Προς το περιεχόμενο

Άλλος ένας για ηχοακουστική? Πρόβλημα στατικών,Home Studio!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας νοιζαδες, πιστεύω βλέπετε την ώρα και μπορείτε να καταλάβετε το "κάψιμο" που έχω φάει διαβάζοντας όλα τα "ποστς" με θέμα ηχοακουστική, μπασοπαγίδες, διαχυτές, πετροβάμβακες, βατελίνες (όχι άλλο βατελίνη  ;D ) ,$#%^&^##@$%$%&%|!!!!!

 

Η αλήθεια είναι ότι όλα τα προηγούμενα θέματα με έχουν βοηθήσει να ξεδιαλύνω λίγο την κατάσταση, (προσπάθησα να αποφύγω το νέο θέμα αλλά),

αλλά θα ήθελα μια βοήθεια για μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση του χώρου μου.

 

 

-Να ξεκινήσω λέγοντας ότι επιτέλους έχω τον δικό μου χώρο να τον φτιάξω απο την αρχή όπως θέλω.

 

-Να συνεχίσω λέγοντας ότι "δυστυχώς" αυτός ο χώρος είναι τετράγωνος  :-\  :'(

με διαστάσεις 3 x 3,5 και ύψος 2,70μ

 

-και Να κλείσω λέγοντας ότι "ευτυχώς" δεν προορίζεται για recordings κτλ κτλ.

(αν και δεν ξέρω κατά πόσο στέκει)

 

 

Είμαι ένας ""ερασιτέχνης (εραστής της τέχνης  8) )"" της μουσικής και πρόσφατα μετακόμισα σε νέο σπίτι με ενοίκιο (το τονίζω - θα χρειαστεί).

 

Το 1 απο τα 2 δωμάτια διατέθηκε για να βάλω τον ταπεινό μου εξοπλισμό και να μπορώ να περνάω τις ελεύθερες ώρες μου μακριά απο την ρουτίνα της πόλης (μην κλάψετε).

 

Σαν αρχάριος που ήμουν ξεκινάω κι εγώ να στήνω το "set up" μου, ακριβώς όπως μου άρεσε αισθητικά χωρίς να υπολογίζω και να γνωρίζω τυχόν συνέπειες της ηχοακουστικής του χώρου.

 

Με το που τελειώνω, η εμπειρία μου ανεβαίνει ένα level, ανακαλύπτωντας

το (άγνωστο μέχρι τότε) φαινόμενο των "στατικών".

Όχι όμως όπως είχα συναντήσει σε studio φίλων με τις χαμηλές να μαζέυονται σε σημεία και να διπλα-τριπλασιάζονται (αυτό το ήξερα).

Αλλά με το αντίθετο αποτέλεσμα οι χαμηλές να χάνονται τελείως (αλλά τελείως), εντυπωσιακό και καταθλιπτικό  ::) .

 

έτσι μπήκα στην διαδικασία να δω τι μπορώ να κάνω για να βελτιώσω ότι γίνεται.

 

Για να σας βοηθήσω να με βοηθήσετε:

1. διαστάσεις δωματίου 3 x 3,5 κ ύψος 2,70 με παρκε στο πάτωμα