Προς το περιεχόμενο

ηχογράφηση μπάσσου


ex-interpaul

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΟ 12-15 ΤΜ.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΗΧΟΓΡΑΦΟΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΠΑΣΣΟΥ?

 

1. lINE?

2. ME MIC - ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΑΤΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

an o enysxiths dia8etei line out me mikrh proenisxish, tote syndese to me to line in ths kartas hxoy, mia alh lysh einai na kaneis to idio me ena petali to opoio dia8etei proenisxish,

to mic to apokliw gia eynoitoys logoys filtate interpaul. :roll:

einai h pio aplh lysh gia piotikh hxografish pou mporw na skeytw ayth th stigmh. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω σταματήσει εδω και χρόνια στις παραγωγές μου να χρησιμοποιώ ενισχυτές μπάσου.προτιμώ τον conect ηχο.οταν δεν υπάρχουν φράγκα χρησιμοποιώ το πιστό μου Tech 21 bass driver η κάποιο active di.

Οταν υπάρχουν χρησιμοποιώ κάποιον λαμπάτο κομπρέσσορα/προενισχυτή (προτιμώ τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑΝLEY).

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι πιστευω πως ο συνδιασμος ειναι το καλυτερο αποτελεσμα. Ενα καναλι με mic απο τον ενισχυτη με ενα μικροφωνο τυπου ΑKG D12, για να εχουμε το πραγματικο ηχο του μπασου και ενα δευτερο καναλι ειτε με ενα mic γενικα για οργανα, σαν το shure 57, η line in μεσω D.I. Mε το δευτερο καναλι μπορουμε να παιξουμε περισσοτερο με την ενταση, ιδικα εαν θελουμε το μπασο δυνατα στο τραγουδι, ο ηχος ειναι ομως ποιο ψευτικος γι αυτο εχουμε και το πρωτο καναλι παντα. Δεν ξερω ισως επιδη ειμαι μπασιστας και εχω δοκιμασει παρα πολλα, καταλαβαινω κατευθιαν ποτε ενα μπασο ειναι γραμμενο μεσω Line in η απο καποιο effe και με ενοχλει. Εχω ακουσει τρομερα πεταλια προσομοιωσης αλλα ολα απλα πλησιαζουν την πραγματικοτητα δεν την ξεπερνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κατάλαβα καλά , θες να ηχογραφήσεις ολόκληρη μπάντα ταυτόχρονα σε μικρό χώρο και σε ενδιαφέρει τι θα κάνεις με το μπάσο? Αν υπάρχουν και άλλα όργανα στον ίδιο χώρο η πιο εύκολη και συνηθισμένη λύση είναι να χρησιμοποιήσεις D.I.

Παρ’ όλο που ο χώρος είναι μικρός μπορείς να πειραματιστείς και με μικρόφωνα . Για να πετύχεις καλό διαχωρισμό μεταξύ των καναλιών και να έχεις λιγότερο bleeding μπορείς να φτιάξεις Gobos – (ορθογώνια χωρίσματα από ηχοαπορροφητικό υλικό που φτάνουν συνήθως στο ύψος του ώμου των μουσικών) και έτσι να μειωθούν αρκετά dB τα σήματα από μακρινότερες πηγές στο μικρόφωνο του κάθε οργάνου. Επίσης σε αυτές τις περιπτώσεις τον καλύτερο ήχο δεν τον κάνει μόνο ο ηχολήπτης αλλά και οι καλοί μουσικοί όταν είναι δεμένοι μεταξύ τους και παίζουν με σωστές δυναμικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου