Προς το περιεχόμενο

αν ήσουν δισκογραφική...


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατ' αρχήν, ας κατανοηθεί επιτέλους ότι η κοινωνικότητα, η συμμετοχή και η αυθεντική/ειλικρινής επικοινωνία ΔΕΝ είναι τα ζητούμενα του μουσικού δημιουργήματος. Υπάρχουν σε μία μπάντα, αλλά δεν επεκτείνονται στο ακροατήριο, και δεν αφορούν το ακροατήριο.

 

Δεν συμφωνώ με αυτό... μπορεί κάλλιστα να συμβεί, και είναι αρκετά ευέλικτη για να ξεφεύγει από τέτοια καλούπια.

 

Ο ρόλος της δισκογραφικής, είναι να τιμήσει ακριβώς αυτή τη διάσταση πραγμάτων: να συντηρήσει το δικαίωμα του ακροατή να σχετιστεί προσωπικά με τη μουσική που περιέχεται στο δισκογράφημα, όχι να κάνει μπούγιο ή να διοργανώνει μικρά φεστιβάλ με την ελπίδα ότι θα συμπαρασύρει σε γενικό ενθουσιασμό.

 

Για να υπάρξει η ανάγκη να συντηρηθεί κάτι σημαίνει πως φθείρεται, αλλά αν και στη φύση όλα φθείρονται κυριολεκτικά ή μεταφορικά, αυτό δεν συμβαίνει με αυτούς που ασχολούνται σοβαρά με τις μουσικές τους επιλογές παρά μόνο με τους άλλους, οι οποίοι δυστυχώς είναι και η πλειοψηφία. Αυτό που κάνει είναι να δημιουργεί ενδιαφέρον ή να το αναζωπυρώνει...

 

Η μεγάλη πλάκα είναι, ότι δεδομένου του γεγονότος ότι το μέλλον είναι on-line (ή τουλάχιστον, έτσι πιστεύουμε)

 

Το μέλλον σε πολλούς τομείς βρίσκεται όντως ονλάιν, και ένα τμήμα αυτής της επανάστασης το βιώνουμε τώρα, αλλά είναι πολύ αμφίβολο το αν oι καταναλωτές θα στραφούν αποκλειστικά σε ένα virtual τελικό αντικείμενο. Κατά τη γνώμη μου όχι μόνο δεν θα εκλείψει ποτέ το βιβλίο, το cd, το βινύλιο, οι πίνακες ζωγραφικής κλπ. αλλά και το μερίδιο αγοράς τους ακόμη και στο μακρινό μέλλον θα διατηρηθεί σε πολύ υπαρκτά επίπεδα.

 

Ο Νίκος αναφέροντας τα Κρίνα πάλι χτύπησε εκεί που πονάει...  :(

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 161
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

και λοιπόν...επαναλαμβάνω, ότι πρέπει αν είσαι ΠΟΛΥ πρωτοπόρος, ΠΟΛΥ τυχερός, ΠΟΛΥ μετρημένος και αρκετά άλλα πολύ για να μην καταλήξεις σαν τους πολλούς...

 

...δεν διαφωνώ...αλλά δεν βλέπω σε τι αλλάζει κάτι αυτό.

Θέλεις δηλ, να μου πείς, ότι στο νέο σου εγχείρημα, δεν τα έβαλες κάτω...έξοδα-έσοδα, (πιθανόν) δάνεια, επιδοτήσεις...το υπάρχον πελατολόγιό σου, το επιθυμούμενο μελλοντικό...και ξεκίνησες στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα 8)

 

...you got it

 

...η ακόμη καλύτερα, αυτό το έκανα πριν 6 χρόνια (σε ότι αφορά το label) & 17 χρόνια (σε ότι αφορά το στούντιο). Τώρα γνωρίζωντας πλέον και τις (πολλές) αρνητικές πλευρές απλά πείσμωσα και πορώθηκα περισσότερο στο να το κάνω my way που έλεγε και ο Φράνκυ  :)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...δεν διαφωνώ...αλλά δεν βλέπω σε τι αλλάζει κάτι αυτό.

Από την μία ημέρα στην άλλη-ατυχώς- :-X

αγαπητοί φίλοι ευτυχώς δεν μετριούντε πάντα όλα με μαθηματικά και οικονομικά μοντέλα και "σίγουρα μπίζνες πλανς"

Άλλο ένα παράδειγμα του ότι καλό είναι να είμαστε ρομαντικοί αλλά από την άλλη πόσο σκληρή είναι η "απρόσωπη" αγορά

 

Το Myspace απέλυσε το μισό προσωπικό του

H εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης στο Internet «MySpace» απέλυσε χθες 500 υπαλλήλους, δηλαδή το μισό προσωπικό της, όπως ανακοίνωσε ο αλλοτινός «βασιλιάς» του χώρου που «εκθρονίστηκε» με ομολογουμένως βάρβαρο τρόπο από το Facebook.

 

«Οι σημερινές σκληρές αλλά απαραίτητες αλλαγές έγιναν προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος της βιώσιμης ανάπτυξης και της κερδοφορίας για την εταιρεία» δήλωσε ο επικεφαλής της, Μάικ Τζόουνς....

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=237849&cid=5

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή εγώ μάλλον χάνω αρκετά από την κουβέντα, δε μας λέτε ποιος θα έπρεπε να είναι ο ρόλος μιας δισκογραφικής;

 

Είχα την εντύπωση και θεωρούσα δεδομένη την προώθηση και διανομή της μουσικής...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή εγώ μάλλον χάνω αρκετά από την κουβέντα, δε μας λέτε ποιος θα έπρεπε να είναι ο ρόλος μιας δισκογραφικής;

Εγώ ξεκινάω από την αρχή...που λέει ότι έχω ένα συγκεκριμένο ποσό για να το επενδύσω...αν μου ξεκαθαρίσει κάποιος εάν αυτό το κάνουμε σαν εργασία-μπίζνα ή για τη πλάκα μας...ίσως καταλάβω κι εγώ.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

marathon, ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.....αλλά οκ.

 

Έυη, μια δισκογραφική εταιρία πρέπει να είναι πολλά πράγματα από απλά διανομέας και δημοσιοσχετίστας - promoter....guess what?...υπάρχουν εταιρίες διανομής και promoters  :)

 

Πρέπει να φροντίσει να ανακαλύψει ενδιαφέροντα πράγματα, να βοηθήσει υλικά και ψυχικά να καταγραφούν με το καλύτερο δυνατό τρόπο (να καλύψει δηλαδή όλα τα τεχνικά έξοδα και να φροντίσει για την ευχάριστη και επικοδομοιτική ολοκλήρωση της διαδικασίας),να παρέχει κάθε ανθρώπινη βοήθεια προς την κατέυθηνση της βελτίωσης του υλικού (δηλαδή πληρώνωντας αν χρειάζεται παραγωγούς, arrangers, session musicians κλπ κλπ κατ'επιλογή του καλλιτέχνη), να προσπαθήσει να χτίσει μια ηχητική ταυτότητα (όχι φτιάχνωντας φωτοτυποίες)  να φροντίσει για το ηχητικό αλλά και εικαστικό αποτέλεσμα που το συνοδεύει κλπ κλπ κλπ κλπ ....και από εκεί και περα να αποφασίσει το πως και πότε θα φθάσει το προιόν στον κόσμο.

 

Όλα αυτά είναι που θα δημιουργήσουν με τον καιρό (και ανάλογα με την επιτυχία στην εφαρμογή τους) μια σχέση εμπιστοσύνης αναμεσα στο φιλόμουσο κοινό και στην εταιρία και την εικόνα μιας συγκεκριμένης αισθητικής πρότασης.....

 

Όλα αυτά επίσης απαιτούν αυτά που περιέγραψα παραπάνω (εκτός από - πολύ - χρόνο και - πολύ - χρήμα) όχι μόνο όμως από την εταιρία αλλά και από τους ίδιους τους καλλιτέχνες οι οποίοι καλώς ή κακώς γίνοντε μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ αρχάς καλησπέρα και από εμένα.Λέγομαι Άγγελος και μαζί με τον Ηλία Αυδίκο (Elavd) φτιάξαμε έναν δίσκο που λέγεται Black Frame.

Θα ήθελα και εγώ να πώ τη γνώμη μου για το θέμα αφού πρώτα ζητήσω συγνώμη διότι δεν μπόρεσα να διαβάσω όλα τα μηνύματα (11 σελίδες) οπότε μπορεί να έχω κενά.

Πρίν πώ ότιδήποτε θα ήθελα να ενημερώσω κατ αρχάς μιας και κάποιος φίλος αναφέρθηκε προηγουμένως και σε μας, ότι συνειδητά απφασίσαμε να διανέμουμε το cd μας δωρεάν.Και για την ιστορία, πρίν λίγο καιρό είχαμε στείλει demo με τα τραγούδια μας σε πάρα πολύ γνωστή δισκογραφική (ονόματα ας μην πούμε καλύτερα) η οποία θέλησε να αναλάβει το cd μας.Οι όροι συνεργασίας δεν ήταν και άσχημοι αν εξαιρέσεις ότι απαιτούσανε να έχουν τα αποκλειστικά δικαιώματα του cd για 15 χρόνια.Κατά τ άλλα όσα μας είπανε ότι θα κάνουν για το cd μας ήταν πάρα πολύ δελεαστικά.Τώρα αν όντως θα τα κάνανε αυτό είναι μιά άλλη ιστορία.

Όπως και να χει η δισκογραφική σίγουρα βοηθά την μπάντα από 2 απόψεις (τουλάχιστον τόσες έχω εντοπίσει εγώ).

Πρώτον την φέρνει σε επαφή με πολλούς ανθρώπους πράγμα που απ ότι βλέπω τώρα εμάς μάλλον θα μας ζορίσει πολύ.Επίσης κλείνεις ποιό εύκολα live πέρα από αυτά που θα σου κανονίσει αυτή.

Δεύτερον είναι ψυχολογικό.Αλλιώς σε αντιμετωπίζει κάποιος όταν έχεις δισκογραφική από πίσω αλλιώς όταν δίνεις το cd σου δωρεάν.Θεωρεί δηλαδή ότι για να το δίνεις δωρεάν μάλλον κανείς δεν το ήθελε.

Εν τέλει αποφασίσαμε να το δίνουμε δωρεάν όχι για να «χτυπήσουμε» τις δισκογραφικές (τώρα έχουν τρομάξει όλοι με αυτό που κάναμε) αλλά γιατί πιστεύουμε στη δωρεάν διακίνηση των ιδεών.Και οι μουσικές είναι ιδέες.Ίσως κάποιοι να διαφωνήσουν αλλά εμείς έτσι πιστευουμε και με βάση αυτό λειτουργούμε.Αφού λοιπόν είχαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε το κάναμε.Αν δεν την είχαμε πιστέψτε με σίγουρα θα απευθυνόμασταν στην δισκογραφική.

Ίσως και να μην κάναμε καλά αλλά σίγουρα αποφασίσαμε κατά συνείδηση χωρίς να θεωρούμε ότι κάποιος είναι κακός ή καλός.Αν κάναμε καλά θα δείξει........

Ελπίζω να βοήθησα την κουβέντα.

Καλό βράδυ σε όλους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω αν κάνατε καλά ή όχι που δε δώσατε στην εταιρία το σιντί σας Άγγελε ,αυτό είναι κάτι που ο καιρός μπορεί να το δείξει .....................ίσως . Το σίγουρο είναι ότι από παλιότερα οι καλλιτέχνες προσπαθούσαν να αποφύγουν τους περιορισμούς των μεσαζόντων . Καλώς ή κακώς η εταιρία είναι  ΚΑΙ μεσάζων ,απλά σήμερα τα πράγματα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς και πραγματικά είναι άγνωστο τι πρόκειται να συμβεί και προς τα που θα πάει το πράγμα . Σίγουρα θα υπάρχουν εταιρίες ,όσο θα υπάρχουν κέρδη. Σίγουρα θα υπάρχουν ρομαντικές εταιρίες, ή μεμονομένοι άνθρωποι με χρήμα για ξόδεμα  που θα αφουγκράζονται και θα παροτρύνουν καλλιτέχνες να βγουν μπροστά χωρίς να τους πνίγουν και τελικά σίγουρα θα υπάρχουν καλλιτέχνες που θα προσπαθούν να ακουστούν και να επιβιώσουν ανθρώπινα,χωρίς να νοιώθουν σκλάβοι  .

Δεν υπάρχει άσπρο μαύρο ,μεσσολαβούν όλα τα χρώματα και απλά ,ανάλογα με τις εποχές ,αλλάζουν τα μέσα . Πάντα θα υπάρχουν τρελοί και παράτολμοι επενδυτές,σόφρωνες και οικονομοτεχνικά άψογα καταρτησμένοι μπίζνεσμαν,ρομαντικοί χρηματοδότες ,καλλιτέχνες που πουλάν το κορμί τους για 5 λεπτά διασημότητας και αρτίστες που μπορεί και να μη τους γνωρίσει ούτε η μάνα τους . Απ όλα έχει ο μπαχτσές και θα έχει

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν θα καταπιανόμουν με το ζήτημα.  Παρ' όλα αυτά αν ήθελα πραγματικά να κάνω κάτι που αξίζει τον κόπο θα προσπαθούσα να καταλάβω τι φταίει για την σημερινή κατάντια των δισκογραφικών και ποια είναι η ανάγκη του κόσμου για μουσική. Η έννοια της "αγοράς", κατα τη γνώμη μου, είναι παντελώς αποτυχημένη ως εργαλείο κατανόησης των αναγκών(αλλά και του κόσμου γενικότερα).

 

Νομίζω πως οι δισκογραφικές πήραν τη κάτω βόλτα, όχι φυσικά λόγω πειρατείας, αλλά διότι αντιμετώπιζαν τη μουσική όλο και περισσότερο ως προϊόν και όλο και λιγότερο ως τέχνη. Η χυδαιότητα των διαφημιστών και των μάνατζερ και η λογική της αρπαχτής έκανε ανεπανόρθωτο κακό στη μουσική βιομηχανία. Όλο και περισσότεροι μουσικώς(αλλά και γενικώς) απαίδευτοι άνθρωποι έπαιρναν νευραλγικές θέσεις στις δισκογραφικές και στο τέλος φυσικά τις διέλυσαν.

 

Επομένως αυτό που θα έκανα πρωτίστως θα ήταν να βρω συνεργάτες με παιδεία, όρεξη και κυρίως, όπως γράφει πιο πάνω ο blue, με δίψα για καινούργια μουσική. Θα ακούγαμε πολλά ντέμο, θα πηγαίναμε συνεχώς σε συναυλίες, θα προσπαθούσαμε να βρούμε απλούς τρόπους ηχογράφησης και προώθησης. Επίσης θα δίναμε βάρος στην καθημερινή, "από στόμα σε στόμα", αλλά και διαδικτυακή διάδοση των πληροφοριών και όχι στη διαφήμιση. Αυτά είναι κάποια πράγματα που μου έρχονται πρώτα και πρόχειρα στο μυαλό. Επίσης, είναι πράγματα που ξέρω πως συμβαίνουν στις μικρές δισκογραφικές οι οποίες ούτως ή άλλως παράγουν πρωτίστως την μουσική που με ενδιαφέρει.

 

Τέλος, θέλω να τονίσω πως ενοχλούμαι ιδιαιτέρως όταν η λογική που προανέφερα(η οποία είναι και η λογική των μικρών ανεξάρτητων εταιριών απ' όσο γνωρίζω) χαρακτηρίζεται "ρομαντική". Είναι απολύτως ορθολογική, κατά τη γνώμη μου. Το που οδηγεί η θεοποίηση της διαβόητης αγοράς θα έπρεπε να το ξέρουμε, εκτός των άλλων, και ως χώρα.

 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έννοια της "αγοράς", κατα τη γνώμη μου, είναι παντελώς αποτυχημένη ως εργαλείο κατανόησης των αναγκών(αλλά και του κόσμου γενικότερα).

 

Τι προτείνετε λοιπόν σαν εργαλείο αξιολόγησης της βιωσιμότητας μίας επιχειρηματικής ενέργειας; Παλιά τεύχη του "Μπλεκ"; Τη αγάπη και τη συμπάθεια προς το συνάνθρωπο;

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου