Προς το περιεχόμενο

Μετατροπη κλασσικης σε ηλεκτροκλασσική


jacob26

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρα παιδια καλη χρονια με υγεια σε ολους !

Λογω του οτι δεν υπαρχουν λεφτα για αγορα ηλεκτροκλασσικης και επειδη θελω αποκλειστικα να παρω αυτη http://www.thomann.de/gr/godin_grand_concert_sa_akustikgitarre.htm

Σκεφτηκα να μετατρεψω μια αλλη κλασσικη που εχω .

Εχει καποιος να μου προτεινει καποιο καλο συστημα η μαγνητη για να βαλω ? Θα προτιμουσα να μην τρυπουσα η οτιδηποτε αλλο την κιθαρα εαν αυτο γινεται . Επισης ενας φιλος μου πουλαει σχεδον τζαμπα αυτο http://barcusberry.com/product.cfm?ProductID=16

ξερεται λεει τιποτα μπορω να το συνδυασω με κατι αλλο για να βγει καλος ηχος ? Γενικα τη θελω για live κατα κυριο λογο και θα παιζει κατευθειαν στη κονσολα . Αναμεσα θα μπουν μαλλον ενα πεταλι reverb και ενα delay .To παιξιμο κατα κυριο λογο θα ειναι με δακτυλα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα και χρονια πολλα....

κατα την γνωμη μου ΟΤΙ και να κανεις τον ηχο της κιθαρας σου οπως βγαινει με μικροφωνο δεν προκειτε να τον βγαλεις (εκτως και αν πας σε κατι πολυ ακριβο οπως αυτο που ποσταρες)

θα σου προτεινα εφοσον θελεις να περνανε πεταλακια στην αλυσιδα σου να κανεις το εξης:

κιθαρα>μικροφωνο>πεταλακια>κονσολα

το εχω δοκιμασει σε 400τμ αμφιθεατρο και ακουγοταν ανελπιστα καλα για την φτηνιαρικη κλασσικη του σχολειου

ομως αν στο συνολο οταν θα παιζεις υπαρχουν τυμπανα κ.τ.λ. τοτε ΔΕΝ ειναι η καλυτερη λυση

 

επισης μπορεις να κοιταξεις και την εναλακτηκη του contact microphone

αυτα απο "μικροφωνα"

 

λυπαμαι αλλα δεν εχω δουλεψει το συγκεκριμενο piezo του barcus berry και δεν μπορω να εκφερω αποψη ::) ::)

think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band

Terry rules the bass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για live σε μικρα μπαρακια προς το παρον τη θελω . Φοβαμαι οτι μια λυση με μικροφωνο ειμαι πιο "ριψοκινδυνη ¨ απο τη line φαση . Το λεω αυτο γιατι οταν παιζω κλασσικη ( παιζοντας κλασσικο ρεπερτοριο ) και χρειαζεται να παιξω με μικροφωνο οι ηχοληπτες σχεδον παντα διαλυουν τον ηχο και τη εκφραση . Αnyway απο μικροφωνα τι προτεινεις . Ηδη εχω ενα Rode Μ3 για να γραφω στο σπιτι !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορω να χρησιμοιποιησω το barcus beey μαγνητακι μαζι με ενα απο αυτα

 

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/L.R.Baggs-Para-Acoustic-DI-Preamp/-EQ/-DI-Box/art-GIT0015858-000

 

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Takamine-DI-Plus-Acoustic-Direct-Inject-Pedal/art-GIT0019645-000

 

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Fishman-Pro-EQ-Platinium-5Bd-Outboard-Preamp-for-acoustic-Instrument/art-GIT0001723-000

 

σε συνδυασμο με τα πεταλακια delay και reverb και να εχω καλο αποτελεσμα αναλογο ηλεκτροκλασσικης ? Εχει κανεις καμια εμπειρια με καποιο απο αυτα ? Αθηνα που μπορω να τα βρω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τι μουσικη θελεις να παιξεις και σε τι εντασεις? μαζι με αλλα οργανα, φωνη, η μονο κιθαρα? νομιζεις οτι θα χρειαστεις διαφορετικες εντασεις για την κιθαρα κατα τη διαρκεια του λαιβ (πχ παιξιμο με δαχτυλα, μετα πενα, μετα καποιο σολο), η σου φτανει μια για ολα?

 

γενικα απο αποψη ''ηχου και εκφρασης'' τα πραγματα ειναι πιο ευκολα οταν δουλευεις με μικροφωνο και κανονικη κλασσικη κιθαρα (ειδικα αν εχεις απαιτησεις ρεπερτοριου κλασσικης κιθαρας). εκτος κι αν οι ηχοληπτες ειναι πολυ χαλια η αν προσπαθουν να παιξεις σε εντασεις που ειναι υπερβολικες (για κλασσικη κιθαρα σε μπαρακι). τα πιεζοηλεκτρικα συστηματα γενικως δινουν υψηλες ''χρησιμες'' εντασεις, αλλα δεν αρεσει σε ολους ο ηχος τους. το συγκεκριμενο που προτεινεις δεν το ξερω, αλλα κι εγω προτιμω ενα απλο passive συστημα στην κιθαρα χωρις πολλα πολλα, και εναν προενισχυτη/DI μετα ΑΝ χρειαζεται. αυτος που προτιμω εγω ειναι ο http://www.lrbaggs.com/venue/, 4-band eq, phase switch, notch filter, boost, mute/tuner και ειναι και στο ποδι - πολυ πρακτικο.

 

απο την αλλη εχω δει αρκετους φιλους μουσικους να καρφωνουν την κιθαρα στην κονσολα με εναν μαγνητη (κυριως ακουστικη βεβαια) η ενα σκετο πιεζοηλεκρικο η μικροφωνο στις κλασσικες (οπως εκανα παλια κι εγω), και τα αποτελεσματα να ειναι πολυ καλα. απλα ετσι δεν εχεις περιθωρια αν τυχει προβληματικος χωρος, τοποθετηση κτλ., και οι χρησιμες εντασεις θα ειναι μικροτερες. αν καταληξεις σε απλο συστημα χωρις πολλα πολλα προσπαθησε να εχεις τουλαχιστον ενα phase switch καπου (εγω χρησιμοποιω αυτο το πεταλι μονο για αυτο http://www.lehle.com/about_Lehle/download/P-Split-II-15x10cm.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μιλάς για κλασσική κιθάρα, μιλάς για πλαστικές χορδές...

Δεν είμαι σίγουρος ότι το barcusberry σου κάνει λοιπόν.

Κάνε ένα search στο forum. Έχει φτιάξει ένα ολόκληρο άρθρο ο Σκάντζος για τους διάφορους τρόπους και μαγνήτες για ακουστικές.

Έχοντας κάνει κάποιες -λίγες- δοκιμές σε ακουστικά όργανα με πλαστικές και συρμάτινες χορδές όχι σε περιβάλλον live, εδώ είναι κάποια αποτελέσματα

http://www.noiz.gr/index.php?topic=180005.0

 

ΥΓ. Όταν μιλάει o Alter...τον ακούμε χωρίς πολλά-πολλά :D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Alter : Ειναι για σχημα με πιανο , μπασο και φωνη . Το στυλ του σχηματος ειναι γυρω απο τη τζαζ .Παιζουμε καποια jazz standards κτλ (αυτα με ηλεκτρικη ) , αλλα την κλασσικη τη θελω για καποια πιο latin , bossa-nova κτλ κομματια που θελουμε να παιξουμε-διασκευασουμε (πρωτα ο θεος ) σε φαση Carlos Jobim κτλ .Επισης θα παιζω και καποια arrangements για  σολο κλασσικη καποιων κομματιων .  Λογικα δεν θα εχω θεμα αλλαγης εντασεων (μαλλον ) καθοτι και οι αλλοι που παιζουμε ακολουθουμε μια πιο κλασσικη νοοτροπια του στυλ οταν σολαρει ο ενας δεν κοπανανε οι αλλοι κτλ , αλλα σε θεματα που παιζουμε ολοι μαζι δεν ξερω αν θα βγαινει η κιθαρα στη μιξη γιατι απλα δεν το εχω δοκιμασει .

Αυτο που λεω για οταν παιζω σολο κλασσικη με κλασσικο ρεπερτοριο μου εχει κατσει φαση ηχοληπτης να βαζει δυναμικο διπλα στην τρυπα και να ακουγονται ολα τα χρατσα χρουτσα απο τα νυχια και αλλη φαση ηχοληπτη να βαζει πυκνωτικο "πουρακι" τοσο μακρυα και οπου να ναι που στο τελος δεν ακουγοταν τιποτα και αλλες τετοιες φασεις .

 

 

 

Δηλαδη πιστευεις οτι το barcus berry που γραφω παραπανω μαζι με το lr baggs venue θα ειναι οκ ? Ποια η διαφορα απο το para acoustic di ? Στη φαση μικροφωνο εχεις καποιο να προτεινεις ? Θα μπορω ευκολα με το μικροφωνο να χρησιμοποιω και τα delay , reverb ?

 

@Marathon : Σορυ το Barcus berry το αναφερω επειδη ενας φιλος μου το πουλαει σε τιμη της πλακας και αν ειναι να παρω καποιο μηχανημα σαν το lr baggs venue δεν ξερω αν θα φτασει το μπατζετ και για αγορα καποιου αλλου μαγνητη !

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τωρα ειδα το τελευταιο σου post. εκτος απο το takamine τα ειχα τα αλλα δυο, και κατα τη γνωμη μου το venue di ειναι πολυ ανωτερο σε ολους τους τομεις (καλυτερο eq, πιο ευχρηστο, ειναι μια γενια μετα). αν μπορεις οικονομικα να συνδυασεις κατι σαν αυτα τα δυο που λες (piezo & preamp) θα εισαι μια χαρα. θελουν ομως αρκετο παιδεμα μεχρι να βρεις ακρη (πχ να ακους τα bands απο 4-band eq, να βρισκεις τις συχνοτητες για το notch, gain, κτλ). εμενα με ταλαιπωρησε αρκετα αλλα αξιζε τον κοπο γιατι μαθαινεις να στεκεσαι σαν ακουστικος κιθαριστας στα λαιβ - μου φανηκε δεκα φορες πιο δυσκολο αποτι με τις ηλεκτρικες. κατεληξα στο οτι τα προβληματα αρχιζουν οταν ζητας απο το οργανο να κανει κατι που δεν μπορει (να ακουστει ηλεκτρικα οπως δεν ακουγεται ακουστικα ας πουμε), η να παιξει σε εντασεις που στους συγκεκριμενους χωρους δε θα πρεπε (οπως συμβαινει συχνα στην ελλαδα μια που ειναι μια χωρα ακουστικης κτηνωδιας κατα καποιο τροπο  ;D ).

 

ΥΓ. Όταν μιλάει o Alter...τον ακούμε χωρίς πολλά-πολλά

δεν εχω και τοσο μεγαλη πειρα με ακουστικα παιξιματα, απλα ολα αυτα τα προβληματα τα αντιμετωπισα κι εγω. υπαρχουν στο forum μελη που εχουν δοκιμασει τα απειρα συστηματα, και σε συνθηκες κολασης για ακουστικες (σκυλαδικα ;D ).

 

αν θελεις να χρησιμοποιεις κι εφε τοτε μαλλον πηγαινε προς πιεζο και οχι μικροφωνο γιατι θελεις η πηγη του ηχου να ειναι σταθερη, και με μικροφωνο παντα θα παιζει λιγο. εχεις καθολου πειρα ομως με πιεζο (στο λεω γιατι εχω φιλους κλασσικους που ξενερωνουν με τον ηχο τους, και προτιμουν την ταλαιπωρια του μικροφωνου). γενικα αν δεν πας σε τριπλο/ακριβο συστημα παντα θα υπαρχει συμβιβασμος..

 

αποτι ειδα το barcusberry δεν ειναι undersaddle piezo που ειναι τα πιο συνηθισμενα αλλα μπαινει στο εσωτερικο. κοιτα και τα fishman για συγκριση

 

http://www.fishman.com/product/ag-series

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω πολυ φιλε για τις απαντησεις σου . Δυστυχως το lr baggs πεφτει αρκετα ακριβο για το μπατζετ μου . Απο τα αλλα πιο προτεινεις ? Το Takamine μαλλον φευγει απο τη μεση καθως δεν εχει eq . Το para acoustic di βλεπω εκει και λουπα οποτε να βαζω εκει τα εφε η μια συνδεσμολογια του τυπου κιθαρα->delay->reverb->para di -> κονσολα . Γενικα απο οτι καταλαβαινω η lr baggs πρεπει να ειναι μια κατηγορια παραπανω απο ολα τα αλλα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

το para acoustic παντως ειναι μια τιμια λυση και το χρησιμοποιει πολυς κοσμος. το βρισκεις σχετικα ευκολα μεταχειρισμενο. αν δε σε ξενιζει η ιδεα του να αγορασεις απο φορουμ, ψαξε. ας πουμε στο thegearpage οι αγγελιες για acoustic

 

http://www.thegearpage.net/board/search.php?searchid=33095148

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου