Προς το περιεχόμενο

Ποσο έχει αλλαξει η μουσικη βιομηχανια....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως το καλο με τα καλλιτεχνικα ειναι πολλες φορες δεν χρειαζεται η φυσικη επαφη για να κανονισεις καποια πραματα.Μπορεις να στειλεις δειγματα της δουλειας σου,να διαπραγματευετεις μεσω ιντερνετ η μεσω τριτων κ.α. και ο τοπος διαμονης σου να παιζει διαφορετικο ρολο απο οτι σε ενα πχ. ιδιωτικο υπαλληλο μιας τραπεζας.Τεσπα ο λογος του παρων thread ειναι στο 1ο ποστ αν και θεωρω ενδιαφερον αυτα που λεμε.Δεν ειναι το επαγγελματιας μουσικος πως και γιατι αλλα το marketing-promotion,management,touring στα χρονια που ερχονται.Παντως βλεπω ατομα να ανοιγονται και εκτος συνορων τον τελευταιο καιρο και προσωπικα μου δημιουργει μια συγκτρατημενη αισιοδοξια οτι αν εχεις κατι "δυνατο"(εχουμε ομως;) και το σπρωξεις γερα και σωστα ακομα και στις μερες μας ολο και κατι μπορεις να κανεις.

never compromise tone for features....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το ποσο εχει αλλαξει η κοινωνια, και δη η μουσικη βιομηχανια τα τελευταια χρονια, ειναι το μονιμο θεμα συζητησης της παρεας μου τα τελευταια 1-2 χρονια (παρ'οτι εχουμε μολις αρχισει να διανυουμε την δευτερη δεκαετια της ζωης μας).

 

Παντως συντασσομαι σχεδον απολυτα με Σουπερφανκ.

 

Α, ναι, και οσον αφορα την μουσικη, η εποχη που γεννουσε θρυλους και παγκοσμιας εμβελειας μακροχρονη φημη εχει περασει ανεπιστρεπτι.

 

Οχι τιποτα αλλο, αλλα σημερα ζουμε στην εποχη της πληροφοριας.

 

                                          Της ΠΟΛΛΗΣ πληροφοριας.

-.OLD SCHOOL BROTHERS, OLD SCHOOL SISTERS, unite.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφορμη του thread ειναι οτι ο νεος δισκος του ozzy ειναι ανεβασμενος ολοκληρος στο myspace του.

http://www.myspace.com/ozzyosbourne

 

Ποσο εχει αλλαξει πλεον η μουσικη βιομηχανια.Που βλεπετε τα πραματα σε μερικα χρονια;Συμμεριζεστε την αποψη οτι τα συνορα θα πέσουν στη μουσικη κοινοτητα γενικα σε βαθμο να μην εχει σημασια αν εισαι απο ελλαδα η απο σουηδια η αμερικη κτλ;Επισης συμμεριζεστε την αποψη οτι πλεον ολο το παιχνιδι θα ειναι αφενος στην ποιοτητα αλλα και στο μαρκετινγκ μεσω γνωστων sites,forums και στο youtube,facebook.

 

Παντως κατ εμε αν το υλικο εννοειτε ειναι "δυνατο"(στην ελλάδα με εξαιρέσεις δεν εχω ακουσει κατι παραπάνω απο "καλο") αυτο που θα το σπρωχνει πάντα ειναι και το καλο και συνεχομενο tour κατι που ακομα στην ελλαδα ειναι πρωτογονο για πολλους λογους.

 

Επισης ολα τα παραπάνω  συνεπάγονται σοβαρο επαγγελματικο management.Υπαρχει στη χωρα μας κατι τετοιο;Οι δισκογραφικες πιστευετε θα εξελιχθουν σχεδον καθαρα σε εταιρίες management(η μηπως ειναι ηδη);

 

Η αποψη μου ειναι οτι η μουσικη βιομηχανια απλα αλλλαζει μορφη αφου ολοι οι μουσικοι μπρουν να διαδωσουν την μουσικη τους χωρις την βοηθεια των δισκογραφικων.

 

Βεβαια ο τελικος κριτης ειναι οι φαν που θα κρινουν αν το τελικο μουσικο αποτελεσμα αξιζει να εχει αντιτοιμο ειτε με τη μορφη σε πωλησεις cd η εισητηριων.

 

Αλλωστε δεν σημαινει οτι επειδη σε καποιον αρεσει να παιζει μουσικη πρεπει να πληρωνεται κιολας. Εαν υπαρχει απηχηση στο κοινο τοτε ισως και να ευδοκιμισει.

 

Αναφορικα με τον ozzy, αν και δεν ειμαι φαν εχει αρκετα χρονια ιστοριας οποτε τα μεγεθη δεν ειναι συγκρισιμα.

 

Οπως λεει η παροιμια ''Της αρκουδας το αρκουδακι ειναι το πιο ομορφο'' αλλα δεν ειναι αναγκαιο οτι συμφωνουν και οι φαν με αυτο. Οσο πιο προσιτη ειναι η μουσικη μας, απο την αποψη εισητηριων και τιμες των μουσικων προιοντων μας, τοσο πιο ευκολα μπορει να μας ανακαλυψουν περισσοτεροι φαν. Αν επιμενουνε να χρεωνουμε 10 ευρω εισητηριο και 10-15 ευρω το cd, απλα θα το αγοραζουν οι φιλοι μας γιατι μας λυπουνται.

 

Νικος  

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην ξεχνάμε πως άλλοτε υπήρχαν 10 μπάντες και μόνο το tape-trading, πλέον για κάθε είδος υπάρχουν αναρίθμητες μπάντες και το internet. Είναι λογικό ως ένα σημείο ένας απλός fan να εμμένει σε ορισμένα δεδομένα συγκροτήματα που γνωρίζει αντί να προσπαθεί να ξεχωρίσει την ήρα απ'το στάρι ανάμεσα σε χιλλιάδες νέα/underground συγκροτήματα/καλλιτέχνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα για εμένα είναι πρακτικό.Αν δεν πληρώνεσαι για αυτό που κάνεις απλά δεν θα μπορείς να συνεχίσεις να το κάνεις.Αν οι καλλιτέχνες δεν πληρώνονται για αυτό που κάνουν θα σταματήσουν να υπάρχουν.Θα πρέπει λοιπόν η κοινωνία να είναι έτοιμη να δεχτεί τις συνέπειες των πράξεών της.Εφόσον η ίδια μας  απαξιώνει σημαίνει ότι δεν μας θεωρεί σημαντικούς για το μέλλον της.Σημαίνει ότι η τέχνη δεν έχει θέση στο μέλλον της ως κοινωνική προσφορά και παραγωγή πολιτισμού.Ελπίζω μόνο να μην το συνειδητοποιήσει αυτό όταν θα είναι πια πολύ αργά.

Προσωπικά ως φοιτητής έχω όσο χρόνο θέλω για τη μουσική, δεδομένου ότι προς το παρόν με ζουν οι γονείς μου.Αυτό θα αλλάξει σε μερικά χρόνια.Μένει λοιπόν η ίδια η ζωή να απαντήσει στο αν θα μπορέσω να ασχολούμαι με τη μουσική στο επίπεδο που θέλω καθαρά ως δικιά μου υπαρξιακή ανάγκη ή αν η πραγματικότητα θα με προσγειώσει σε μία μίζερη και άτεχνη καθημερινότητα.

 

 

offtopic

Πρεπει και οφειλω στο εαυτο μου να ειμαι αισιοδοξος ρε συ SF αλλιως θα πρεπει να πεσω σε καταθλιψη...2 πραματα ξερω να κανω μαθηματικα και να παιζω κιθαρα και το 2ο θελει αρκετη δουλιτσα ακομα...

Έχεις περάσει Πραγματική Ανάλυση?

Συμπάσχω και στους 2 τομείς…

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω ότι είμαστε πολύ τυχεροί που δεν είναι ο SF σκηνοθέτης, διότι αν ήταν θα είχαμε κόψει τις φλέβες μας μέσα στο σινεμά, παρακολουθώντας την ταινία του "Τον ήπιαμε: μία ματιά στο κοντινό μέλλον", έτσι γλαφυρά που τα λέει ο άτιμος...

 

Όχι ότι έχει άδικο, αλλά ας δούμε και την ΑΛΛΗ άποψη σε αυτά που λέει:

 

α) Λέει ότι κανείς δε θα ζει από τη μουσική.. δηλ. ο Χ''γιάννης και η Λανδή θα αναγκαστούν να ασχοληθούν με το άλλο πράγμα που τους ενδιαφέρει και επιτέλους θα πάψουν να μας τα σπάνε; Χμμμ, καλά ακούγεται.... άσε που επιτέλους θα δημιουργηθεί χώρος (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για μουσικούς που θα θέλουν να δώσουν μία συναυλία σε μία γειτονιά για λιγότερα χρήματα απ' όσα κάνει ένα γερμανικό αυτοκίνητο και (φαντάσου) οι άνθρωποι θα μπορούν να πάνε να ακούσουν...

 

β) Λέει ότι δε θα γίνονται συναυλίες... χμμ, οπότε άνεργες και αδιόριστες εκπαιδευτικοί ΔΕ θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήρια των Γιου-Κουφού ένα ολόκληρο έτος πριν τη συναυλία, την ίδια περίοδο όπου οι ανακοινωμένες συναυλίες του Elvis Costello και της Grace Jones ματαιώνονται λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος - καίτοι φθηνότερες). Δε πειράζει... θα κάνουν κάτι άλλο το ένα εκείνο βράδυ που θα χαζέυανε τη πανοραμική οθόνη, π.χ. θα διαβάσουν κανά βιβλίο...

 

γ) Λέει ότι η ανεργία θα φτάσει το 30%... χμμ... τουλάχιστον θα έχουμε απολλυμένα κοπρόσκυλα (ξέρετε ποιους λέω) ή θα την πληρώσουν αποκλειστικά οι μουσικοί και οι καλλιτέχνες; Στην πρώην Σοβ. Ένωση (αλλά και άλλες "φτωχές" χώρες, όπως η Τουρκία) οι μουσικοί και οι φωτογράφοι ήταν βασιλιάδες, όχι βέβαια γνωστοί παγκοσμίως όπως εκεινος ο...ο... (πως τον λένε εκείνο το γάλλο φωτογράφο...;) αλλά πολλοί ικανοποιημένοι από τη ζωή τους. Δεν έχει σχέση με τη φτώχεια της χώρας αλλά με τη φτώχεια στα μυαλά των πανηλιθίων κατοίκων της Ελλάδας, οι οποίοι κοροϊδεύουν, ξεφτιλίζουν και χλευάζουν τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα από τη δεκαετία του 50 μέχρι σήμερα... όσα λεφτά και αν είχαν στη τσέπη τους.

 

δ) Δε λέει (διότι είναι καλός σκηνοθέτης λέμε), πόσο σοβαρότερη χωρα ήταν η Ελλάδα όταν ήταν φτωχότερη, δηλ. όταν οι άνθρωποι ζούσαν με τα χρήματα που είχαν και ΟΧΙ με τα χρήματα που μπορούσαν να δανειστούν. Δε λέει ότι ο κόσμος ασχολιόταν πολύ περισσότερο με τη μουσική αξία αυτού που ανέβαινε στη σκηνή και όχι με τα μπούτια της κάθε γαργιόλας όπως σήμερα. ΣΤΕΓΝΑ ικετευω το Θεό για επιστροφή σε αυτή τη σοβαρότητα και ας μη ξαναδώ συναυλία ποτέ στη ζωή μου.

 

Κοιτάξτε να είστε καλοί σε αυτό που κάνετε. Αν κάνετε μαθηματικά, ελπίστε σε κάτι περισσότερο από μία θέση καθηγητή σε Λυκειο, και αν κάνετε μουσική ελπίστε σε κάτι περισσότερο από το να είστε σέσιονάδες στη Τάμτα.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω ότι είμαστε πολύ τυχεροί που δεν είναι ο SF σκηνοθέτης, διότι αν ήταν θα είχαμε κόψει τις φλέβες μας μέσα στο σινεμά, παρακολουθώντας την ταινία του "Τον ήπιαμε: μία ματιά στο κοντινό μέλλον", έτσι γλαφυρά που τα λέει ο άτιμος...

 

Όχι ότι έχει άδικο, αλλά ας δούμε και την ΑΛΛΗ άποψη σε αυτά που λέει:

 

α) Λέει ότι κανείς δε θα ζει από τη μουσική.. δηλ. ο Χ''γιάννης και η Λανδή θα αναγκαστούν να ασχοληθούν με το άλλο πράγμα που τους ενδιαφέρει και επιτέλους θα πάψουν να μας τα σπάνε; Χμμμ, καλά ακούγεται.... άσε που επιτέλους θα δημιουργηθεί χώρος (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για μουσικούς που θα θέλουν να δώσουν μία συναυλία σε μία γειτονιά για λιγότερα χρήματα απ' όσα κάνει ένα γερμανικό αυτοκίνητο και (φαντάσου) οι άνθρωποι θα μπορούν να πάνε να ακούσουν...

 

β) Λέει ότι δε θα γίνονται συναυλίες... χμμ, οπότε άνεργες και αδιόριστες εκπαιδευτικοί ΔΕ θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήρια των Γιου-Κουφού ένα ολόκληρο έτος πριν τη συναυλία, την ίδια περίοδο όπου οι ανακοινωμένες συναυλίες του Elvis Costello και της Grace Jones ματαιώνονται λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος - καίτοι φθηνότερες). Δε πειράζει... θα κάνουν κάτι άλλο το ένα εκείνο βράδυ που θα χαζέυανε τη πανοραμική οθόνη, π.χ. θα διαβάσουν κανά βιβλίο...

 

γ) Λέει ότι η ανεργία θα φτάσει το 30%... χμμ... τουλάχιστον θα έχουμε απολλυμένα κοπρόσκυλα (ξέρετε ποιους λέω) ή θα την πληρώσουν αποκλειστικά οι μουσικοί και οι καλλιτέχνες; Στην πρώην Σοβ. Ένωση (αλλά και άλλες "φτωχές" χώρες, όπως η Τουρκία) οι μουσικοί και οι φωτογράφοι ήταν βασιλιάδες, όχι βέβαια γνωστοί παγκοσμίως όπως εκεινος ο...ο... (πως τον λένε εκείνο το γάλλο φωτογράφο...;) αλλά πολλοί ικανοποιημένοι από τη ζωή τους. Δεν έχει σχέση με τη φτώχεια της χώρας αλλά με τη φτώχεια στα μυαλά των πανηλιθίων κατοίκων της Ελλάδας, οι οποίοι κοροϊδεύουν, ξεφτιλίζουν και χλευάζουν τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα από τη δεκαετία του 50 μέχρι σήμερα... όσα λεφτά και αν είχαν στη τσέπη τους.

 

δ) Δε λέει (διότι είναι καλός σκηνοθέτης λέμε), πόσο σοβαρότερη χωρα ήταν η Ελλάδα όταν ήταν φτωχότερη, δηλ. όταν οι άνθρωποι ζούσαν με τα χρήματα που είχαν και ΟΧΙ με τα χρήματα που μπορούσαν να δανειστούν. Δε λέει ότι ο κόσμος ασχολιόταν πολύ περισσότερο με τη μουσική αξία αυτού που ανέβαινε στη σκηνή και όχι με τα μπούτια της κάθε γαργιόλας όπως σήμερα. ΣΤΕΓΝΑ ικετευω το Θεό για επιστροφή σε αυτή τη σοβαρότητα και ας μη ξαναδώ συναυλία ποτέ στη ζωή μου.

 

Κοιτάξτε να είστε καλοί σε αυτό που κάνετε. Αν κάνετε μαθηματικά, ελπίστε σε κάτι περισσότερο από μία θέση καθηγητή σε Λυκειο, και αν κάνετε μουσική ελπίστε σε κάτι περισσότερο από το να είστε σέσιονάδες στη Τάμτα.

 

:)

 

 

 

+1234 σε ολα!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopicΈχεις περάσει Πραγματική Ανάλυση?

Συμπάσχω και στους 2 τομείς…

 

 

Συναδερφος ε;Εγω και λογο μουσικης και καποιων προσωπικων θεματων(δουλεια,υγεια κτλ.)ειμαι 8ο έτος...αλλα 2 μαθηματα μεινανε...την πραγματικη την εχουμε επιλογης και δεν το πηρα αν και σαν αντικειμενο ειναι ωραια...

 

Επαγγελματιας μπορεις να εισαι σε διαφορα επιπεδα αναλογα πχ.δασκαλος,session κτλ. και να συμπληρωνεις το οποιο εισοδημα σου το οποιο αν δεν χρειαζεται αναγκαστικα να ειναι και πολυ μεγαλο.Με το ονειρο οτι απο το δωματιο γραφοντας τραγουδακια θα κανεις διεθνη καριερα απλα εισαι off.Και μετα σου φταιει το συστημα η βιομηχανια κτλ...

 

 

Πάντως οσο αφορα τη δημιουργια μουσικης,προωθησης της να λεμε και κατι που μεταξυ μας ισχυει.Εχουμε καλα σχηματα εχω ακουσει διαφορα αλλα πλην εξαιρεσεων δεν εχουμε αυτο το πολυ "δυνατο" υλικο το οποιο αναμεσα σε τοσα που υπάρχουν θα ξεχωρισει και θα προχωρησει.Αυτα που ξεχωρισαν και προχωρησαν κατ εμε ειναι οντως τα καλυτερα(πχ blues wire να μη λεω μονο μεταλαδικα).Θελει δουλεια υπομονη πολυ ταλέντο και συννενοηση.δεν μιλαω για λεφτα και επαγγελματιες κτλ...

never compromise tone for features....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θυμάμαι όταν ήμουνα μικρός δεν είχα λεφτά και αντέγραφα βινύλια σε κασσέτες...

Μετά βγήκαν τα cd και αντέγραφα cd...

Τώρα που μεγάλωσα και έχω λεφτά να αγοράσω βινύλια και cd's σταμάτησαν να τα βγάζουν!

 

Γ@^**$#!

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θυμάμαι όταν ήμουνα μικρός δεν είχα λεφτά και αντέγραφα βινύλια σε κασσέτες...

Μετά βγήκαν τα cd και αντέγραφα cd...

Τώρα που μεγάλωσα και έχω λεφτά να αγοράσω βινύλια και cd's σταμάτησαν να τα βγάζουν!

 

Γ@^**$#!

 

 

;D

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου