Προς το περιεχόμενο

Fender Tele Japan...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και καθήμενος Νίκο ΟΡΘΩΣ τα είπες.

Είναι απόλύτως πρωσοπικές γνώμες και εμπειρίες.

και για να εξηγούμαστε σιγά σιγά ο αδερφός abraxas έχει επίσης ορθότητα στα λεγομενά του, αρκεί να συμπληρώσω ότι κιθαρίστας πάνω από όλα είναι ιδέα και ψύχωση με το 6χορδο κάτι που οι περισσότεροι διαθέτουμε φαντάζομαι τώρα αν κάποιος ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ 764 νότες σε ένα μέτρο μαγκιά του όπως μαγκιά και εκείνου που τραβάει μία νότα αλλά BB KING και σε "στέλνει". ΕΙΝΑΙ ρε παιδάκι μου πως να το κάνουμε ..... αντίληψη της μουσικής φύσης του καθενός ...... και πως την εκφράζει.... αλλά ας μην αμπελοφιλοσοφούμε ....... ΤΟ φόρουμ έχει ως ιδιότητα την ανταλλαγή και ΟΧΙ την επιβολή απόψεων.

Την αποψή μου την ξέρετε οι περισσότεροι ότι το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι :lol: :lol: :lol: . Υπάρχουν σαφώς και ΕΥΤΥΧΩΣ κάποιες εξαιρέσεις. ΑΛΛΑ και πάλι δική μου άποψη ΜΟΝΟ. Και μεταξύ μας δεν είμαι κανας γαμαουάουα κιθαρίστας με πείρα από σούπεργκρουπς εμφανίσεις δίπλα στον Ζάπα και στον Vai :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: απλά ασχολούμαι όπως ασχολούμαι με το 6χορδο 16-17 χρόνια τώρα και ότι ξέρω ή ότι παίζω ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ κριτήριο ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ για ΜΕΝΑ! Βέβαια χαίρομαι που με τους περισσότερους οι απόψεις μου συμπίπτουν, ΑΛΛΑ να σεβόμαστε ΟΛΕΣ τις γνώμες. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ να πείσεις κανέναν ότι μία Anderson, Shur, Gibson είναι ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ανώτερη από μια κινέζικη-Κορεάτικη-Μεξικάνικη απομίμηση, διότι υπάρχουν και οι εξαιρέσεις ..... Εγώ πάντως κατέληξα σε 6 "κομμάτια" από τρέλα που μου ταιριάζουν αφάνταστα, αλλά ΕΣΚΑΣΑ και ένα ΠΕΡΙΔΡΟΜΟ ΛΕΦΤΑ απογοητευμένος από τις "μέσες" λύσεις. Βέβαια μπορεί οι μέσες λύσεις μου να ήταν και ΜΕΤΡΙΕΣ όλα αυτά τα χρόνια αλλά αυτό ΔΕΝ είμαι σε Θέση να το γνωρίζω πλέον. Από κει και πέρα θεωρώ σεβαστή μία άποψη ότι δηλαδή σε ένα στούντιο μία Anderson μπορεί να ακούστηκε "άψηχη" εμένα αυτό μου λέει πολλά και θα έπρεπε πριν τα "χώσετε" όλοι :lol: :lol: να σας πουν και εσάς. Πράγματα όπως:

Δεν ταίριαζε η κιθάρα στο "ύφος" της σύνθεσης

Δεν υπήρχε κατάληλο "feel"

Δεν "τράβηξε" ο παίκτης που έγραφε (γιατί τον έδειρε η γυναίκα του π.χ)

Δεν "φτιάχτηκε" ο σωστός ήχος στο σούντιο (Δεν είναι απαραίτητο ότι θα πετύχεις και ΔΙΑΝΑ με την μία αυτό που ΘΕΣ!)

Δεν Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ήταν και η καλύτερη Anderson που φτιάχτηκε

Δεν Ξέρουμε αν είχε πειραγμένο σετάπ από τον παίκτη για να τον βολεύει αλλά Δυστηχώς το συγκεκριμμένο σετάπ να "βγάζει" φόλα και να πνίγει την κιθάρα

Είδατε πόσα πολλά μπορεί και Δεν?

¶ρα?????

πάμε για καμιά μπύ τώρα γιατί στέγνωσα..... :wink:

(Υ.Γ τι λέω ακόμα αντιβιώσεις παίρνω..... ΤΙ?????? ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΩ ??? ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ)

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 114
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Α και για να καταλαβεις αν μια κιθαρα(η οποιοδηποτε μουσικο οργανο) κελαϊδαει ενα απλο ΑΝΟΙΧΤΟ μι μινορε ακκορντο αρκει... (φτανει να ξερεις τι ΑΚΟΥΣ) :wink:

 

αυτο το λες για να μας τσιγκλισεις σιγουρα. :lol:

παντως για αποφυγη παρεξηγησεων δεν θα κρινουμε εμεις εδω μεταξυ μας ποιος ειναι ο "παιχταρας" και ο .."μουσικαρας".

και εδω μεσα εννοειται οτι δεν κανουμε ουτε κοντρες τεχνικης ουτε γνωσεων... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα γνώμης έχει να κάνει με το πόση βαρύτητα έχει αυτή η γνώμη...προφανέστατα...επιφανειακή αποψη έχουμε όλοι...

 

διαφωνώ ότι με ένα μι καταλαβαίνεις πως παίζει μια κιθάρα...ίσως να καταλαβαίνεις αν είναι "ζωντανή" αλλά...δεν καταλαβαίνεις άλλα πολλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος σου είπε ότι πρέπει να είναι κανείς τεράστιος μουσικός και παιχταράς για να έχει γνώμη για το πως ακούγεται ένα όργανο;;

 

φιλε araxas καταλαβα το νοημα σου' date='αλλα για να κρινεις ενα οργανο οπως μια suhr,μια tyler,μια anderson πρεπει να εισαι ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ!.γι αυτο και οι αποψεις εδω στο forum δεν μετρανε σιγουρα οσο καποιων αλλων οπως:

kirk fletcher(suhr)

guthrie govan(suhr)

scott henderson(suhr)

michael landau(suhr-tyler)

michael bolton(tyler)

elvis costello(tyler)

greg howe(suhr)

και και και...[/quote']

 

αυτο κι αν ειναι ακυρο γιατι μπορω να σου αναφερω πολυ μεγαλυτερους κιθαριστες απο αυτους που παιζουν με ..κουπια.. δηλ. πρεπει και εμεις να παιζουμε με κουπια.. :roll:

 

ΒUDDY MILLER (παιζει με μια πλαστικη WANDRE του 60)

MORRIS TEPPER (με μια διαλυμενη μεξικανικη strat & ενω εχει & μια επισης διαλυμμενη Tele του 55 οταν ηρθε στο σπιτι μου ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕ με την πλαστικη "κουπεϊσον" Crucianelly μου λεγοντας οτι ειναι η καλυτερη κιθαρα που εχει παιξει ποτε!! :lol:

MUDDY WATERS (ο θεος ξερει με τι γιαπωνεζικα κουπια αγορασμενα απο super market επαιζε πριν παρει την τελε του,που και αυτη κουπι την καταντησε :lol: )

Νels Cline (με μια απομιμηση Jazz Master & μια Danelectro παιζει..)

Marc Ribbot (με μια φτηνη ESP τελε του 80 & τωρα εδεησε να παρει & μια ΕS175

Ry Cooder (παιζει αποκλειστικα με ΤΕΙSΚO & αλλα γιαπωνεζοιταλικα κουπια των 60's..)

 

Αρα δεν βγαζουμε ακρη οποτε ας μη χαλαμε τις καρδιες μας... :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να εξηγούμαστε Fender στα σίγουρα ΜΟΝΟ ΑΠΟ JAPAN !!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O (θεός) Nels Cline παίζει με αυθεντική vintage Jazzmaster του '59..έτσι πληροφοριακά..όχι οτι διαφωνώ με εσένα Superfunk..ίσα ίσα συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα σου.:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O (θεός) Nels Cline παίζει με αυθεντική vintage Jazzmaster του '59..έτσι πληροφοριακά..όχι οτι διαφωνώ με εσένα Superfunk..ίσα ίσα συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα σου.:)

 

Και ομως (επειδη την πιασει στα χερια μου...μη ρωτας τωρα πως :wink: ) τα παντα εκτος απο τους μαγνητες ειναι αλλαγμενα...(νομιζω οτι το μπρατσο ειναι απο strat του 66 μια και ειναι round lam.. :wink: (αυτο εννουσα με τη λεξη 'απομιμηση" η οποια οντως ηταν ατυχης,η κιθαρα ομως ηταν σε αθλια κατασταση με ολα τα "κακα" που εχουν οι Jazzmaster (τρελλο τριξιμο ,μηδενικο sustain κτλ,κι ομως ο θεος παιζει "παππαδες΄' με μια εντελως alternative κιθαρα :wink:

 

Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαιρομαι που τον ξερει και καποιος στην ΕΛΛΑΔΑ!! :D

 

ευγε νεε μου!! :lol:

 

να και καποιες ΠΟΛΥ ενδιαφερουσες αποψεις γυρω απο το Gear (προς το τελος καπου λεει για τη Frankenstein JAZZMASTER :wink: )

 

http://www.nelscline.com/tech.html

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...τελικά ποια τελε μου προτείνετε ??? 8O

 

Τι έγινε εδω μέσα ??? Ένα βράδυ κοιμήθηκα και γω λίγο παραπάνω.... :lol:

 

Τεσπα ας συνεχίσω και γω το οφφτοπικ, λέγοντας το εξής :

 

Κατ'αρχήν θα διαφωνήσω ότι κάποιος πρέπει να είναι κιθαρισταράς για να κρίνει ένα όργανο (εξαρτάται βέβαια τι εννοούμε κιθαρισταράς...) Εγώ πχ θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά ικανό να κρίνω ένα όργανο, αλλά κιθαρισταρά δεν θα με έλεγα... :roll:

 

Απ'την άλλη δεν γινεται να κρίνεις ένα όργανο παίζοντας ένα ακκόρντο, σε εντάσεις σπιτιού και με guitar rig...απλά δεν γίνεται...

 

Θέλει να κάνεις και το bend του (πχ αν θυμάσαι νίκο, μου παρουσίασες μια jonhnson σαν την φοβερή κιθάρα και δεν λέω ωραία ήταν...αλλά μόλις πήγα να παίξω, κάνω ένα bend και φεύγει η χορδή από τον καβαλάρη...και μάλιστα δεν διορθωνόταν μιας και ο καβαλάρης δεν κατέβαινε άλλο κάτω...πως να παίξεις μετά με ένα τέτοιο όργανο...

 

βλέπεις τι γίνεται μετά όμως ? Το παρουσιάζεις εσύ αυτό το όργανο σαν φοβερό, εσένα δεν σε νοιάζει γιατί δεν κάνεις bends και πάει μετά κάποιος και απλά δεν μπορεί να παίξει...)

 

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ένας κιθαρίστας που γουστάρει να παίζει ακκόρντα και riffs δεν μπορεί να είναι καλός κιθαρίστας ή μουσικός... (ο edge πχ έτσι παίζει...) απλά όμως μια κίθάρα των 3000¤ στα χέρια του θα είναι σαν μια ferrari στα χέρια κάποιου που θέλει ένα αμάξι να κυκλοφορεί στην πόλη...αν δεν το πατήσεις το γκάζι πως θα το κρίνεις ???

 

Αυτά :wink:

www.intravenus.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος σου είπε ότι πρέπει να είναι κανείς τεράστιος μουσικός και παιχταράς για να έχει γνώμη για το πως ακούγεται ένα όργανο;;

 

φιλε araxas καταλαβα το νοημα σου' date='αλλα για να κρινεις ενα οργανο οπως μια suhr,μια tyler,μια anderson πρεπει να εισαι ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ!.γι αυτο και οι αποψεις εδω στο forum δεν μετρανε σιγουρα οσο καποιων αλλων οπως:

kirk fletcher(suhr)

guthrie govan(suhr)

scott henderson(suhr)

michael landau(suhr-tyler)

michael bolton(tyler)

elvis costello(tyler)

greg howe(suhr)

και και και...[/quote']

 

 

εδώ θέλω να κάνω μία μικρή παρατήρηση...

 

ούτε θέλω να την "πω" σε εσένα Τάκη, ούτ κάτι τέτοιο.

 

απλά όμως...νομίζεις πως ΟΛΟΙ αυτοί που αναφέρεις κάθονται και στήνουν μόνοι τους τον ήχο τους?

τουλάχιστον εγώ έχω την εντύπωση πως δοκιμάζουν κιθάρες από τους διάφορους κατασκευαστές και βλέπουν τι αλλαγές αρχικά θέλουν στις διαστάσεις του μπράτσου κλπ...

 

δε νομίζω πως ο howe έχει ασχοληθεί με κολλητήρι, ούτε έχει πάει σε ένα μαγαζί να σηκώσει 20 μαγνήτες και να κάτσει να πειραματιστεί.αυτό είναι ΚΑΘΑΡΑ δουλειά του τεχνικού του, ο οποίος είναι 100% σίγουρο πως ΔΕΝ θα παίζει "παπάδες".θα κάτσει με βάση την γνώμη του κάθε κιθαρίστα που αναλαμβάνει, να του βγάλει τον ήχο που έχει στο κεφάλι του και πάνω από όλα ΣΩΣΤΑ.

 

αυτοί οι κιθαρίστες απλώς λένε "μου αρέσει"-"δε μου αρέσει". :wink:

 

 

 

και ένας ΣΩΣΤΟΣ τεχνικός ήχου, θα καταλάβει ΠΑΡΑ πολύ καλα με ένα απλό ανοιχτό μι μινόρε ακκόρντο αν ακούγεται σωστά η κιθάρα.

 

πάρε για παράδειγμα τον καγμάκη...δεν τον έχω ακούσει να παίζει, αλλά δε νομίζω πως θα τρέχει πιο γρήγορα και από τον Κεντέρη :lol: όμως αν του πεις να σου φτιάξει μία κιθάρα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, δε νομίζεις πως θα βγει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που θα του πεις? :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει να κάνεις και το bend του (πχ αν θυμάσαι νίκο, μου παρουσίασες μια jonhnson σαν την φοβερή κιθάρα και δεν λέω ωραία ήταν...αλλά μόλις πήγα να παίξω, κάνω ένα bend και φεύγει η χορδή από τον καβαλάρη...και μάλιστα δεν διορθωνόταν μιας και ο καβαλάρης δεν κατέβαινε άλλο κάτω...πως να παίξεις μετά με ένα τέτοιο όργανο...

 

αν θυμασαι ομως σου ειχα πει οτι η κιθαρα αυτη ηταν λαθος σεταρισμενη (10αρες αντι για 12αρες flat μια και ηταν jazz archtop) και με εναν 'πειραματικο" roller καβαλαρη :oops: που ειχα βαλει ο οποιος τελικα "εφυγε" ,μετα ξαναεβαλα τον καβαλαρη της μανας της και 12αρες και η κιθαρα πεταει (δεν κανει ομως για αυτα που παιζεις εσυ).

 

οπως μην ξεχνας και την Johnson ES335 με την οποια επαιξες και καραγουσταρες.. :wink:

 

το "γκαζι" το πατας και με αλλους τροπους εκτος απο noodling...πως ακουγεται η κιθαρα κατω απο μια φωνη?ποσο "αερα" αφηνει σε μια ηχογραφηση?πως συμπεριφερεται στα ψηλα ταστα?τι αρμονικες παράγει?"εξαφανιζεται"στη μπαντα? και πολλα αλλα... :wink:

ισα-ισα πιστευω οτι το υπερβολικα "γρηγορο" παιξιμο δεν σε αφηνει να ακουσεις το ''κουδουνισμα" της κιθαρας μια και πριν καλα καλα 'σκασει" μια νοτα την πνιγεις με αλλες 1000 :lol:

 

και για αλλη μια φορα ξαναλεω μη κρινετε τις κιθαρες απο το σετ απ τους (γιατι απο εκει και μονο κρινεται το Playability τους ολα τα αλλα ειναι παραμυθια της χαλιμας...) ,ΟΛΕΣ οι κιθαρες χωρις κατασκευαστικο προβλημα μπορουν να σεταριστουν & να παιξουν ΤΕΛΕΙΑ

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου