Προς το περιεχόμενο

Τι είναι τελικά το Έντεχνο ?


block

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
Και το ρεμπέτικο μία παπαριά είναι για εμένα' date=' της οποίας οι επίγονοι μας σπάνε τα ούμπαλα μέχρι σήμερα, αφού ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μας τα σπάσανε στη δεκαετία του 80, αλλά δεν έχω ακούσει κανέναν να το λέει ξεκάθαρα (όπως μόλις το είπα εγώ), διότι το ρεμπέτικο έχει την επίφαση του "λαϊκού". Εκεί να δεις θεματολογία στους στίχους, τόσο ασύληπτα ηλίθια και ανόητη που κάνει το έντεχνο να μοιάζει με ακαδημία καλών τεχνών.

[/quote']

 

Εδώ κι αν συμφωνώ...για τα νάυλον ντέφια και τα ψόφια κέφια και τα "καβουράκια" όπως πολύ παραστατικά είχαν πει οι Σπυριδούλα...

τουλάχιστον οι mods είχαν και vespa με πολλούς καθρέφτες για να βλέπουν ...πίσω.

Και να συμπληρώσω για να μην παρεξηγηθώ, ότι με το προηγούμενό μου post δεν ακυρώνω τις καλές προθέσεις κάποιων (άσχετα με το παραγόμενο αποτέλεσμα) ούτε και κάποια πραγματικά όμορφα και κλασσικά (με το βάρος της συγκυρίας του χρόνου που γράφτηκαν) τραγούδια...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 106
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλά, βασικά γιατί πρέπει ντε και καλά να είμαστε (οι περισσότεροι) τόσο απόλυτοι; Υπάρχουν ωραία κομάτια έντεχνα, λαϊκά, pop, rock και σε χίλια δυο άλλα είδη. Γιατί τώρα να σκοτωνόμαστε; Κι εγώ δεν αντέχω την Τσαλιγοπούλου που είναι και καλά έντεχνη, και συγνώμη κιόλας αλλά προτιμάω να ακούσω Πέγκυ Ζήνα από Πασχαλίδη. Ε ΚΑΙ; Προτιμάω όμως τον Περίδη και τον Αλκίνοο από την Αποστολία Ζώη. Και από την άλλη μου τρελαίνομαι για (ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίστοιχου του έντεχνου) Tori Amos, αλλά δεν ΑΝΤΕΧΩ τη Bjork και τον Nick Cave. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι Black Eyed Peas αλλά δεν αντέχω τα περισότερα κομάτια αυτού του είδους. Δηλαδή τέλος πάντων εννοώ γιατί πρέπει να κολάμε στις σκηνές; Υπάρχουν καλοί και κακοί μουσικοί (ή έστω μουσική που μας αρέσει και μουσική που δε μας αρέσει). Γιατί να γενικεύουμε και να είμαστε ρατσιστές;

 

Δεύτερον και τελευταίο. ΗΜΑΡΤΟΝ με το marketing. Δεν αντέχω να την ακούω αυτή την καραμέλα. Δηλαδή λέμε όχι στην pop γιατί είναι προϊόν marketing, όχι στα μπουζούκια για τον ίδιο λόγο, όχι στο έντεχνο, όχι στη dance, ε τέλος πάντων ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ;;;;;;; Προφανώς υπάρχει marketing ΠΑΝΤΟΥ. ΗΜΑΡΤΟΝ. Γιατί να μας επηρεάζει δηλαδή αυτό; Επειδή πέφτουν λεφτά για διαφήμηση ενός cd αυτό αυτομάτως κάνει το cd μάπα;; Είπαμε να μην είμαστε τα πρόβατα του marketing που λένε ΝΑΙ σε ό,τι τους πασάρουν, αλλά αν λεμε ΟΧΙ σε όλα απλά και μόνο επειδή μας τα πασάρουν, το ίδιο εξαρτημένοι από το promotion είμαστε, απλά από την αντίθετη πλευρά. Είναι σαν να είσαι ρατσιστής και να λες ότι όλοι οι μαύροι είναι καθάρματα, ή να είσαι ρατσιστής και να λες ότι όλοι οι μαύροι είναι άγγελοι. Και στις δύο περιπτώσεις εξίσου ρατσιστής είσαι.

 

Α, και κάτι τελευταίο. Επειδή βλέπω ΑΠΕΙΡΟ κόσμο να λέει "να πεθάνουνε" κλπ κλπ. Καλά κάνει και υπάρχει και η Βανδή και η Βίσση και ο Λεμπέσης, κι ας μην αντέχω να τους ακούω. Γιατί δηλαδή επειδή εμείς ακούμε rock να μην αφήνουμε τους υπόλοιπους να ακούνε ό,τι θέλουν; Καλά κάνουν και υπάρχουν, ο καθένας έχει επιλογή για το τι θα ακούσει και τι όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά' date=' βασικά γιατί πρέπει ντε και καλά να είμαστε (οι περισσότεροι) τόσο απόλυτοι; Υπάρχουν ωραία κομάτια έντεχνα, λαϊκά, pop, rock και σε χίλια δυο άλλα είδη.

 

Δηλαδή τέλος πάντων εννοώ γιατί πρέπει να κολάμε στις σκηνές; Υπάρχουν καλοί και κακοί μουσικοί (ή έστω μουσική που μας αρέσει και μουσική που δε μας αρέσει). Γιατί να γενικεύουμε και να είμαστε ρατσιστές;

[/quote']

 

To λαικό, το pop, το rock, το hip-hop, το r'n'b όσα αναφέρεις είναι μουσικά είδη ή σκηνές με προσωπικότητα δική τους και αυθύπαρκτα. Φυσικά υπάρχει και εκεί και παντού το marketing, αλλά τουλάχιστον σαν μουσικά είδη όλα αυτά έχουν κοινούς τόπους μεταξύ των καλλιτεχνών που εκπροσωπούν το κάθε ένα.

Το "έντεχνο" αδερφέ είναι άλλο story...Είναι πλέον σήμερα το μπάσταρδο παιδί όλων και τελικά του τίποτα...Τα χωράει όλα σαν επιρροές και τα απορρίπτει όλα ως μη ποιοτικά για τα standard του! Δεν βρίσκεις ότι αυτό το πράγμα στερείται λογικής και αισθητικής ;;; Εξ' ου το μένος πολλών για το "έντεχνο"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το ρεμπέτικο μία παπαριά είναι για εμένα, της οποίας οι επίγονοι μας σπάνε τα ούμπαλα μέχρι σήμερα

 

Το αυθεντικο ρεμπετικο (μεχρι το 50) & οι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ δημιουργοι & εκτελεστες του ΔΕΝ ειναι παπαρια (ειναι ομως ενα ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ειδος το οποιο εχει απλα μουσικολογικο & πολιτιστικο ενδιαφερον & καμμια σχεση πλεον με την ελληνικη πραγματικοτητα.

 

Οσοι ομως ΠΑΙΖΟΥΝ ρεμπετικο στην εποχη μας και το κανουν αυτο υποστηριζοντας οτι ειναι "ρεμπετες" ΕΙΝΑΙ παπαρες! :lol: (και βεβαια ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ :twisted: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Wow! συμφωνεί με τον john, αλλά έκρινε σκόπιμο να απαντήσει σε εκείνη την τελευταία παράγραφο, όχι για να μαλώσει με τον john αλλά για να διατυπώσει τις θέσεις του. Επίσης, μνημόνευσε τον john και τον superfunk, όχι απαξιωτικά αλλά επειδή ήταν οι δύο που διατύπωσαν αυτή την άποψη.

 

Υποπτεύεται βάσιμα ότι ορθότατα κατάλαβε το περιεχόμενο της παραγράφου επί της οποίας απάντησε (άλλωστε όλοι μας απαντούμε σε αυτά που θέλουμε, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να απαντούμε στα πάντα), αλλά για την περίπτωση όπου δεν κατάλαβε, απολογείται για το ύφος του.

 

Αράζει, όπως ακριβώς τον παραίνεσαν.

 

Υ.Γ. Πλάκα έχει να μιλάς στο τρίτο πρόσωπο. Προτείνω σε όλα τα μέλη να το δοκιμάσουν τουλάχιστον μία φορά, είναι πολύ διασκεδαστικό !

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποπτεύεται βάσιμα ότι ορθότατα κατάλαβε το περιεχόμενο της παραγράφου επί της οποίας απάντησε (άλλωστε όλοι μας απαντούμε σε αυτά που θέλουμε, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να απαντούμε στα πάντα), αλλά για την περίπτωση όπου δεν κατάλαβε, απολογείται για το ύφος του.

 

Δεν το κατάλαβες eye, και δεν απαντάμε επιλεκτικά γιατί τότε γίνεται διάλογος επί των τύπων και όχι επί της ουσίας και ορθώς αντιλαμβάνεσαι ότι το ύφος σου είχε κάτι το λιγότερο παρεξηγήσιμο...Δεκτή η ανάκληση των όσων περιλαμβάνονται στο επίμαχο post.

 

Επίσης, μνημόνευσε τον john και τον superfunk, όχι απαξιωτικά αλλά επειδή ήταν οι δύο που διατύπωσαν αυτή την άποψη.

 

Δυστυχώς όμως οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί ακολουθούσαν ένα πρόλογο που με σαφήνεια έλεγε ότι αναφέρεσε σε εμάς.

 

Αράζει, όπως ακριβώς τον παραίνεσαν.

 

Κι εγώ αράζω και δεν έχω διάθεση για διαμάχες και κοκορομαχίες σε fora. Προτείνω δε να εξαφανίσουμε και οι δύο από το thread όλα τα επίμαχα που αναφέρει ο ένας για τον άλλο, διότι και off-topic είναι και δυσφημούν το noiz. Εγώ μάλιστα θα το πράξω άμεσα και ελπίζω να με ακολουθήσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. Πλάκα έχει να μιλάς στο τρίτο πρόσωπο. Προτείνω σε όλα τα μέλη να το δοκιμάσουν τουλάχιστον μία φορά' date=' είναι πολύ διασκεδαστικό ![/quote']

 

O blue θα τσουτσεκιάσει λίγο στο all times classic θέμα "έντεχνο vs Milko" σε κάποια επί μέρους θέματα τα οποία ίσως να μην έχουν τόσο μεγάλη σημασία.

 

1)Δεν μπορούμε να χαρακτηρίζουμε μια μουσική από το κοινό της.Αν ήταν έτσι, τότε η πιο ποιοτική μουσική είναι αυτή που ακούν οι yuppies στο τζιπ τους στη Σκουφά,γιατί αυτοί είναι οι επιτυχημένοι.

 

2)Δεν μπορούμε να μειώνουμε έναν καλλιτέχνη επειδή είναι κορυφαίοι οι μουσικοί του.Είναι νομίζω προφανείς οι λόγοι και δεν χρειάζεται ανάλυση.Προσοχή:ο blue δε μιλάει για μαγαζία και Κουβατσέα,μιλάει για συγκροτήματα που έχουν επιλέξει να συμμετέχουν στη σύνθεση των τραγουδιών ενός καλλιτέχνη

 

3)Αφού είμαστε μουσικοί να μιλάμε για τη μουσική και όχι για το lifestyle.Και ο ίδιος ο blue έχει καταφύγει στην εύρεση επιχειρημάτων με αυτό το τέχνασμα,αλλά η πραγματικότητα είναι οτι από όλες τις κοινωνικές ομάδες θα βρούμε οτι η πλειοψηφία κάπου ρετάρει,οπότε το επιχείρημα ακυρώνεται.

 

4)Σε ένα μουσικό ιδίωμα δεν είμαστε αναγκασμένοι να δικαιολογήσουμε τον κάθε καλλιτέχνη ξεχωριστά για την ποιότητα,το Image,την αισθητική του μόνο και μόνο επειδή η δισκογρφική του τον έχει με τη βία τοποθετήσει στο συγκεκριμένο ιδίωμα.

 

Ο blue αντιπαθεί τον Κότσιρα,απορεί για την παρουσία του Λειβαδά σε αυτό που λέγεται ελληνική μουσική,σιχαίνεται τη μουσταρδοποίηση τύπου Θεοφάνους-Αλεξίου,βγάζει σπυριά στη θέα ή το άκουσμα της Ευσταθίας ενώ στέκεται με σεβασμό μπροστά στο έργο των Μάλαμα,Παπακωνσταντίνου,Αγγελάκα,Τσανακλίδου και άλλων που του διαφεύγουν τώρα

 

5)Ειδικά το θέμα του κλαψουρίσματος είναι κατά τη γνώμη του blue μια χιλιομασημένη τσίχλα που χρησιμοποιείται πάλι ως τέχνασμα από όσους καλούνται να χαρακτηρίσουν μια σοβαρή πρόταση που δεν τους αρέσει.Και ο blue εννοεί γενικά πρόταση ,ΔΕΝ χρησιμοποιεί τον όρο σοβαρή μουσική.

 

http://www.noiz.gr/postx4071-0-10.html&sid=a7ee4df48fc8dcb54b1e5a1078cf78dd

 

ΥΓ έχει ΟΝΤΩΣ πάρα πολύ πλάκα,τόσο που ανησυχώ μήπως μου κολλήσει και το κάνω μόνιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

O npap ρωτάει αν το μέρος που θα αράξετε έχει θέα στο "πέλαγος της ευθιξείας" και φτιάχνουν καλό φραπέ (ντεκαφεινέ ειν δυνατόν) ώστε να του κρατήσετε μια θέση.... :)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου