Προς το περιεχόμενο

μαγαζί για ρύθμισμα κιθάρας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

τελικα την πηγα στο rockpile και απο οτι φαινεται ο peter (?) εχει προηγουμενη εμπειρια απο jaguar/jazzmaster γιατι μου ειπε και πολλα χρησιμα πραγματα αλλα και φαινοταν να ξερει απο τις ιδαιτεροτητες αυτης της κιθαρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • 1 μήνα αργότερα...

Αν και κάπως καθυστερημένα απαντώ στην ερώτηση για το ποιός κατα την ταπεινή μου γνώμη κάνει το καλύτερο SETUP.

 

Πάνος Οικονομάκης http://www.enigmagt.gr

 

Ο πλέον επαγγελματίας από όσους έχω εμπιστευθεί την κιθάρα μου εδώ και χρόνια.

 

Στα πλεονεκτήματα του σημειώνω το ηλεκτρονικο φακέλωμα που κανει στα όργανα που ρυθμίζει (action, ρυθμίσεις βέργας κ.α.), το γεγονος ότι δεν κρατα το όργανο στο εργαστήριο περισσοτερες μέρες από όσες χρειάζεται για να το ρυθμίσει (μπαίνεις σε λίστα αναμονής και σε καλεί να του πας το όργανο μια μέρα πριν αρχίσει να ασχολείται με αυτό), ο εξοπλισμός που χρησιμοποιεί προκειμένου να κάνει τις ρυθμίσεις (υπολογισμός radius γέφυρας κ.α.).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς άλλος εμπειρία από το παλικάρι αυτό?

 

Θεωρώ πολύ θετικό ότι ένας νέος δραστηριοποιείται στο χώρο αυτό πάντως και αν αξίζει τον κόπο προτείνω να τον δοκιμάσουμε. Είναι σημαντικό να είναι καλά οργανωμένος, με σύγχρονα όργανα και εργαλεία, όπως φαίνεται από το σάητ του.

Επίσης σημαντικό και ο χρόνος παράδοσης όπως προανέφερε ο afiltroi.

 

Εγώ πάντως το σκεφτόμουν από παλιά να πάω σ'αυτόν στην αρχή για ένα σεταπ και στη συνέχεια για περισσότερες εργασίες, όπως αλλαγές μαγνητών, ηλεκτρικά, συντήρηση κλπ

 

Υ.Γ. Επίσης και για το κόστος να μας ενημερώσει κάποιος αν ξέρει κάτι

..there's too much panic in this town...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μπήκα στο Site του . Βγάλτε συμπέρασμα μόνοι σας . Κάντε κλίκ εκέι που λέει για τις custom και διαβάστε προσεκτικά απο πού εμπορεύεται ξύλα . ΟΧΙ ΑΠΟ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΛΟΠΟΙΟΥΣ γιατί θέλει τα ξύλα του να έχουν καλό ήχο και να είναι καλής ποιότητας . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ δηλαδή το μαόνι , το φλαμούρι (για όσους το ξέρουν το ξύλο) ή η καρυδιά που έχουν οι ελληνικές μάντρες ξυλείας είναι κακής ποιότητας !!!! Πόσοι απο τους ''κατασκευαστές'' οργάνων γνωρίζουν οτι η Ελλάδα εξάγει την καρυδιά στην Ιταλία , και αμέσως την αγοράζουν οι Έλληνες σε σχεδόν 4πλάσια τιμή . Πόσοι γνωρίζουν τα ξύλα τα ελληνικά !!!!! Δεν είπα βέβαια ότι το βραζιλιάνικο ξύλο δεν έιναι φοβερό είναι όπως και το καναδικό και της Λιβύης . Δεν αντέχω άλλο να ακούω ανοησίες !!!! Έλεος !!!!!! Θεέ μου πού είναι τελικά το μουσικό αυτό δάσος να πάω να κόψω 1 κορμό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικότερο πλεονέκτημα κατά την άποψή μου είναι ότι πάντοτε δουλεύει by the book. Για οτιδίποτε δεν γνωρίζει πρώτα ενημερώνεται και στην συνέχεια κάνει πιστή εφαρμογή των όσων διάβασε.

 

Επίσης πολύ σημαντικό στο να κάνει σωστό setup είναι το γεγονός ότι χρησιμοποιεί κατάλληλα όργανα προκειμένου να κάνει μετρήσεις.

 

Αναφέρω χαρακτηριστικό παράδειγμα. Παλιότερα πηγαινα για setup την κιθάρα μου σε έναν από τους πιο γνωστούς τεχνικούς του κέντρου (ο οποιός πέραν όλων των άλλων σου δεσμεύει την κιθάρα στο μαγαζί του χωρίς να ασχολείται μαζί της για πάνω από 2 εβδομάδες). Ο συγκεκριμένος τεχνικός είχε δώσει στην γέφυρα του οργάνου ένα radius το οποίο δεν είχε καμία σχέση με αυτό της ταστιέρας. το οποίο είχε ως αποτέλσμα τα bends να γίνονται πολύ δύσκολα. Με την βοήθεια του απλούστατου αυτού μετρητή, ο οποίος φαίνεται στην αρχική σελίδα του site του Π. Οικονομάκη (foto πάνω αριστερά, μια λευκή καρτέλα την οποία ακουμπά στις χορδές μιας tele), έδωσε στην γέφυρα το πραγματικό radius της ταστιέρας (και έκανε την ζωή μου πιο εύκολη :wink: ).

 

Ο άλλος τεχνικός άραγε αγνοεί την ύπαρξη αυτού του μετρητή, ή τον γνωρίζει και δεν ενδιαφέρεται για την απόκτησή του, ή ακομα χειρότερα τον έχει αλλά δεν τον χρησιμοποιεί?

 

Επιπλέον για να ρυθμίσει π.χ. τις αρμονικές του οργάνου δεν χρησιμοποιεί κουρδιστήρια της BOSS των 40€, άλλα PETERSON Strobe Tuner το οποίο είναι πολύ πιο ακριβές.

 

Σχετικά με το θέμα τιμής επειδή οι εργασίες που μου έκανε δεν περιορίζονταν σε ένα απλό setup, δεν γνωρίζω ποιός είναι ο τρόπος με τον οποίο κοστολογεί.

 

Υ.Γ. Σε λίγους μήνες θα εφαρμόζει και το BUZZ FEITEN.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μπήκα στο Site του . Βγάλτε συμπέρασμα μόνοι σας . Κάντε κλίκ εκέι που λέει για τις custom και διαβάστε προσεκτικά απο πού εμπορεύεται ξύλα . ΟΧΙ ΑΠΟ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΛΟΠΟΙΟΥΣ γιατί θέλει τα ξύλα του να έχουν καλό ήχο και να είναι καλής ποιότητας . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ δηλαδή το μαόνι ' date=' το φλαμούρι (για όσους το ξέρουν το ξύλο) ή η καρυδιά που έχουν οι ελληνικές μάντρες ξυλείας είναι κακής ποιότητας !!!! Πόσοι απο τους ''κατασκευαστές'' οργάνων γνωρίζουν οτι η Ελλάδα εξάγει την καρυδιά στην Ιταλία , και αμέσως την αγοράζουν οι Έλληνες σε σχεδόν 4πλάσια τιμή . Πόσοι γνωρίζουν τα ξύλα τα ελληνικά !!!!! Δεν είπα βέβαια ότι το βραζιλιάνικο ξύλο δεν έιναι φοβερό είναι όπως και το καναδικό και της Λιβύης . Δεν αντέχω άλλο να ακούω ανοησίες !!!! Έλεος !!!!!! Θεέ μου πού είναι τελικά το μουσικό αυτό δάσος να πάω να κόψω 1 κορμό .[/quote']

 

Μια ερώτηση γιατί κάτι το οποίο ειλικρινά δες γνωρίζω:

Οι Ιτάλοι που εισάγουν Ελληνική ξυλεία, την εισάγουν προκειμένου να φτιάξουν κιθάρες ή οτιδήποτε άλλο (εκτός και έαν όλα τα rosewoods π.χ. κάνουν για όλες τις δουλειές)?

 

Πάντα φιλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλικά μία ερώτηση , με ρωτάς γιατί θες να μάθεις ? Λέω ότι πόσοι απο τους ''κατασκευαστές'' ξέρουν απο ξυλεία ? Δέν είπα για Set up και τα άλλα hardware είπα για ξύλα . ¶ντε να τα πούν αυτά σε κανένα ξυλά . Έχεις ποτέ φλαμούρι ? Ξεχορδισμένο ίσιο με τα νερά του ? Μιλάμε για την ελληνική αγορά πάντα . Θεωρώ ότι είσαι έξυπνος λές να υπάρχουν μουσικά ξύλα ? Δεν νομίζεις ότι μας κοροιδεύουν ? Μήν πάμε σε μάρκες πχ Gibson που σου πουλάν κοντρα πλακέ , 4000 ευρώ ΕΛΕΟΣ . Και τέλος τι διαφορά έχει ένα ξύλο κιθάρας με ένα ξύλο που 8ες να κάνεις το καπάκι απο ένα τραπέζι ? Θα μου πείς εσύ ή οποιος άλλος εδώ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ερώτηση που σου έκανα είναι πραγματικά ερώτηση απορίας και όχι ειρωνείας.

 

Συμφωνώ ως ένα βαθμό μαζί σου ότι είναι παράλογο να πληρώνει κανείς υπερογκα ποσά προκειμένου να αγοράσει ένα οργανο το οποίο είναι κατασκευασμένο από το τάδε εξωτικό ξύλο. Ωστόσο δυσκολέυομαι να περάσω στο άλλο άκρο και να πω ότι και μεταξύ των ιδίων ξύλων δεν υπάρχουν διαφορές στην ποιότητα. Π.χ. δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει τόσο πολύ έναν επιπλοποιό το ποσοστό υγρασίας ενός κομματιου rosewood το οποίο προορίζει για να φτιάξει ένα ντουλάπι όσο κάποιον κατασκευαστή που το θέλει για να φτιάξει μια κιθάρα.

 

Όλα αυτα τα λέω με πολύ φιλική διάθεση και ξεκαθαρίζοντας σου πως είμαι της άποψης ότι ο παίκτης κάνει ένα οργανο να ακούγεται καλό και να έχει την αίσθηση (feel) του ποιοτηκού οργάνου (αρκεί βέβαια να τηρεί κάποια standard ποιότητας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου