη προσθηκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

sec1.gif

 

sec2.gif

 

sec3.gif

 

 

αυτο μοιαζει σαν να εχει δυο δευτερευοντα...    ???

 

ετσι οπως τα βλεπω, το πανω πρεπει να εχει ενα 8Ω και ενα 4Ω tap και το κατω ειναι ενα ακομα (extra?) 8αρι.

 

δεν νομιζω οτι ειναι taps ενος ενιαιου δευτερευοντος...  περιεργο μου φαινεται.

 

...γινεται να συνδεσεις σε σειρα Taps του ιδιου δευτερευοντος?

 

 

εδω οντως ειναι "κλασσικα" taps:

 

1608A-1650ASch.gif

 

και ultra linear πρωτευων...μπλιαχ  ;D

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από δοκιμές πού έκανα με καμπίνες και μεγάφωνα,κατάλαβα ότι παίζει ποιό καλά στα 8Ω.

παίζει κάτι τέτοιο η είναι η φαντασία μου ?? 

 

μπορει οντως ο καθαροτερος ηχος που θα σου δωσουν τα 8 ohm να σου αρεσει περισσοτερο (τις διαφορες αυτες βεβαια τις καταλαβαινει καποιος σε σοβαρες εντασεις και οχι σε εντασεις δωματιου)   

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει οντως ο καθαροτερος ηχος που θα σου δωσουν τα 8 ohm να σου αρεσει περισσοτερο (τις διαφορες αυτες βεβαια τις καταλαβαινει καποιος σε σοβαρες εντασεις και οχι σε εντασεις δωματιου)   

 

Νίκο, στο σαλόνι είμαι,και είναι μεγάλο  ;D

Ανοίγω τον Vox στο τέρμα μερικές φορές για 5-15 λεπτά,μέχρι να αρχίσουν να χτυπάνε το κουδούνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο μοιαζει σαν να εχει δυο δευτερευοντα...    ???

 

ετσι οπως τα βλεπω, το πανω πρεπει να εχει ενα 8Ω και ενα 4Ω tap και το κατω ειναι ενα ακομα (extra?) 8αρι.

 

δεν νομιζω οτι ειναι taps ενος ενιαιου δευτερευοντος...   περιεργο μου φαινεται.

 

...γινεται να συνδεσεις σε σειρα Taps του ιδιου δευτερευοντος?

 

Ο ιδιος μετασχηματιστης ειναι. Στην ουσια ειναι "block diagram", Δεν ειναι πραγματικα ετσι τα "εσωτερικα" τυλιγματα. Σου δειχνει πως να συνδεσεις τα δευτερευοντα ωστε να παρεις 4, 8 και 16Ω. Οπως τα μεγαφωνα τα συνδεεις σε σειρα ή/και παραλληλα, ετσι και τα δευτερευοντα του μετασχηματιστη. Απλα δεν υπολογιζονται το ιδιο.... οπως δλδ τις ωμικες αντιστασεις. πχ R=R1ΧR2/(R1+R2)

 

εδω οντως ειναι "κλασσικα" taps:

 

1608A-1650ASch.gif

 

και ultra linear πρωτευων...μπλιαχ  ;D

 

Στην ουσια το τυλιγμα Blk - Grn ειναι σε σειρα με το Grn - Yel, και το Grn - Yel ειναι σε σειρα με το Yel - White. H ληψη ειναι η συνδεση/ενωση δυο σε σειρα τυλιγματων....

 

μπλιαχ δε λες τπτ!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ιδιος μετασχηματιστης ειναι. Στην ουσια ειναι "block diagram", Δεν ειναι πραγματικα ετσι τα "εσωτερικα" τυλιγματα. Σου δειχνει πως να συνδεσεις τα δευτερευοντα ωστε να παρεις 4, 8 και 16Ω. Οπως τα μεγαφωνα τα συνδεεις σε σειρα ή/και παραλληλα, ετσι και τα δευτερευοντα του μετασχηματιστη. Απλα δεν υπολογιζονται το ιδιο.... οπως δλδ τις ωμικες αντιστασεις. πχ R=R1ΧR2/(R1+R2)

 

ναι αλλα με αυτη τη λογικη, το Black-yellow και το Green θα πρεπει να ειναι ενα και το αυτο, μια και δεν παρεμβαλεται αλλο τυλιγμα αναμεσα τους (συμφωνα με το "block diagram"). Ποιος ο λογος λοιπον για διαφορετικα καλωδια?

