Προς το περιεχόμενο

Aπορια Mastering


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα φορουμιτες!!

ειναι το πρωτο μου ποστ...

καταρχας ειμαι λιγο καιρο στον χωρο την μουσικης

και εχω καποιες αποριες...

στην παραγωγη πρεπει να εχει γινει mastering πριν περαστουν η φωνες

η μολις περαστουν η φωνες θα γινει συνολικο mastering ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eυχαριστω πολυ φιλε για την ανταποκρισει!!!

δηλαδη οταν εχουμε την τελικη μιξη της παραγωγης κανουμε mastering

και επειτα οταν εχουν περαστει η φωνες και εχει φτασει επισης στην τελικη μιξη ξανα κανουμε mastering ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δε με έπιασες.

Γι' αυτό σου έγραψα τελική μίξη.

Αυτό σημαίνει ότι έχουν ηχογραφηθεί τα πάντα (και οι φωνές) και έχουν μιξαριστεί (και οι φωνές).

 

edit: πρόλαβε και με συμπλήρωσε ο kostas80

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω πολυ παιδια!!!  :)

εχω  ακομη 1 απορια ελπιζω να μην σας κουραζω με της ερωτησεις μου...

οταν φτιαχνω μια παραγωγη και εχω τελειωσει με την μιξη της (ο θεος να το κανει μιξη)   ;D

την κανω export και υστερα την περναω στο cubase και ηχογραφω της φωνες εκει και εκει μιξαρω τις φωνες  το κανω σωστα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν πάρα πολλές σχολές μίξης.

Άλλοι μιξάρουν ξεκινώντας από ρυθμικά μέρη, μετά αρμονίες και τέλος μελωδία (φωνές και σολιστικά).

Άλλοι μιξάρουν ξεκινώντας από τη φωνή.

Άλλοι μιξάρουν ήδη από τη διαδικασία της ηχογράφησης.

Η δική μου γνώμη είναι να κάνεις ό,τι ζητάει το κομμάτι και ότι σε βολεύει.

 

Πάντως μου φαίνεται αχρείαστο αυτό που προτείνεις.

Κράτα το κομμάτι σου σε πολυκάναλη μορφή στο cubase μέχρι να τελειώσεις με την ηχογράφηση και τη μίξη.

Μην κάνεις export πριν είσαι σίγουρος ότι έφτασες στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

welcome

 

στα ΑΡΘΡΑ (πανω αριστερα) θα βρεις πληθωρα θεματων για recording γραμμενα απο ειδικους που μας κανουν την τιμη και ειναι μελη του φορουμ μας,ειναι ολα διαμαντια και προσφερονται για... αφθονη μελετη (την οποια απο οτι βλεπω χρειαζεσαι οπωσδηποτε)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έψαξα και βρήκα από κάτι σημειώσεις των κυρίων Γκολφίδη και Κουτσοδημάκη κάποιες πληροφορίες για τις σχολές μίξης.

Αν κάποιος εκ του φόρουμ θεωρεί ότι παραβιάζεται κάποιος κανονισμός (δεν έχω πάρει άδεια δημοσίευσης), παρακαλώ ας σβήσει το συγκεκριμένο post.

 

Αμερικάνικη:

Ρυθμός, ρυθμική αρμονία, keyboards-pads, μελωδία, υποβοηθήματα μελωδίας.

 

Γαλλική:

Ρυθμός, μελωδία, υποβοηθήματα μελωδίας, αρμονία, ρυθμική αρμονία.

 

Ιταλική:

Μπότα, Μπάσο, ρυθμική αρμονία, ταμπούρο, αρμονία, υποβοηθήματα μελωδίας, μελωδία.

 

Γερμανική:

χτίζουμε το κέντρο χωρίς τις φωνές, μετά το Left, μετά το Right και τέλος μελωδία και φωνητικά.

 

Alan Parsons:

Βασικό στοιχείο της τεχνικής του είναι η φάση του σήματος.

Άλλο απαραίτητο στοιχείο είναι να ξέρουμε εκ των προτέρων πως ακριβώς θέλουμε να ακούγεται το κομμάτι.

Το χτίσιμο είναι από τις χαμηλές προς τις ψηλές συχνότητες.

Έτσι πρώτα καθορίζουμε:

Χώρους (reverb)

Καθυστερήσεις (delay times)

Συχνοτικό εύρος (bandwidth).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω πολυ παιδια για τις συμβουλες και την βοηθεια!!!

θα κατσω να κοιταξω τα αρθρα μπας και διαφωτιστω  ;D

μηπως υπαρχει κανενα ελληνικο video tutorial?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου