Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

βρισκω πιο λογικο να κανεις reamp εναν ηχο σε ενα καλο ενισχυτη κιθαρας με λαμπα, παρα στο plugin που καποιος ανεφερε τις προαλλες- που προσφερει τον ηχο των slayer στις κιθαρες.

 

ma egw den eixa pei oti ayto to plugin soy prosferei ton hxo twn slayer! Slayer2 einai to onoma toy plugin! kai soy prosferei paramorfwseis apo petalia kai enoisxhtes apo toys protoys (60's) se etoima presets, kai ama den soy kanoyn yparxei apisteyth parametropoihsh, mporeis na pros8eseis osa fx 8eleis... re paidia mhn krinete kati xvris na to dokimasete. :roll:

o logos poy 8a pareis ayto to plyin einai ka8ara praktikos, an diladh exeis hdi hxografimenh mia kiuara ka8arh xwris efe kai den exeis alh epilogh!

 

feather dokimase to kai 8a me 8ymh8eis :wink:

 

apla katabase to demo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Boody

 

Αγαπητέ Boody , το γνωρίζω ότι ο όρος saturation χρησιμοποιείται και σε άλλους τομείς όπως το video , η φωτογραφία κλπ.

Και στην ηχοληψία χρησιμοποιείται αρκετά. Εκτός από Tape Saturation στην μαγνητική ταινία , λέμε transistor saturation , Plate saturation για τις λυχνίες που φτάνουν στο ανώτατο όριο εκπομπής ηλεκτρονίων της καθόδου , καθώς επίσης και saturation σε πηνία μετασχηματιστών.

Δεν κολλάω στις λέξεις και καταλαβαίνω ακριβώς τι ήθελες να πεις , αλλά είναι αδόκιμο να χρησιμοποιείς αυτό τον όρο για να περιγράψεις γενικά και αόριστα την αιτία του clipping όπως στην φράση σου :

Λίγα db λοιπόν πριν το saturation

Σε αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιούμε τον όρο overload. To saturation το χρησιμοποιούμε για μαγνητικές ταινίες και για μεμονωμένα ηλεκτρονικά εξαρτήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ηθελα καποια στιγμη' date=' αν εχετε ορεξη, να κανουμε ενα "γκαλοπ", σχετικα με το εξης: σε τι ποιοτητας ηχεια πιστευετε οτι ακουει ο μεσος ακροατης μουσικη.[/quote']

 

Ας ξεκινήσουμε με κάτι πιο απλό. Ξεχνάμε τον μέσο ακροατή και μιλάμε για εμάς: Τι ηχεία έχετε για να ακούτε μουσική; Ξεχάστε ενισχυτές, προενισχύσης κλπ (σίγουρα, παίζουν δραστικό ρόλο, αλλά ας το περιορίσουμε για να βγάλουμε άκρη.

 

Εγώ έχω τα YAMAHA MS60S για μόνιτορ στο χώμ' στούντιο και ένα ζευγάρι Wharfedale (δεν θυμάμαι τύπο) για το στερεοφωνικό.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γι αυτο εγιναν διασημα τα NS10. γιατι παιζουν το ρολο του κακου μεσου ηχειου με τις ανυπαρκτες χαμηλες περιοχες

 

ακριβως!

 

 

 

alesis monitor one mk2 sto home studiaki

 

στο... καθιστικο sony hifi εμπορικότατο μοντελακι του 1995 220.000 δρχ τότε. Ευρυχως υπάρχουμε κι εμεις οι hi end....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

alesis monitor one mk2 sto home studiaki

 

στο... καθιστικο sony hifi εμπορικότατο μοντελακι του 1995 220.000 δρχ τότε. Ευρυχως υπάρχουμε κι εμεις οι hi end....!!!!

 

ιγουώ ήμαν (εγω ήμουν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου