Προς το περιεχόμενο

Ποια e-drums για αρχάριο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα φίλοι μου .

Είμαι άσχετος εντελώς με το άθλημα και θα ήθελα τα φώτα σας !!!

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με Drums , και σκέπτομαι να βρω και εγώ κάποιον δάσκαλο να αρχίσω να μπαίνω στο κλίμα . το πρόβλημα μου είναι ότι είμαι πραγματικά άσχετος σε όλο το θέμα , ούτε από ορολογίες που διαβάζω στα post αλλά ούτε και από εταιρίες για Drums .

Εδώ θέλω και τα φώτα σας . Ποιο set e-Drums να επιλέξω μέχρι 800 - 850 euro.

Οι περισσότεροι σε αυτά τα λεφτά λένε για τα Alesis DM-10 Studio kit .

Εγώ είχα στο μάτι σαν άσχετος βέβαια τα YAMAHA DTXplorer .

Πια είναι η γνώμη σας γενικότερα για κάποιον που είναι εντελώς άσχετος , τι set να πάρει ?

Το μόνο που θα με ενδιέφερε εμένα είναι να έπαιρνα κάτι το οποίο να είναι new σαν μοντέλο 2010-11 .

Έμαθα ότι βγήκε new Alesis Dm-10 2011 , αξίζει να περιμένω ? έχει σημαντικές διαφορές ?

 

• Συγγνώμη αν σας κούρασα η αν πέταξα καμία βλακεία αλλά όπως και ξανά είπα δεν γνωρίζω τίποτα από Drums  :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γνώμη μου είναι,για αρχη,να πάρεις ένα ποιο φτηνό σετ για να δεις πως και τι είναι αυτό το οργανο.Και κατά προτίμηση αν είσαι καινούριος να μην κάνεις γνωριμία με e-drums αλλά με φυσικά τύμπανα.

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλοι μου .

Είμαι άσχετος εντελώς με το άθλημα και θα ήθελα τα φώτα σας !!!

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με Drums , και σκέπτομαι να βρω και εγώ κάποιον δάσκαλο να αρχίσω να μπαίνω στο κλίμα . το πρόβλημα μου είναι ότι είμαι πραγματικά άσχετος σε όλο το θέμα , ούτε από ορολογίες που διαβάζω στα post αλλά ούτε και από εταιρίες για Drums .

Εδώ θέλω και τα φώτα σας . Ποιο set e-Drums να επιλέξω μέχρι 800 - 850 euro.

Οι περισσότεροι σε αυτά τα λεφτά λένε για τα Alesis DM-10 Studio kit .

Εγώ είχα στο μάτι σαν άσχετος βέβαια τα YAMAHA DTXplorer .