Προς το περιεχόμενο

Yamaha NS10M nearfield monitors


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

λοιπόννννν...επειδή μάλλον μπερδεύτηκες παρά βοηθήθηκες θα στο απλοποιήσω το θέμα όσο μπορώ...είναι δύσκολο (αν όχι αδύνατο) να μετατρέψεις τα ns 10 σε reference και κατά συνέπεια all around monitor πανάκεια σε όλες σου τις απαιτήσεις έστω και στο home studio σου...

τους λόγους μην τους αναφέρω ξανά...έχεις πάρει μια ιδέα με τις προηγούμενες αναφορές μου για την χρησιμοτητά τους τουλάχιστον στα δικά μου κατά καιρούς setup, όπου συνοδεύονταν συνήθως με κάποιο από τα Dynaudio bm6a ή mackie 824 και κάποια genelec ως mid και πάντα την γριά τεράστια κότα μου τα Spendor Sp 100 ως main...Για τελικό τώρα είχα παιδευτεί αρκετά μέχρι να τα "ματσάρω" καταλήγοντας μετά από αρκετές δοκιμές σε έναν musical fidelity πολλαπλάσιας αξίας απ' αυτά, που έτυχε να έχω οδηγώντας παλιότερα τα spendor...

Όπως μάλλον πλέον καταλαβαίνεις τέτοιες "τανζανιές" ξεφεύγουν από την περίπτωσή σου...

Τώρα με τον alesis δεν μπορώ να ξέρω το "δέσιμο" γιατί δεν τον έχω δοκιμάσει...

ένα analyzer μπορεί να βοηθήσει αρκετά την κατάσταση, αλλά προσοχή θα περιορίσει το sweet spot τους στη θέση ακρόασης όπου θα τοποθετηθεί και το mic κατά την διάρκεια του ηχοβολισμού...αν βρεις από κάποιον φίλο ένα

πχ behringer DSP8024 (έχει πουλήσει αρκετά στην Ελλάδα απ'ότι θυμάμαι ώστε να το βρεις και ήταν αξιόπιστο για την τιμή του)

http://www.behringer.com/DSP8024/index.cfm?lang=ENG

δοκίμασε το πριν τα πουλήσεις...το αποτέλεσμα ΙΣΩΣ σε ικανοποιήσει και αποτρέψει μιαν νέα αγορά...

Αν όχι ψάξε τα ποστ του noiz για να πάρεις μια ιδέα περί των monitor που κυκλοφορούν στην αγορά και αντικαταστησέ τα...

(τα μικρά της Μ Αudio προσωπικά δεν θα στα πρότεινα ως αξιόπιστη αλλαγή των ns 10, θα έχεις παρόμοια προβλήματα και δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο...)

Μην ξεχάσεις ποτέ ότι τα φθηνά μόνιτορ χρειάζονται "σπουδή" των αδυναμιών τους καταλήγοντας σε μίξεις κατά προσέγγιση...δυστυχώς...αλλά με λίγο κόπο την δουλειά σου την κάνεις...

Τα καλά νέα που σου μετέφερε πολύ σωστά ο eye πρέπει να σε κάνουν αισιόδοξο και έτοιμο να ψάξεις λίγο την αγορά λιώνοντας και καμμιά σόλα σε βόλτες στις αντιπροσωπείες...ότι και να σου προτείνω εγώ ή όποιος άλλος

είναι ενδεικτικό και

ακυρώνεται αν δεν το ακούσεις ο ίδιος, από την υποκειμενικότητα των αυτιών μας...Τα δικά σου είναι πάντα ο τελικός κριτής...

 

ΥΓ Για κάποιο άρθρο στο θέμα επιφυλάσομαι στο μέλλον, αλλά (αν θυμάμαι καλά) νομίζω ότι ο yameth είχε ανεβάσει ένα σχετικό και πολύ αναλυτικό στο παρελθόν...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

Αυτή η κουβέντα έχει γίνει άπειρες φορές καθώς πρόκειται για ένα ηχείο δεινόσαυρο, που όσο ανεξήγητοι είναι οι λογοι της εξαφάνισης των ερπετών αλλό τόσο ανεξήγητη είναι και η εμφάνιση των Yamaha στα στούντιο των 80's.

 

H χρήση τους όπως αναφέρθηκε από τον npap, μόνο από experts (που έχουν επίγνωση των τονικών ανωμαλιών τους) μπορεί να οδηγήσει σε καλό αποτέλεσμα. Και είμαι σίγουρος ότι ο npap ξέρει τι κάνει.

 

Λαμβάνοντας υπ'όψη τις κορυφές στα πριμο-μεσαία που ξεπερνούν τα 10db είναι πολύ λογικό να τονίζονται οι φωνές, τα βάθη, οι ουρές, κλπ. και άρα να είναι χρήσιμα στο ξεσκαρτάρισμα κατα το tracking. 'Ισως...

 

Μάλιστα υπήρξε και μεγάλη παραφιλολογία για την ποιότητα χαρτιού τουαλέτας που εφάρμοζαν / κάλυπταν οι ηχολήπτες για να ισοροπήσουν το tweeter του.

 

Πολλοί αγόραζαν και ένα ρολό super fluffy toilet paper σαν απαραίτητο αξεσουαρ τους! (Το υπόλοιπο το φόραγαν για ωτοασπίδες οι παρευρισκόμενοι στη μίξη!!! :lol: )

 

Προσωπικά και επειδή δεν θεωρώ το ηχείο αυτό αξιο αναφοράς, θα το ξεφορτωνόμουν, όπως έκανα και με τα δικά μου το 85.

 

Είχα τρελλαθεί τότε, αντιπαραθέτωντας τα με Quad ESL63 ηλεκτροστατικά, Harbeth... (δεν θυμάμαι μοντέλο), Rodgers LS35A, Peavey AMR monitors, κλπ. ταυτόχρονα και μέσα στο στούντιο μου, και αδυνατώντας να βρω kοινή τομή με τα υπόλοιπα αλλά και εξήγηση για το hype που είχε δημιουργηθεί απο τον τότε τύπο (εκτός από τον Paul White φυσικά...) γι αυτό το ηχείο.

 

Κι αυτό γιατί η λογική, "αν μπορείς να κάνεις κάτι να ακούγεται καλά με αυτό, τότε... κλπ" μου διέφευγε. Καθώς είναι σαν να λες, :

 

"Αν μπορείς τερματίσεις στο ράλι Ακρόπολης με την Ferrari του Schumacher, τότε μπορείς να κερδίσεις Grand Prix!"

 

Εχώ ακούσει άπειρα κακο μιξαρισμένα άλμπουμ που έξυναν τα πριμα και είχαν τονισμένα χαμηλά, από Yamaha NS10.

Ακούστε δισκογραφία 80's και κρίνετε.

 

Για να έχεις ένα ισοροπημένο monitor (close range καθώς μετά τίθεται θέμα χώρου και χρήματος) τα Dynaudio BM5A, τα Genelec 8030, τα Adam και άλλα από σχετικές εταιρίες για Pro studio, είναι λουκούμι.

Η σειρά της MAudio που σκέφτομαι να πάρω κι εγώ κάποιο σετάκι σύντομα, αφορά καταστάσεις desktop, και μικρά project studio αξιοπρεπώς. Nothing more, nothing less.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μάλιστα υπήρξε και μεγάλη παραφιλολογία για την ποιότητα χαρτιού τουαλέτας που εφάρμοζαν / κάλυπταν οι ηχολήπτες για να ισοροπήσουν το tweeter του.

Πολλοί αγόραζαν και ένα ρολό super fluffy toilet paper σαν απαραίτητο αξεσουαρ τους! (Το υπόλοιπο το φόραγαν για ωτοασπίδες οι παρευρισκόμενοι στη μίξη!!! :lol: )

 

 

χε χε...όχι Γιάννη μου... εγώ μπορεί να μην έβαλα ποτέ στα tweeter toilet paper (γιατί με βόλεβε ειδικά σε ηχογραφήσεις "πεκινουά" η "ανωμαλία" τους), αλλά κάποιες φορές που ξέχναγα να "γυρίσω" τα μόνιτορ και έβγαιναν οι session από το recording ζητώντας να ακούσουν τα take, δεν έφτανε ούτε το κωλόχαρτο στ΄αυτιά τους

ούτε το "κράνος" σε μένα μέχρι να τους εξηγήσω ότι αυτό που ακούνε δεν έχει σχέση με αυτό που έγραψαν... :lol:

Βέβαια εσκεμμένα και πονηρά έβαλα μπουζουξήδες που "σκάβανε" να ακούσουν το παίξιμό τους από αυτά και να δεις πόσο εύκολα τους έπειθα να "βασανίζουν" πιο ευγενικά το όργανό τους...

 

Τώρα γι αυτούς που καλλιέργησαν τον "μύθο" και γι αυτούς που "τόλμησαν" -ακόμα και ξέροντας τα χούγια τους- να μιξάρουν μ' αυτά και να κυκλοφορήσουν και παραγωγές , τι να πω...μόνο ότι θάμουν ο τελευταίος που θα το κανα όσο καλά κι αν τα γνωρίζω...κι αυτό αν είχα ξεμείνει ναυαγός σε κανά ερημονήσι και στην σχεδία μου χώραγαν μόνο αυτά... ή σε καμμιά πυρηνική καταστροφή που θα χαν επιζήσει μόνο αυτά σαν κατσαρίδες...ελπίζω μετά από τόσα ποστ να έχω γίνει σαφής και μην παρανοήσει κανείς και πάει να τα πάρει για το σπίτι... :wink:

 

ΥΓ Δεν είναι τυχαίο ότι όταν τα πούλησα πριν κανά 2 χρόνια, το παιδί που τα πήρε έκλεισε τ' αυτιά του όταν προσπάθησα να του εξηγήσω τι παίζει μάυτά λες και εγώ ήθελα να τα δυσφημίσω και όχι να τα πουλήσω, οπότε ελπίζω τώρα απλά να μην βρίζει εμένα αλλά αυτούς που τον συμβούλεψαν να το πάρει...

Συν ότι επί μια βδομάδα μου τηλεφώνησαν πάνω από 20 άτομα θέλοντας να τα αγοράσουν χωρίς καν να τα ακούσουν...

Η ράδιο αρβύλλα στον χώρο του ήχου (μην σκεφθώ και τον χώρο του hi end και σαλτάρω με τα συμπαραμαρτούντα) είναι το αγαπημένο αθλημα όλων των κατά καιρούς εμπλεκομένων (συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου με ουκ ολίγα -ειδικά σε νεότερη ηλικία- ατοπήματα...)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

 

Από ότι κατάλαβα, ένα μόνον ζευγάρι ηχεία δεν φτάνει για να κάνει κανείς τις μίξεις του. Οπότε λέω να τα κρατήσω μια και τα έχω.

¶λλωστε χρησιμοποιώ τα ακουστικά Sennheiser HD 250 και το στερεοφωνικό του αυτοκινήτου μου. Συν το χρόνο θα ψάχνω ακούγοντας και διάφορα άλλα ηχεία ώστε να αποκτήσω και άλλο ένα ζεύγος.

 

Νομίζω όμως, πως αν δεν πάω, τουλάχιστον μερικές φορές, σε επαγγελματικό στούντιο δεν πρόκειται να ακούσω τα κομμάτια μου με «σωστή» μίξη.

 

Για το θέμα της μίξης σκοπεύω στο μέλλον να ανοίξω ένα άλλο θέμα. Να σηκώσω δηλαδή ένα κομμάτι ολόκληρο αλλά και τα κανάλια του ένα ένα, και να ακούσουμε και να συγκρίνουμε αυτά που θα φτιάξουν οι ηχολήπτες που μπαίνουν στο Noiz.

 

Αλλά αυτό λίγο αργότερα …

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επαναφέρω το θέμα γιατί είναι το μόνο πρόσφατο και σχετικό με αυτό που ανακάλυψα.

Πλάκα πλάκα είδατε πόσο πολύ έπεσε η τιμή στα Mackie HR824 στον Θωμά; :)

Ας μη θεωρηθεί διαφήμιση, αλλά πιστεύω ότι είναι ψιλοευκαιρία για κάποιον που ψάχνει monitor σε αυτά τα λεφτά αυτή την εποχή. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

μάστα...αυτή η τιμή αν δεν πρόκειται για "τυπογραφικό" λάθος, ανατρέπει πολλά στην entry level κατηγορία των monitors..να ρίξουν τώρα και τα bm5a στα μισά λεφτά και να σταματήσουμε πλέον να συζητάμε αναζητώντας το αυγό του κολόμβου... 8)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί φίλοι, παρακινούμενος αό το θέμα, απλώς μεταφέρω την μικρή μου εμπειρία: Πριν απ΄πο κανέναν χρόνο περίπου αποφασίσαμε με έναν φίλο που έχουμε το ίδιο μικρόβιο να αγοράσουμε από ένα ζευγάρι μόνιτορ ηχεία, προκειμένου να διευκολυνθούμε στις μίξεις των κομματιών που γράφουμε μόνοι μας στο pc. Επί δίμηνο περίπου περάσαμε από διάφορα μαγαζιά και ακούσαμε monitor ηχεία από 300€ μέχρι 1.800€, τα οποία φυσικά ο κάθε μαγαζάτορας τα συνέδεε με ό,τι (καλύτερο) είχε και μπορούσε. Παρεμπιπτόντως αναφέρω ότι σε κάθε τέτοια ακρόαση κουβαλούσα και καμια δεκαρια cd αγαπημένης μας μουσικής που την ξέραμε καλά και την είχαμε χιλιοακούσει από το cd player του αυτοκινήτου μέχρι ..... live :D . Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, την ποιότητα και ισορροπία που ακούσαμε στα Genelec δεν την ακούσαμε παρά μόνο ίσως στο ηχείο των 1.800 € (το οποίο και ήταν απαγορευτικό τόσο για το βαλάντιό μας, αλλά και για τις ανάγκες του mini home studio που θέλαμε να φτιάξουμε). Ειδκά στα Yamaha, τα οποία ακούσαμε στον γνωστό εισαγωγέα και αντιπρόσωπο, παρατήρησα μια τρομερή δυσαναλογία της ακουστικής εμπειρίας που σου παρέχουν με την τιμή τους. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που άκουσα (και με διάφορές κονσόλες που μας τα συνέδεσε ο μάστορας) δεν μπορούσε να αποτελέσει σημείο αναφοράς. Περιττό να σά πώ ότι καταλήξαμε στα Genelec δαγκωτό. Μάλιστα τέτοια σκοπεύω κάποια στιγμή να πάρω και για το στερεοφωνικό μου. Σημειωτέον ότι από αυτά ακούω και μουσική καιέίμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το σχετικό αποτέλεσμα. Αυτά, σας μεταφέρω περισσότερο ως αίσθηση που άφησαν σε κάποιον που έχει ακούσει πάρα πολλή μουσική, παρά ως εμπειρία κάποιου με πολλές τεχνικές γνώσεις. Καλημέρα σε όλους

:lol:

Κeep on bluesing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σεβαστή η γνώμη σου...

 

Η "τεχνική" γνώση από μόνη της είναι αυτοκίνητο χωρίς οδηγό.....

Δεν υπάρχει "σπουδή" ακουστικής κρίσης...

Φαντάσου πχ έναν "πτυχιούχο" ηχολήπτη που δεν έχει ακούσει ποτέ μία ζωντανή

συμφωνική ορχήστρα σε έναν καλό χώρο, να προσπαθεί να κρίνει την φυσικότητα της ηχητικής απόδοσής της σε ένα ηλεκτρομηχανικό αναπαραγωγέα...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες αργότερα...

Εγω θα ήθελα να θέσω ένα άλλο ερώτημα (που έχει σχέση με τα NS10).

 

Έχω διαβάσει πολλά άρθα για τα NS10 και το συμπέρασμα που έιχα βγάλει (χωρίς να τα έχω ακούσει) ήταν ότι πρόκειται για ένα monitor με flat μεσαίες και ψηλές, με σοβαρό μειονέκτημα στις χαμηλές.

 

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι οι απόψεις και οι γνώμες μοιράζονται.

 

Στην συνέχεια μετά απο ψάξιμο, διάβασα κάπου ότι τα καινούργια monitor της Yamaha τα HS50M & HS80M είναι αντίγραφα του παλαιού NS10 με διορθωμένα πολλά απο τα προβλήματα του δεύτερου, και συγκεκριμένα για το HS80M έχει "διορθωθεί" το "πρόβλημα" στις χαμηλές.

 

Το ερώτημα είναι:

Το καινούργιο HS80M μοιάζει στις ψηλές με το NS10 ή μιλάμε για διαφορετικά monitor?

 

Υπάρχει ενα ψηλοάγχος στην ερώτηση μου γιατί παρήγγειλα ένα ζευγάρι HS80M πριν 4 μέρες αφού διάβασα πολλά θετικά σχόλια για τα συγκεκριμένα monitor σε άλλα θεματα στο noiz, και αφού τα παρήγγειλα διάβασα όλα αυτά που λέτε εδώ.

 

Πάντως σε περιπτώσεις απορίας

(:roll: π.χ. γιατί δεν πας να τα ακούσεις?),

πήγα και τα άκουσα. Μου φάνηκε πολύ καλό monitor στην κατηγορία του, αλλά πιστεύω όπως πολλοί θα το έχετε πάθει, μόλις φύγετε απο το μαγαζί που τα ακούσατε και μπείτε στο noiz και διαβάσετε κανενα θέμα σαν και αυτό, αρχίζουν οι αμφιβολίες.

 

Για να δούμε Τετάρτη-Πέμπτη θα μου έρθουν απ'του Θωμα το μαγαζί.

 

Η αλήθεια θα λάμψει, ελπίζω να μην λάμψει με υπερβολικά ψηλά και μεσαία, full χρωματισμένα και μπαίνουμε σε διαδικασίες συμβιβασμού, εκπαίδευσης αυτιού σε διαφορετικές συνθήκες και επικόλληση χαρτιού τουαλέτας εις τον tweetera.

 

:roll: (Ίσως να έπρεπε να πάρω τα KRK RP8?) :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Η αλήθεια θα λάμψει' date=' ελπίζω να μην λάμψει με υπερβολικά ψηλά και μεσαία, full χρωματισμένα και μπαίνουμε σε διαδικασίες συμβιβασμού, εκπαίδευσης αυτιού σε διαφορετικές συνθήκες και επικόλληση χαρτιού τουαλέτας εις τον tweetera.

 

:roll: (Ίσως να έπρεπε να πάρω τα KRK RP8?) :roll:[/quote']

 

Μη στενοχωριέσαι.

Οι "διορθώσεις" που έγιναν για τα χαμηλά δεν άφησαν ανεπηρέαστα τα πριμομεσαία.

 

Αν και δεν τα έχω ακούσει μπορώ να πω, πως τα περισσότερα σημερινά αποκαλούμενα "studio monitors" δεν έχουν απλά το όνομα.

Κι αυτό λόγω της ευρύτερης πληροφόρησης του κοινού αλλά και του δυνατού ανταγωνισμού των εταιριών που έφερε σε πολύ προσιτές τιμές active ηχεία με τουλάχιστον τονική ισοροπία.

 

Η εποχή των θρύλων που "ξύριζαν" μετα μουσικής, έφυγε ανεπιστρεπτί.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου