Προς το περιεχόμενο

Mίκτης+monitor σε PC (συνδεσμολογία/επιλογές)


kapsenstein

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα και καλή χρονιά να έχετε όλοι.

Μετά από 2 κούτες ποπ κορν διαβάζοντας το τόπικ "Creative audigy, να την πετάξω", είπα να ανοίξω τόπικ, γιατί μάλλον έχει κλειδωθεί το άλλο.

9 σελίδες διάβασα, γρι δεν κατάλαβα. Μόνο μπινελίκια και ξερολιές. Αναρωτιέμαι αν και το παιδί που άνοιξε το τόπικ έβγαλε άκρη.

 

Λοιπόν θα προσπαθήσω να είμαι συνοπτικός.

 

Έχω:

 

-Creative Audigy 2 ZS Platinum Pro (σ.σ.: το ότι είναι μούφα η κάρτα το ξέρω, δεν άνοιξα τόπικ για να μου το επισημάνει κι άλλος.)

 

-Behringer Xenyx 1204FX (συνδυασμός φωτιά, αν κατάλαβα από το άλλο τόπικ  ;D )

 

Δεν έχω:

 

- Ηχεία

- Μυαλό για να βρω πως συνδέονται και τι χρειάζονται.

- Λεφτά για άλλη κάρτα

 

Είμαι σχετικά άσχετος από pc.

 

Ερωτήσεις:

 

To UCA200 (RCA<--->USB) που έδινε μαζί ο μίκτης εξ αρχής μου φαινόταν προβληματικό. Κατάφερα ωστόσο να βγάλω ήχο από το PC στην κονσόλα από το cd-in (με το uca200 μόνο). Είναι όμως ο ενδεδειγμένος τρόπος?

 

Αυτό που θέλω εν ολίγοις είναι α) να στέλνω από τον μίκτη στον υπολογιστή (για ερασιτεχνικές ηχογραφήσεις/τζαμάρισμα) και β) να στέλνω από το pc στον μίκτη ώστε να ακούω ηχογραφήσεις και μουσική από γ) τα μόνιτορ/ή ηχεία που θέλω να αγοράσω.

 

Στο PCI κομμάτι της κάρτας ωστόσο δε βλέπω να έχουν output για -->μίκτη-->μόνιτορ/ηχεία (πέραν των ...surround), ούτε για να βγάζω κατευθείαν σε monitor.

 

Να ρωτήσω επίσης (tugito, ακόμα ψάχνω, μας φάγανε τα λεφτά οι αηδίες! χαχαχα) ποια monitor θεωρείτε ότι μπορούν να βγάλουν ψιλοflat ήχο, να βγάζουν μπάσο αλλά και να είναι ξεκούραστα για να ακούς μουσική μαζί και με ...μη ηχολήπτες, γυναίκες, αλκοολικούς, gay, party animals κλπ!! ;D Πάω για καλό 2.1 και ξεχνάω τα πολλά ...flat? Το συνολικό μου bugdet (ό,τι έμεινε από το δώρο) είναι 300-400 ευρώ ...βία.

 

Το κυρίως νομίζω είναι να βρω τις συνδέσεις και μετά τα ηχεία, μην πάρω κάτι και καταλήξει στις αγγελίες.