Προς το περιεχόμενο

Πουσάρισμα λαμπάτου ενισχυτή με μεγάλο headroom


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ηχος του Bloomfield απο τερματισμενο twin ηταν εκπληκτικος...

 

Και του Ribot σε ορισμενες ηχογραφησεις του Waits σκοτωνε, αλλα και παλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...
  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

να κανω και εγω την ερωτηση μου γιατι με τρωει?  :P εαν βαλουμε ενα Εq μπροστα απ τον ενισχυτη με χαμηλομενο level ,δεν μπορουμε να το επιτυχουμε αυτο? η με ενα compressor ?

*sÞea®head™³ '00

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε χαμηλωμένο level θα χαμηλώνεται και η στάθμη του σήματος που θα φτάνει στον ενισχυτή, επομένως θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο (όχι μόνο αποκλείεται να φτάσει στο δύσκολο σημείο ένας λαμπάτος με μεγάλο headroom να ψαλιδίσει με boost, αλλά η κιθάρα σου θα ακούγεται πιο χαμηλά). Οι compressors έχουν συνήθως αρκετά αποθέματα από καθαρά dBs για να δώσουν στο σήμα, αλλά παράλληλα θα το κομπρεσσάρουν, κάτι που ίσως δεν θες.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε ενα klon centaur που περιλαμβανει ολα οσα εχουν προαναφερθει :) να βρεις την υγεια σου...αν την βρεις ποτε διοτι οι Fender εξαιρετικα μηχανηματα αλλα δυστροπα στα γκαζια κ στα πεταλια ...

www.analogdesignaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αφού μπήκαμε στο mode "ας φανούμε λίγο χλιδάτοι προτείνοντας ό,τι πιο μπουτικοexclusive μας κατέβει", κι εγώ προτείνω ένα Cornish NB3.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το CC-1 ( cornish crunch ) καλυτερα που ειναι και καινουριο κ φτηνο διοτι πως θα ζησει με μια συνταξη του υπουργειου αμυνας / RAF ο ανθρωπάκος :)

 

παντως αν αναφερεσαι στην δικη μου προταση ...εγω προτεινα με γνωμονα οτι ζηταει buffer,booster,overdrive ετσι αγοραζοντας ενα αντιγραφο Κλον που καποιος πουλαγε σε τιμη δωρου θα τα εβρισκε ολα αυτα και στην μαξ ποιοτητα

www.analogdesignaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην έγκλημα το line 6 μπροστά απο τον twin reverb...Φτου κακά...

 

Προτάσεις 2.

 

Πρώτη πρόταση είναι να δεις έναν ενισχυτή που να το κάνει αυτό. Ο twin reverb έχει τόνους καθαρού ήχου που δεν σπάνε με τίποτα. Το ίδιο κάνει περίπου (ιερόσυλη σύγκριση) ο bugera V55 που έχω σε κεφαλή. Οσο και να ανεβάζεις εχει πάντα τόνους καθαρού κρυστάλινου ήχου. Πολύ πρόσφατα απέκτησα έναν laney cub head (15w). Αυτός είναι μανούλα σε αυτό που θες. Είναι μονοκάναλος και έχει gain και volume. Με το gain μέχρι το 3 είσαι στα καθαρά. Μόλις περάσεις το 3, αρχίσει να βρωμίζει. Στο 3,5-4 δηλαδή (ακομη και στο 3 με λες πολ) είσαι καθαρός μα μόλις πλακώσεις με δύναμη τις χορδές, τσούπ να σου η κραντσιά... Φυσικά καταλαβαίνεις ότι με μονούς πρέπει να δοκιμάσεις πολύ πιο ψηλά το gain.

 

Δευτερή πρόταση. Βάζεις λοιπόν ένα overdrive με πολύ χαμηλά το gain.Ειδικά με μονούς μαγνήτες δουλεύει πολύ. Το κάνω με την τέλε μου και ένα blackstar distortion (!!!!!) που έχω, το οποίο αν και το πήρα για καφρίλες, με το gain στο 2-3 αποδεικνύεται ΦΟΒΕΡΟ για μπλουζιές κτλπ. Ταυτόχρονα παίζεις αν θες και λίγο με το volume της κιθάρας. Προσωπικά επειδή παίζω κυρίως με λες πολ, όταν βάλω στο σήμα μου μια τέλε ενεργοποιώ το distortion αυτό στην αλυσίδα, με πολύ χαμηλά το gain και κάπως έτσι λειτουργεί σαν προενίσχυση σήματος (λαμπάτη). Μόλις ανοίξω λίγο το volume της κιθάρας ή τη γρατζουνίσω δυνατά, παίρνω τον ήχο που θες, ενώ μόλις πριν είχα καθαρό. Όλο αυτό προυποθέτει ένα ΚΑΛΟ πετάλι, λαμπάτο ακόμη καλύτερα.

 

Ελπίζω να βοήθησα.. ;)

www.thedamnationproject.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης με το rc booster η μπορει ακομα και με το ac booster της xotic , να κανεις τη δουλεια αυτη . Ειδικα με το rc booster γινεται σιγουρα .

Εγω παντως κανω κατι αντιστοιχο (με λιιιιγο πιο πολυ gain )  με το fulltone ocd .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προτεινω και καποιες αλλες λυσεις.

 

1. Εγκατασταση (εαν γινεται) Volume Knob μετα την ενισχυση, στην διαδρομη του σηματος αναμεσα σε ενισχυτη & μεγαφωνο. (Σκεψου το σαν master-volume). Τα παντα στον ενισχυτη θα μπορουν να τερματιζουν, αλλα εσυ θα μπορεις να ελλατωνεις το σημα/ την σταθμη του σηματος, δηλαδη την ενταση/δυναμη του ηχου. Οπως ανεβοκατεβαζεις την ενταση στην μουσικη που ακους. Δεν αλλοιωνεται ο φυσικος (αυτουσιος) ηχος του ενισχυτη. Αλλοιωνεται η ποσοτητα ηχου που εχει να διαχειριστει το μεγαφωνο. (λιγοτερο θα ζορισεις το μεγαφωνο)

 

2. Η eminence βγαζει 2 μεγαφωνα με attenuator/ knob/ ρυθμιστικο (οπως θες πεσ'το) εντασης, το ενα στην σειρα RED COAT/ British sound και το αλλο στην σειρα PATRIOT/ American sound. Το ενα νομιζω ειναι το Private Jack. Το αλλο δεν θυμαμαι. (Δεν ξερω αν εχει βγαλει κι αλλο εκτοτε). Επειδη ομως ειναι λιγο "τσιμπημενα" (αν θυμαμαι καλα) (της ταξης 200Ε -παλι αν θυμαμαι καλα) προσωπικα θα εξεταζα και την λυση 3.

 

3. Λιγοτερο ευαισθητο μεγαφωνο. Το ποσο "δυνατα" παιζει το μεγαφωνο σε σχεση με το σημα που του προσφερεις ειναι θεμα ευαισθησιας (μετριεται σε db- decibel). Πιο πολλα τα db, πιο δυνατος ηχος, πιο πολυ σημα "μεταφραζεται" σε ηχο απο το μεγαφωνο. Ιδιος ενισχυτης, ιδιες ρυθμισεις, 102 db μεγαφωνο, πιο δυνατος ηχος απο 99db μεγαφωνο (και μπορει και να μιλαμε για μεγαλη διαφορα).

 

4. Μεγαφωνο μπασσου, με μικρη ευαισθησια. Κατα κανονα τα μεγαφωνα μπασσου εχουν "μικρες ευαισθησιες". Προσωπικα αυτην την λυση θα δοκιμαζα, 1ον για οικονομικο λογο (80Ε ενα "καλο" μεγαφωνακι μπασσου), 2ον για τονικο- αλλη δουλεια.  (για να μην το κουρασω θεωρω πως εχω τρομερο τονο με τον ενισχυτη μπασσου 60W τρανζιστορατο (solid-state) Behringer ενος φιλου μου που παιζω.

 

5. Προσθηκη extra προενισχυσης και τερματισμος αυτης. Κι εδω πολλες και φθηνες επιλογες. Επισης εξαιρετικο τονο εχω οταν βαζω την κιθαρα στον μικτη του Hi-fi (δεν θυμαμαι μαρκα- φθηνος παντως, ss), τον τερματιζω (τα λαμπακια πιανουν κοκκινο), και παιζω με τα ηχεια/ μεγαφωνα του στερεοφωνικου (Cerwin-Vega + 1-δεν-ξερω). Εκει συμβαινουν τρελλες αλχημειες! Εχεις το ακριβως αντιθετο απ'ο,τι σου δινει ενα συνηθισμενο πεταλι παραμορφωσης. Παραμορφωνουν πιο πολυ οι μπασσες χορδες/ νοτες και λιγοτερο οι treble.

 

6. Επισης με καποια πεταλακια Danelectro και το overdrive/distortion της Boss (φυσικα στον καθαρα overdrive χρωματισμο) που εχω πετυχα (με συνδυασμο καποιων) τον πολυποθητο δυσκολο-να πετυχεις συνδυασμο "μια χορδη-ηχος καθαρος, δυο-βρωμικος" καθως επισης και το "απαλα χτυπαω τις χορδες- ηχος καθαρος, πιο δυνατο χτυπημα- βρωμικος0. Αυτα τα πετυχα (πολλα απ'αυτα) και με την λυση νο5 (και μιλαμε παντα για ενισχυτη στα "καθαρα" του). Επισης πετυχα και το "βρωμικη νοτα- και στο sustain (στην συνεχεια της δηλαδη/ let ring) η στο bend της (ειδικα εκει) καθαριζει. Τα πεταλια που εχω ειναι τα: Boss που σου ειπα, Dan. French Toast, Dan. Grilled Cheese (κατοπιν παλιας προτροπης Superfunk). Δεν φυμαμαι αν χρησιμοποιησα κατι αλλο.

 

 

 

            Παντως το θεμα "πεταλι παραμορφωσης με μικρες (μικρες ομως) σταθμες gain" πιστευω αξιζει μπουσουλα για καθε λατρη αναλογου ηχου και θα παρακαλουσα/ καλουσα συμφορουμιτες να καταθεσουν διαδικτυακα τα πεταλια που εχουν περασει απο εκεινους και ηταν ηπιας παραμορφωσης. --->  στο θεμα του skantzos (skantzou???) με τιτλο απαλο overdrive.

-.OLD SCHOOL BROTHERS, OLD SCHOOL SISTERS, unite.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου