Προς το περιεχόμενο

"Στρώσιμο" λαμπάτων ενισχυτών.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάσο... Δεν θα αμφιβάλω και για ξένα αυτιά ρε αδερφέ, κάτι παραπάνω θα έχετε ακούσει

;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Μιλώ πάντα βάσει πείρας μια που έχω περιελίξει,και επισκευάσει μεγάφωνα πολλάκις.

 

Χωρίς κανένα ίχνος ειρωνίας φυσικά

 

 

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Η φθορά από την χρήση και η πάροδος του χρόνου εν γένει είναι απόλυτα φυσιολογικό να επηρεάζει την απόδοση και συνεπώς την χροιά μιας ηχητικής συσκευής....το ζήτημα όμως είναι οτί αυτό είναι η φυσιολογική πορεία των πραγμάτων και σίγουρα δεν μπορεί να καθορίσει το καλύτερο ή χειρότερο σε ότι αφορά την συνολική απόδοση παρά μόνο ίσως ως απόλυτα τεχνικά χαρακτηριστικά...και εκεί βέβαια η γήρανση θα έχει σχεδόν πάντα τα αντίστοχα αποτελέσματα πχ "στεγνοί" πυκνωτές, λυχνίες στα όρια της διάρκειας ζωής τους, ποντεσιόμετρα κλπ κλπ θα συνεπάγωντε πάντα χειρότερο S/N ratio, μικρότερο headroom before clipping, microphonics κλπ κλπ κλπ

 

Η αλήθεια βέβαια είναι οτί όλα αυτά τα χαρακτηριστικά της γήρανσης μπορεί για κάποιους να είναι επιθυμητά.....για μουσική μιλάμε ας μην ξεχνιώμαστε....από την άλλη πλευρά πάλι μπορεί να είναι και άκρως ανεπιθύμητα....περίορέξεως κολοκυθόπιτα...

 

τι θέλω να πω?

 

Όσο αφοριστικό, απόλυτο και τελικά λάθος είναι να απορίπτουμε συλλήβδην όλη την μυθολογία (ή όχι) περί μότζο, λαμπίλας, τρισδιάστατων πυκνωτών κλπ κλπ άλλο τόσο λάθος είναι να μιλάμε για "στρώσιμο" κλπ κλπ

 

Δέστε το και απλά ως εξής....εκεί που υπάρχει όντως "στρώσιμο" (κυρίως με την έννοια της ποιοτικής διαλογής) όπως πχ στην επιλογή λυχνιών και στο ανάλογο burn in για να διαπιστωθεί ποιες είναι κατάλληλες σε ότι αφορά τα microphonics για μικρόφωνα αυτό το αναλαμβάνει ο ίδιος ο κατασκευαστής και στην ουσία είναι και αυτό που διαχωρίζει το ποιοτικό μικρόφωνο λυχνίας από αυτό της σειράς. Για παράδειγμα η Neumann για το U47 έκανε τρομερή διαλογή στις λυχνίες VF14 (ονομάζωντας αυτές που επέλεγε VF14M - (M)usic και επιστρέφωντας τις υπόλοιπες στην Telefunken για χρήση σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα κλπ κλπ).....αυτός πιθανότατα ήταν και ο λόγος που η συγκεκριμένη λυχνία μετά από κάποια χρόνια αντικαταστάθηκε από μια πιο κοινή (γυάλινη) λυχνία....το αστείο είναι πως σήμερα πωλούντε σε εξωφρενικές τιμές (λόγω μότζο? ή απλά ως άμεσος αντικαταστάτης) οι "απλές" VF14....οι λυχνίες δηλαδή που ο ίδιος ο κατασκευαστής απέριψε ως ακατάλληλες για το μικρόφωνο του ;D

 

Είμαι απόλυτα σίγουρος λοιπόν ότι όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές αναλαμβάνουν (αν και όταν χρειάζεται) το burn in, "στρώσιμο", διαλογή, QC, εκτενές τέστινγκ όπως θέλετε πείτε το πριν παραδώσουν μια συσκευή στο εμπόριο...από εκεί και πέρα το σε ποια ακριβώς κατάσταση επιθυμούμε ΕΜΕΙΣ με το υποκειμενικό μας γούστο να την "φέρουμε" είναι άλλη ιστορία.....

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

Ξεθαβω ,γιατι ειναι ενα θεματακι που με ενδιαφερει.Διαβασα και εγω οτι γραφει ο Μανώλης Τζωρτζάκης  στο AVCLUB καθως εψαχνα για τα περι στρωσιματος ηχειων και μεγαφωνων.

Η ερωτηση μου ειναι πανω σε αυτο

Αν γράψει κάποιος σε ένα CD , ένα και μόνο ημιτονοειδή τόνο 10Ηz
,πως το κανουμε?Πως φτιαχνεις αυτο το 10hz ημιτονοειδη και που(με τι "εργαλειο")?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου