Προς το περιεχόμενο

Unbalanced έξοδος από πεταλάκι ή balanced έξοδος από DI?


Evilnye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν...

Κατ' αρχάς πήρα το bdi της Behringer (γιούπι!!)

Κατά δεύτερον το συνέδεσα με την M-Audio Fast Track USB (ξανά γιούπι!)

Όλα τρέχουν, όλα ακούγονται, (ξέχασα να απεγκαταστήσω τους ASIO4ALL αλλά θα γίνει κ αυτό, οπότε όλα θα ηχογραφούνται και κανονικά) (και πάλι γιούπι!)

 

Και είχα την απορία (Ωχ!)

Αν λοιπόν αντί να στέλνω το σήμα μου κατευθείαν από την unbalanced out του bdi, στο unbalanced input της m-audio, έπαιρνα ένα καλώδιο XLR, έστελνα την πλέον balanced έξοδο από το BDI στην balanced input της m-audio (line-in με switch), θα υπήρχε καμία ουσιαστική ηχητική βελτίωση ή τέλοσπάντων οποιαδήποτε βελτίωση ή διαφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως λιγότερος θόρυβος, ίσως και τίποτα. Σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις μπορεί και χειρότερα (κάποια behringer έχουν σχεδόν... γυναικεία -απρόβλεπτη- συμπεριφορά)!

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και είχα την απορία (Ωχ!)

Αν λοιπόν αντί να στέλνω το σήμα μου κατευθείαν από την unbalanced out του bdi, στο unbalanced input της m-audio, έπαιρνα ένα καλώδιο XLR, έστελνα την πλέον balanced έξοδο από το BDI στην balanced input της m-audio (line-in με switch), θα υπήρχε καμία ουσιαστική ηχητική βελτίωση ή τέλοσπάντων οποιαδήποτε βελτίωση ή διαφορά;

 

Όχι.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ γρήγορα, το τελειώσατε το θέμα. Κι όμως αν χρησιμοποιήσεις την DI xlr έξοδο μπορείς : * Να χρησιμοποιήσεις πολύ μεγαλύτερο μήκος καλωδίου για να συνδεθείς, 40-50 μέτρα και βάλε, δηλαδή μπαίνεις άμεσα και σε multi καλώδιο * μπορείς από το πεντάλι να μπεις κατευθείαν σε κονσόλα μίξης ή ηχογράφησης ή σε κάρτα, στην είσοδο xlr ή με TRS (balance) καρφί και όχι με unbalance καρφί -10dbv. Αυτό σου δίνει καταρχάς καλύτερο level και σήμα που είναι πιο φιλικό στην κονσόλα από ότι το unbalance καρφί. * Ακόμα κι αν δεν έχεις εμφανές πρόλημα με την unbalance σύνδεση για προοληπτικούς λόγους και για λόγους ποιότητας χρησιμοποιούμε ballance xlr ή TRS line σήμα, όπου αυτό είναι διαθέσιμο. * Θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις και το ground lift του πενταλακίου αν συνδεθείς xlr.* Για μία απλή σύνδεση3-4 μέτρων από το πενταλ στην κάρτα του υπολογιστή, λογικά εκτός της έντασης του αφιχθέντος σήματος και εαν χρησιμοποιείς ένα καλό καλώδιο, δεν θα υπάρχει πρόβλημα ή διαφορά ακουστή.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μία απλή σύνδεση3-4 μέτρων από το πενταλ στην κάρτα του υπολογιστή, λογικά εκτός της έντασης του αφιχθέντος σήματος και εαν χρησιμοποιείς ένα καλό καλώδιο, δεν θα υπάρχει πρόβλημα ή διαφορά ακουστή.

 

Thanks κυρίως έτσι χρησιμοποιείται, και γι αυτό άνοιξα το θέμα όσον αφορά τη συνδεσμολογία στο σπίτι.

Σε προβάδικα και σε live (αύριο! Γιούπι!) θα έχω την unbalanced έξοδο προς τον ενισχυτή για monitor για μένα, ενώ η κονσόλα θα πάρει απευθείας από xlr.

 

Ως ώρας το πεταλάκι μια χαρά μου λειτουργεί, και με γλύτωσε από ένα δυο ενισχυτές που δε μ αρέσανε, ομολογουμένως σε χτεσινή πρόβα έβγαλε κάτι παράξενα (τσικ τσικ) στο μόνιτορ, τα οποία είτε φταίει το σήμα μου, γιατί μετά του πέρασε, ή το studio έπαθε μεγάλη νίλα τις προάλλες γιατί τους έκαψε η ΔΕΗ.

 

Στο σπίτι δε, με τις ηχογραφήσεις είμαι πλήρως ικανοποιημένη. Άντε να βρω και λίγο χρόνο να γράψω όμως χαχα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου