Προς το περιεχόμενο

Kανενας περι ηλεκτρονικών?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοι φίλοι γειά σας <---αθλια αρχη

Χρειάζομαι ενα καλό forum ηλεκτρονικών που να βοηθά και αρχαριους. Εαν γνωρίζεται καποιο παρακαλώ πειτε το μου! ευχαριστώ

Για όποιον έχει όρεξη να πω και το προβλημα που έχω:

Έχω ενα συμπαθέστατο UPS που έπαψε να ανταποκρίνεται σε οποιαδήποτε λειτουργική ένδειξη ζωής. Ένα αποτομο βγαλσιμο-βαλσιμο στη μπρίζα ήταν αρκετό για να αρχίσει να τσιρίζει (malfunction). Φυσικά το έβγαλα για να μη το ακουω και το παρατησα στην άκρη. Την επόμενη ουτε καν τσίριζε όταν το εβαζα στη μπρίζα. Ούτε ενα ledάκι να αναψει να πεις οτι υπάρχει ελπίδα. Οι εξοδοι του UPS δείχνουν 110V (μετρώντας την ανω τρυπούλα με μια απο τις δυο κάτω) Ξεπάστρεψα το κέλυφος και άρχισα να περιεργάζομαι τα εντόσθια του. Η κλασσική μπαταριούλα του (12V/9AH) δείχνει μολις 4.8V. Το 230V input φορτιο φτανει απευθειας στην πλακέτα μια χαρα. Τα δυο fuses που διαθετει ειναι οκ. Τα φισάκια που κατεληγαν στην μπαταρία δεν δείχνουν καμια σοβαρή ένδειξη, αλλα δεν γνωρίζω εαν πρέπει να ενεργοποιηθεί κάπως το UPS πριν δείξουν τα volt τους. Πάντως απο αυτα τα φυσάκια φορτισης εως το input έχω ενα ξεκαθαρο beep απο το πολύμετρο. Να υποθέσω οτι το κυκλωμα λειτουργει σωστα μεχρι εκει (εστω και διχως volt)? .Ειναι πιθανό να φταίει μια πεσμενη μπαταρία για το οτι δεν ενεργοποιείται καν το UPS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα έχεις πολύ πεσμένη μπαταρία και πιθανότατα και χαλασμένη πλέον (έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής και όχι ιδιαίτερα μεγάλη). Θα σου έλεγα να βάλεις καινούρια, αλλά πιθανόν να έχεις κι άλλη βλάβη...

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα έχεις πολύ πεσμένη μπαταρία και πιθανότατα και χαλασμένη πλέον (έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής και όχι ιδιαίτερα μεγάλη). Θα σου έλεγα να βάλεις καινούρια, αλλά πιθανόν να έχεις κι άλλη βλάβη...

 

Η συγκεκριμένη μπαταρια κοστίζει 20 με 25 ευρουλια περιπου. Αλλα θα μου ειναι αχρηστη εαν υπάρχει και άλλο πρόβλημα. Πάντως σαν ασχετος με το θεμα, δεν καταλαβαίνω εαν η εξοδος του UPS εχει σχεση με τον μετασχηματιστή. Η αλυσιδα ειναι input-output για αμμεση τροφοδοσια και Input-μετασχηματιστης-μπαταρια για φορτιση? Και διχως input έχουμε μπαταρια-μετασχηματιστης-output? Αυτο που με προβληματιζει ειναι η καλη κατασταση στις αφαλειες. Εαν κατι κάηκε (που δικαιολογει την μη λειτουργεια των led) τοτε τι στο καλο προστατευουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλυσίδα είναι λίγο πιο περίπλοκη και ανάλογα με τη σχεδίαση του UPS. Δυστυχώς αν δεν το δει κάποιος γνώστης από κοντά, διάγνωση δεν μπορεί να γίνει.

 

Αν έχεις φορτιστή μπαταριών αυτοκινήτου, δοκίμασε να φορτίσεις τη μπαταρία μόνη της. Αν μετά από (πολλές) ώρες φόρτισης μπορέσει και ανεβάσει τάση στα 12-14 Volt, άφησέ την μερικές ώρες χωρίς φόρτιση. Αν κρατήσει την τάση της, μάλλον είναι ΟΚ, αν τη ρίξει κάτω από 7-8 Volt είναι άχρηστη και χρειάζεσαι νέα. Σε αυτήν την περίπτωση το πιθανότερο είναι να μη δουλεύει και το UPS λόγω χαλασμένης μπαταρίας.

 

Πάντα όμως υπάρχει και περίπτωση να έχει κάποιο πρόβλημα και κάτι στο κύκλωμα. Το ιδανικότερο θα ήταν να μπορέσεις να δανειστείς από κάπου μια μπαταρία για να το δοκιμάσεις ανέξοδα...

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα όμως υπάρχει και περίπτωση να έχει κάποιο πρόβλημα και κάτι στο κύκλωμα. Το ιδανικότερο θα ήταν να μπορέσεις να δανειστείς από κάπου μια μπαταρία για να το δοκιμάσεις ανέξοδα...

 

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου