Προς το περιεχόμενο

Engl


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει κάποιος γνώμη για τους Engl είμαι μεταξύ ενός combo Sovereign και μιας κεφαλής Powerball.O Sovereign με 1χ12 celestion vintage 30 και με τον Powerball μια καμπίνα 2χ12 με ίδια ηχεία.Και κάτι άλλο εάν τελικά προτιμήσω την κεφαλή τα 2χ12 να τα παρω σε οριζόντια διάταξη ή σε κάθετη ξέρει κάποιος τις διάφορες μάλιστα στην κάθετη διάταξη η καμπίνα είναι Slanted απ' ότι λέει το site της Engl.Επειδή έχω γύρω στα 2000 euros για ενισχυτή και θέλω εάν βέβαια αυτό γίνεται να πάρω κάποιον με τον οποίο να μπορώ να παίζω όσο το δυνατόν περισότερα είδη μουσικής μπορείτε να προτείνετε κάτι?

Στα υπόψιν ότι είμαι ερασιτέχνης τα χρήματα βγαίνουν δύσκολα όπως όλοι ξέρουμε και θέλω πάλι εάν γίνεται αυτό που θα πάρω να το "παντρευτώ" για τη υπόλοιπή μου ζωή χωρίς να παραβλέπω ότι τα "διαζύγια" μεταξύ οργάνων και κιθαριστών βγαίνουν εύκολα.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη ειπες πως θες να παιζεις διαφορα ειδη μουσικης δεν ξερω μηπως ο powerball ειναι πολυ προσανατολισμενος προς το metal .πχ για τζαζ δεν θα κανει,δεν ξερω αν κανει και για blues...

 

οσον αφορα τον steve morse ,ποτε ηρθε;να υποθεσω με τους deep purple ετσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με τον Morse είναι ότι παίζει με το top μοντέλο της εταιρείας τον Special Edition που έχει γύρω στα 3000 euros :cry: όχι βέβαια ότι εάν είχα τον ίδιο θα ακουγόμουν σαν τον Morse.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με τον Morse είναι ότι παίζει με το top μοντέλο της εταιρείας τον Special Edition που έχει γύρω στα 3000 euros :cry: όχι βέβαια ότι εάν είχα τον ίδιο θα ακουγόμουν σαν τον Morse.

 

οχι μωρε μην το λες.απλα κοστιζει πολυ γιατι εχει πολλα και διαφορα πανω του.σε θεμα κατασκευης και "ποιοτητας" ηχου αν θες,δεν νομιζω να εχει διαφορα απο το powerball

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες