Προς το περιεχόμενο

Τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Πάντως όταν η alfa έβγαζε 140 ίππους απο τα δίλιτρα μοτέρ της' date=' η mercedes έβγαζε 90 με το ζόρι! 8)[/quote']

οπως οταν οι ελληνες ειχαν δημοκρατια οι αλλοι τρωγανε κουκουναρια και τωρα μας εχουν σερβιτορους τους.

SLK 200 RULES!!!!!!

 

+1.000.000

Ουρές είχαν ακομα και κανανε την τσιτα απο δεντρο σε δεντρο :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

 

 

Πάντως όταν η alfa έβγαζε 140 ίππους απο τα δίλιτρα μοτέρ της' date=' η mercedes έβγαζε 90 με το ζόρι! 8)[/quote']

οπως οταν οι ελληνες ειχαν δημοκρατια οι αλλοι τρωγανε κουκουναρια και τωρα μας εχουν σερβιτορους τους.

SLK 200 RULES!!!!!!

 

+1.000.000

Ουρές είχαν ακομα και κανανε την τσιτα απο δεντρο σε δεντρο :lol:

xaxaxa :D :D :wink:

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα που είχαν οι alfa ήταν ή ότι σκουριαζαν πιο γρήγορα και από κονσερβοκούτια' date=' όπως πχ η Sud (εξαιρετικό αυτοκίνητο κατά τ' άλλα) λόγω εμπνευσμένων αποφάσεων να φτιαχτούν από κομμάτια μετάλλου προερχόμενου από διαλυμένα σοβιετικά πλοία ή ότι ήθελαν πολύ φροντίδα και προδέρμ (και καλό μάστορα) για να λειτουργού σωστά (ηλεκτρικά άστα να πάνε). [/quote']

 

Μιλώντας για εποχές πριν τα μέσα του 80 όλα τα αυτοκίνητα, όλων των γνωστών και μη εταιρειών παρουσίαζαν εμφανή σημεία οξείδωσης. Και αυτό για τον εξής απλούστατο λογο: Όλα τα αυτοκίνητο της εποχής εκείνης κατά την διάρκεια της κατασκευης τους απλά βάφονταν. Δηλαδή δεν υπήρχε η προεργασία ‘της δεξαμενής’ που υπάρχει σήμερα.

 

Πριν την βαφη ενός αυτοκινήτου πλέον, κατά την διάρκεια της κατασκευης του, το σασσι βουτιεται μέσα σε δεξαμενή που περιέχει ένα υλικό το οποίο ουσιαστικά ποτίζει-βάφει όλα τα εμφανή και μη σημεία του αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει κανένα μεταλλικό σημείο που να είναι εκτεθειμένο με αποτέλεσμα τη λιγότερη δυνατή οξείδωση στα χρόνια ζωης του. Όλοι έχετε ακούσει φαντάζομαι για τις αντισκουριακες εγγυησεις των εταιρειών.

Αν λοιπόν ένα αυτοκίνητο πριν του 80 δεν έχει τρακαριστεί άσχημα και έχει συντηρηθεί καλά από τον ιδιοκτήτη του τα σημεία οξείδωσης είναι πολύ λίγα.

Και μιλάω εκ πείρας.

 

Όσον αφορά την Sud ο λόγος της έντονης οξείδωσης αυτού του μοντέλου, ήταν η απεργία των εργατών της εταιρείας για μεγάλο χρονικό διάστημα, που συντέλεσε στην οξείδωση των μεταλλικών τμημάτων του σασσι των μοντέλων κατά τη διάρκεια της απεργίας και μετά την λήξη της χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή τους.

 

Αντίστοιχα πολλά μοντέλα της Alfa μετά την πώληση της στην Fiat είχαν προβλήματα στα ηλεκτρικά τα πρώτα χρόνια από περικοπές που έκανε για να μειώσει το κόστος παραγωγής.

Με βάση αυτές τις δυο περιπτώσεις κυκλοφόρησε η φήμη ότι όλες οι Alfa οξειδώνονται και έχουν πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...

 

 

Πάντως όταν η alfa έβγαζε 140 ίππους απο τα δίλιτρα μοτέρ της' date=' η mercedes έβγαζε 90 με το ζόρι! 8)[/quote']

 

Πολυ σωστα! Οι αντιστοιχες αγωνιστικες εκδοσεις της Alfa εδειναν 240hp ατμοσφαιρα παρακαλω!! Και ολα αυτα εν ετη 1969!!

 

 

Tο πρώτο μου αμάξι ήταν ένα τέτοιο:

H060_-_Datsun_160_J_Coup__1978.jpg

 

Από τότε που με εγκατέλειψε δεν το έχω ξεπεράσει. :cry:

Vintage' date='General Lee look :lol: και 110 hp στον πίσω άξονα παρακαλώ 8) .

Είχα και 2 λάστιχα για πίσω που τα είχαν για πέταμα στα βουλκανιζατέρ και η πόρτα ήταν μονόδρομος.

Τώρα είναι κοτέτσι βέβαια,αλλά αν βρω τα λεφτά θα το αναπαλαιώσω σίγουρα.

Ή δεδομένης της ευκαιρίας καθόλου δε θα με χάλαγε κι ένα τέτοιο:

[img']http://www.haldenhof-revival.de/teilnehmer/big/11%20WENGLORZ%20Georg%20-%20Konstanz%20-%20Alfa%20Romeo%20-%201750%20GT%20Veloce%20-.jpg[/img]

 

 

Πολύ καλό το Datsun Coupe!

H Alfa της photo είναι μια GT Veloce 1750 MKII

 

Για όσους προτρέξουν να με χαρακτηρίσουν κολλημένο με τις Alfa θα πω ότι είχα την τύχη να μεγαλώσω με αυτά τα αυτοκίνητα και να είμαι κάτοχος μιας κλασσικής. Γνωρίζω τα πράγματα από πρώτο χέρι. Και φυσικά τις λατρεύω!! :wink:

 

Αυτά τα λίγα! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες μην το συζητάτε' date=' η mercedes ήταν και είναι η πρωτοπόρος στην ασφάλεια. Πρώτη τα κάνει αυτή και όλοι οι υπόλοιποι απλώς αντιγράφουν μετά.[/quote']

 

:lol: :lol: :lol:

 

Καλο και αυτο!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντίστοιχα πολλά μοντέλα της Alfa μετά την πώληση της στην Fiat είχαν προβλήματα στα ηλεκτρικά τα πρώτα χρόνια από περικοπές που έκανε για να μειώσει το κόστος παραγωγής.

Με βάση αυτές τις δυο περιπτώσεις κυκλοφόρησε η φήμη ότι όλες οι Alfa οξειδώνονται και έχουν πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...

 

 

Ναι βρε και τα golf σκουριάζαν τότε, αλλά όχι με την εκπληκτική ταχύτητα των Sud! Στην εν λόγω απεργία είχαν καταργήσει τον ποιοτικό έλεγχο, οι αθεόφοβοι! :P

 

Τέλος πάντων, εγώ δεν είμαι κολλημένος με καμια μάρκα και έχω ιταλικό αυτοκίνητο, για να μη παρεξηγηθώ.

 

 

Απλά από τις πραγματικά ένδοξες εποχές που τα αυτοκίνητα που κέρδιζαν σε αγώνες τα αγόραζες τη Δευτέρα από τον αντιπρόσωπο (σλόγκαν της εποχής) κύλισε ΠΟΛΥ νερό στ' αυλάκι...Η alfa έμεινε πίσω και οι άλλοι εξελίχθηκαν.

 

Και την σήμερον ημέρα, εκτός από εκπληκτικό design δεν βλέπω να προσφέρει και πολλά πράγματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό... :roll:

 

Μάλλον κάποιοι Γερμανοί-Freude am Fahren-τα καταφέρνουν καλύτερα στο να κατασκευάζουν αυτοκίνητα για τον οδηγό. Και άλλες εταιρίες, επίσης...

 

 

Τι alfa έχεις αλήθεια;

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Πάντως όταν η alfa έβγαζε 140 ίππους απο τα δίλιτρα μοτέρ της' date=' η mercedes έβγαζε 90 με το ζόρι! 8)[/quote']

οπως οταν οι ελληνες ειχαν δημοκρατια οι αλλοι τρωγανε κουκουναρια και τωρα μας εχουν σερβιτορους τους.

SLK 200 RULES!!!!!!

 

Δεν είναι κακή, ειδικά συγκρίνοντάς την με την απαράδεκτη (για μένα) προκάτοχό της!

 

Αλλά Z4 rulez! 8)

 

Να μη μιλήσω και για Ιαπωνία μεριά (λέγε με miata). 8)

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι βρε και τα golf σκουριάζαν τότε' date=' αλλά όχι με την εκπληκτική ταχύτητα των Sud! Στην εν λόγω απεργία είχαν καταργήσει τον ποιοτικό έλεγχο, οι αθεόφοβοι! :P [/quote']

 

Αστα να πάνε...είχε ξεκινήσει η πορεία της πτώσης... :?

 

Τέλος πάντων' date=' εγώ δεν είμαι κολλημένος με καμια μάρκα και έχω ιταλικό αυτοκίνητο, για να μη παρεξηγηθώ.[/quote']

 

Εμένα απλά αρέσουν τα Αληθινά αυτοκίνητα. Με προσωπικότητα, γραμμή & επιδόσεις!! :wink:

 

 

Απλά από τις πραγματικά ένδοξες εποχές που τα αυτοκίνητα που κέρδιζαν σε αγώνες τα αγόραζες τη Δευτέρα από τον αντιπρόσωπο (σλόγκαν της εποχής) κύλισε ΠΟΛΥ νερό στ' αυλάκι...Η alfa έμεινε πίσω και οι άλλοι εξελίχθηκαν.

 

Και την σήμερον ημέρα' date=' εκτός από εκπληκτικό design δεν βλέπω να προσφέρει και πολλά πράγματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό... :roll:

 

Μάλλον κάποιοι Γερμανοί-Freude am Fahren-τα καταφέρνουν καλύτερα στο να κατασκευάζουν αυτοκίνητα για τον οδηγό. Και άλλες εταιρίες, επίσης...

[/quote']

 

Αυτές οι εποχές δυστυχώς έχουν περάσει. Πλέον λίγες εταιρείες φτιάχνουν πραγματικά αυτοκίνητα και φυσικά είναι απλησίαστα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου