Προς το περιεχόμενο

Rockwave, και τώρα?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

[Απόπειρα να μιλήσω σοβαρά mode]

 

Η Didi έχει από την πλευρά της ένα μικρό επιχείρημα ως προς το γεγονός ότι δεν ζούμε στην Αγγλία, ούτε στη Σουηδία*. Ζούμε στην Ελλάδα και όλοι ξέρουμε το κλίμα που επικρατεί. Πόσες φορές μέσα στα τελευταία χρόνια έχει ρίξει τόσο δυνατή βροχή στα τέλη Ιουνίου;

 

Η Didi Music και η κάθε διοργανώτρια εταιρία δεν θα αποκτήσει ΠΟΤΕ κανένα ελαφρυντικό σε

καμία περίπτωση διότι:

 

A) Το πίσω μέρος των εισιτηρίων γράφει ξεκάθαρα ότι: ''η συναυλία θα διεξαχθεί με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες''...άρα χεσ.....αμε για το αν βρέχει, χιονίζει, κτλ.

 

Β) Η δυνατότητα του ''αδιάβροχου'' live είναι πέρα ως πέρα δυνατή, αρκεί ο διοργανωτής να χώσει το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη και να το απαιτήσει από την P.A εταιρία. Οι χιλιάδες συναυλίες που έχουν γίνει στο εξωτερικό κάτω από παρόμοιες συνθήκες το αποδεικνύουν περίτρανα.Το Live in Verona από Jamiroquai είναι ένα κορυφαίο παράδειγμα ''βιβλικού'' κατακλυσμού όπου εκτός του ότι δεν διακόπηκε το live, το γράψανε και σε DVD!('Αλλο να σου στήνει η Brittania Row και άλλο ο κάθε βλαμμένος P.Aτζής που επειδή είχε 5 φράγκα να σου κουβαλήσει το Line Array και τα Varilite που ζητάει το rider έμαθε και να τα στήνει...στο δρόμο)

 

Γ) Με τις τιμές των εισιτηρίων να είναι διπλάσιες και τριπλάσιες από αυτές του εξωτερικού,

σε αυτή την χώρα έπρεπε να βλέπουμε ''παπάδες'' από πλευράς παραγωγής. Αντ' αυτού πηγαίνουμε καυλωμένοι να δούμε το αγαπημένο μας group/καλλιτέχνη που αποφάσισαν να το(ν) φέρουν εδώ μετά από 40 χρόνια - πάντα σε τιμή ευκαιρίας. Ξεχνάμε πάνω στην καύλα μας λοιπόν ότι ουσιαστικά βλέπουμε ένα live στημένο όπως - όπως ''για να τα πάρουμε''(βλ.ΑΡΠΑΧΤΗ).   

 

Και το πιο σημαντικό από όλα;;;.....ΑΣΦΑΛΕΙΑ  0.

Μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε στον καθένα από το να χάσει την συναυλία ενώ έχει κουβαληθεί από την άλλη άκρη του κόσμου έχοντας κάνει έξοδα, να χάσει τα λεφτά επειδή μπήκε μέσα, πέταξε το εισιτήριό του/της και μετά ανακοίνωσαν (τα μοσχάρια) ότι το live δεν θα γίνει, μέχρι να τραυματιστεί ή και να σκοτωθεί κάποιος (έχουν συμβεί και τα δύο) είτε στο στήσιμο (σαν τεχνικός) είτε την ώρα του live (σαν θεατής), χωρίς να τρέξει κάστανο.

 

Ίσως κάποτε συνηθίσω στην ιδέα ότι ζω σε μια τριτοκοσμική χώρα που όταν βρέχει  πλημμυρίζουν τα υπόγεια, ξεχειλίζουν τα ποτάμια και πνίγονται άνθρωποι και ζώα αλλά ελαφρυντικό σε που$τη που την άκουσε ''παραγωγός'' και είναι ικανός να βάλει και φωτιά στις κλανιές του για το εφέ της έκρηξης, δεν πρόκειται να δώσω ποτέ.   

 

 

 

 

 

 

 

Τα μπάσα τρώνε τα λεφτά,τα πρίμα τρώνε τ'αυτιά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

σε ολη την κουβεντα, ψιλο-υποστηριζα την ντιντι, αλλα εχεις καποιο δικιο!

 

ειδικα σε αυτο το σημειο!

 

 

Γ) Με τις τιμές των εισιτηρίων να είναι διπλάσιες και τριπλάσιες από αυτές του εξωτερικού,

σε αυτή την χώρα έπρεπε να βλέπουμε ''παπάδες'' από πλευράς παραγωγής. Αντ' αυτού πηγαίνουμε καυλωμένοι να δούμε το αγαπημένο μας group/καλλιτέχνη που αποφάσισαν να το(ν) φέρουν εδώ μετά από 40 χρόνια - πάντα σε τιμή ευκαιρίας. Ξεχνάμε πάνω στην καύλα μας λοιπόν ότι ουσιαστικά βλέπουμε ένα live στημένο όπως - όπως ''για να τα πάρουμε''(βλ.ΑΡΠΑΧΤΗ).   

 

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ήτανε μόνο η DiDi....όλοι τα ίδια χάλια έχουν. Ακούστε ένα καλό στόρυ ''υπερπαραγωγής'' για να δείτε τι παιχνίδια παίζονται από μέσα.

Το καλοκαίρι του 2005  θα μου μείνει αξέχαστο...

 

Μετά από μια σειρά αλλεπάλληλων προσωπικών τραγωδιών και κάτω από ασφυκτική οικονομική πίεση αφού έφτασα στην κατάρρευση έχοντας τον πατέρα μου στο νοσοκομείο ετοιμοθάνατο  (θέματα που ήταν γνωστά στην εταιρία που συνεργαζόμουν) δέχτηκα να δουλέψω στο G Festival που έγινε στο γήπεδο του beach volley στο Π.Φάληρο για 25 μέρες με μισθό 1.800 γαμ...α  ευρώ (τα οποία ουδέποτε πήρα γιατί μου τα φάγανε). Η δουλειά μου (ή δουλεία αν θέλετε) ήταν να φροντίσω σχεδόν τα πάντα (system technician - stage manager - monitor engineer - και ότι σκατά θες) επί 15ωρης βάσης...

 

Βλέποντας τα rider λοιπόν και υπολογίζοντας ότι πρόκειται για πολύ δυνατά group από άποψη SPL (όπως Megadeth, Dream Theater, Queens of the Stone Age, White Stripes, Dungeon, Kraftwerk κ.α.) και έχοντας σαν απαίτηση από τους F.O.H. ηχολήπτες να τους παραδώσω με άνεση (δηλαδή χωρίς να ζορίζεται το σύστημα) 115 με 117 db στην κονσόλα η οποία βρισκόταν στα 26 μέτρα, υπέθεσα ότι θα είχα στην διάθεσή μου ένα αντίστοιχα μεγάλο P.A.

 

 

Δυστυχώς για κακή μου τύχη, η εταιρία παραγωγής συμφώνησε με την P.A. για λόγους οικονομίας να μου πετάξουν στα μούτρα 10+10 Nexo T και 4+4 sub στην πλευρά λέγοντάς μου ότι αυτά διαθέτουν - that's it. Αφήνοντάς με έτσι μόνο μου, εκτεθειμένο σε όλους τους F.O.H φιλοξενούμενους να ''εξηγηθώ'' εγώ μαζί τους, λες και θα μπορούσα με άνεση να τουμπάρω την άποψη όλων αυτών που έχουνε κάνει δεκάδες world tour και έχουν ανοίξει fader με όλα τα P.A. του κόσμου,λέγοντας τους ότι τα 117db έγιναν 108 γιατί τα ''έφαγε'' η γάτα...

Εννοείται πως οι F.O.H. που έσκασαν μύτη (οι οποίοι ήταν ένας κι ένας) έσκασαν στα γέλια μόλις το είδαν μπροστά τους. ;D ;D ;D

- '' Αυτό το στήνουμε για side συνήθως...'' είπε ο ένας από αυτούς !!!

 

 

Εν τω μεταξύ στα πλαίσια της οικονομίας και των περικοπών αποφάσισαν ότι μόνο εγώ και άλλος ένας είμασταν αρκετοί από έμπειρο προσωπικό για το στήσιμο του festival. Για αυτό τα υπόλοιπα άτομα που ''ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗΣΑΝ'' στη δουλειά ήταν καμιά 10αριά μαθητές από κάποια σχολή που ήρθαν ΤΣΑΜΠΑ τάχα να μας βοηθήσουν. 8)

Φανταστείτε ότι για κάθε δουλειά που τους βάζαμε να κάνουνε - έστω και την πιο απλή - περνούσαμε κι δυο μας μετά για να την ξανακάνουμε σωστά. Μόνο και μόνο για να τρέχουμε από πίσω τους φοβούμενοι μην πάθουν κάποιο ατύχημα, χάσαμε 4 κιλά ο καθένας...

 

 

Τις περισσότερες μέρες δεν είχε μεγάλη προπώληση και καταφέραμε να κοροϊδέψουμε τον κοσμάκη που στριμώχτηκε μπροστά-μπροστά για να ακούσει (ή να την ακούσει κάπως) με το αγαπημένο του group εκτός από τους λιγοστούς άτυχους που αποφάσισαν να καθίσουν πίσω στις κερκίδες, απολαμβάνοντας έναν ήχο πανομοιότυπο με αυτόν που βγάζει ένα ραδιοφωνάκι 15W! :-X

 

Την μέρα όμως που έπαιξαν οι White Stripes, προπώληση ήταν πολύ μεγαλύτερη (8.000 - 9.000) με αποτέλεσμα να γεμίσει το στάδιο full.

Το P.A. όμως ήταν ακόμη μικρό...

Αποφασίζεται λοιπόν τελευταία στιγμή, μετά από πολύωρες διαβουλεύσεις του τύπου:

- Βασίλης : '' Θα φάμε πολύ ξύλο... '' :'(

- Παραγωγός : '' Είσαι σίγουρος;'' ???

- Βασίλης : '' Όπως σε βλέπω και με βλέπεις...για τελευταία φορά μάλλον '' :'(

 

....να έρθει άλλο ένα φορτηγό με ηχεία!!!!!!!!!!!!

 

 

Επειδή όμως δεν υπήρχε ο ίδιος τύπος ηχείου παρά μόνο το παλαιότερο συμβατικό Nexo a

Δημιουργήσαμε το εξής κωμικοτραγικό x-tra πρωτοποριακό σύστημα στήνοντας τις καμπίνες hard Left και αντίστοιχα hard right του ήδη υπάρχοντος P.A ::) (!!!!!), δημιουργώντας ένα απίστευτο μακρινάρι όπου όποιος στεκότανε προς τα εκεί δεν μπορούσε να δει τίποτα από το stage. Γι αυτό το λόγο κολλήσαμε και δύο μπαρ στις άκρες έτσι μιας και δεν θα έβλεπε τίποτα το κοινό από τις γωνίες, τουλάχιστον να το έριχνε στο ποτό! Ήταν δηλαδή P.A.σε...φάρδος για να καταλάβετε!

 

Η κατάληξη ήταν ακόμα πιο τραγική αφού ανεβαίνοντας να παίξει το group, μετά από 3-4 κομμάτια, προφασιζόμενοι κάποιους λόγους ασφάλειας του stage κατέβηκαν με αποτέλεσμα να εξαγριωθεί το κοινό και να γίνει της πουτ...ς το κάγκελο! ::) :P :'(

Άρχισαν να πετούν ότι κρατούσαν στα χέρια τους - κυρίως μπουκάλια με νερό στο stage και στο F.O.H. που βρισκόμουν εγώ. Με χτύπησε ένα μπουκάλι με άμμο που πέταξε κάποιος ''φανατικός'' ενώ με το ζόρι κατάφερα να κλείσω το ρεύμα για να μην πάθω ηλεκτροπληξία αφού οι 2 Midas είχαν γίνει λούτσα...

 

 

Λυπάμαι πολύ που σας κούρασα, όμως λυπάμαι ακόμα περισσότερο γιατί αυτό ήταν μόνο ένα από τα συνεχή περιστατικά στα 12 χρόνια που δούλεψα σε αυτό το επάγγελμα.Έφυγα απογοητευμένος από όλα αυτά, αισθάνομαι πολύ τυχερός που είμαι ζωντανός και για όσους έχουν διαβάσει μέχρι εδώ και ακόμα δεν κατάλαβαν:

 

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

   

Τα μπάσα τρώνε τα λεφτά,τα πρίμα τρώνε τ'αυτιά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ήτανε μόνο η DiDi....όλοι τα ίδια χάλια έχουν. Ακούστε ένα καλό στόρυ ''υπερπαραγωγής'' για να δείτε τι παιχνίδια παίζονται από μέσα.

Το καλοκαίρι του 2005  θα μου μείνει αξέχαστο...

 

Μετά από μια σειρά αλλεπάλληλων προσωπικών τραγωδιών και κάτω από ασφυκτική οικονομική πίεση αφού έφτασα στην κατάρρευση έχοντας τον πατέρα μου στο νοσοκομείο ετοιμοθάνατο  (θέματα που ήταν γνωστά στην εταιρία που συνεργαζόμουν) δέχτηκα να δουλέψω στο G Festival που έγινε στο γήπεδο του beach volley στο Π.Φάληρο για 25 μέρες με μισθό 1.800 γαμ...α  ευρώ (τα οποία ουδέποτε πήρα γιατί μου τα φάγανε). Η δουλειά μου (ή δουλεία αν θέλετε) ήταν να φροντίσω σχεδόν τα πάντα (system technician - stage manager - monitor engineer - και ότι σκατά θες) επί 15ωρης βάσης...

 

Βλέποντας τα rider λοιπόν και υπολογίζοντας ότι πρόκειται για πολύ δυνατά group από άποψη SPL (όπως Megadeth, Dream Theater, Queens of the Stone Age, White Stripes, Dungeon, Kraftwerk κ.α.) και έχοντας σαν απαίτηση από τους F.O.H. ηχολήπτες να τους παραδώσω με άνεση (δηλαδή χωρίς να ζορίζεται το σύστημα) 115 με 117 db στην κονσόλα η οποία βρισκόταν στα 26 μέτρα, υπέθεσα ότι θα είχα στην διάθεσή μου ένα αντίστοιχα μεγάλο P.A.

 

 

Δυστυχώς για κακή μου τύχη, η εταιρία παραγωγής συμφώνησε με την P.A. για λόγους οικονομίας να μου πετάξουν στα μούτρα 10+10 Nexo T και 4+4 sub στην πλευρά λέγοντάς μου ότι αυτά διαθέτουν - that's it. Αφήνοντάς με έτσι μόνο μου, εκτεθειμένο σε όλους τους F.O.H φιλοξενούμενους να ''εξηγηθώ'' εγώ μαζί τους, λες και θα μπορούσα με άνεση να τουμπάρω την άποψη όλων αυτών που έχουνε κάνει δεκάδες world tour και έχουν ανοίξει fader με όλα τα P.A. του κόσμου,λέγοντας τους ότι τα 117db έγιναν 108 γιατί τα ''έφαγε'' η γάτα...

Εννοείται πως οι F.O.H. που έσκασαν μύτη (οι οποίοι ήταν ένας κι ένας) έσκασαν στα γέλια μόλις το είδαν μπροστά τους. ;D ;D ;D

- '' Αυτό το στήνουμε για side συνήθως...'' είπε ο ένας από αυτούς !!!

 

 

Εν τω μεταξύ στα πλαίσια της οικονομίας και των περικοπών αποφάσισαν ότι μόνο εγώ και άλλος ένας είμασταν αρκετοί από έμπειρο προσωπικό για το στήσιμο του festival. Για αυτό τα υπόλοιπα άτομα που ''ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗΣΑΝ'' στη δουλειά ήταν καμιά 10αριά μαθητές από κάποια σχολή που ήρθαν ΤΣΑΜΠΑ τάχα να μας βοηθήσουν. 8)

Φανταστείτε ότι για κάθε δουλειά που τους βάζαμε να κάνουνε - έστω και την πιο απλή - περνούσαμε κι δυο μας μετά για να την ξανακάνουμε σωστά. Μόνο και μόνο για να τρέχουμε από πίσω τους φοβούμενοι μην πάθουν κάποιο ατύχημα, χάσαμε 4 κιλά ο καθένας...

 

 

Τις περισσότερες μέρες δεν είχε μεγάλη προπώληση και καταφέραμε να κοροϊδέψουμε τον κοσμάκη που στριμώχτηκε μπροστά-μπροστά για να ακούσει (ή να την ακούσει κάπως) με το αγαπημένο του group εκτός από τους λιγοστούς άτυχους που αποφάσισαν να καθίσουν πίσω στις κερκίδες, απολαμβάνοντας έναν ήχο πανομοιότυπο με αυτόν που βγάζει ένα ραδιοφωνάκι 15W! :-X

 

Την μέρα όμως που έπαιξαν οι White Stripes, προπώληση ήταν πολύ μεγαλύτερη (8.000 - 9.000) με αποτέλεσμα να γεμίσει το στάδιο full.

Το P.A. όμως ήταν ακόμη μικρό...

Αποφασίζεται λοιπόν τελευταία στιγμή, μετά από πολύωρες διαβουλεύσεις του τύπου:

- Βασίλης : '' Θα φάμε πολύ ξύλο... '' :'(

- Παραγωγός : '' Είσαι σίγουρος;'' ???

- Βασίλης : '' Όπως σε βλέπω και με βλέπεις...για τελευταία φορά μάλλον '' :'(

 

....να έρθει άλλο ένα φορτηγό με ηχεία!!!!!!!!!!!!

 

 

Επειδή όμως δεν υπήρχε ο ίδιος τύπος ηχείου παρά μόνο το παλαιότερο συμβατικό Nexo a

Δημιουργήσαμε το εξής κωμικοτραγικό x-tra πρωτοποριακό σύστημα στήνοντας τις καμπίνες hard Left και αντίστοιχα hard right του ήδη υπάρχοντος P.A ::) (!!!!!), δημιουργώντας ένα απίστευτο μακρινάρι όπου όποιος στεκότανε προς τα εκεί δεν μπορούσε να δει τίποτα από το stage. Γι αυτό το λόγο κολλήσαμε και δύο μπαρ στις άκρες έτσι μιας και δεν θα έβλεπε τίποτα το κοινό από τις γωνίες, τουλάχιστον να το έριχνε στο ποτό! Ήταν δηλαδή P.A.σε...φάρδος για να καταλάβετε!

 

Η κατάληξη ήταν ακόμα πιο τραγική αφού ανεβαίνοντας να παίξει το group, μετά από 3-4 κομμάτια, προφασιζόμενοι κάποιους λόγους ασφάλειας του stage κατέβηκαν με αποτέλεσμα να εξαγριωθεί το κοινό και να γίνει της πουτ...ς το κάγκελο! ::) :P :'(

Άρχισαν να πετούν ότι κρατούσαν στα χέρια τους - κυρίως μπουκάλια με νερό στο stage και στο F.O.H. που βρισκόμουν εγώ. Με χτύπησε ένα μπουκάλι με άμμο που πέταξε κάποιος ''φανατικός'' ενώ με το ζόρι κατάφερα να κλείσω το ρεύμα για να μην πάθω ηλεκτροπληξία αφού οι 2 Midas είχαν γίνει λούτσα...

 

 

Λυπάμαι πολύ που σας κούρασα, όμως λυπάμαι ακόμα περισσότερο γιατί αυτό ήταν μόνο ένα από τα συνεχή περιστατικά στα 12 χρόνια που δούλεψα σε αυτό το επάγγελμα.Έφυγα απογοητευμένος από όλα αυτά, αισθάνομαι πολύ τυχερός που είμαι ζωντανός και για όσους έχουν διαβάσει μέχρι εδώ και ακόμα δεν κατάλαβαν:

 

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

   

 

ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ!  :o

Μπάτε να γιομίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου