Προς το περιεχόμενο

midi footcontroller


sergei

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους

 

Ψάχνω για μία απλή midi πεταλιέρα και θα ήθελα την βοήθεια σας, καθώς είμαι ψιλοάσχετος. Στη συνέχεια θα περιγράψω τι ακριβώς θέλω να κάνω, για να σας κατατοπίσω.

 

-Το RIG

Το rig μου αποτελείται απο την line6 m13, ένα jam red muck, ena fuzz factory, και ένα boss line selector. Τα δύο πετάλια είναι συνδεδεμένα στα FXloop του lineselector στο blend mode, και το LS με τη σειρά του είναι συνδεδεμένο στο FXloop της m13.

 

-Καθαρό-Βρώμικο

Αυτή η συνδεσμολογία μου δίνει την δυνατότητα να εναλλάσω μεταξύ καθαρού βρώμικου, απλά κλείνοντας το Fxloop της πεταλιέρας. Ετσι έχω σετάρει δύο διαφορετικές σκηνες, μία με ανοιχτό το Fxloop και μία με κλειστο, με αποτέλεσμα να μπορώ να έχω εντελως διαφορετικη σειρά εφφέ για τους δύο ήχους, και να αλλάζουν όλα ταυτόχρονα.

 

-Το πρόβλημα

Το πρόβημα είνι ότι για να το κάνω αυτό, θα πρέπει να είμαι στο mode που βλέπεις μόνο τις σκηνές στην m13, και δεν θα μπορώ να έχω πρόσβαση στο να ανοιγοκλεισω ή να αλλάξω κάποιο εφφε απο τον σεταρισμένο ήχο ενώ παίζω.

 

Ήθελα λοιπόν να βρω ένα μικρό midi controller για να αλλάζω σκηνές. Μου αρκεί κάτι απλό με δύο διακόπτες ( πχ up and down ).

 

Μπορείται να με βοηθήσετε στο ψάξιμο, γιατι δεν έχω ιδέα περι συμβατότητας. επίσης αν έχετε ιδέα για την διαδικασία σεταρίσματος και το πόσο απλή η δύσκολη είναι θα με ενδιέφερε να μάθω

 

ευχαριστώ εκ των προταίρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies