Προς το περιεχόμενο

Visuals


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχήν σορρυ αν έχει ξαναγίνει τέτοιο τοπικ, δε βρήκα κάτι σχετικό. Επίσης σόρρυ αν αυτό που ζητάω είναι χαζό/απλοϊκό κλπ, αλλά είμαι παντελώς άσχετος με ότι αφορά το η/υ σκέλος της όλης ιστορίας. Έχουμε και λέμε:

 

Θέλουμε να στήσουμε visual θέματα με τη μπάντα στα live, τα οποία δε θα είναι χύμα video art αλλά θα "κινούνται" ανάλογα με τις δυναμικές του κομματιού. Για αρχή λογικά, θα πρέπει να συνδέσουμε triggers με διάφορα μέρη των τυμπάνων, των οποίων το σήμα θα περνάει από midi εγκέφαλο και θα καταλήγει σε ένα λάπτοπ όπου με το ανάλογο software θα γίνεται η δουλειά.

 

Είμαι σωστός; Αν ναι, πείτε μου σχετικές εταιρίες-προϊόντα κλπ να ψάξω γιατί είμαι παντελώς άσχετος.

 

Ευχαριστώ.

www.myspace.com/nechayevschina

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εχετε ορεξη για λιγο παιδεμα στην αρχη Jitter και παλι Jitter!! (cycling74)

τα κανει ολα και μαμαει..

 

σε κατι πιο απλο δες to arkaos (δε το'χω δουλεψει ποτε οποτε δε ξερω. Ειναι ψιλοστανταρ software για VJing παντως.

 

Αυτο που θα σου προτεινα παντως ειναι να καταληξετε ακριβως τι θελετε να κανετε με το video (το να "κινούνται" ειναι λιγο γενικο) και μετα να ψαξετε για software...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν προέχει κάτι συγκεκριμένο. Και μία χρωματιστή μπάλα που να φουσκώνει με τις δυναμικές μας κάνει για αρχή.

 

Περί midi controller κι αυτά θέλω βοήθεια επίσης, από hardware κατέχω ακόμη λιγότερα.

www.myspace.com/nechayevschina

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εχετε ορεξη για λιγο παιδεμα στην αρχη Jitter και παλι Jitter!! (cycling74)

τα κανει ολα και μαμαει..

 

σε κατι πιο απλο δες to arkaos (δε το'χω δουλεψει ποτε οποτε δε ξερω. Ειναι ψιλοστανταρ software για VJing παντως.

 

Αυτο που θα σου προτεινα παντως ειναι να καταληξετε ακριβως τι θελετε να κανετε με το video (το να "κινούνται" ειναι λιγο γενικο) και μετα να ψαξετε για software...