Αρα ενα κομματι του τυλιγματος ειναι αποκομμενο για να υπαρχει ευελιξια στις συνδεσμολογιες.

Αλλα αυτο δεν ειναι ουσιαστικα ενα "ακομα" δευτερευων?

 

Δηλαδη οπως δειχνει το σχεδιο, το Green-yellow ειναι οντως tap με τη γνωστη εννοια, αλλα τα ακρα green και black, ουσιαστικα οριζουν ενα ανεξαρτητο τυλιγμα...

 

Ετσι φαινεται οτι δεν υπαρχουν "παραλληλα τυλιγματα". Απλα ειναι θεμα του πως θα συνδεσεις τα καλωδια που εκ φυσεως ειναι σε σειρα, αν προκειται για κανονικα ταψ (taps), δηλαδη "ενδιαμεσες ληψεις".

 

Στην ουσια το τυλιγμα Blk - Grn ειναι σε σειρα με το Grn - Yel, και το Grn - Yel ειναι σε σειρα με το Yel - White. H ληψη ειναι η συνδεση/ενωση δυο σε σειρα τυλιγματων....

 

ΟΚ εδω... αυτο ειναι γνωστο και παραδοσιακο...  ;D

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ επειδη το εχασα  ;D

Που θελεις να καταληξεις? Οτι δεν υπαρχουν παραλληλα τυλιγματα, οτι σε σειρα ειναι καλυτερα ή μηπως γιατι στην 1η περιπτωση υπαρχουν διαφορετικα καλωδια? Σορυ...  :-[

 

Ξεκινησα να εξηγω οτι δεν ειναι αναγκαστικα και το καλυτερο να χρησιμοποιεις τα 16Ω επειδη εκμεταλλευεσαι ολο το τυλιγμα. Ειδικα στην περιπτωση (που ειναι και η πιο συνηθισμενη) που τα τυλιγματα (απο ληψη σε ληψη, 0Ω εως 4Ω κ 4Ω εως 8Ω κ 8Ω εως 16Ω) ειναι σε σειρα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ επειδη το εχασα  ;D

Που θελεις να καταληξεις? Οτι δεν υπαρχουν παραλληλα τυλιγματα, οτι σε σειρα ειναι καλυτερα ή μηπως γιατι στην 1η περιπτωση υπαρχουν διαφορετικα καλωδια? Σορυ...  :-[

 

Ξεκινησα να εξηγω οτι δεν ειναι αναγκαστικα και το καλυτερο να χρησιμοποιεις τα 16Ω επειδη εκμεταλλευεσαι ολο το τυλιγμα. Ειδικα στην περιπτωση (που ειναι και η πιο συνηθισμενη) που τα τυλιγματα (απο ληψη σε ληψη, 0Ω εως 4Ω κ 4Ω εως 8Ω κ 8Ω εως 16Ω) ειναι σε σειρα....

 

δεν θελω να καταληξω καπου. Δεν σε εξεταζω...  ;D

Θελω να μου πεις αν αυτα που φανταζομαι αληθευουν.

 

Το αν ειναι καλυτερο η οχι εχει να κανει πανω απ' ολα με το τι αρεσει στον καθενα.

Σε καποιον π.χ. θα μπορουσε να αρεσει ο ηχος των 6L6 ενος twin reverb ρυθμισμενων στα ...29mA    ...δεν μπορεις να του πεις και τιποτα  ;)

 

Απλα λεω οτι ειναι σιγουρα πιο "efficient" ο μετασχηματιστης αν χρησιμοποιουμε ολο το 2ευον. Τωρα αν αυτο ειναι "καλυτερο" ή "χειροτερο" ηχητικα...   

Αλλωστε αυτο που λες κι εσυ, δηλαδη οτι ο ηχος θα ειναι "καλυτερος" με τα τυλιγματα σε σειρα, ειναι το ιδιο με το αν ηταν κλασσικος μ/σ με απλα ταψ, σαν τον UL που εδειξες (αλλωστε φαινεται και απο τη συνδεσμολογια των 16Ω στο σχεδιο).

 

Αρα λοιπον αν ειναι να καταληξω καπου, θα ειναι στο οτι λεμε το ιδιο πραμα...  ;)

 

τελικα εκεινος ο μ/σ που εδειξες εχει ουσιαστικα "εξτρα" 2ευον, ή δεν εχει?  για να σε "εξετασω" και λιγο....  ;D  ;D  ;D

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου