Προς το περιεχόμενο

Equal Level σε κομματια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν το έχεις κάνει απλά στο Wavelab κάνεις normalize και τα 2 στα -0.3 , -0.4 αν νοιώσεις πως είναι απαραίτητο δηλαδή να δυναμώσεις το ένα ή να χαμηλώσεις το άλλο.μετά, με το analysis ψάξε για dc offsets και glitches και απλά σβήσε τα με τους αλγόριθμους του Wavelab.

 

μαστορα δεν καταλαβαινω σχεδον καθολου αυτο που ειπες

Καν το ΛΙΓΟ πιο σαφες, αν μπορεις

 

Σε ευχαριστω παντως

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφ'όσον πέρασες από τον limiter δεν χρειάζεται να κάνεις πλέον τίποτα εκτός από λεπτομέρειες που ίσως να είναι κρίσιμες.

Αυτές είναι να ακούσεις και τα 2 κομμάτια το ένα μετά το άλλο δές ποίο είναι πιο δυνατό και χαμήλωσε το ή δυνάμωσε το άλλο σε σημείο που ο πιο σωστός " κριτής ",δηλαδή τα αυτιά σου , "πούν κομπλέ".Αυτό με τη χρήση του Normalize, παίξε με τις αποκοπές ή ενισχύσεις μέχρι το "ιδανικό" σημείο.Καλό θα ήταν να κάνεις 1 φορά Normalize δηλαδή η χρήση του UNDO να πάει σύννεφο γιατί σου προσθέτει dither με κάθε αλλαγή. Ξέχασα πρίν να αναφέρω την δοκιμή μερικών crossfades (fade out 1ου - fade in 2ου κομματιού ...).

Και έπειτα αφού έχεις τελειώσει είναι να τσεκάρεις τα Tracks για σφάλματα.

Analysis - Global analysis - Errors (TAB) - Analyze

σου βρίσκει τα σφάλματα και με τη χρήση κάποιου αλγόριθμου μπορείς να σβήσεις ή να επαναφέρεις το σημείο εκείνο στο σήμα σου.

Έπειτα Process - Eliminate DC offset

 

Ελπίζω να βοήθησα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δώσε βάση σε αυτά που πολύ σωστά σου έγραψε ο pkole....

 

Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα η τιμή (μέση ή peak) μιας απολυτης κλίμακας όπως η ψηφιακή dbfs και εντελώς διαφορετικό το perceived loudness ,  δηλαδή ο τρόπς με τον οποίο το ανθρώπινο αυτί αντιλαμβάνεται κάτι ως δυνατότερο σε σχέση με κάτι άλλο.

 

Αυτό φυσικά οφείλεται και στον τρόπο με τον οποίο ακούμε αλλά και στην δομή, περιεχόμενο, ενορχήστρωση κλπ του εκάστοτε υλικού....με πολύ απλά λόγια, δεν μπορεί να υπάρχει απόλυτο matching σε ότι αφορά τα levels παρά μόνο σε απόλυτες τιμές κάτι που απευθείας αναιρεί την μουσικότητα του υλικού αλλά και την έννοια της έντασης όπως την αντιλαμβανόμαστε....αντίστροφα τις περισσότερες φορές θα μπορούσαμε να πούμε πως το ζητούμενο είναι η τοποθέτηση του κάθε track στην ένταση που θα του δώσει την επιθυμητή θέση μέσα στο σύνολο και την δυναμική κίνηση που εμείς επιθυμούμε να δώσουμε....και αυτό πολλές φορές απέχει πάρα πολύ από το απόλυτο level matching.

 

Δυστυχώς είναι από τα πιο συνηθισμένα σφάλματα τόσο ερασιτεχνών recordists όσο και επαγγελματιών Mastering engineers.....(σχεδόν όπως πάντα στον βωμό του βλακωδέστατου "louder is better" που στην ουσία του πράγματος απλά αναιρεί αυτή την ίδια την έννοια του δυνατότερου....)

 

Δοκίμασε απλά αυτό που προτείνουν τόσο ο pkole όσο και ο perukas1

 

Φτιάξε ένα project με όλα τα tracks είτε στο daw είτε σε κάποιο editor όπως το wavelab

και παίρνωντας ως δεδομένο ότι τα tracks είναι έτοιμα και ότι αντιλαμβάνεσαι όλη την λογική πίσω από τις έννοιες limiting, soft clipping, rms level, dithering κλπ κλπ κανόνισε τις μικροδιαφορές ανάμεσα στα tracks σε ότι αφορά την δική σου αντίληψη (κρίνε δηλαδή με τα αυτιά σου) παίζωντας με τις εντάσεις έχωντας σαν αναφορά αυτό που "πρέπει να ακούγεται δυνατότερο" (δηλαδή οι κινήσεις σου να είναι προς τα κάτω....)

 

Αν τώρα οι παραπάνω έννοιες είναι λίγο πολύ "άγνωστες λέξεις" αν έχεις την διάθεση και την ώρα ρίξε πρώτα μια ματιά στα παρακάτω:

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=164943.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=167452.0

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=127

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=136

 

Η αλήθεια πάντως είναι ότι η σχέση ανάμεσα στις απόλυτες τιμές dbfs και στο perceived loudness είναι ένα πολύ ενδιαφέρον προς συζήτηση θέμα  :)

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου