Προς το περιεχόμενο

P.I.P.A ;;; S.O.P.A καλε !!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υποθέτω ότι αντιλαμβάνεσαι πως ο όρος "πραγματικό ειδικό βάρος" στην παραπάνω πρόταση, δεν εξαργυρώνεται. Η διαφορά ανάμεσα στην "πληροφορία" και το "καλλιτεχνικό έργο", είναι ότι το δεύτερο δεν έχει αντικειμενικά οριζόμενη σπουδαιότητα, αλλά μόνο υποκειμενικά οριζόμενη.

 

Συμφωνώ απόλυτα. Δεν υπάρχει καν νόημα να ορίσεις μια αντικειμενική μετρική στο καλλιτεχνικό έργο. Όμως αυτό δεν ακυρώνει την αξία του μέσα στην κοινωνία, υποκειμενική ή όχι, αλλά όντως υπαρκτή. Δες το σαν την αίσθηση που δημιουργεί στην πλειοψηφία των αποδεκτών.

 

Ως προϊόν καλλιτεχνικής ζύμωσης και προσωπικού αγώνα, καταλήγει να εκφράζει και να περιέχει πληροφορίες με υποκειμενική (και μόνο) αξία. Ακόμη και άνθρωποι που συμφωνούν για το ότι ο Μότσαρτ είναι σημαντικός, συχνά διαφωνούν έντονα όσον αφορά το "γιατί" είναι σημαντικός και "πως" αναλύεται η σπουδαιότητά του.

 

Μα το νόημα δεν είναι να συμφωνήσεις στα "γιατί". Αυτή είναι μια συζήτηση ανάλυσης επί του περιεχομένου. Είναι ειδική και κάθετη, μέσα απ' το περιτύλιγμα. Έχει φυσικά την αξία της μέσα από κοινωνικούς όρους.

 

Ως εκ' τούτου, το καλλιτεχνικό έργο δεν μπορεί να διακινείται με την ίδια "ψυχρότητα", αν μπορώ να το πω έτσι.

 

Η χρήση ακριβώς αυτής της λέξης είναι που καταδεικνύει την διαφωνία, η αίσθηση δηλαδή ότι το πρίσμα της πληροφορίας εκφυλίζει με ψυχρό τρόπο το πραγματικό βάθος του καλλιτεχνικού έργου, κάτι που ΙΜΗΟ δεν ισχύει.

 

Η τέχνη πάει χέρι χέρι με την ανθρώπινη ιστορία και έχει πάνω κάτω την ίδια ουσία διαχρονικά. Σαν κομμάτι όμως της κοινωνικής εξέλιξης δεν μπορεί παρά να επηρεάζεται απ' τις αναπόφεκτες αλλαγές και να αλλάζει μορφή και πλαίσιο αναφοράς.

 

Στην περίπτωση της διακίνησης μέσω internet, η τέχνη στην ουσία της δεν αλλάζει μορφή, ούτε αξία, όμως αποκτά μια επιπλέον διάσταση, γίνεται κομμάτι ενός νέου αγαθού που ονομάζεται ηλεκτρονική πληροφορία.

 

Αναγκαστικά λόγω των νέων παραμέτρων, η όποια συζήτηση περι διακίνησης θα πρέπει να περιέχει τέτοιους όρους. Δεν είναι ούτε εκφυλισμός, ούτε παραμόρφωση, είναι οι νέοι κανόνες του παιχνιδιού.

 

Ίσως, η "ψυχρότητα" να είναι απλά συναισθηματικά αντανακλαστικά.

 

Τα ανέκδοτα με τον Μπόμπο, ή οι απόψεις κάποιου για την πολιτική κατάσταση, ή οι αναμνήσεις του από τη περίοδο που "ήταν φαντάρος", διακινούνται με μεγάλη ελαφρότητα, και ουδείς τα λογαριάζει σαν κάτι το ιδιαίτερο.

 

Κι όμως κάνεις λάθος. Όπως και με το καλλιτεχνικό περιεχόμενο, έτσι και το ανέκδοτο με τον Μπόμπο, όταν μπεί στο περιτύλιγμα της ηλεκτρονικής πληροφορίας αποκτά την διάσταση που ανέφερα. Εν προκειμένω, πρόκειται για περίπτωση που το μέσο έχει μεγαλύτερη αξία απ' το περιεχόμενο (αν και αυτό είναι αμφισβητήσιμο γιατί κι εδώ υπάρχει υποκειμενική οπτική, είναι πρακτικά αδύνατο να γενικεύσεις με παραδείγματα).

 

Έτσι σημασία δεν έχει τι λέμε και τι έχουμε, αλλά το ότι μπορούμε να τα λέμε και να τα έχουμε μέσα απ' το μέσο αυτό.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 56
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Συγνωμη ρε παιδια, αλλα, το μονο προβλημα απο την υπαρξη του ιντερνετ ειναι η πειρατεια και τα πνευματικα δικαιωματα;;;

 

Δηλ, το οτι υπαρχει διακινηση παιδικης πορνογραφιας και διαφορων εγκληματικων ενεργειων το βαζουμε σε δευτερη προτεραιοτητα;

 

Γιατι δεν βαζουνε το μαχαιρι στο κοκκαλο και σε αυτη την πλευρα;

 

Αλλα, ξεχασα: Το φιλετο που δεν εχει κοκκαλα δεν ποναει και πολυ, και παρακατω:

 

"Το χρημα εγω το λογαριαζω", γιατι το ολο θεμα ειναι τα μυρια που χανονται απο τις τσεπες των εχοντων...

 

Λεω εγω τωρα...

 

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω μια ερωτηση εχω... ποιος εχει παθει ζημια απο τα downloads και με ποιον τροπο?

Αυτο δεν το καταλαβαινω... ας μου το εξηγησει καποιος... Οι stars συνεχιζουν να εισπρατουν εκκατμυρια euro... Οι ταινιες συνεχιζουν να κανουν τρελες εισπραξεις... Το προβλημα ποιο ειναι? Κ μην πειτε για τους χαμηλομεσαιους "καλλιτεχνες"... γιατι χωρις το ιντερνετ δεν θα τους ηξερε ουτε η μανα τους για να αγορασει το cd τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@sfaku

 

H προσωπική επίθεση που εξαπέλυσες, ελπίζω ότι σύντομα θα τύχει της πρέπουσας μεταχείρισης από τον ndnikola.

 

Πέραν τούτου, εγώ δεν χαρακτήρισα την άποψή μου ως "αποψάρα μου" και (στα σχεδόν δέκα χρόνια που συμμετέχω) δεν υπέκφυγα ποτέ της πιθανής αναγκαιότητας να απαντήσω όταν με εγκαλούν για τα γραπτά μου, χρησιμοποιώντας την επιπέδου "Ραδιοτηλεόραση" ατάκα "μπορείτε και να μη μας διαβάζετε".

 

Άλλωστε, όπως θα έπρεπε να έχεις δει πριν χάσεις τον χρόνο σου να επιτίθεσαι, η συζήτηση είχε ήδη εξελιχθεί, ανάμεσα σε άλλα μέλη που έχουν αποδείξει ότι ξέρουν και να διαφωνούν και να συμφωνούν.

 

Τέλος (και αυτό είναι πραγματική προειδοποίηση) πριν αναφερθείς ποτέ στο μέλλον στο τι έχω κάνει (ή δεν έχω κάνει) στη ζωή μου, να κάνεις ένα κόπο να συστηθείς και να μας ενημερώσεις για το τι έχεις κάνει εσύ, διότι εσύ αμφισβητείσαι. Εμένα με γνωρίζει προσωπικά και εγκάρδια το σύνολο της ομάδας διαχείρισης του φόρουμ, και γνωρίζουν από ποια θέση απαντώ.

 

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αυτό το "ποιοί χάσανε λεφτά" πρέπει να εκλείψει γιατί είναι σκέτη μαμακία...

 

1. ΔΕΝ έχει κανεις μας πρόσβαση στα οικονομικά τεφτέρια καμμίας εταιρίας και άρα δε μπορεί να λέει ότι γουστάρει. Άσε που μεγάλες εταιρίες (πχ. Steinberg, Magik, κλπ) εξαγοράστηκαν από μεγαλύτερες...

 

2. Ακόμη και έτσι να είναι, και να βγάζανε εκατομύρια: Μαγκιά τους! Για να συμβαινει αυτό, κάποιος λόγος θα υπάρχει... Αν χάσουν και ένα μύριο μαγκιά τους να τους ενοχλεί. Όχι ότι μπορούν να μας βιάσουν όλους για να το πάρουν πίσω, αλλα λέμε τώρα...

 

3. Και τέλος πάντων. Υπάρχουν τόνοι τσάμπα μουσικής και παιχνιδιών στο νετ. γιατί κωλάνε όλοι στα μεγάλα, τεράστια ονόματα; Μήπως οι εταιρίες παίζουν το ρόλο τους σε αυτό; Γιατί στο κάτω κάτω να κατεβάσεις οτιδήποτε και να μην οδεύσεις με τα τσάμπα που υπάρχουν στο νετ; Γιατί γουστάρεις αυτό που κάνει η εταιρία και για αυτό τα κατεβάζεις παράνομα, και μετα πουλάς μούρη ότι "σιγά τα λεφτά που χάσανε"...

 

Και ναι, εγώ χάνω λεφτά από την πειρατεία... προσωπικά εγώ...

 

(Το παραπάνω κείμενο προς οποιονδήποτε, όχι σε συγκεκριμένο άτομο).

 

Τώρα για ΣΟΠΑ και ΠΙΠΑ είμαι απλά κατά, όπως είμαι κατά του DRM και επίσης κατά της ύπαρξης των copyrights μετά θάνατον των καλιτεχνών (τι θα τα κάνει τα λεφτά ο Chaplin ή o Stravinsky? Τι είναι η τέχνη; Περίπτερο ή άδεια ταξί να την αφήσουμε στα παιδιά μας...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@sfaku

H προσωπική επίθεση που εξαπέλυσες, ελπίζω ότι σύντομα θα τύχει της πρέπουσας μεταχείρισης από τον ndnikola.

 

Δεν είναι προσωπική επίθεση αλλά προσωπική απάντηση, σε (μουλωχτή) προσωπική επίθεση. Δεν νομίζω όμως ότι το προσωπικό μας θέμα πρέπει πλέον να κουράσει ούτε το φόρουμ ούτε το moderation αυτού. Προσωπικά, όσο με αφορά, στο moderation προσπαθώ να μη βάζω έξτρα δουλειά ούτε με προσωπικά αιτήματα, ούτε με τη γενικότερη στάση μου. Θα μπορούσες να κάνεις το ίδιο, και εδώ θα βαρέσω λήξη για να μην κουράζουμε τον κόσμο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το "ποιοί χάσανε λεφτά" πρέπει να εκλείψει γιατί είναι σκέτη μαμακία...

 

1. ΔΕΝ έχει κανεις μας πρόσβαση στα οικονομικά τεφτέρια καμμίας εταιρίας και άρα δε μπορεί να λέει ότι γουστάρει. Άσε που μεγάλες εταιρίες (πχ. Steinberg, Magik, κλπ) εξαγοράστηκαν από μεγαλύτερες...

 

2. Ακόμη και έτσι να είναι, και να βγάζανε εκατομύρια: Μαγκιά τους! Για να συμβαινει αυτό, κάποιος λόγος θα υπάρχει... Αν χάσουν και ένα μύριο μαγκιά τους να τους ενοχλεί. Όχι ότι μπορούν να μας βιάσουν όλους για να το πάρουν πίσω, αλλα λέμε τώρα...

 

3. Και τέλος πάντων. Υπάρχουν τόνοι τσάμπα μουσικής και παιχνιδιών στο νετ. γιατί κωλάνε όλοι στα μεγάλα, τεράστια ονόματα; Μήπως οι εταιρίες παίζουν το ρόλο τους σε αυτό; Γιατί στο κάτω κάτω να κατεβάσεις οτιδήποτε και να μην οδεύσεις με τα τσάμπα που υπάρχουν στο νετ; Γιατί γουστάρεις αυτό που κάνει η εταιρία και για αυτό τα κατεβάζεις παράνομα, και μετα πουλάς μούρη ότι "σιγά τα λεφτά που χάσανε"...

 

Και ναι, εγώ χάνω λεφτά από την πειρατεία... προσωπικά εγώ...

 

(Το παραπάνω κείμενο προς οποιονδήποτε, όχι σε συγκεκριμένο άτομο).

 

Τώρα για ΣΟΠΑ και ΠΙΠΑ είμαι απλά κατά, όπως είμαι κατά του DRM και επίσης κατά της ύπαρξης των copyrights μετά θάνατον των καλιτεχνών (τι θα τα κάνει τα λεφτά ο Chaplin ή o Stravinsky? Τι είναι η τέχνη; Περίπτερο ή άδεια ταξί να την αφήσουμε στα παιδιά μας...)

 

100%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το "ποιοί χάσανε λεφτά" πρέπει να εκλείψει γιατί είναι σκέτη μαμακία...

 

1. ΔΕΝ έχει κανεις μας πρόσβαση στα οικονομικά τεφτέρια καμμίας εταιρίας και άρα δε μπορεί να λέει ότι γουστάρει. Άσε που μεγάλες εταιρίες (πχ. Steinberg, Magik, κλπ) εξαγοράστηκαν από μεγαλύτερες...

 

2. Ακόμη και έτσι να είναι, και να βγάζανε εκατομύρια: Μαγκιά τους! Για να συμβαινει αυτό, κάποιος λόγος θα υπάρχει... Αν χάσουν και ένα μύριο μαγκιά τους να τους ενοχλεί. Όχι ότι μπορούν να μας βιάσουν όλους για να το πάρουν πίσω, αλλα λέμε τώρα...

 

3. Και τέλος πάντων. Υπάρχουν τόνοι τσάμπα μουσικής και παιχνιδιών στο νετ. γιατί κωλάνε όλοι στα μεγάλα, τεράστια ονόματα; Μήπως οι εταιρίες παίζουν το ρόλο τους σε αυτό; Γιατί στο κάτω κάτω να κατεβάσεις οτιδήποτε και να μην οδεύσεις με τα τσάμπα που υπάρχουν στο νετ; Γιατί γουστάρεις αυτό που κάνει η εταιρία και για αυτό τα κατεβάζεις παράνομα, και μετα πουλάς μούρη ότι "σιγά τα λεφτά που χάσανε"...

 

Και ναι, εγώ χάνω λεφτά από την πειρατεία... προσωπικά εγώ...

 

(Το παραπάνω κείμενο προς οποιονδήποτε, όχι σε συγκεκριμένο άτομο).

 

Τώρα για ΣΟΠΑ και ΠΙΠΑ είμαι απλά κατά, όπως είμαι κατά του DRM και επίσης κατά της ύπαρξης των copyrights μετά θάνατον των καλιτεχνών (τι θα τα κάνει τα λεφτά ο Chaplin ή o Stravinsky? Τι είναι η τέχνη; Περίπτερο ή άδεια ταξί να την αφήσουμε στα παιδιά μας...)

 

Οχι δεν παει ετσι... γιατι για να οικονομησουν τα τοσα εκκατομυρια.... χρησιμοποιουν το ιντερνετ... επισης κ εσυ π χανεις λεφτα απο την πειρατεια... αν δεν ειχες το ιντερνετ πως θα προωθουσες την δουλεια σου? κ θα ειχες τις ιδιες απολαβες χωρις το ιντερνετ? δεν νομιζω... γ αυτο ας μην κολλαμε μονο στα - της πειρατειας αλλα κ στα + που ειναι η ευκολοτερη διαφημιση κλπ...

 

και μια εικονα π βρηκα τυχαια....

Wise-words-Dave-Grohl_5daebb341e4d11a6382c57cbdc1a930a.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ jimskeet, αφού δε γνωρίζεις, καλύτερα να μη λες μεγάλες κουβέντες. Θες να συζητήσουμε για το πόσες δισκογραφικές, στην Ελλάδα και μόνο, έχουν κλείσει τα τελευταία 15 χρόνια και πόσοι άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους;

 

Ναι το internet μπορεί να είναι τζάμπα διφήμιση αλλά αν δε σε αγοράζει κανένας, τι να την κάνεις;

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου