Προς το περιεχόμενο

Microphone Sets for Drums...παρακαλώ προτείνετε κάτι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Προσωπικά θεωρώ το C1000 ως το χειρότερο mic ever.......αν μπορούσα θα το εξαφάνιζα από το πρόσωπο της γης  ;D ;D ;D ;D

 

Πέρα από την πλάκα (?) δε νομίζω πως υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα Oktava και οποιοδήποτε άλλο SDC σε ρόλο overhead τόσο σε αυτή την κατηγορία τιμής (<500 το ζευγάρι) όσο και σε πολύ πιο υψηλές κατηγορίες....προσωπικά το συγκρίνω μόνο με τις αρχικές εκδόσεις του 451 και της αυθεντικής σειράς ΚΜ της Neumann (και συγκεκριμένα με το ΚΜ84, που θεωρώ πως είναι το απόλυτο overhead mic). Όπως έχω γράψει άπειρες φορές το προενισχυτικό τμήμα (πουράκι) είναι ιδιαίτερα ευπαθές ενώ και η έννοια του stereo matching  ανάμεσα σε διαφορα MK012 αποκτά μεταφυσικά μεγέθη και σουρεαλιστικά αποτελέσματα....(αν και τα matched pairs της Oktava είναι επιλεγμένα αρκετά κοντά).

Ενδιαφέρουσες επιλογές θα ηταν επίσης LDC που "πηγαίνουν" προς την λογική του u87 ή του u47 (για πιο smooth , "στρογγυλεμένα" σε ότι αφορά τις δυναμικές ροκ τύμπανα και κυρίως για "2-4 mic techniques" α λά G.Johns, Recorderman κλπ κλπ αλλά και σε μεμονωμένο mic'ing του κάθε crash, ride κλπ κλπ δηλαδή σε πιο χαρντ-μέταλ καταστάσεις) ή και αρκετά ribbon μικρόφωνα (ειδικά τα σύγχρονα active) για πιο vintage ψηλά με το χαρακτηριστικό roll off....  

 

Για τα υπόλοιπα "κομμάτια" του σετ οι επιλογές είναι άπειρες, ενώ η κοινή λογική λέει πως οι καταλληλότερες επιλογές θα είναι δυναμικά μικρόφωνα με εκτεταμένη συχνοτική απόκριση στο χαμηλώτερο κυρίως φάσμα (δηλαδή συνδυασμός αντοχής, ευελιξίας στην τοποθέτηση και ικανοποιητικού freq response). Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι παράγωντες που έχουν ιδιαίτερη σημασία (και που συχνά είναι αυτοί που καθορίζουν το αποτέλεσμα) όπως ευελιξία και ευκολία στην τοποθέτηση, αντοχή στην πίεση κλπ κλπ. Έτσι ένα RE20 ή ένα SM7b ως απόκριση και ευαισθησία θα ήταν τρομερή επιλογή για close micing σε όλα τα κομμάτια του σετ, αλλά λόγω μεγέθους είναι λίγο "δύσκολα" (όπως και τα κλασσικά 421 και 441 αλλά ακόμη και γνωστά LDC που ταιριάζουν γάντι σε τομς όπως πχ το U87) ενώ από την άλλη κάποια ribbon ή LDC ή SDC που θα έδιναν το απαραίτητο mid boost pressense μπορεί να (για διαφορετικούς λόγους το καθένα) μην έχουν την απαραίτητη αντοχή στην πίεση (είτε μηχανικά είτε ως διαθέσιμο headroom του προενισχυτικού τμήματος)

 

Και από εκεί και πέρα (ή πιο σωστά πριν φτάσουμε εκεί  ;)) φυσικά όπως είπε και ο Fleamail είναι ο τρόπος με τον οποίο θα τοποθετηθούν το σετ και τα μικρόφωνα, η επιλογή της κατάλληλης τεχνικής, ο ίδιος ο χώρος, η χρήση ή όχι room mics, ή ίδια η επιλογή του σετ, η τεχνική και οι ιδιαιτερότητες του εκτελεστή κλπ κλπ  

 

Προσωπικά αν και μου αρέσουν οι λίστες του στυλ "τα 5 καλύτερα snare mic" "το απόλυτο compressor για kick drum" κλπ κλπ εν τούτοις θεωρώ ότι πρώτα οφείλουμε να γνωρίσουμε το πως και γιατί φθάνουμε σε αυτές τις επιλογές.

 

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=188

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως θα σας φαινόταν η ιδέα δύο ΑΤ 4050 για OVERHEADS? (Διάβασα ενδιαφέροντα αποτελέσματα σε ένα forum που δε θυμάμαι τώρα?...το έχει δοκιμάσει κανείς?)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου