Προς το περιεχόμενο

P.I.P.A ;;; S.O.P.A καλε !!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το κακό με την πειρατεία, είναι ότι ενω υπάρχει ως φυσικό επακόλουθο διαφορων συγκυριών, οι "καλλιτέχνες" το παίζουν θιγμένοι απο τα μυρια που χανουν (σιγά μη πίεσαν για το ΣΟΠΑ οι συνοικιακές garage bands), ενώ η αντίθετη πλευρα κάνει εκκλησιες και κομματα το τσαμπατζιλίκι.

 

Δε με πειθει κανεις. Ουτε η ΕΜΙ, ούτε οι ακτιβιστες υπερ της πειρατειας (ευκολος ακτιβισμος, χωρις κοπο και πονο).

 

Είμαστε λίγο καρναβάλι γενικά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 56
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι ζόρι τραβήξαν έτσι στο άκυρο... Εγώ προσωπικά όσα cd αγόραζα και ΠΡΙΝ την μεγάλη έξαρση των torrent αγοράζω και τώρα... Κι ίσως και περισσότερα τώρα που ΞΕΡΩ τι θέλω να αγοράσω... Πηγαίνω πιο συχνά σινεμά επειδή έχω δει πολλές ταινίες και ξέρω τι μου αρέσει... Δεν πηγαίνω στα κουτουρού... Και από ότι έχω καταλάβει πολλοί φίλοι μου κάνουν το ίδιο...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με την πειρατεία, είναι ότι ενω υπάρχει ως φυσικό επακόλουθο διαφορων συγκυριών, οι "καλλιτέχνες" το παίζουν θιγμένοι απο τα μυρια που χανουν (σιγά μη πίεσαν για το ΣΟΠΑ οι συνοικιακές garage bands), ενώ η αντίθετη πλευρα κάνει εκκλησιες και κομματα το τσαμπατζιλίκι.

 

Δε με πειθει κανεις. Ουτε η ΕΜΙ, ούτε οι ακτιβιστες υπερ της πειρατειας (ευκολος ακτιβισμος, χωρις κοπο και πονο).

 

Είμαστε λίγο καρναβάλι γενικά :P

 

Τα συγκεκριμένα κόμματα έχουν ατζέντα την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας και όχι ξερά την πειρατεία. Αν στην προτεσταντική κοινωνία της Σουηδίας πιάσαν διψήφια ποσοστά, δεν φαντάζομαι τι μπορούν να κάνουν εδώ. Φυσικά δεν μπορούν να θεωρηθούν σοβαροί πολιτικοί σχηματισμοί κατά τη γνώμη μου. Η κουβέντα για τα δικαιώματα και την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας είναι υγιής και πρέπει να γίνεται (σε επίπεδο κοινωνίας εννοώ) αλλά σίγουρα δεν πρέπει να μονοπωληθεί από κόμματα ή ομάδες με "εξειδίκευση" στο θέμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα συγκεκριμένα κόμματα έχουν ατζέντα την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας και όχι ξερά την πειρατεία. Αν στην προτεσταντική κοινωνία της Σουηδίας πιάσαν διψήφια ποσοστά, δεν φαντάζομαι τι μπορούν να κάνουν εδώ. Φυσικά δεν μπορούν να θεωρηθούν σοβαροί πολιτικοί σχηματισμοί κατά τη γνώμη μου. Η κουβέντα για τα δικαιώματα και την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας είναι υγιής και πρέπει να γίνεται (σε επίπεδο κοινωνίας εννοώ) αλλά σίγουρα δεν πρέπει να μονοπωληθεί από κόμματα ή ομάδες με "εξειδίκευση" στο θέμα.

 

Συμφωνώ με τον bloody στο ότι υπάρχουν εξαιρετικά παλαιότερα thread για το ζήτημα αυτό, και παράλληλα παραδέχομαι ότι δεν έχω το κουράγιο (τη διάθεση δηλαδή) να εμπλακώ πάλι σε τέτοιες συζητήσεις, πόσο μάλλον όταν έχουν ξεκινήσει από τόσο χαμηλή αφετηρία όσο σε μερικά από τα ποστ του παρόντος thread.

 

Όμως... χρειάζεται πραγματικά να διαβάζουμε παραγράφους σαν την παραπάνω; Κατά τη γνώμη του γράφοντος, αυτό που χαρακτηρίζει τη σουηδική κοινωνία και τις επιλογές της (πολιτικές/κοινωνικές/καταναλωτικές) είναι ο προτεσταντισμός; Κατ' αντιστοιχία, θα λέγαμε ότι ο "χριστιανός ορθόδοξος" έλλην, ο οποίος άλλωστε είναι γνωστό ότι διαπρέπει στον παγκόσμιο στίβο αξιών, αναμένεται ότι θα έχει να επιδείξει ακόμη ευνοϊκότερη αντιμετώπιση σε κάτι που - ο ίδιος ο γράφων - λέει ότι δεν είναι σοβαρός πολιτικός σχηματισμός;

 

Επίσης, χρειάζεται πραγματικά να θυμήσω ότι το καλλιτεχνικό έργο δεν είναι "πληροφορία" (εκτός αν κάποιος είναι ψυχρό μαθηματικά σκεπτόμενο ρομπότ με περιορισμένη πρόσβαση σε άλλους ανθρώπους); Πληροφορία είναι να πάμε στο ψιλικατζίδικο και να μας πει η κα. Ευανθία ότι ο Αυτιάς είπε το πρωί κάτι για τις συντάξεις, όχι οι συμφωνίες του Μότσαρτ.

 

Αυτές οι ακροβασίες στην ορολογία (όχι εκ' μέρους του sfaku, αλλά γενικώς) είναι - και όλοι το ξέρουμε - προφάσεις εν' τω αμάρτημα της κλεπταποδοχής. Αλλιώς - όπως είπε και μία ψυχή - "αν είναι νόμιμο, είναι ηθικό".

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υπάρχει στο internet ΕΙΝΑΙ πληροφορία ως η ουσία του όρου περιεχόμενο. Ο όρος είναι τεχνικός και δεν σχετίζεται με την καθημερινή χρήση της λέξης. Η χρήση του δε στην ορολογία της τεχνολογίας, επιτρέπει την γενίκευση κατά περίπτωση ώστε να μην είναι απαραίτητη η διευκρίνιση και ο κατακερματισμός.

 

Το καλλιτεχνικό έργο εχει την αξία και την λειουργία στην οποία αναφέρεται ο trolley στα πλαίσια αναζήτησης της κοινωνικής του ουσίας. Όταν αυτό μεταφορτώνεται σε υπολογιστικά συστήματα (όπως και κάθε άλλη μορφή περιεχομένου) αποκτά μια νέα διάσταση καθαρά τεχνικής φύσεως και πλέον μπορεί να περιγραφτεί με την λέξη πληροφορία.

 

πόσο μάλλον όταν έχουν ξεκινήσει από τόσο χαμηλή αφετηρία όσο σε μερικά από τα ποστ του παρόντος thread.

 

Χμμμ....

 

"αν είναι νόμιμο, είναι ηθικό".

 

Το θέμα είναι ποιανού το ηθικό είναι όντως ηθικό και όχι...προσωπικό συμφέρον.

 

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υπάρχει στο internet ΕΙΝΑΙ πληροφορία ως η ουσία του όρου περιεχόμενο. Ο όρος είναι τεχνικός και δεν σχετίζεται με την καθημερινή χρήση της λέξης.

 

Η τεχνική πλευρά της λέξης δεν βοηθά, αφαιρεί πολύ την ουσία της υπόθεσης.

 

Στις ΗΠΑ π.χ. υπάρχει το λεγόμενο "freedom of information act", που έχει να κάνει με ελεύθερη πρόσβαση σε πληροφορίες που βρίσκονται στα χέρια της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και αφορούν στην πολιτική και κοινωνική ζωή, και πολύ δύσκολα κανείς μπορεί να διαφωνήσει

 

Αντίθετα το μουσικό έργο είναι αυτό ακριβώς, μουσικό έργο, καλλιτεχνικό πόνημα, το ότι αποθηκεύεται όπως γράφεις παρακάτω σε Η/Υ με τον ίδιο τρόπο με τα παραπάνω δεν λέει κάτι, είναι επουσιώδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τεχνική πλευρά της λέξης δεν βοηθά, αφαιρεί πολύ την ουσία της υπόθεσης.

 

Στις ΗΠΑ π.χ. υπάρχει το λεγόμενο "freedom of information act", που έχει να κάνει με ελεύθερη πρόσβαση σε πληροφορίες που βρίσκονται στα χέρια της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και αφορούν στην πολιτική και κοινωνική ζωή, και πολύ δύσκολα κανείς μπορεί να διαφωνήσει

 

Αντίθετα το μουσικό έργο είναι αυτό ακριβώς, μουσικό έργο, καλλιτεχνικό πόνημα, το ότι αποθηκεύεται όπως γράφεις παρακάτω σε Η/Υ με τον ίδιο τρόπο με τα παραπάνω δεν λέει κάτι, είναι επουσιώδες

 

Ο εκφυλισμός (σύμφωνα με την δικιά σου οπτική, φαντάζομαι) της έννοιας μουσικό έργο με την περιγραφή του ως πληροφορία ΔΕΝ εκφυλίζει και το πραγματικό ειδικό του βάρος σε καμία περίπτωση. Άρα θα συμφωνήσω ότι είναι δευτερευούσης σημασίας ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο. Η μουσική (ή οι ταινίες, ή το λογισμικό, ή οτιδήποτε) διατηρούν σε κάθε περίπτωση την αξία τους (τεχνολογική και κοινωνική) όταν αποκτήσουν και την ταμπέλα πληροφορία. Μάλιστα κάποιος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι εμπλουτίζονται και με επιπλέον αξία ως αγαθό μέσα από το μέσο στο οποίο εντάχθησαν.

 

Δεν θα συμφωνήσω με το ότι αφαιρεί απ' την ουσία της συζήτησης, απλά γιατί δεν μπορεί.

 

Το αρχικό σχόλιο έγινε για να δωθεί διευκρίνιση επι της ορολογίας και μόνο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο εκφυλισμός (σύμφωνα με την δικιά σου οπτική, φαντάζομαι) της έννοιας μουσικό έργο με την περιγραφή του ως πληροφορία ΔΕΝ εκφυλίζει και το πραγματικό ειδικό του βάρος σε καμία περίπτωση.

 

Υποθέτω ότι αντιλαμβάνεσαι πως ο όρος "πραγματικό ειδικό βάρος" στην παραπάνω πρόταση, δεν εξαργυρώνεται. Η διαφορά ανάμεσα στην "πληροφορία" και το "καλλιτεχνικό έργο", είναι ότι το δεύτερο δεν έχει αντικειμενικά οριζόμενη σπουδαιότητα, αλλά μόνο υποκειμενικά οριζόμενη.

 

Ως προϊόν καλλιτεχνικής ζύμωσης και προσωπικού αγώνα, καταλήγει να εκφράζει και να περιέχει πληροφορίες με υποκειμενική (και μόνο) αξία. Ακόμη και άνθρωποι που συμφωνούν για το ότι ο Μότσαρτ είναι σημαντικός, συχνά διαφωνούν έντονα όσον αφορά το "γιατί" είναι σημαντικός και "πως" αναλύεται η σπουδαιότητά του. Ως εκ' τούτου, το καλλιτεχνικό έργο δεν μπορεί να διακινείται με την ίδια "ψυχρότητα", αν μπορώ να το πω έτσι.

 

Δεν γνωρίζω την ηλικία σου, αλλά θα σου πω κάτι που τεκμηριώνει την άποψή μου και αποτελούσε συνήθεια στις εποχές πριν το ίντερνετ: αγόραζε κάποιος ένα δίσκο μουσικής και αν το περιεχόμενο τύγχανε της προσωπικής του έγκρισης, μιλούσε για το δίσκο σε φίλους και δάνειζε το δίσκο σε φίλους. Αν μάλιστα έφτανε να τον χαρίσει, αυτό γινόταν αντιληπτό ως πολύτιμο δώρο με ιδιαίτερη αναμνηστική αξία.

 

Τα ανέκδοτα με τον Μπόμπο, ή οι απόψεις κάποιου για την πολιτική κατάσταση, ή οι αναμνήσεις του από τη περίοδο που "ήταν φαντάρος", διακινούνται με μεγάλη ελαφρότητα, και ουδείς τα λογαριάζει σαν κάτι το ιδιαίτερο.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ότι ο "χριστιανός ορθόδοξος" έλλην, ο οποίος άλλωστε είναι γνωστό ότι διαπρέπει στον παγκόσμιο στίβο αξιών, αναμένεται ότι θα έχει να επιδείξει ακόμη ευνοϊκότερη αντιμετώπιση σε κάτι που - ο ίδιος ο γράφων - λέει ότι δεν είναι σοβαρός πολιτικός σχηματισμός;

 

Φιλος θα διορισει τα "παιδια" μας στο ΔΗΜΟΣΙΟ?

 

Αν ΝΑΙ,τοτε ΠΡΩΤΟ κομμα θα ερθει.... ;D 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον bloody στο ότι υπάρχουν εξαιρετικά παλαιότερα thread για το ζήτημα αυτό, και παράλληλα παραδέχομαι ότι δεν έχω το κουράγιο (τη διάθεση δηλαδή) να εμπλακώ πάλι σε τέτοιες συζητήσεις, πόσο μάλλον όταν έχουν ξεκινήσει από τόσο χαμηλή αφετηρία όσο σε μερικά από τα ποστ του παρόντος thread.

«Δεν έχω το κουράγιο να συζητήσω, χαμηλό το επίπεδο αλλά πάρτε 4 παραγράφους με την αποψάρα μου». Να θεωρήσω αυτή την αντίφαση σαν δείγμα της γενικότερης σοβαρότητας της άποψής σου;

 

Όμως... χρειάζεται πραγματικά να διαβάζουμε παραγράφους σαν την παραπάνω; (εννοεί του sfaku)

Δεν χρειάζεται. Μπορείς και να μη τη διαβάσεις και εκεί εξαντλείται το τι μπορείς να κάνεις για το δικαίωμά μας να μην εκφράζουμε την άποψή ΣΟΥ.

 

Κατά τη γνώμη του γράφοντος, αυτό που χαρακτηρίζει τη σουηδική κοινωνία και τις επιλογές της (πολιτικές/κοινωνικές/καταναλωτικές) είναι ο προτεσταντισμός; Κατ' αντιστοιχία, θα λέγαμε ότι ο "χριστιανός ορθόδοξος" έλλην, ο οποίος άλλωστε είναι γνωστό ότι διαπρέπει στον παγκόσμιο στίβο αξιών, αναμένεται ότι θα έχει να επιδείξει ακόμη ευνοϊκότερη αντιμετώπιση σε κάτι που - ο ίδιος ο γράφων - λέει ότι δεν είναι σοβαρός πολιτικός σχηματισμός;

Για να κάνεις κριτική σε κάποιον πρέπει να έχεις ειλικρινή και καλή διάθεση κατανόησης αυτών που γράφει. Προσπαθείς να πεις ότι το προτεσταντικό το χρησιμοποιώ μειωτικά; Δηλαδή έσύ κοτζάμ μεταφραστής του Μαρξ, δεν έχεις ακούσει ποτέ τον όρο προτεσταντική ηθική του Weber (ο οποίος δεν έχει θρησκευτικό αλλά κοινωνιολογικό περιεχόμενο); Η προτεσταντική ηθική (όπως την επικαλούμαι) έχει σημαντικές θετικές πλευρές, μια από τις οποίες ας πούμε είναι η μεγάλη συμμόρφωση προς τους νόμους, γραπτούς και άγραφους.

 

Αν λοιπόν σε μία χώρα με τόσο υψηλό αίσθημα νομιμοφροσύνης, σε μια χώρα με τόσο χαμηλή διαφθορά, σε μια χώρα με ογκωδέστατο κράτος χωρίς προβλήματα δυσλειτουργίας, βγαίνει ένα κόμμα πειρατών (που προτρέπουν προς κάτι το παράνομο), παίρνει διψήφια ποσοστά και βγάζει ευρωβουλευτές, φαντάσου τι θα γίνει στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχει εδραιωμένο κανένα ιδιαίτερο αίσθημα νομιμοφροσύνης. Αυτό λέει το επιχείρημά μου, το οποίο αποκρούεις συμφωνώντας άθελά σου, και θα σου πρότεινα να διαβάζεις καλύτερα αυτά που γράφω ή με καλύτερη προαίρεση για να γλιτώνουμε typing αμφότεροι και κυρίως εγώ.

 

Επίσης, χρειάζεται πραγματικά να θυμήσω ότι το καλλιτεχνικό έργο δεν είναι "πληροφορία" (εκτός αν κάποιος είναι ψυχρό μαθηματικά σκεπτόμενο ρομπότ με περιορισμένη πρόσβαση σε άλλους ανθρώπους); Πληροφορία είναι να πάμε στο ψιλικατζίδικο και να μας πει η κα. Ευανθία ότι ο Αυτιάς είπε το πρωί κάτι για τις συντάξεις, όχι οι συμφωνίες του Μότσαρτ.

Αυτές οι ακροβασίες στην ορολογία (όχι εκ' μέρους του sfaku, αλλά γενικώς) είναι - και όλοι το ξέρουμε - προφάσεις εν' τω αμάρτημα της κλεπταποδοχής.

Μπορείς (ή θες) να διακρίνεις ανάμεσα στην ορολογία που ενστερνίζομαι και ανάμεσα στην ορολογία άλλων την οποία παραθέτω (του κόμματος των πειρατών συγκεκριμένα); Αναφέρθηκα στη ρητορική του κόμματος των Πειρατών, για το οποίο και εξέφρασα σαφώς την άποψή μου. Με σύνθημα «free downloading» δεν θα κέρδιζαν ούτε τις μισές ψήφους, με τη ρητορική για «ελεύθερη διακίνηση πληροφορίας» πήραν διψήφια ποσοστά. Φυσικά αν ο Ασάνζ ή ο Τόρβαλντς έφτιαχνε ένα κόμμα με ατζέντα την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας, η κουβέντα και η άποψή μου θα ήταν αρκετά διαφορετική.

 

Αλλιώς - όπως είπε και μία ψυχή - "αν είναι νόμιμο, είναι ηθικό".

Ο ορισμός της διάθεσης (ή πρόθεσης) για παρεξήγηση. Για εξήγησέ μου πώς μπορεί να λέω ότι είναι νόμιμο αλλά ηθικό, όταν έχω πει αυτό;

Για να μιλήσουμε ουσιαστικά και όχι νομικά για διαφυγόντα κέρδη, πρέπει όντως εσύ που έκανες download να σκόπευες να αγοράσεις το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Γιατί αν δεν είχες τα λεφτά, και απλώς το άκουσες, προφανώς παρέβης συγκεκριμένους νόμους αλλά στην ουσία δεν έβγαλες λεφτά από την τσέπη κάποιου.

Όπως βλέπεις λέω το ακριβώς αντίθετο: ο downloader είναι σαφώς νομικά ένοχος (για κλεπταποδοχή ή ό,τι άλλο αδίκημα τραβάει η όρεξή σου) αλλά δεν σημαίνει ότι είναι σώνει και καλά ανήθικος. Αυτό βέβαια είναι άποψή μου και θα προτιμούσα να μη το συζητήσω μαζί σου διότι δεν διακρίνω την απαραίτητη σε κάθε συζήτηση καλή προαίρεση του συνομιλητή, παρά μόνο άτεχνα συγκεκαλυμμένες προσωπικές επιθέσεις και flaming.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου