Προς το περιεχόμενο

Κόψιμο Κυματομορφής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μία απορία που ερωτήθηκα απο καθηγηή μουσικής τεχνολογίας και δεν μου έχει λυθεί ακόμη.

Η απορία μου είναι η εξής: Όταν κόβουμε κάποια κυματομορφή και αργότερα ξαναξεκινά να "παίζει" είναι καλήτερο να ξεκινά απο θετικό αρνητικό ή ουδέτερο πρόσιμο η καμπύλη της κυματομορφής της?

 

Έχει σημασία?

Παίζει κάποιο ρόλο?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Που σε ρώτησε δηλαδή ο καθηγητής? (Σπουδάζεις κάτι τέτοιο?)

 

 

 

(Από όσο ξέρω, απο μηδενικά σε μηδενικά κόβουμε, για να μην δημιουργούνται ασυνέχειες στο κόψε-ράψε. Δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι διαφορετικό....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν σπρωχνεις μια κουνια, το καλυτερο σημειο για να τη ξανασπρωξεις ειναι οταν θα ειναι οριζοντια με το εδαφος, στο αντιθετο ακρο, ή οταν ξαναγυρισει σε 'σενα?

 

EDIT: Mην παρεις τα λογια μου τοις μετρητοις, αλλα μαλλον το καζανακι θα πεσει στην ουδετερη φαση. Ξερεις, πριν εισαι πολυ αρνητικος, μετα απιστευτα θετικος και στο τελος χαλαρος.  ;D

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ναι σπούδασα μουσική τεχνολογία και αυτό ήταν ερώτηση στις κρατικές εξετάσεις πιστοποίησης δυστυχώς...

Πολύ χαζή ερώτηση... !

 

Sarbini να με συμπαθάς, αλλά αν έχεις σπουδάσει μουσική τεχνολογία (και θέλεις να πιστοποιηθείς κι όλας) το να χρησιμοποιείς τον όρο "ουδέτερο πρόσιμο" για να περιγράψεις το σημείο που η κυματομορφή περνάει από το 0... είναι απαράδεκτο.

(Πόσο μάλλον να πιστεύεις ότι μπορείς και να κρίνεις το επίπεδο της ερώτησης).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν με την έννοια "ουδέτερο πρόσημο" εννοούμε τον άξονα του μηδενός, τότε αυτή είναι η σωστή απάντηση.

 

Εαν ειχες πιθανες απαντησεις μεταξυ 0, θετικο, αρνητικο και ουδετερο τοτε το ουδετερο ειναι το σωστο μονο και μονο γιατι, με ενα βλακωδης τροπο εννοει οτι:

 

εφοσον ξαναπαιζει το δειγμα (loop), πρεπει να δεις που βρισκεται πανω κατω το τελος της κυμματομορφης ωστε να κοψεις την αρχη με τετοιο τροπο και να μην δημιουργει ασυνεχια... ουδετερο δλδ ως προς το τελος του δειγματος...

 

τωρα εαν δεν προσδιοριζει τι υπαρχει πριν το δειγμα ηχου... το σωστο ειναι να μην υπαρχει κυμματικη ασυνεχεια... το κοβεις με τετοιο τροπο ωστε να συμπιπτει το τι υπαρχει πριν απο το δειγμα με την αρχη του δειγματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου