Προς το περιεχόμενο

Χατζηγιάννης - Πρώτο Ξενόγλωσσο Τραγούδι


trolley

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολλή χολή ρε παιδιά... Αφού σας χαλάει, γιατί ασχολείστε;

 

δεν μπορει καποιος να πει ελευθερα την γνωμη του για κατι? Ολοι κρινονται!!! αμην!! ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 90
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ λέω ότι ζηλεύετε.

Σαφως και ζηλευουν, οταν ο Μιχαηλ Χατζηιωαννης στα 20-21 του ειχε

δισκογραφια, εκανε συναυλιες και τρελαινε τα κοριτσακια, αυτοι ανοιγαν

θεματα τυπου 'seymour duncan ή dimarzio για ροκομεταλ?'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ. Αλλά εδώ πρόκειται για auto da fe, όχι για απλή απόρριψη.

 

Λογικό είναι. Εξ' αιτίας του τουπέ του, των αποδοχών του, της εμπορικής του επιτυχίας, του "λουσίματος" που έχουμε φάει από την Cosmote (πριν ανακαλύψει τον - μάλλον φθηνότερο - Alvin Lee). Αλλά επίσης, και εξ' αιτίας του ότι πράγματι το τραγούδι είναι πολύ-πολύ μέτριο (για να μη πω τίποτα χειρότερο).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμ...τώρα εδώ στη δουλειά κάνουμε γκάλοπ και τα αποτελέσματα είναι

1.ζηλεύουμε γενικά

2.ζηλεύουμε ειδικά το μουσουργό χατζηγιάννη

3.ζηλεύουμε περισότερο όμως το μοτσαρ-καρβέλα

4.και ακόμα περισότερο τη στέλλα μπεζεδάκου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμ...τώρα εδώ στη δουλειά κάνουμε γκάλοπ και τα αποτελέσματα είναι

1.ζηλεύουμε γενικά

2.ζηλεύουμε ειδικά το μουσουργό χατζηγιάννη

3.ζηλεύουμε περισότερο όμως το μοτσαρ-καρβέλα

4.και ακόμα περισότερο τη στέλλα μπεζεδάκου

 

Αδερφέ, που στην ευχή δουλεύεις;

Στο Υπουργείο Πολιτισμού;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@eye

(...κοίτα τώρα που θα γίνω ο δικηγόρος του διαβόλου...)

- το τουπέ του δεν το ξέρω, η αλήθεια να λέγεται... αλλά πόσοι από εδώ το ξέρουν και από πού;;;

- οι αποδοχές του δεν πρέπει να μας απασχολούν αλλά ακόμη και αν μας απασχολήσουν υπάρχουν πολύ χειρότεροι (ω,ναι) "καλλιτέχνες" με πολύ υψηλότερες αποδοχές εντοπίως (Καρβελοβίσσηδες, Φοιβοβανδήδες) αλλά και στα εξωτερικά,

- η εμπορική του επιτυχία γιατί μας απασχολεί; καλά κάνει και έχει, και να έχει όση θέλει...

- για το λούσιμο φταίει η Cosmote (η οποία δεν έχει πλέον ουσιαστική σχέση με το ελληνικό κράτος - το σχόλιο για άλλους συνφορουμίτες)

- η ποιότητα του τραγουδιού του είναι περίπου πάνω-κάτω η ίδια με της υπόλοιπης ελληνικής και παγκόσμιας ποπ.

Οπότε τι - πραγματικά - φταίει;;;

(Όχι, δεν είμαι ο Χατζηγιάννης - αν και, αντίθετα με τις 'φανερές' θέσεις πολλων εδώ μέσα, θα ήθελα να ήμουν)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(...κοίτα τώρα που θα γίνω ο δικηγόρος του διαβόλου...)

 

Ευπρόσδεκτος.. λες και υπήρχε περίπτωση να μας τιμήσει ο ίδιος ο Χατζηγιάννης με τις παρατηρήσεις του.

 

- το τουπέ του δεν το ξέρω, η αλήθεια να λέγεται... αλλά πόσοι από εδώ το ξέρουν και από πού;;;

 

Από συνεντεύξεις. Έχει πει ότι οι περισσότεροι έχουν μόνο "κατά φαντασίαν" καριέρα, μιλώντας για τους έλληνες συναδέλφους του. Σου θυμίζω ότι η αλαζονεία των δηλώσεών του είχε εγείρει τη μήνη του Κατσιμίχα.

 

- οι αποδοχές του δεν πρέπει να μας απασχολούν αλλά ακόμη και αν μας απασχολήσουν υπάρχουν πολύ χειρότεροι (ω,ναι) "καλλιτέχνες" με πολύ υψηλότερες αποδοχές εντοπίως (Καρβελοβίσσηδες, Φοιβοβανδήδες) αλλά και στα εξωτερικά,

 

Μα… δεν μας απασχολούν παρά μόνο σαν ένδειξη του ότι - για τον καλλιτέχνη - η επιτυχία εξασφαλίζει προϋποθέσεις εργασίας που καθιστούν ΑΠΑΙΤΗΤΕΑ την υψηλή ποιότητα, σε όλα τα επίπεδα. Αυτή η ποιότητα μας λείπει στη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

- η εμπορική του επιτυχία γιατί μας απασχολεί; καλά κάνει και έχει, και να έχει όση θέλει...

 

Ως άνω.

 

- για το λούσιμο φταίει η Cosmote (η οποία δεν έχει πλέον ουσιαστική σχέση με το ελληνικό κράτος - το σχόλιο για άλλους συνφορουμίτες)

 

Πολύ σωστά.

 

- η ποιότητα του τραγουδιού του είναι περίπου πάνω-κάτω η ίδια με της υπόλοιπης ελληνικής και παγκόσμιας ποπ.

 

Πολύ λάθος.

 

Οπότε τι - πραγματικά - φταίει;;;

(Όχι, δεν είμαι ο Χατζηγιάννης - αν και, αντίθετα με τις 'φανερές' θέσεις πολλων εδώ μέσα, θα ήθελα να ήμουν)

 

Τίποτε δε φταίει, διότι τίποτε κακό δε συμβαίνει. Απλώς λίγη κριτική και μερικές διαχρονικές διαπιστώσεις.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μ'αρεσε... παρατηρησατε και εσεις πως εκτος του εμφανους προβληματος στη προφορα η φωνη δεν συμβαδιζει πολλες φορες με το ρυθμο, πως προτρεχει?

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@eye

Η (όχι ιδιαίτερα μεγάλη) διαφορά μας λοιπόν υφίσταται στην αντίληψή μας σχετικά με την - ως επί το πλείστον συζητήσιμη (ιδίως στην Ελλάδα) - ποιότητα της τρέχουσας ποπ. Πάντως, τα περί χολής αφορούσαν περισσότερο άλλα σχόλια, και όχι το δικό σου...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου