Προς το περιεχόμενο

Πως προσδιδουμε "ογκο" στον ηχο μας?? (ηλεκτρικη κιθαρα)


mike_rhd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αυτο μας ελειπε να μην ακουγονταν....

 

μη ξεχνας τον... χρυσο κανονα... ;D

 

"the higher the gazia the less the kithara matters" ;D

 

χαχαχαχ! ;D σωστό και αυτο αν και προσωπικά νομίζω έχει απ τα ωραία γκάζια ο Billy αν και ξέρω ότι δεν τα πολυ-αγαπάς :P

Ain't nothing but the blues. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

φυσικα και τα αγαπω και πολυ μαλιστα... ;)

 

ακου ομως μετα το 04.14 που αποκαλυπτει την ΑΛΗΘΕΙΑ για τον ηχο του... ;)

 

 

 

λεει πολυ απλα οτι ακουγεται τοσο τεραστιος λογω της ενορχηστρωσης και της παραγωγης ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ... ;)

 

("you can make it FEEL loud without BEEING loud...")

 

καποτε πρεπει οι κιθαριστες να καταλαβουν οτι...ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ τους....τοτε μονο θα αποκτησουν ....ογκο.... ;)

 

με αλλα λογια αν τον Billy τον συνοδευαν ο...Μπαμπης ο Σουγιας στα ντραμς (που βαραει οτι βρει μπροστα του και κουρδιζει τα τυμπανα του σαν κατσαρολια) και ο Μητσος ο... Σφικτης (που εχει μπερδεψει το μπασο με την συμφωνικη..αρπα) ...αντι για τα τερατα του γκρουβ/αισθητικης/οικονομιας που τον συνοδευουν....ΧΑΛΙΑ ογκο θα ειχε...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ο "όγκος" βασικά είναι στοιχείο eq...

 

Yπάρχουν χορδές με περισσότερο όγκο, κιθάρες με περισσότερο όγκο, μαγνήτες με περισσότερο όγκο, καμπίνες με περισσότερο όγκο και μεγάφωνα με περισσότερο όγκο. Αν όλα αυτά τα στοιχεία του eq σου είναι επιλεγμένα με τον "όγκο" ως βασικό μέλημα, τότε όταν παίζεις μόνος σου και live σίγουρα έχεις όγκο (τα δάκτυλα παρεμπιπτόντως δεν είναι στοιχείο eq).

 

Όταν παίζεις μαζί με άλλους, πρέπει να καλύπτεις απαραίτητα το 80% των συχνοτήτων που παράγουν όλα τα άλλα όργανα μαζί για να συνεχίζει να διατηρείται στο ακέραιο αυτός ο όγκος. Αυτό το πετυχαίνεις συνήθως μέσω της συντριπτικά μεγαλύτερης έντασης σου στο mix που επιτρέπει ακόμα και στις πιο αδύναμες συνχότητες σου να ακουστούν.

 

Για παράδειγμα, έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί δεν ακούγεται το μπάσο (παρά μόνο οι άκρες του κι αυτές με octaver) στις σωστές heavy metal ηχογραφήσεις; Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο. Αν πάρεις μια κιθάρα και την τοποθετήσεις "ισοδύναμα" σε μια μίξη μαζί με άλλα τρία όργανα, τότε ο ήχος της θα είναι τα μεσαία που "περνάνε" και όλα τα άλλα θα έχουν πάει περίπατο.

 

Όταν ηχογραφείς η πρώτη παράγραφος πάει περίπατο και μένει η δεύτερη + την ικανότητα του ηχολήπτη και του gear ηχογράφησης που παρέχει το studio.

 

To πόσα πολλά ή λίγα παίζει ο καθένας εμένα μου φαίνεται άσχετο. Οι Sabbath που βαρούσαν όλοι μαζί ή οι Experience δεν είχαν όγκο στις κιθάρες;

 

Αντίθετα αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι όσο περισσότερο "μοιράζεται" ο χώρος της μίξης ισοδύναμα σε περισσότερα όργανα (κλασσική "άποψη" Έλληνα ηχολήπτη) τόσο λιγότερο συχνοτικό εύρος (και κατά συνέπεια όγκο) θα έχουν όλα τα όργανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν παίζεις μαζί με άλλους, πρέπει να καλύπτεις απαραίτητα το 80% των συχνοτήτων που παράγουν όλα τα άλλα όργανα μαζί για να συνεχίζει να διατηρείται στο ακέραιο αυτός ο όγκος. Αυτό το πετυχαίνεις συνήθως μέσω της συντριπτικά μεγαλύτερης έντασης σου στο mix που επιτρέπει ακόμα και στις πιο αδύναμες συνχότητες σου να ακουστούν.

 

Όταν παίζεις με άλλους πρέπει να έχεις βρει ένα ωφέλιμο πεδίο συχνοτήτων το οποίο όσο γίνεται περισσότερο να μην συμπίπτει με αυτά των υπόλοιπων, αποφεύγοντας μάλιστα όσο γίνεται και την κάλυψη του ίδιου χώρου στην στερεοφωνία. Η "συντριπτικά μεγαλύτερη ένταση", το "80% όλων των άλλων" κλπ. δυστυχώς μόνο το γνωστό τοις πάσι σκηνικό "γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρΓια" δημιουργεί, με τα κλασσικά περιστατικά "χώνω γιατί δεν ακούγομαι", "εσύ γιατί δυναμώνεις αφού ήδη δυνάμωσα κι εγώ?", "χαμηλώστε τα όλοι γιατί δεν ακούω τίποτα", "εσύ γιατί κοπανάς τα τύμπανα?", "δε θα μου πεις εσύ τι να κάνω", "εγο πεδια αποχορο" κλπ κλπ...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

το λεει απο μονο του

ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ = ενισχυει

καλος ενισχυτης+καλη κιθαρα=καλος ηχος

κακος ενισχυτης + καλη κιθαρα=κακος ηχος

καλος ενισχυτης+κακη κιθαρα=καλος ηχος

 

Ξέχασες το:

κακός ενισχυτής+κακή κιθάρα= :o

;D

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(τα δάκτυλα παρεμπιπτόντως δεν είναι στοιχείο eq).

 

είναι και παραείναι : ίδιο είναι να παίζεις με μια σκληρή πένα και ίδιο να παίζεις με κρέας? ;) (μιλάω για συνδυασμό χεριών, αν μιλάς μόνο για το αριστερό χέρι, τότε και εκεί ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεσαι την ατάκα και το "release" της νότας προσδιορίζει το αρμονικό της περιεχόμενο). <= αυτά βεβαια δεν έχουν σημασία όταν το σήμα περάσει από 6kg compression και 12tn gain ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου