Προς το περιεχόμενο

Ένα κείμενο του Νότη Μαυρουδή για τη Eurovision


neeq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ σωστά. Ούτε εγώ βρίσκω τίποτε χαριτωμένο. Αλλά... υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που διαφωνούν μαζί μας. Πρέπει να το σεβόμαστε, και εγώ και εσύ και ο... Νότης, ο οποίος αποποιήθηκε προφανώς το "Παναγιώτης" διότι δε συνάδει με την εικόνα του λεπτεπίλεπτου και ευαίσθητου-εμπνευσμένου-από-τις-Νύμφες τραγουδοποιού, ποντάρωντας ακριβώς στη συνήθη αντίληψη για το τι είναι χαριτωμένο (το "Παναγιώτης" μάλλον σε ζωέμπορο με γκόμενα κομώτρια παραπέμπει).

 

Αν γουστάρεις μαγουλάκια, έλα να τσιμπήσεις τα δικά μου, διότι είμαι συνονόματος.

:) :)

 

Από το Βόλο ειναι ο ανθρωπος, εκει όλα τα κόβουν. Ισως το φώναζε ετσι η γιαγια του ;D Πλάκα κάνω, δεν εχω καμια διαθεση να υπερασπιστώ το κύρος του Πανου.

 

@Waterfall-K: Ψεματα ελεγα παραπάνω, θα τον υπερασπιστώ :P Απ'οτι βλέπω ο άνθρωπος αρθρογραφεί χρόνια και στο μπλογκ του θιγει πολλά κοινωνικά ζητήματα. Οποτε υπάρχουν πολλές δικαιολογιες που μπορω να του βρω, για την καθυστερηση του αυτή :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 186
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Τη βαρύτητα και τη σχέση με τη μουσική που ο Μαυρουδής δίνει στη Eurovision με το κείμενο αυτό, δε νομίζω να τη φαντασιώθηκαν ούτε στα άγρια όνειρά τους οι υπεύθυνοι και διοργανωτές της.

 

Γιατί ένα gay parade πανηγύρι με την ανάλογη τσιχλοφουσκιακή μουσική και τις ψηφοφορίες "φίλος έφερε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο" θα έπρεπε να τύχει σοβαρής καλλιτεχνικής αντιμετώπισης, με ξεπερνάει.

 

Όσο για τη χρηματοδότησή της συμφωνώ απολύτως, αλλά στην τελική μιλάμε για peanuts σε σχέση με αυτά που ακόμα παίρνουν οι κάφρικες ομάδες ποδοσφαίρου και τις θεωρούμε ενίσχυση του αθλητισμού.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για τη χρηματοδότησή της συμφωνώ απολύτως, αλλά στην τελική μιλάμε για peanuts σε σχέση με αυτά που ακόμα παίρνουν οι κάφρικες ομάδες ποδοσφαίρου και τις θεωρούμε ενίσχυση του αθλητισμού.

Πρέπει να έχει και η Eurovision...το "Πάμε Στοίχημα"... ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ένα gay parade πανηγύρι με την ανάλογη τσιχλοφουσκιακή μουσική και τις ψηφοφορίες "φίλος έφερε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο" θα έπρεπε να τύχει σοβαρής καλλιτεχνικής αντιμετώπισης, με ξεπερνάει.

 

Γιατι σε ξεπερναει? Δε σε προβληματιζει το γεγονος ότι αυτο το -πως το περιεγραψες- ειναι η πολιτιστική πραγματικότητα της πλειοψηφίας των ανθρωπων?

 

Και δε νομίζεις ότι η ελαφρότητα στην αντιμετωπιση του πολιτισμού, συνδεεται με μια αντιστοιχη αντιμετώπιση πολλών εξίσου σοβαρων πτυχων της κοινωνιας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι σε ξεπερναει? Δε σε προβληματιζει το γεγονος ότι αυτο το -πως το περιεγραψες- ειναι η πολιτιστική πραγματικότητα της πλειοψηφίας των ανθρωπων?

 

Και δε νομίζεις ότι η ελαφρότητα στην αντιμετωπιση του πολιτισμού, συνδεεται με μια αντιστοιχη αντιμετώπιση πολλών εξίσου σοβαρων πτυχων της κοινωνιας?

 

Γιατί αυτό είναι καινούργιο φαινόμενο; Εγώ θυμάμαι μαγαζιά να γεμίζουν και εκατομμύρια να σπαταλώνται σε κοινωνικά φαινόμενα όπως οι Φλωρινιώτης, Χάρυ Κλυν, Βοσκόπουλος, Πανταζής. Η Eurovision ξαφνικά είναι η ελαφρότητα στον πολιτισμό;

Έτσι κι αλλιώς δεν εκφράζονται όλοι με την όπερα, το νέο κύμα ή το έντεχνο :P. Θέλουν και λίγο ελαφρότητα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ότι είμαι κατά του σεβασμού, αλλά το να επισημαίνεις ότι κάτι είναι μάλλον προβληματικό δεν είναι απαραίτητα λάθος, ακόμη και αν αποτελεί πρακτική της πλειοψηφίας. Προσωπική άποψη: τα "πολιτιστικά" ζητήματα είναι καλό να αντιμετωπίζονται με αντίστοιχη σοβαρότητα με τα "πολιτικά", καθότι οι επιπτώσεις τους (όπως επισήμανε και ο neeq) είναι εν δυνάμει αντίστοιχα επιβλαβείς: τo ότι η eurovision πήγε χέρι-χέρι με την υπόλοιπη μεταπολιτευτική σαβούρα δεν είναι απαραίτητα τυχαίο.

 

Επίσης, πως είστε σίγουροι ότι δεν τον φωνάζαν Νότη από μικρό ? :D

 

Οφφ-Τόπικ: Και εμένα με φώναζαν "Πάνο". ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ....

 

Ον-Τόπικ:

Στη Eurovision δε στέλνουμε ένα τραγούδι (ή μία παρτιτούρα) αλλά ένα performance όπως αυτό ορίζεται από τις δυτικές τηλεοπτικές πρακτικές, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί και εγκαθιδρυθεί εδώ και δεκαετίες. Από αυτή την άποψη (η οποία είναι ακριβής) δεν στέλνουμε καθόλου "σαβούρα" εδώ και πολλά χρόνια και αρκεί να δει κανείς μία διοργάνωση για να διαπιστώσει ότι η ελληνική συμμετοχή είναι συνήθως πάνω από το μέσο όρο.

 

Υπήρξαν μία-δύο ατυχείς εξαιρέσεις βέβαια (της Βίσση και του ΣαίηΔεΠάσσγουορδ), αλλά σε γενικές γραμμές η ελληνική παρουσία ήταν αξιοπρεπέστατη από όλες τις απόψεις.

 

Το να αναζητά κανείς το "τραγούδι" σε μία performance αυτού του τύπου, δείχνει ασφαλώς ότι δεν έχει καταλάβει τι είναι performance, αλλά - και αυτό μου τη σπάει σε τύπους σαν τον Μαυρουδή - δεν έχει καταλάβει και τι είναι πλέον "τραγούδι" εν' έτει 2012. Αν σκέπτεται κάποιος έτσι, όπως του φαίνεται αποκρουστική η Eurovision, εξίσου αποκρουστικοί θα του φαίνονται και οι Radiohead ή ίσως ο Tom Waits... δηλαδή απλώς είναι άσχετος και αναχρονιστικός σε ΟΛΑ τα επίπεδα που τον αφορούν.

 

Το ότι επικαλείται τα "κόμματα της αριστεράς" ως θεματοφύλακες αξιών αυτού του τύπου δείχνει απλά ότι ο άνθρωπος είναι γραφικός.. ούτε ο Μίκης (άλλα της) δεν έχω ακούσει να κάνει τέτοια επίκληση.. και είναι λογικό διότι το τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με τέτοιες αντιλήψεις.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αυτό είναι καινούργιο φαινόμενο; Εγώ θυμάμαι μαγαζιά να γεμίζουν και εκατομμύρια να σπαταλώνται σε κοινωνικά φαινόμενα όπως οι Φλωρινιώτης, Χάρυ Κλυν, Βοσκόπουλος, Πανταζής. Η Eurovision ξαφνικά είναι η ελαφρότητα στον πολιτισμό;

Έτσι κι αλλιώς δεν εκφράζονται όλοι με την όπερα, το νέο κύμα ή το έντεχνο :P. Θέλουν και λίγο ελαφρότητα.

 

Ισως ειναι η εποχή να αντεπιτεθουμε ανοιχτά λοιπον :D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι επικαλείται τα "κόμματα της αριστεράς" ως θεματοφύλακες αξιών αυτού του τύπου δείχνει απλά ότι ο άνθρωπος είναι γραφικός.. ούτε ο Μίκης (άλλα της) δεν έχω ακούσει να κάνει τέτοια επίκληση.. και είναι λογικό διότι το τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με τέτοιες αντιλήψεις.

 

Α ναι... Αυτό το ξέχασα... Αυτό κι αν είναι...

 

Ισως ειναι η εποχή να αντεπιτεθουμε ανοιχτά λοιπον :D

 

Σόρρυ αλλά εμένα μη με υπολογίζεις. Παρακολουθώ τη Eurovision για αυτό ακριβώς που είναι και τη διασκεδάζω πραγματικά. Πέραν του γεγονότος ότι θεωρώ ότι ορισμένες φορές έχουν βγει πραγματικά ποπ (και όχι μόνο) διαμάντια από εκεί μέσα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι σε ξεπερναει? Δε σε προβληματιζει το γεγονος ότι αυτο το -πως το περιεγραψες- ειναι η πολιτιστική πραγματικότητα της πλειοψηφίας των ανθρωπων?

 

Αυτή η πραγματικότητα διαμόρφωσε το ύφος της συμμετοχής μας στη Eurovision, και όχι το αντίστροφο, όπως γράφει ο ΝΜ...  ;)

 

Η Eurovision δεν είναι μια τηλεοπτική στιγμή που έρχεται και φεύγει. Είναι κάτι παραπάνω.

Έχει ήδη γαλουχήσει γενιές και γενιές με ένα οπλοστάσιο κατακερματισμένης αισθητικής που με τα χρόνια σωρεύεται, δημιουργώντας έναν κόσμο χωρίς αξίες…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σόρρυ αλλά εμένα μη με υπολογίζεις. Παρακολουθώ τη Eurovision για αυτό ακριβώς που είναι και τη διασκεδάζω πραγματικά. Πέραν του γεγονότος ότι θεωρώ ότι ορισμένες φορές έχουν βγει πραγματικά ποπ (και όχι μόνο) διαμάντια από εκεί μέσα.

 

Δεν πειράζει, καλή καρδιά :D Αν αλλαξεις γνώμη πάντως, ξερεις που θα μας βρεις. Θα εχουμε και δωρεάν μπύρες ;D

 

 

Οσο για το σχολιο του κυρίου Μαυρουδή περι αριστεράς:

 

Μου φαινονται κι εμενα λίγο άκυρα, αλλά θα επιχειρήσω να τον υπερασπιστώ πάλι, με δικές μου σκέψεις.

 

Δε γνωρίζω τις πολιτικές θέσεις του κυρίου Παναγιώτη, αλλά ίσως αυτό που λέει να λειτουργεί και ως κριτική, απέναντι σε μια αριστερά που -παγκοσμίως και διαχρονικώς- εχει επενδύσει πολύ περισσότερο απο τους απέναντι, σε πολιτισμικό επίπεδο, έχοντας τη γνωστή ηγεμονική στάση που διατηρούν και σε πολιτικό επίπεδο.

 

Οπότε η σιωπή τους τώρα, είναι μια καλή αφορμή για να κατακρίνει ο κύριος Παναής την όποια υποκρισία θεωρούσε ότι έκρυβε αυτή η συστηματική ηγεμονοποιηση (εχω γραψει σήμερα ατλαντα λεξοπλασιας) των τεχνών απο τη συγκεκριμένη...πλευρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου