Προς το περιεχόμενο

Ηχογραφηση direct to pc με το digitech rp8


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χρειάζεσαι ένα καλώδιο σαν αυτό.

Δηλαδή από 2 jack plugs (για να τα συνδέσεις στις L/R εξόδους του RP80) προς ένα mini stereo jack όπως είναι τα line in στις onboard κάρτες ήχου.

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να είσαι αναλυτικός και να μου πέίς πως ακριβώς θα γίνει η συνδεσμολογία, γιατί είμαι άσχετος με αυτό το θέμα κα δεν καταλαβαίνω τι μου λές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω και πολλά να εξηγήσω αλλά here it goes:

 

Το RP80 έχει δύο εξόδους στο πίσω μέρος, Left και Right. Σε αυτές τις εξόδους βάζεις καλώδια με τα κλασσικά βύσματα jack 1/4" (που έχουν όλα τα καλώδια κιθάρας σκέψου).

 

Το καλώδιο που σου έδειξα έχει δύο τέτοια βύσματα, τα καρφώνεις στις εξόδους λοιπόν. Η άλλη άκρη καταλήγει σε ένα mini jack (όπως αυτά που έχουν τα ακουστικά για φορητές συσκευές τύπου mp3 players) και αυτό το  βύσμα το ρίχνεις στην είσοδο line in που έχει η κάρτα ήχου σου (η μπλέ υποδοχή συνήθως).

 

Τόσο απλά...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς αναφέρεσαι στην μπλέ είσοδο που υπάρχει στο πίσω μέρος του 'κουτιού' του pc?

,,και μετά δλδ απο αυτή την απλή σύνδεση μπορώ να ηχογρφήσω κανονικά ? π.χ. με οποιοδηποτε πρόγραμμα όπως το audacity?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και θα μπορείς αλλά θα έχεις καθυστέρηση στον ήχο που θα ακούγεται μέσα από το πρόγραμμα και το πιο πιθανό είναι ότι θα σε δυσκολεύει πολύ στο παίξιμο.

 

Το συγκεκριμένο θέμα το έχουμε αναλύσει σε βάθος κατά καιρούς οπότε κάνε έναν κόπο και χτύπα μια αναζήτηση στο forum για latency και ASIO4ALL drivers, θα βρεις όλες τις απαντήσεις για το ζήτημα. ;)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες