Προς το περιεχόμενο

Ηχογραφηση φωνης για ντοκιμαντερ.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

τι ακριβώς περιμένεις να σου πούμε;

Γράφεις ανθρώπινη ομιλία. Το βασικό είναι να καταλαβαίνεις "τι λέει". Γράψε δυνατά, χωρίς θόρυβο, κομπρεσσάρισε κ λίγο αν χρειαστεί και έτοιμος.

 

Αν δεν εχεις θορυβο, αν ο εκφωνητης σου ειναι καλος και τα  "λεει" και αν ο "φυσικος" ηχος του ντοκιμαντερ ειναι καλα ηχογραφημενος, νομιζω οτι δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω για ενα παραπανω απο καλο αποτελεσμα.

+1

αυτή είναι η απάντηση. Το ποιος θα το σπηκάρει είναι το πιο σημαντικό.

αντι-ποπ, καλή προενίσχυση και μικρόφωνο βοηθούν αλλά αν ο αφηγητής δεν έχει καλή άρθρωση, σωστό τονισμό στις λέξεις κλπ (δεν αρκεί μόνο η χροιά), ποτέ δε θα βγει  "σωστό".

 

Δοκιμάσατε να γράψετε και δε βγαίνει καλό;

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω πολυ καιρο να ασχοληθω με το συγκεκριμενο σπορ (ευτυχως) αλλα προσωπικα τα καλυτερα αποτελεσματα τα ειχα με ηθοποιους και οχι με τραγουδιστες.

 

ο avalon ειναι οντως ο καλυτερος preamp που εχω δουλεψει για αφηγηση (μιας και γενικα δεν ειμαι πολυ φαν της avalon). Αν εχετε το budget νοικιαστε εναν. Επισης αν μπορειτε δοκιμαστε μερικα μικροφωνα να δειτε ποιο 'ταιριαζει' καλυτερα με τη συγκεκριμενη φωνη.

 

Επισης Pop shield, isolation, high pass, positioning, distance ειναι μερικα απ' τα πραγματα που θα προσεχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα τα καλυτερα αποτελεσματα τα ειχα με ηθοποιους

Οχι μόνο εσύ!

Δεν είναι τυχαίο που οι άνθρωποι που κάνουν σπηκάζ είναι ηθοποιοί στη συντριπτική τους πλειοψηφία.

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ ευχαριστω.τελικα μαλλον θα μπορεσουμε να χρησιμοποιησουμε τον avalon.ξερω αρκετους ηθοποιους αλλα κανενας δεν εχει αυτα τα χαρακτηριστικα της φωνης που ψαχνω (δηλ πολυ μπασα φωνη).αν εχουμε προβλημα με τον τροπο που τα λεει θα το δουλεψουμε και θα το πετυχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

τελικα σημερα καναμε την ηχογραφηση.το περιεργο της υποθεσης ηταν οτι ο avalon μας εβγαζε τρελο γρεζι και φυσημα!!!δοκιμασαμε τα παντα!τελικα κουμπωσαμε απευθειας στο tascam και ο ηχος βγηκε απιστευτα καλος, τοσο που δεν το περιμενα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρά, για να μην κολλήσετε το μικρόβιο της ελληνικής ηχοληψίας του σινεμά (που δεν ακούγεται τίποτα ;D) προσπαθήστε να μιξάρετε τη φωνή εναλλάσσοντας την ένταση που ακούτε από τα ηχεία, από την ελάχιστη δυνατή εώς πολύ δυνατά.

Χαμηλά θα τσεκάρεις το λεγόμενο intelligibility, την σωστή άρθρωση και γενικώς να μην καπελώνει η μουσική τον αφηγητή και να ακούμε τι λέει καθαρά.

Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει ένας ducker όπου όταν θα μιλάει ο αφηγητής το background μπορεί να χαμηλώνει λίγο. Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει και με automation (χρονοβόρο).

Όταν είναι δυνατά η ένταση μπορείς να τσεκάρεις τα μπάσα του εκφωνητή να μην παραμορφώνουν τα ηχεία.

Έτσι με συνεχές a-b από ψηλές σε χαμηλές εντάσεις θα βρεις το ιδανικό balance.

 

Όσο αφορά την φωνή, καλό θα ήταν να κολλήσεις σχεδόν το pop filter στο μικρόφωνο και να γράψεις τον αφηγητή όσο το δυνατόν εγγύτερα στην κάψα ώστε να πάρεις ότι μπορείς από το proximity effect. Βέβαια αυτό εξαρτάται και από την χροιά του αφηγητή. Αν έχει βαθιά φωνή ίσως να τον βάλεις να κάτσει 8-10 εκατοστά πιο μακριά.

 

edit: είδα ότι ηχογραφήσατε τελικώς.. καλή επιτυχία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το rode nt1a είναι διασφαλισμένη αγορά για voice over...

Έχεται να προτείνεται κάτι δοκιμασμένο (usb κάρτα ήχου) σε επίπεδο ματσαρίσματος με το εν λόγο mic μέχρι 300 ευρώ για την παραγωγή διαφημιστικών σπότς και post production;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρά, για να μην κολλήσετε το μικρόβιο της ελληνικής ηχοληψίας του σινεμά (που δεν ακούγεται τίποτα ;D) προσπαθήστε να μιξάρετε τη φωνή εναλλάσσοντας την ένταση που ακούτε από τα ηχεία, από την ελάχιστη δυνατή εώς πολύ δυνατά.

Χαμηλά θα τσεκάρεις το λεγόμενο intelligibility, την σωστή άρθρωση και γενικώς να μην καπελώνει η μουσική τον αφηγητή και να ακούμε τι λέει καθαρά.

Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει ένας ducker όπου όταν θα μιλάει ο αφηγητής το background μπορεί να χαμηλώνει λίγο. Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει και με automation (χρονοβόρο).

Όταν είναι δυνατά η ένταση μπορείς να τσεκάρεις τα μπάσα του εκφωνητή να μην παραμορφώνουν τα ηχεία.

Έτσι με συνεχές a-b από ψηλές σε χαμηλές εντάσεις θα βρεις το ιδανικό balance.

 

Όσο αφορά την φωνή, καλό θα ήταν να κολλήσεις σχεδόν το pop filter στο μικρόφωνο και να γράψεις τον αφηγητή όσο το δυνατόν εγγύτερα στην κάψα ώστε να πάρεις ότι μπορείς από το proximity effect. Βέβαια αυτό εξαρτάται και από την χροιά του αφηγητή. Αν έχει βαθιά φωνή ίσως να τον βάλεις να κάτσει 8-10 εκατοστά πιο μακριά.

 

edit: είδα ότι ηχογραφήσατε τελικώς.. καλή επιτυχία!

νομιζω οτι ο ηχος στο ελληνικο σινεμα εχει βελτιωθει παρα πολυ τα τελευταια χρονια.

η αφηγηση παντως στην ταινια θα μπει μονη της χωρις να παιζει ο ηχος της εικονας που θα φαινεται.

ο αφηγητης οντως εχει βαθια και μπασα φωνη και η αποσταση ηταν γυρω στα 10 εκατοστα απ το μικροφωνο.αρα καναμε σωστη δουλεια χωρις να το ξερουμε  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου