Προς το περιεχόμενο

καταλληλοτεροι μαγνητες?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Προς τον φίλο gpergeris...

 

Οι πολύ "γκαζωμένοι" μαγνήτες είναι μια μόδα που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του '70 και επικράτησε σε μεγάλο βαθμό τη δεκαετία του '80.

 

Αυτό είχε να κάνει με τον συνδυασμό δυο καταστάσεων:

1.το ότι το rock γινόταν όλο και πιο heavy με προσανατολισμό όχι πλέον στα fuzz που ως τότε χρησιμοποιούνταν αλλά στο distortion από τις λάμπες των ίδιων των ενισχυτών.

 

2. Οι ενισχυτές της εποχής δεν είχαν ούτε το 1/10 από το γκάζι που έχουν σήμερα οι high gain amps (βλ. Mesa, ENGL, Diezel, Krank, Bogner κ.λ.π) και δεν υπήρχαν τόσο πειστικά distortion πετάλια (βλ. Suhr Riot, Emma ReezaFratzitz, Mad Professor Mighty Red Distortion κ.λ.π).

 

Λόγω αυτών των συνθηκών έπρεπε να σπρώξει κάποιος τον ενισχυτή με τους ίδιους τους μαγνήτες, οι οποίοι σταδιακά από τα τέλη του '70 έως τα τέλη του '80 γίνονταν όλο και πιο "hot", πιο γκαζωμένοι...

 

Τη δεκαετία του '90 με την εμφάνιση των πρώτων high gain ενισχυτών όπως οι Marshall JCM900 και οι Mesa Boogie Dual Rectifier αυτή η μόδα άρχισε να φθίνει. Ένας ακόμα λόγος ήταν ότι οι πολύ γκαζωμένοι μαγνήτες είχαν πολλά μεσαία αλλά υστερούσαν στις υπόλοιπες συχνότητες πράγμα που σε συνδυασμό με την πολύ μεγάλη έξοδό τους, περιόριζε την ποιότητα που είχαν τα καθαρά τους.

 

Επίσης υπήρχαν παράπονα για τους μεν κεραμικούς (βλ. DiMarzio) ότι ακούγονταν "σκληροί" στα πρίμα (με την κακή έννοια) και για τους active (βλ. EMG) ότι ήταν "κρύοι" και "αποστειρωμένοι". (Οι "κλασσικοί" AlNiCo 5 μαγνήτες που ήταν η άλλη εναλλακτική τότε δεν είχαν αρκετά πρίμα από ένα σημείο και μετά για να υποστηρίξουν τόσο hot τυλίγματα στα πηνία τους, σε συνδυασμό με τους σχετικά dark ενισχυτές όπως ήταν οι Marshall της εποχής).

 

Σήμερα θεωρώ ότι ο μόνος λόγος να πας έστω σε hot μαγνήτες είναι αν θες να πιάσεις στο 100% των ήχο αυτών των δεκαετιών. Φυσικά θα χρειαστείς και τους κατάλληλους ενισχυτές: Marshall JMP ή Μarshall JCM800, αλλιώς δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Παίρνεις πιο "normal" μαγνήτες και τα γκάζια τα βγάζεις από τον ενισχυτή ή τα πετάλια σου. Έτσι κερδίζεις συνολικά σε ποιότητα ήχου και σε ευελιξία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Επίσης αν έχεις αυτήν: http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/model-RG1527

 

θα πρέπει να προσέξεις γιατί έχει "περίεργο" switching. Είναι

1.neck/σειρά/διπλός

2.neck/παράλληλος/διπλός

3.neck+bridge/σειρά/διπλοί

4.neck+bridge/μονοί

5.bridge/σειρά/διπλός.

 

Αν θες να το διατηρήσεις, πρέπει να λάβεις υπόψιν ότι δεν παίζουν καλά όλοι οι μαγνήτες σε παράλληλη σύνδεση (όπως είναι ο neck στη θέση 2 στο link).

Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι οι μαγνήτες που θα διαλέξεις θα πρέπει να βγάζουν 4 άκρα για σύνδεση και όχι 2 για να διατηρήσεις και τις πέντε θέσεις. Αλλιώς θα πρέπει να αγοράσεις τριθέσιο επιλογέα και να χρησιμοποιείς 

 

1.neck/σειρά/διπλός

2.neck+bridge/σειρά/διπλοί

3.bridge/σειρά/διπλός

 

Kαλύτερη επιλογή κατά τη γνώμη μου είναι οι Bareknuckles μιας και ο Tim προσφέρει όλους τους μαγνήτες του και για 7χορδες κιθάρες και μπορείς να του μιλήσεις στο τηλέφωνο προσωπικά για να σου προτείνει ο ίδιος ανάλογα με τα γούστα σου τι σου ταιριάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για DiMarzio πάρε μία ιδέα εδώ

http://www.noiz.gr/index.php?topic=179598.msg502361#msg502361

 

Και ότι χρειαστείς ρώτα.

Εμένα με έχουν βολέψει πάρα πολύ.

 

Α! Και μπορείς να κάνεις και το switching που λέει ο kpeyos.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε kpeyos ευχαριστω.

τωρα που καταταβα θα ψαξω για passive αν ειναι.

 

Φιλαρακο, απ οτι εχω καταλαβει (εχεις ανοιξει και αλλο θεμα με τους μαγνητες σου, και αυτο ειναι το δευτερο) δεν εχεις προβλημα με τους μαγνητες σου αλλα με το μικροφωνισμο που προκαλεις στα οργανα σου (κιθαρα ενισχυτης και τι αλλο παρεμβαινει αναμεσα...αν επεμβαινει) εξ αιτιας της απειριας σου.

Οταν θες μεγαλη παραμορφωση (πιο σωστος ο ορος απο το gain) με το gain στο 10, οτι μηχανηματα και να χρησιμοποιησεις για να την παρεις αν δεν ξερεις και δεν εχεις την εμπειρια να τα διαχειριστεις θα εχεις προβλημα.

Οι ενεργοι μαγνητες βγηκαν στο κουρμπετι για να καλυψουν τετοιες οπως σου γραφει ο kpeyos  παραπανω  αναγκες, αλλα στην πορεια εδειξαν πολλα προτερηματα και δουλευονται απο πολυν κοσμο για τα προτερηματα αυτα.

Και διακινδυνευοντας να γινω κακος θα σου εδινα μια συμβουλη (που θα εδινα και στο γιο μου). Κρατα τα λεφτα σου να τα φας σουβλακια, κακως που πηρες 7/χορδη κιθαρα, μια κανονικη επρεπε να παρεις και αφου τελειωνες ολες τις πιστες θα μπορουσε να παρεις και μια με 7 χορδες, αλλα μιας και την πηρες κατσε να την μαθεις, να μαθεις τα χουγια της τα καλα της και τα κακα της και αφου μπεις στο πνευμα του τι θελεις και τι ζητας τοτε την αναβαθμιζεις με οτι γουσταρεις. Δεν αλλαζουμε ετσι απλα μαγνητες στο οργανο μας γιατι αυτοι που εχουμε σφυριζουν οταν βαλουμε το gain στο 10.

Οτι και να σου πεις ο καθ ενας μεσα εδω δεν εισαι ακομα σε θεση να το καταλαβεις και συν τοις αλλοις ενεργεις υπο την επηρρεια καποιου κολληματος.

Φιλικα και με συμπαθεια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι συμφωνω μαζι σου.αρχικα θελω να τσεκαρω αν εχει καποιο προβλημα οπως στη γειωση.αλλα αν συνεχιζε σκεφτομουν να κανω αυτο.δηλαδη μπορει να ειναι και πρβλημα του ενισχυτη επειδη δεν ειναι αρκετα καλως ωστε να μην αντεχει τοσο πολυ το gain..?

αν και με αλλη κιθαρα που δοκιμασε δεν ειχε προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες να παιξεις σωνει και καλα με το gain του ενισχυτη σου στο φουλ με τα μηχαμηματα που εχεις και να μην σου μικροφωνιζουν οι μαγνητες, πρεπει να χαμηλωσεις υπερβολικα την ενταση του ενισχυτη σου, να βρεις την καταλληλη γωνια ενισχυτη-κιθαρας (οποτε και σωματος) καθως και την καταλληλη αποσταση απο τον ενισχυτη. Η διαχειριση αυτη δηλαδη σωματος εντασης ενισχυτη αποσταση πενταλιων απο τον ενισχυτη μονιτορ κλπ κλπ κλπ ειναι ο μονιμος εφιαλτης ολων των μουσικων και οχι μονο εσενα. Με την αναλογη εμπειρια βρισκεις την χρηση τομη και το ξεπερνας. μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν και οι active μαγνητες δεν ειναι πανακεια.

Η γειωση δεν παιζει εδω. Οι γειωσεις γενικα παιζουν με μονιμους θορυβους που ....πιανεις κατι και συνηθως σταματουν.

Ασε τους μαγνητες σου λοιπον οπως ειναι και αν αργοτερα αποκτωντας αναλογη εμπειρια τους αλλαξεις, θα ξερεις γιατι τους αλλαζεις, οποτε τοτε βαζεις ενα αναλογο θεμα παλι και θα σε καθοδηγησουν σωστα αυτοι που ξερουν απο δω μεσα για το τι θα βαλεις. Τωρα οτι και να σου πουν δεν καταλαβαινεις.

 

Γεια σου φιλαρακο μου. Εισαι ωραιος και με ανησυχιες και σε παω.....  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χεχε :) σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου  :)οντως αυτο δεν το χα σκεφτει.γιατι τωρα που παιζουμε παρεα με κατι παιδια αναγκαζομαι να δυναμωσω και ετσι κανει τον θορυβο.απλα η μονη διαφορα με την αλλη κιθαρα ηταν οτι οταν εβαζες το χερι σου πανω απο τις χορδες σταματαγε.ενω σε αυτη πρεπει να κλεισω το volume απο την κιθαρα. γι αυτο μου εκανε λιγο εντυπωση :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου