Προς το περιεχόμενο

H αξία μιας Gibson λόγω "ονόματος" & οι εναλλακτικές


Προτεινόμενες αναρτήσεις

E δώσε και σε μας καμία ντε!!! :)

 

Με ζήτησες και δεν σου έδωσα???

 

Να σου δανείσω καναδυό για κανένα τετράμηνο (έχω πρόβλημα χώρου).....

 

 

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 191
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Alchemist δεν διαφωνούμε πουθενά στο θέμα της προσωπικής επιλογής,.Επίσης συμφωνώ και με την προηγούμενη τοποθέτηση του evris,ο οποίος καλά κάνει και βάζει τα disclaimer του με κεφαλαία.

Προσωπικά θα εκτιμήσω την οποιαδήποτε κιθάρα,ανεξαρτήτως προέλευσης αν "ακούει" και παίζει σωστά.Επίσης θεωρώ πως έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα στον τομέα της κατασκευής κιθάρας η σχέση απόδοσης-τιμής είναι μια απλή εκθετική συνάρτηση της μορφής y=2^x όπου y=τιμή και x=απόδοση.

Από την άλλη όμως,ένα μουσικό όργανο  δεν απευθύνεται μόνο στην μαθηματική μας λογική αλλά και στον ψυχισμό μας.Το παρακάτω:

P.S. Για να είμαι απολύτως ειλικρινής, θα ήθελα πάρα πολύ να έχω μια Gibson LP, είναι ένα απωθημένο για μένα.

είναι μόνο η μία πλευρά του θέματος ,αλλά προχωρά και πέρα από αυτό.Υπάρχουν και οι άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να καταλάβουν-και να εκτιμήσουν-έστω και αυτή τη μικρή διαφορά ποιότητας που τους δίνει το ακριβότερο όργανο και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για αυτό.Κάποιοι άλλοι ίσως να μην μπορούν και να μην τους νοιάζει κιόλας.Δικαίωμά τους.

Η ένσταση μου  (και απ'οσο διαβάζω και του marathon ο οποίος προσπαθεί να πει κάτι σωστό αλλά ίσως να μην έχει βρει ακόμα τον τρόπο να το περάσει σωστά και στους υπόλοιπους) έχει να κάνει με το πόσο συνειδητοποιημένες είναι οι απόψεις που εκφέρουμε δημόσια από το forum και τι μύνημα περνάνε.

Ακόμα και ο τίτλος του θέματος είναι παραπλανητικός κατά τη γνώμη μου.

Τις συζητήσεις μας δεν τις διαβάζουν μόνο οι "γνώστες" (ποιο το νόημα άλλωστε) αλλά και αυτοί που θέλουν να μάθουν κάτι ή να πάρουν μια δεύτερη γνώμη.

Εαν καταλήγουμε κάθε φορά να περνάμε το μύνημα πως "στην τελική και οι ακριβές και οι εναλλακτικές ίδιες είναι και μόνο η τιμή αλλάζει" μάλλον παραπληροφορούμε παρά βοηθάμε να βγουν αντικειμενικά συμπεράσματα.

Προτιμότερο θα ήταν για μένα να περνούσε το μύνημα πως "Η διαφορά τους είναι μεν μικρή,αλλά αν διαθέτεις τα χρήματα αξίζει τον κόπο να πάρεις την ακριβότερη,γιατί σε βάθος χρόνου θα δείξει την αξία της και όχι μόνο την μεταπωλητική" από το να απαντάμε με γνώμονα το πείσμα μας.

 

Το γεγονός που αναφέρεις με την Japan LP δεν αποδεικνύει κάτι, είτε κατά είτε υπέρ των Gibson. Aλλά ας θυμίσω εδώ ότι το παιχνίδι δεν παίζεται μόνο στην "φτήνια-που-τρώει-τον-παρά" Tokai κλπ. αλλά και στα ονόματα της μεσαίας και υψηλότερης κατηγορίας τιμής που προανέφερα.

 

Είχε σκοπό να δείξει πως παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο πέρα από το value for money.

Το παιχνίδι μετα ονόματα της υψηλότερης κατηγορίας τιμής έχει να κάνει και με την αλλαγή νοοτροπίας ανά εποχή.Κάποτε την Gibson την ενοχλούσαν οι φθηνότερες αντιγραφές γιατί τους κόβανε γενικά πωλήσεις,σήμερα που το παιχνίδι αυτό είναι ούτως η άλλως χαμένο την ενοχλούν οι ακριβότερες γιατί υπάρχει ή εξειδικευμένη αγορά των high end-custom shop οργάνων.Αλλά και πάλι νομίζω πως το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι σχετικό με το παρόν θέμα,γιατί μια ακριβότερη κιθάρα (αν έχεις να τα δώσεις ) είναι περισσότερο θέμα επιλογής και λιγότερο συμβιβασμού.

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια και (ξανα)θίγεται το value for money, και κινδυνεύοντας να παρασύρω το θέμα, τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα έπρεπε να αγοράζει Fender, όταν για να φτιάξεις μία, ξεκινάς με από τα 170 ευρώ (παρακαλώ μην με αμφισβητήσει κανείς γιατί έχω αποδείξεις) και δύσκολα ξεπερνάς τα 1200-1300 (με ότι πιο εξωτικό φανταστείς επάνω, με καλύτερους μαγνήτες, καλύτερα λούστρα, καλύτερα ηλεκτρικά...).

Άρα όλη η υπεραξία πάει στο λογότυπο και στη μεταπωλητική αξία.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Και μια και (ξανα)θίγεται το value for money, και κινδυνεύοντας να παρασύρω το θέμα, τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα έπρεπε να αγοράζει Fender, όταν για να φτιάξεις μία, ξεκινάς με από τα 170 ευρώ (παρακαλώ μην με αμφισβητήσει κανείς γιατί έχω αποδείξεις) και δύσκολα ξεπερνάς τα 1200-1300 (με ότι πιο εξωτικό φανταστείς επάνω, με καλύτερους μαγνήτες, καλύτερα λούστρα, καλύτερα ηλεκτρικά...).

Άρα όλη η υπεραξία πάει στο λογότυπο και στη μεταπωλητική αξία.

 

Aκριβώς! Και γι αυτό κάποιοι boutiqάδες (Ron Kirn, Don Grosh) κατάφεραν να πουλάνε κιθάρες στα 1400-1500 ευρώ οι οποίες χτυπάν στα ίσα τις "Masterbuilt" της Fender των 4-5 χιλιάδων. Και σίγουρα αυτός που θα προτιμήσει την Masterbuilt κατά τη γνώμη

μου ή δεν γνωρίζει τους κυρίους αυτούς, ή έχει "κόλλημα" με το headstock.

Και αυτό γιατί το προϊον έιναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο.

 

Στην Gibson δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι ανάλογο. Υπάρχουν μεν high end αντιγραφές αλλά κοστίζουν τόσο όσο και οι ¨καλές" VOS.

Αυτό είναι μια διαφορετική κατάσταση. Και στη Fender όσο οι high end αντιγραφές περιορίζονταν στις Suhr και στις Τom Anderson που ήταν πανάκριβες ο ανταγωνισμός ήταν μια άλλη υπόθεση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προϊον έιναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο.

 

Μα δεν θα είναι ακριβώς ίδιο...το ενα είναι Fender και το άλλο δεν είναι.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν θα είναι ακριβώς ίδιο...το ενα είναι Fender και το άλλο δεν είναι.

Μα ακριβώς, το ένα είναι Gibson και τα άλλα δεν είναι.

Προσοχή, άνοιξα τη παρένθεση, αλλά δεν πρέπει (πάλι) να καταλήξει Gisbson vs Fender.

Aυτό που θέλω να πώ είναι ότι και το όνομα, ο μύθος που το περιβάλλει, η ιστορία που φέρει, έχει την αξία του σαν κόστος αγοράς και σαν κόστος μεταπώλησης. Μας αρέσει, δεν μας αρέσει. Κάποιοι δέχονται να το πληρώσουν. Κάποιοι άλλοι ψάχνουν δικαιολογίες.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μα δεν θα είναι ακριβώς ίδιο...το ενα είναι Fender και το άλλο δεν είναι.

 

Αν μπορεί ο Ron Kirn, Don Grosh να πουλάνε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο στα 1400-1500 ευρώ.... τότε γιατί να μην μπορεί ο Κινέζος να το κάνει με 400?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεί ο Ron Kirn, Don Grosh να πουλάνε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο στα 1400-1500 ευρώ.... τότε γιατί να μην μπορεί ο Κινέζος να το κάνει με 400?

Γιατί δεν γίνεται κατασκευαστικά. Βρές μου ένα κινέζικο μαγνήτη να στέκεται (ηχητικά όχι εμφανισιακά) δίπλα σε ένα ας πούμε Don Grosh

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατασκευαστικο προβλημα του κινεζου ειναι ο μαγνητης του???

Παντως με κιθαρα τοσο χαμηλου κοστους πλεονεκτημα μου φαινεται ετσι ωστε να κρατηθει χαμηλα το κοστος και να τον αλλαζεις ευκολα βαζοντας αυτον της επιλογης σου .

東海は十分だ = Only a Tokai is good enough!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεί ο Ron Kirn, Don Grosh να πουλάνε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο στα 1400-1500 ευρώ.... τότε γιατί να μην μπορεί ο Κινέζος να το κάνει με 400?

 

Είπα γω να μη φτιάξει Fender replicas ο κινέζος; Ας φτιάξει όσα θέλει και ας τα πουλήσει όσο θέλει. Που μπήκε ο κινέζος σ'αυτό που είπα εγώ;

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου