Προς το περιεχόμενο

4 cable method ή τελικός+καμπίνα?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημέρα!

 

πρόσφατα έγινα κάτοχος μιας rp1000 που πήρε τη θέση των (προδομένων) πεταλιών μου. ;D

 

μετά απο δοκιμή πείστηκα οτι για να δουλέψει καλά το συγκεκριμένο μηχάνημα, πρέπει να συνδεθεί σε τελικό ενισχυτή, οπότε άρχισα να σκέφτομαι πώς θα ξεφορτωθώ τους ενισχυτές μου για μια λύση οπου θα συνδέω την πεταλιέρα σε τελικό.

 

-η μία περίπτωση είναι ενισχυτής με fx loop και κατά προτίμηση serial ωστε να μην χάνεται καθόλου σήμα απο την πεταλιέρα (καλά τα λέω? ???)

 

-η άλλη περίπτωση είναι αγορα τελικού και χρήση με την καμπίνα μου απο τον epi VJ (1x12 Eminence "Lady Luck" 16ohm)

 

παρατήρησα οτι οι σκέτοι τελικοί είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ, οπότε ήθελα να ρωτήσω τους πιο έμπειρους, συμφερει να αγοράσω μεταχειρισμένο ενισχυτή με fx loop με €350 ή έναν μεταχειρισμένο τελικό στα ίδια λεφτά?

 

πως είναι δυνατόν ο ενισχυτής που έχει και προενίσχυση και τελικη ενίσχυση και ηχείο και καμπίνα να κοστίζει το ίδιο με έναν λαμπάτο τελικό?

 

επίσης, θα ήθελα να αναφέρει κάποιος που χρησιμοποιεί την ίδια ή άλλη πεταλιέρα με 4cm, σε ποιον ενισχυτή τη βάζει και αν είναι καλός συνδυασμός

 

 

 

ευχαριστώ πολυ! :)

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οι τελικοι ενισχυτες υποιτιθεται οτι ειναι πιο "αχρωματιστοι" σε σχεση με το αν χρησιμοποιησεις το fx loop μιας κεφαλης, στην οποια ολα τα χαρακτηριστικα του τελικου σταδιου ειναι ετσι κατασκευασμενα/διαλεγμενα ωστε να λειτουργει "αψογα" με την προενισχυση του ενισχυτη κτλ. Αρα αν αυτο που θες ειναι να παιρνεις οσο το δυνατον πιο αχρωματιστο τον ηχο της πεταλιερας, τοτε ειναι καλυτερα να παρεις εναν τελικο, κατα προτιμηση solid state frfr για να εχεις οσο το δυνατον λιγοτερο χρωματισμο του ηχου σου. Αυτο ειναι κατι σημαντικο αν χρησιμοποιεις προενισχυτη modelling που κανει πραγματικα πολυ καλη δουλεια στις εξομοιωσεις. Αν τωρα ο προενισχυτης σου ειναι λαμπατος ή γενικοτερα δεν ειναι hi-end ωστε να κανει πολυ καλη δουλεια στις εξομοιωσεις, τοτε ισως να θες καλυτερα να πας για λυση λαμπατου που θα χρωματιζει μεν τον ηχο σου, αλλα μπορει να του δινει κατι εξτρα που "λειπει" απο τις εξομοιωσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για φτηνη (αλλα καθολα αξιοπρεπη) λυση κοιτα για εναν μεταχειρισμενο rocktron velocity.γυρω στα 130-150 ευρω.

 

αν θες λαμπατο και ειναι να δωσεις 350 κανε λιγο υπομονη και κοιτα προς boogie 50/50 (το παλιο μοντελο). απο ενταση δεν το συζηταμε και απο ποιοτητα απλα θα το λατρεψεις... γυρω στα 500-600 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

 

δηλαδή οι λαμπάτοι τελικοί κιθάρας είναι γενικά πιο "αχρωμάτιστοι" απο τους λαμπάτους τελικούς που τοποθετούνται σε ολοκληρωμένους ενισχυτές κιθάρας?

 

η διαφορά κόστους με προβλημάτισε και αναρωτιέμαι αν αξίζει (ηχητικά) τα λεφτά του ένας σκέτος τελικός.

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό θα ήταν να δοκιμάσεις τις προτεινόμενες λύσεις (σε κάποιους φίλους) ώστε να δεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.

 

Να προσθέσω και την επιλογή ενός αυτοενισχυόμενου monitor (κατά προτίμηση με 12άρι woofer αλλά και κάποια 10άρια και 8άρια είναι πολύ καλά για FRFR εφαρμογές). Το monitor έχει το πλεονέκτημα ότι διαθέτει crossover, με tweeter για τις υψηλές συχνότητες και τον δικό του ενισχυτή (ή ενισχυτές) για τα μεγάφωνα. Οι τιμές για αυτά που μας κάνουν κυμαίνονται μεταξύ 500-750€ για καινούργιο, αλλά αγοράζεις βέβαια και "καμπίνα" μ'αυτό τον τρόπο.  ;)

 

Κανείς δεν σε εμποδίζει επίσης να έχεις ταυτόχρονα και ένα FRFR σύστημα και έναν κλασσικό ενισχυτή με καμπίνα, στον οποίο θα στέλνεις dry σήμα (χωρίς καμπίνες).

 

Η λύση πάντως με το 4CM έχει νόημα όταν θέλεις να χρησιμοποιείς και τον προενισχυτή του combo/head ενισχυτή σου κατ'επιλογήν με τους προενισχυτές που μοντελοποιεί το RP. To serial/parallel loop σηκώνει πολύ συζήτηση (που θα γίνει κάποια στιγμή  ;)). Στο GSP με τις επιλογές που υπάρχουν είναι πρακτικά το ίδιο αρκεί να γίνουν οι σωστές ρυθμίσεις.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατά πόσο ο τελικός ενός πλήρη ενισχυτή είναι "χρωματισμένος" σηκώνει συζήτηση. Αν τσεκάρεις τα schematics των τελικών κάποιων ενισχυτων ENGL π.χ. και τα συγκρίνεις με τους rack τελικούς της ίδιας εταιρίας, θα δείς ότι είναι στην ουσία πανομοιότυποι. Το συγκεκριμένο παράδειγμα το αναφέρω γιατί έχω ΕNGL σε rack. Άσε που η λέξη "χρωματισμένος" είναι από μόνη της κάπως ασαφής.

 

Η βασική διαφορά είναι συνήθως ότι οι σκέτοι τελικοί διαθέτουν διάφορα features που δεν διαθέτουν οι απλοί ενισχυτές, εξού και η διαφορά τιμής. Επίσης, ένας απλός ενισχυτής έχει όλα τα στάδια (προενίσχυση και ενίσχυση) στην ίδια πλακέτα (όχι πάντα βέβαια) και στο ίδιο σασί, οπότε αθροιστικά μειώνεται κάπως η τιμή.

 

Αν δεν θες ο τελικός να έχει επιπλέον χαρακτηριστικά, π.χ. presence, δύο κανάλια (Η διαφορά), με ένα απλό ενισχυτή με fx loop θα κάνεις άψογα την δουλειά σου. Είναι θέμα επιλογής και οικονομικών παρά κάτι άλλο.

 

Επίσης καλή λύση είναι και τα monitor απλά εδώ δεν θα έχεις τον ίδιο όγκο αέρα να σε χτυπάει στο στήθος (μικρότερα μεγάφωνα)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κακό με αυτά τα μηχανήματα είναι οτι δε βρίσκεις να δοκιμάσεις και ειδικά όταν μιλάμε για ένα σκέτο τελικό, πρέπει να κουβαλήσω και την καμπίνα μου και την πεταλιέρα οπότε τα πράγματα δυσκολεύουν πιο πολύ.

 

επίσης το καλό με έναν ολόκληρο ενισχυτή (πχ peavey classic) είναι η φορητότητα και το καλό καθαρό κανάλι που θα μπορώ να χρησιμοποιώ με κάποια προσομοίωση πεταλιού απο την rp.

 

το θέμα είναι αν στην περίπτωση του σκέτου τελικού θα ανέβει η ποιότητα του ήχου αρκετά ωστε να υπερνικήσει το value for money και τα θετικά της combo λυσης.

 

 

Η βασική διαφορά είναι συνήθως ότι οι σκέτοι τελικοί διαθέτουν διάφορα features που δεν διαθέτουν οι απλοί ενισχυτές, εξού και η διαφορά τιμής.

δηλαδή?

 

δύο κανάλια (Η διαφορά)

αυτό ανεβάζει πολύ την τιμή, έ? παρατήρησα πως όλοι οι τελικοί 2 έχουν, οπότε μάλλον σε σύνδεση σε μια καμπίνα το ένα θα πηγαίνει άχρηστο ε?

 

 

ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον!

 

μάλλον με κόβω να καραδοκώ στις αγγελίες για κανένα peavey :P

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιας και το ηχόχρωμα θα στο δίνει η πεταλιέρα, ίσως αξίζει τον κόπο να εξετάσεις και τους τελικούς τύπου ΡΑ, που είναι πολύ φτηνοί και μεγάλης ισχύος ειδικα αν γεφυρωθούν

 

εκτός βέβαια αν πρέπει υποχρεωτικά ο τελικός να είναι λαμπάτος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή?

 

1581628_800.jpg

 

1974570_800.jpg

 

41105_800.jpg

 

Δες μόνο το πόσα κουμπάκια και φωτάκια έχουν και θα καταλάβεις.  ;D

 

αυτό ανεβάζει πολύ την τιμή, έ? παρατήρησα πως όλοι οι τελικοί 2 έχουν, οπότε μάλλον σε σύνδεση σε μια καμπίνα το ένα θα πηγαίνει άχρηστο ε?

 

Βέβαια την ανεβάζει αφού έχεις δύο τελικούς σε ένα κουτί. Τώρα αν θα είναι άχρηστο εξαρτάται. Επειδή η rp έχει στέρεο έξοδο μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τα δύο κανάλια του τελικού σε δυο καμπίνες για στέρεο εφαρμογές. Όπως καταλαβαίνεις είναι μάλλον εξεζητημένο και ακριβό "hobby".

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου