Προς το περιεχόμενο

Αγόρασα Μπασο και δεν μου το στείλανε ποτέ (euroguitar)! Τι να κάνω;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρεται,

 

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος.

Όπως έχω γράψει και εδώ http://www.noiz.gr/index.php?topic=162932.30

αγόρασα στις 30/3 ένα μπάσο από το euroguitar

http://en.euroguitar.com/bass/cort/artisan/artisan-a4/123573.html

 

έχουμε 27/5 και ακόμα δεν το έχω.

Μου στείλανε διάφορα ηλεκτρονικά μηνύματα όλο αυτό το καιρό με διάφορες ημερομηνίες παραλαβής. Η τελευταία φορά που μου είπαν ότι θα το έχουν στο κατάστημά τους ήταν στις 15/5. Όντως στις 15/5 το είχανε στο κατάστημά τους. Δυστυχώς μαζί με το μπάσο είχα αγοράσει και ένα πεταλάκι το οποίο όλο αυτό τον καιρό υπήρχε σε ΣΤΟΚ στο κατάστημά τους. http://en.euroguitar.com/effect/electro-harmonix/bass-blogger/125121.html

 

Όταν έφτασε το μπάσο στο κατάστημά τους μου είπαν ότι το πεταλάκι μου εξαντλήθηκε και περιμένουν να έρθει για να μου στείλουν την παραγγελία.

 

Η τιμή που έχουν για το μπάσο είναι εξευτελιστική... 200 ευρώ φτηνότερο και από το thomman kai 280 euro φτηνότερο από μαγαζί στη Θεσσαλονίκη.

Έτσι το μπάσο (ενώ περίμενα να έρθει το πεταλάκι και να έρθουν όλα μαζί στο σπίτι μου) εξαντλήθηκε σε λίγες μέρες (5 μέρες αν θυμάμαι καλά).

Τελικά το πεταλάκι ήρθε σε αυτούς αλλα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΑΣΟ!

Όταν ξανά ρώτησα (χθες) τι θα γίνει μου είπαν ότι θα έχουν το μπάσο μου ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!!!!!

 

Απρόσωπα email όλα τους όπου απλά σε μία γραμμή μου εξηγούσαν πότε θα έρθουν τα προϊόντα που έχω ΗΔΗ αγοράσει ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!!!!! Εκτός από ένα email που τους τα έχωσα και απλά μου έγραψαν πόσο πολύ λυπούνται για την καθυστέρηση......

 

η ερώτηση μου είναι η εξής:

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

 

έτσι απλά. Μπορώ να το πάω δικαστικά; Να μιλήσω με την Γαλλική προστασία καταναλωτή; Να τους απειλήσω ότι θα μιλήσουν με τον δικηγόρο μου; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

ευχαριστώ και συγνώμη αν κούρασα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΝΑ ΠΡΩΣΘΕΣΩ:

το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι το εξής:

τους είχα πει σε ένα παλιότερο μήνυμα ΝΑ  μου στείλουν το μπάσο όσο το έχουν ακόμα μέχρι να τους έρθει το πεταλάκι "γιατί ποιος ξέρει μπορεί να το πουλήσουν και αυτό σε κάποιον άλλον όσο περιμένουμε για το πεταλάκι"

ΟΠΩς ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ.

ορίστε και το email μου:

 

Hi,

 

I bought 2 items.

A bass and a pedal.

The pedal was IN STOCK for 1,5 month while waiting for my bass to arrive to you.

A few days ago YOU SOLD MY PEDAL AGAIN (!!!!) TO SOMEONE ELSE....

and now it is not in stock...

 

The item i have bought and that you should have kept it until you had

all my items ready to be shipped: you SOLD IT TWICE (????).

Anyway.

You said tomorrow you will have my bass at your shop.

Would you please send my bass SEPARATELY tomorrow?

Once you have my pedal you will send this too.

is that ok?

I am not going to wait for my pedal to arrive....

who knows, maybe until then YOU WILL RE-SELL MY BASS!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα λεφτά τα τράβηξαν τότε από την κάρτα σου ή paypal? Αν ναι, υπάρχει πολιτική του store που να παρέχει επιστροφή χρημάτων? Μπορείς να τους το προτείνεις? Είναι πράγματι άσχημο αυτό το μπλέξιμο με το πεταλάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου Σόττο.

τα λεφτά τα τράβηξαν μέσω paypal.

Το όλο θέμα είναι ότι θέλω το ΜΠΑΣΟ μου (που το έχω πληρώσει και αυτοί αντί να το φυλάξουν σε μια γωνιά, το ξαναπούλησαν)!

περιμένω πολύ καιρό και σκέφτηκα αρκετές φορές να ζητήσω πίσω τα λεφτά μου.

Σκέφτηκα στην αρχή : "εντάξει θα περιμένω κάνα μήνα αλλά θα είναι πολύ φθηνότερο από παντού"... και πίστεψέ με δεν έχω 200 ευρώ παραπάνω να δώσω για να το πάρω από αλλού.

 

Το όλο σκεπτικό είναι ότι εφόσον περίμενα τόσο καιρό θα ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΄ΧΕΙ...

σόρρυ για τα κεφαλαία αλλά είμαι απίστευτα εκνευρισμένος με την όλη ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά πάρτους τηλέφωνο και πες τους να σου στείλουν το μπάσο γρήγορα γιατί θα τους κάνεις ρόμπα σε όλα το φόρουμ... Αυτό παίζει να το φοβούνται παραπάνω από την Υπηρεσία Καταναλωτή...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά πάρτους τηλέφωνο και πες τους να σου στείλουν το μπάσο γρήγορα γιατί θα τους κάνεις ρόμπα σε όλα το φόρουμ... Αυτό παίζει να το φοβούνται παραπάνω από την Υπηρεσία Καταναλωτή...

 

+1

 

τα λεφτά που θα χάσουν αν ακυρώσεις την παραγγελία δεν τους νοιάζει/φοβίζει όσο η δυσφήμηση. Από αυτήν θα χάσουν πολλά παραπάνω

Είμαι μελαχρινός αλλά έχω μυαλό ξανθιάς.Τι φταίει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για στείλε το εξής στους Γάλλους αν θέλεις

 

Monsieur  / Madame

 

Je vous ecrit concernant une guitare basse eletrique (Cort Artisan A4) et un pedal(EH bass blogger). J 'ai paye ces produits depuis 30/3/2010 mais vous n'avez pas encore poster les items.

Je voudrais qu'on trouve une solution sur ce sujet. Est ce possible que vous posterez la guitare basse separement, quand vous l'avez en stock?  Je ne vais pas attendre pour les deux produits d' arriver simultanement. Est 'ce que vous pouvais m'informer quand la guitare ce sera "en stock"?

J'attend votre reponse.

 

Merci,

"και τ' ονομα σου"

 

 

Δεν είναι κάτι διαφορετικό από όσα τους έχεις πει βέβαια αλλά qui sait (ποιος ξέρει?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Monsieur  / Madame

 

Je vous ecrit concernant une guitare basse eletrique (Cort Artisan A4) et un pedal(EH bass blogger). J 'ai paye ces produits depuis 30/3/2010 mais vous n'avez pas encore poster les items.

Je voudrais qu'on trouve une solution sur ce sujet. Est ce possible que vous posterez la guitare basse separement, quand vous l'avez en stock?  Je ne vais pas attendre pour les deux produits d' arriver simultanement. Est 'ce que vous pouvais m'informer quand la guitare ce sera "en stock"?

J'attend votre reponse.

 

Merci,

 

 

 

 

Google Translation ftw ;D

 

 

Αγαπητός (εννοεί το ζαχαροπλαστείο)

 

Σας γράφω (κανονικά όμως) για ένα powerline μπάσο (Cort Artisan Α4) και ένα πεντάλ (για ποδήλατο) (μπάσο blogger pe). Έχω πληρώσει τα προϊόντα αυτά από 03/30/2010 αλλά δεν έχετε μετά τα στοιχεία (πριν τα είχατε).

Θέλω να βρούμε μια λύση για το θέμα αυτό. Είναι δυνατόν να τοποθετήσει το μπάσο χωριστά, όταν το έχετε σε απόθεμα; Δεν θα περιμένω για τα δύο προϊόντα να φθάνουν ταυτόχρονα (θα φτάνουν έως την αιωνιότητα). Είναι «τι θα μπορούσατε να με ενημερώσετε πότε η κιθάρα θα είναι" in stock "; (εννοείται και το ρωτάς?)

Είμαι σε αναμονή για την απάντησή σας.

Σας ευχαριστώ,

 

 

συγγνώμη αλλά δεν άντεξα  ;D

 

 

 

 

Είμαι μελαχρινός αλλά έχω μυαλό ξανθιάς.Τι φταίει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sottos

σε ευχαριστώ πολύ που έκαστες και έγραψες μια απάντηση για μένα στα γαλλικά

Το μετέφρασα στο ίντερνετ αυτό που έγραψες και είναι ακριβώς το ίδιο με τα μηνύματα που τους έστειλα και εγώ.

Να μου τα στείλουν ξεχωριστά  κτλ..

Αλλά το θέμα είναι ότι τώρα δεν το έχουν το μπάσο! ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ θα το έχουν.

Δεν το περίμενα αυτό από μεγάλο κατάστημα, με καλές γενικά κριτικές.

Θα το στείλω πάντως το μήνυμα έτσι όπως το έγραψες.

Ευχαριστώ.

 

funky_bassman

αύριο αυτό θα κάνω.

Αν και έχουν μόνο ένα υπάλληλο που μιλάει αγγλικά (τρομάρα του) με τον οποίο και ανταλλάσσω τα μηνύματα.

 

Εκτός και αν μπορούμε να γράψουμε κάτι σε στυλ απειλής στα γαλλικά...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έλεγα να ακυρώσεις την παραγγελία σου (τουλάχιστον όσον αφορά το μπάσο). Δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα αξιοπιστίας, αλλά ενδέχεται να περιμένεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ίσως και μετά το Σεπτέμβρη) μέχρι να το παραλάβεις καθώς οι ημερομηνίες "παίζουν" αρκετά. Το πολύ πολύ να το ξαναπαραγγείλεις από εκεί όταν θα είναι in stock (έχοντας βεβαίως επικοινωνήσει ΠΡΙΝ ολοκληρώσεις την παραγγελία). Μου έχουν τύχει αρκετά τέτοια "απρόοπτα" με γαλλικά online stores.

 

Monsieur,

 

Je vous écris concernant ma commande no. (αριθμός/κωδικός παραγγελίας).

 

Puisque la guitare basse que j'avais commandé n'est pas disponible, je voudrais vous demander de supprimer cet article de ma commande et de remettre le montant prélevé de ma carte de crédit.

 

Je vous prie de bien me répondre rapidement.

 

Meilleures salutations,

 

(το όνομά σου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου