Προς το περιεχόμενο

βοήθεια για επιλογή synth


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά μια βοήθεια για επιλογή του κατάλληλου synth.Να ξεκαθαρίσω οτι είμαι άσχετος.

Με ενδιαφέρουν οι ήχοι από ατμοσφαιρικό black metal όπως summoning,dimmu borgir για όσους γνωρίζουν.Δηλαδή φαντάζομαι καλοί ήχοι από choirs,strings...

Έκανα την μάλλον λάθος επιλογή (γι'αυτό που θέλω)να αγοράσω ένα yamaha mo6(γι'αυτό και το πουλάω όπως κάποιοι θα είδατε στις αγγελίες).

Η ερώτηση μου είναι η εξής:να αγοράσω το korg m50,το korg tr61,το korg x50 ή να κρατήσω το yamaha σαν δεύτερο και να βρώ κανένα korg n364 μεταχειρισμένο.

Θα προτιμούσα την γνώμη κάποιων που παίζουν αυτό το είδος μουσικής.

 

ευχαριστώ και συγνώμη για το μέγεθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σκεφτεσαι να κανεις με ενα νεο συνθ? Γιατι αυτο που εχεις βαλει αγγελια εχει δυνατοτητες !

Ποιες ειναι οι προτεραιοτητες σου? Live? Studio recording?

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κυρίως με ενδιαφέρει η χρήση στο σπίτι σε συνδιασμό με υπολογιστή.Δεν μ'ενδιαφέρει να είναι απαραίτητα μικρό για να το κουβαλάω εδώ και εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω στη θεση σου θα το κρατουσα και θα το λειτουργουσα σε ολες του τις δυνατοτητες. Νομιζω πως δεν σε γεμιζει με τους ηχους του. Αν πεφτω μεσα,μια πολυ ελκυστικη προταση ειναι το Korg tr ή το Roland Juno G στα μεσαια budget. (600-800 ευρω).

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το mo6 έχει τραγικά choirs και δεν βλέπω να στρώνουν με τις ρυθμίσεις.

κόλλησα με τα korg γιατί βλέπω ότι όλα τα group του είδους δουλεύουν μ'αυτά άρα μάλλον θα έχω τους ήχους που θέλω χωρίς τρελές ρυθμίσεις.έτσι νομίζω τουλάχιστον.

άν κάνω λάθος πείτε μου.γι'αυτό ρωτάω την δικιά σας γνώμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες