Προς το περιεχόμενο

Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τώρα μη μου πεις πως νευρίασες εσύ.. Ηρέμησε. Αυτή είναι η γνώμη σου και είναι πολύ φορτισμένη. Λες κι εγώ δεν έφαγα ΤΗΝ ειρωνία από τον vangelis με το που ξεστόμισα τη λέξη 'τυμπανομηχανές' (ήδη από την 1η σελίδα). Αλλα εσύ θέλεις να πιαστείς από το οτιδήποτε που λέω για να με βγάλεις λάθος και ότι έχω κακούς τρόπους..

 

Αν το thread ήταν σαφές εξ'αρχής, που δεν ήταν, θα ξεκινούσε με μια τέτοια ερώτηση: "Παιδιά, τί πιστεύετε για τη χρήση του μετρονόμου; Είστε υπέρ ή κατά;"

 

Και ναι, γουστάρω να το λέω υψίπιλος (και χαμόπιλος για το low-hat). Μια χαρά λέξη. Γουστάρω να δημιουργώ λέξεις στην ελληνική, δεν είμαι ΠΡΟΒΑΤΟ να αναμασώ τις ξένες - τί ήθελες να πω, χχχχχάι-χχχχατ και ντρράμμερρρρ;

 

Ό,τι ουσιαστικό ήταν να πω, το είπα. Και υπήρξε ένας εδώ μέσα που τα κατάλαβε αυτά που είπα (ο διονύσηςσαβ). Ίσως οι υπόλοιποι να χρειαστεί να τα ακούσετε από το στόμα κάποιας ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΦΙΡΜΑΣ για να τα χωνέψετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

σπουδαιοι ντραμμερ δεν ειναι αυτοι που πατανε στον μετρονομο παντα, δεν ειναι οι sessionαδες, δεν ειναι οι τυμπανομηχανες ...ειναι οι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ...ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ...απο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ...αυτο ισχυει και για τα υπολοιπα οργανα φυσικα , οχι μονο τα τυμπανα...

qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάρη,τα τύμπανα και τα κύμβαλα ήταν ελληνικά όργανο αρκετές χιλιάδες χρόνια πριν ανακαλυφθεί η Αμερική.

  Παρείσακτε,καλή η γλωσσοπλασία,αλλά όχι απο εμένα και απο εσένα.Απο έναν Παπαδιαμάντη,έναν Σεφέρη,έναν Ελύτη ναι.

Η λέξη υψίπιλο δεν δηλώνει τίποτα απολύτως.Όταν σου είπα οτι με μπερδεύεις με τον όρο δυσαρμονία που χρησιμοπο΄πιησες,είπες οτι χρησιμοποιείς τον όρο για να τονίσεις την σύνθεση διαφορετικών συχνοτήτων που αποτελούν την αρμονία.'Ομως εννοιολογικά.δυσαρμονία σημαίνει δυς-κακή αρμονία και εν προκειμένω έλλειψη,απουσία αρμονίας.Επίσης τα τύμπανα δεν παράγουν κρότους όπως είπες(κρότος είναι ο κεραυνός π.χ.) αλλά νότες.

  Κατα τ άλλα αντιλαμβάνομαι το γενικότερο πνεύμα σου,για ένα ντράμινγκ πιο ελέυθερο,ίσως πιο αντισυμβατικό,έξω απο τα στεγανά μέσα στα οποία έχει περιέλθει και  συμφωνώ.

Επίσης όμως συμφωνώ και με τον Βαγγέλη,που δίνει το στίγμα για το πώς πρέπει να κινηθεί ένας ντράμμερ σήμερα ώστε να είναι ανταγωνιστικός ως παίκτης,με βάση το τί ζητάει απο τον ντράμμερ το σημερινό μουσικό γίγνεσθαι

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω να πω το εξης... Το θεμα αρχικα ανεφεροταν στην χρηση του μετρονομου σαν εργαλειο εξασκησης π θα μας βοηθησει να βελτιωθουμε.... Δεν αναφεροταν ουτε στο πως θα ηχογραφειται ενα κομματι ουτε στο πως ηχογραφουσε ο John Bohnam... Εχετε παρει το θεμα κ το εχετε παει παντου... απο τους παλιους μεγαλους μουσικους μεχρι τις γιορτες κ τα πανηγυρια κ τους αφρικανικους χορους κ δν ξερω εγω τι.... Κ αυτο το βλεπω να γινεται συχνα... Το θεμα δεν ειναι τι κανει ο John Bohnam κ ο καθε John Bohnam... Το θεμα ειναι τι θα κανουμε εμεις π δεν ειμαστε John Bohnam... Μην κολλατε ολοι στο πως κ τι κανουν οι μεγαλοι π κ αυτοι για να φτασουν να παιζουν ετσι πιστευω λιωσαν μ ενα μετρονομο μερα νυχτα...

 

Κ ξανα παραθετω το μηνυμα μου.... Ελικρινα αυτο το πραγμα ειναι απιστευτο.... Ενα ποστ 14 σελιδες κ αντε με το ζορι η μια να ειναι επι του θεματος.... Οι υπολοιπες ειναι για Αφρικανικους Αμερικανους, Ασια κ Αρχαια Ελλαδα...

 

 

 

Αν το thread ήταν σαφές εξ'αρχής, που δεν ήταν, θα ξεκινούσε με μια τέτοια ερώτηση: "Παιδιά, τί πιστεύετε για τη χρήση του μετρονόμου; Είστε υπέρ ή κατά;"

 

Σ παραθετω λογια του Βαγγελη στο πρωτο ποστ. Το οποιο οπως ειπες δεν διαβασες ολο...

 

vagelism

"Πρεπει να αποδεχτουμε λοιπον ότι ολες οι ασκησεις που θα περασουν από τα χερια μας , πρεπει να γινονται πανω στον μετρονομο, και σε διαφορες ταχυτητες ."

 

Ξεκαθαρα το θεμα μιλαει για την χρηση μετρονομου για εξασκηση... Τωρα πως εχετε ταξιδεψει ολο τον κοσμο, ολες τις εποχες κ ολες τις κουλτουρες ειναι αποριας αξιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω ο κοσμος καιγεται και οι τυμπανοκρουστες χτενιζονται

 

 

Σταματηστε πια να ειστε ΖΩΑ (προβατα δηλαδη) που αναμασανε τις ξενες (οξω μακρια απο μας!!!!) λεξεις

 

 

Προτεινω στους drummer (συγνωμη τυμπανοκρουστες εννουσα ) που διαβαζουν τον παροντα μιτο να σταματηαουν να ασχολουνται με μετρονομους κ λοιπες ανοησιες και να αναλωθουν στην ευεργετικη για τους ιδιους (και φυσικα το αναδελφον εθνος μας) ασχολια της λεξιπλασιας.

 

Αρχομαι το ευγενες της γλωσσιπλασιας δημιουργειν, και αναμενω υμας να συνεχισετε.

 

Θελω να παιξω ενα "σπασιμο" που θα ξεκιναει απο το μπασο τυμπανο, θα περναει απο το "τυμπανο δοκανο" και θα καταληγει στο "δαπεδο τομ". Α και βεβαια θα μετραω τεταρτα στον υψιπιλο.

 

 

Πας μη Ελλην βαρβαρος

Μεγα το της θαλασσης κρατος

Ο καιρoc γαρ εγγυc

Μολων Λαβε

 

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά περιμένω με αγωνία το thread "Η σπουδαιότητα του Χορδιστηρίου για τον σύγχρονο κιθαρωδό".

Οτιδήποτε κάτω από 20 σελίδες, θα μου φανεί πανωλεθρία στην έδρα τους.

 

Παρακολουθώ μεν με ενδιαφέρον (που και που) τη συζήτηση αλλά δεν καταλαβαίνω το όλο ζήτημα. Μου φαίνεται περίεργο κάποιος να μελετάει χωρίς μετρονόμο. Όλα τα όργανα το κάνουν και δεν βρίσκω το λόγο να μην το κάνουν τα όργανα τα οποία εγγενώς έχουν την ευθύνη του μέτρου σε ένα γκρουπ.

Αν μπορεί και έχει εξοικοιωθεί κάποιος να χρησιμοποιεί μετρονόμο στα live με γειά του με χαρά του και καλά κάνει. Μου φαίνεται λίγο παράξενο να υποβάλλεις όλη την διάθεση του γκρουπ και την περιρέουσα ατμόσφαιρα του live στον άτεγκτο παιδονόμο αλλά έχω και πεπαλαιωμένες αντιλήψεις περι live οπότε μη μ' ακούτε και πολύ.

Από την άλλη κάποιος που να κρατάει τα "γκέμια" και τον ενθουσιασμό, κακό δεν είναι να υπάρχει. Αν βέβαια ο ντράμερ χάνει συνέχεια, είναι πρόβλημα κακού ντράμερ και τι να κάνουμε δεν μπορούμε να μαστε όλοι καλοί και κριτής μόνος το κοινό.

Στο στούντιο και πάλι δεν καταλαβαίνω. Ο ντράμερ μπορεί είτε να πάρει τον μπούσουλα στο τέμπο, είτε να δουλεύει συνέχεια με το τικ τακ. Αν το γκρουπ (η ο συνθέτης τον sessionα) καταλαβαίνει ότι ο ντράμερ είναι συνέχεια εκτός, τον βάζει και γράφει με μετρονόμο αλλιώς παρακαλώ βαδίστε προς την έξοδο. Αν το overall feeling κάθεται καλά, ας παίξει και χωρίς αστυνόμο ο ντράμερ και το γκρουπ να πατήσει επάνω.

Αυτά με τη σκέψη ότι δεν είμαι επαγγελματίας, δεν προτίθεμαι να γίνω, δεν με ενδιαφέρουν οι επιπρόσθετες drumολούπες στα κoμμάτια μου, τα ατέλειωτα masterοediting και θέλω ο ντράμερ μου να ναι μελετημένος και ανθρώπινος.

Ο καθείς όπως βολεύεται, φτάνει όλοι να ευχαριστιούνται.

Λέω γω τώρα .......

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα ατέλειωτα masterοediting

 

Τις ατελειωτες αφεντικοαπαλοιφες θελεις να  πεις μαλλον.

 

δεν με ενδιαφέρουν οι επιπρόσθετες drumολούπες

 

δεν με ενδιαφέρουν οι επιπρόσθετοι τυμπανοβροχοι θελεις να  πεις μαλλον.

 

 

Βαρβαρε.  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@superfunk

 

To δεύτερο κομμάτι απο Κenny που παρέθεσες, είναι αυτουνού του παλικαριού

και όχι του Kravitz...  Ψάξε τον λίγο... Είναι ωραίος!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαρβαρε.  

Λες τελικά να είμαι Πασμηέλλην;  :o

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου