Προς το περιεχόμενο

Ένα κείμενο του Νότη Μαυρουδή για τη Eurovision


neeq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ούστ, αχρείοι!!!!!!!!!!!!!!!! (Ενα κείμενο του Νότη Μαυρουδή)

Ούστ, αχρείοι!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Μέσα σε όλα τ’ άλλα, ξανά μανά και η “ελληνική” συμμετοχή στη Eurovision που πάντα υπόσχομαι πως δεν θα με ξανααπασχολήσει και πάντα αθετώ την υπόσχεση…

Αυτή τη φορά, μέσα στο κλίμα της δικαιολογημένης υπεράσπισης των ελληνικών προϊόντων στην αγορά, έρχεται η (δήθεν) ελληνική συμμετοχή κατάπτυστων, ασυνείδητων και ανατριχιαστικών τραγουδιστικών μορφωμάτων που επιλέχτηκαν ως «ελληνικά» και θα πάνε στις 26 Μαϊου στο Μπακού (Αζερμπαϊτζάν) για τον 57ο διαγωνισμό της Eurovision!

Σκέφτηκα να ξεμπροστιάσω ονόματα της προκριματικής επιτροπής που επέλεξε τέτοια κατασκευάσματα, για να μας εκπροσωπήσουν, την ώρα που αναζητάμε ως Έθνος σανίδα σωτηρίας τουλάχιστον για τους τρόπους κρατικής διαχείρισης χρήματος και πόρων! Τι νόημα θα είχε το ξεμπρόστιασμα σε αυτούς που δεν ιδρώνει το αυτάκι τους;

Τώρα, με ευθύνη της ΕΡΤ και μιας αψυχολόγητης απουσίας σε βασικά θέματα πολιτισμού, τη χώρα θα την εκπροσωπήσουν συνταγές αρχοντοχωριάτικου τραγουδιστικού κομπογιανιτισμού, με απροσδιόριστη μουσικοστιχουργική αλχημία ξενόγλωσσης σαχλαμάρας, τόσης που δεν αντέχεται από έναν μικρομεσαίο σαν εμένα…

Τι να καταγγείλω;

Την Προκριματική Επιτροπή; Πάντα θα υπάρχουν πρόθυμοι «ειδικοί» που εποφθαλμιούν θεσούλες και ένα τόσο δα κοκαλάκι για κάτι παραπέρα ωφέλιμο στους δύσκολους καιρούς…

 

Να καταγγείλω την ΕΡΤ; μα το επιτελείο της δεν πτοείται, αφού σήμερα είναι, αύριο δεν είναι και το πράγμα ξεχνιέται γρήγορα. Μήπως , είδατε να προχώρησαν οι καταγγελίες για διασπάθιση δημόσιου χρήματος σε περασμένες Eurovision;

 

Να καταγγείλω το ΥΠΠΟ για το οποίο η προστασία του πολιτισμού είναι έννοια ανύπαρκτη, που θαρρείς και ζει σε άλλη χώρα, αμέτοχο και απόμακρο σε ό,τι πολιτιστικό συντελείται;

 

Να καταγγείλω τους ίδιους τους «δημιουργούς» των συγκεκριμένων τραγουδιών, που με περισσή αφέλεια και δίχως κόκκο άμμου μουσικής σκέψης, στοχεύουν σε αυτή την απαράμιλλη επιπολαιότητα των θεσμικών παραγόντων της ΕΡΤ που οργανώνουν αυτή την ντροπή!!!

 

Να καταγγείλω τους όσους Συλλόγους και Σωματεία περί ελληνικού τραγουδιού υπάρχουν, που θεωρούν πως θα πρέπει να τηρείται η …δεοντολογία και δεν θα πρέπει να χτυπάμε τους «συναδέλφους» μας…

 

Με βάση τα προαναφερόμενα, τα σωματεία θεωρούν πως θα πρέπει απλώς να παρατηρούν. Εξ’ αποστάσεως!

Όμως το πράγμα έχει παραγίνει και ακούγοντας το υλικό των «ελληνικών» συμμετοχών, μούρθε και ξεστόμισα:

 

Βρε ουστ από δω μπαχαλάκηδες του ελληνικού τραγουδιού, που είσαστε όμοιοι με τους άλλους, που κάψανε, ληστέψανε και καταστρέψανε την ξέφραγη χώρα…

 

Εάν αυτό που ακούγεται σ’ αυτά τα «ελληνικά τραγούδια» δεν είναι πλιάτσικο επί της συνείδησης τού ελληνικού τραγουδιού, τότε τι σημαίνει η λέξη;

Πάρτε και τους τίτλους: Τα «ελληνικά» αυτά τραγούδια που επιλέχτηκαν από «ελληνική» επιτροπή για να προχωρήσουν στον τελικό διαγωνισμό είναι τα εξής:

Aphrodisiac,

Baby I‘m Yours,

Killer Bee,

No Parking.

Σας προσφέρω και τον βίντεο για να μην κουράζεστε ώστε να ακούσετε το υλικό τής ντροπής.

 

Eurovision 2012/Greek final songs -Τα 4 υποψἠφια τραγοὐδια

 

 

 

Όπως θα έχετε αντιληφθεί, η οργή δεν ελέγχεται και η σκέψη δεν αργεί να πάει στην πολιτική εκδοχή μιας τέτοιας περίπτωσης, που έχει να κάνει με τόσο άγρια πολιτισμική προσβολή, σε περίοδο που η χώρα πασχίζει να βγει μέσα από μια πολυσύνθετη κρίση αξιών!

Τα πολιτικά κόμματα (ιδιαίτερα όσα αισθάνονται την ανάγκη να τοποθετούνται αριστερά) οφείλουν πλέον να ψάχνουν για να βρίσκουν και εκείνες τις πλευρές της ζωής που θα ζεστάνουν την ψυχή τού ταλαιπωρημένου πολίτη και θα του συμπαρασταθούν. Θα δηλώσουν πως είναι στο πλευρό του…

 

Τι άλλο πρέπει να περιμένουν τα αριστερά κόμματα από το να σταθούν απέναντι σε αυτό που η ΕΡΤ προωθεί ως ελληνικό τραγούδι; Να σταθούν στο πλευρό ενός μουσικού πολιτισμού που βιάζεται και λοιδορείται. Να σταθούν κάθετα και απέναντι σε τέτοιες άγριες «εθνικές» συμμετοχές, που εκπροσωπούν αποκλειστικά έναν κόσμο όχι δικό μας. Έναν κόσμο που συντάσσεται με την ελαφρότητα της εποχής, απλώνοντας τη σημαία της αδιαφορίας, την ασυνειδησία και τον σκοταδισμό…

 

Γιατί άραγε τα κόμματα (όσα προβάλλονται ως προοδευτικά), «ξεχνούν» να συμπεριλάβουν στην ατζέντα τους τέτοιες σημαντικές πτυχές της πολιτισμικής μας πραγματικότητας, όταν αυτή εμφανίζεται κάθε χρόνο, με επίσημη «εθνική» εκπροσώπηση και με ό,τι χειρότερο υπάρχει στην αντιαισθητική δεξαμενή τής ιδεολογίας τού τίποτα;

Μήπως η απουσία των προοδευτικών κομμάτων σε μια τέτοια ανάγκη προστασίας του μουσικού-τραγουδιστικού πολιτισμού, ισοδυναμεί και με γενικότερη αδιαφορία περί τέτοιων ιδιόμορφων εθνικών πολιτισμικών ζητημάτων;

Ποιος είπε πως το κυρίαρχο εθνικό μας θέμα είναι μόνο το Μακεδονικό και το όνομα των Σκοπίων;

Εδώ, όσοι Έλληνες θα παρευρεθούν στο Αζερμπαϊτζάν, θα σηκώσουν την Ελληνική σημαία όταν το κατασκεύασμα που θα μας εκπροσωπήσει ούτε καν την ελληνική γλώσσα δεν διαθέτει. Ας συμπεριλάβουμε και αυτά τα μικρά και ουσιώδη, που όμως φωτογραφίζουν μια θλιβερή πραγματικότητα…

Η Eurovision δεν είναι μια τηλεοπτική στιγμή που έρχεται και φεύγει. Είναι κάτι παραπάνω.

Έχει ήδη γαλουχήσει γενιές και γενιές με ένα οπλοστάσιο κατακερματισμένης αισθητικής που με τα χρόνια σωρεύεται, δημιουργώντας έναν κόσμο χωρίς αξίες…

Τι περιμένουν τα κόμματα για να δηλώσουν ουσιαστική συμμετοχή σε αυτό που συμβαίνει και σε εκείνο που θα ωφελήσει την κοινωνία μας; Εάν η πολιτική και οι πολιτικοί δεν αντιλαμβάνονται πως η χώρα έχει πλέον ανάγκη την οπτική ματιά και πέρα από τα οφθαλμοφανή και τα αυτονόητα (ακρίβεια, φτώχεια, ανεργία κλπ), αν δεν βλέπει πως ακόμα και οι τερατογεννέσεις της ελληνικής συμμετοχής τής Eurovision συνιστούν εθνική ντροπή, τότε όντως οι πολιτικοί αυτοί δεν χαμπαριάζουν και βρίσκονται σε διαστάσεις νιρβάνας που κανείς δεν μπορεί να τους ξυπνήσει…

Ομολογώ πως η πρόθεσή μου ήταν να ασχοληθώ μόνο με το κάκιστο μουσικό μέρος των επαίσχυντων αυτών τραγουδιών, αλλά δεν άντεξα!

 

Η νεανική αυτή λαϊκοροκοπόπ τεστοστερόνη με κατέβαλε, αναγκάζοντάς με να ξεστομίσω με όλη μου τη δύναμη:

Ουστ αχρείοι!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Νότης Μαυρουδής

(28/2/2012)

 

(πιο ευκολοδιάβαστο, εδώ http://mavroudistar.wordpress.com/2012/02/28/%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84-%CE%B1%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CE%B9/)

 

 

 

(αν θεωρειτε ότι η ανάρτηση είναι αντιθετη με καποιο κανονισμό, εχετε το ελευθερο [χωρις γκρινια δηλαδη] να τη σβήσετε-κλειδωσετε κτλ. Απλά επειδή επινα μπυρες με 2 mods εχθες, δε θα σας το συμβουλευα  ;D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 186
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Τι άλλο πρέπει να περιμένουν τα αριστερά κόμματα από το να σταθούν απέναντι σε αυτό που η ΕΡΤ προωθεί ως ελληνικό τραγούδι;

...έχουν άλλες δουλειές τώρα και δεν προκάμουν....

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...έχουν άλλες δουλειές τώρα και δεν προκάμουν....

 

Απ'αυτές με τον γκασμά υποθετω, γιατί η τσουγκρανα αφήνει κενα? ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αργησε καμια 20ρια χρονια να γραψει αυτο το κειμενο. Δεν ζουσε Ελλαδα τοσα χρονια? Ή τα τραγουδια που θελουμε να στειλουμε φετος ειναι οντως τοσο χαλια σε σχεση με τα προηγουμενα...χαλια? :-X

Τι να πω, ακομα να δω το βιντεο, οσο να'ναι 12 λεπτα με "Greek final songs" για την Eurovision ειναι κατι που με τρομαζει. ???

...έχουν άλλες δουλειές τώρα και δεν προκάμουν....

;D ;D ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μαυρουδής, όπως άλλωστε υπαινίσσεται και ο ίδιος στο παρόν κείμενο, "ενίσταται" τακτικά στο θεσμό της Eurovision και στην ποιότητα των τραγουδιών που αποστέλλονται.

 

Αποτυγχάνει παγίως να κατανοήσει ότι η Eurovision είναι για το τραγούδι, ότι και το υποκοριστικό "Νότης" για το όνομά του: η χαριτωμένη πινελιά που κρατά τη κοινή γνώμη απασχολημένη και - κυρίως - "πουλάει".

 

(έγραψα πάλι)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αργησε καμια 20ρια χρονια να γραψει αυτο το κειμενο. Δεν ζουσε Ελλαδα τοσα χρονια? Ή τα τραγουδια που θελουμε να στειλουμε φετος ειναι οντως τοσο χαλια σε σχεση με τα προηγουμενα...χαλια? :-X

 

Όταν λες αργησε? Υπήρξε κάποιο deadline που περασε και τωρα πρεπει να το βουλώνουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μαυρουδής, όπως άλλωστε υπαινίσσεται και ο ίδιος στο παρόν κείμενο, "ενίσταται" τακτικά στο θεσμό της Eurovision και στην ποιότητα των τραγουδιών που αποστέλλονται.

 

Αποτυγχάνει παγίως να κατανοήσει ότι η Eurovision είναι για το τραγούδι, ότι και το υποκοριστικό "Νότης" για το όνομά του: η χαριτωμένη πινελιά που κρατά τη κοινή γνώμη απασχολημένη και - κυρίως - "πουλάει".

 

(έγραψα πάλι)

 

Δε βρίσκω τίποτα το χαριτωμένο στο θεσμο αυτο. Αντιθετα με μελαγχολεί. Ο τροπος που αντιμετωπίζουμε τη μουσική ως κοινωνια, δείχνει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε συνολικά την ίδια μας τη ζωή, σε επιπεδο αισθητικής και ηθικής.

 

Νομίζω ότι εχεις και ο ίδιος κατακρίνει τη διαρκή αναζήτηση του "χαριτωμένου", που καταλήγει στην αποζήτηση (υπαρχει αυτη η λεξη?),τελικά, του άσχημου.

 

Οταν ομως ακουω το Νότης, μου'ρχεται να του τσιμπήσω τα μαγουλάκια. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι εχεις και ο ίδιος κατακρίνει τη διαρκή αναζήτηση του "χαριτωμένου", που καταλήγει στην αποζήτηση (υπαρχει αυτη η λεξη?),τελικά, του άσχημου.

 

Πολύ σωστά. Ούτε εγώ βρίσκω τίποτε χαριτωμένο. Αλλά... υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που διαφωνούν μαζί μας. Πρέπει να το σεβόμαστε, και εγώ και εσύ και ο... Νότης, ο οποίος αποποιήθηκε προφανώς το "Παναγιώτης" διότι δε συνάδει με την εικόνα του λεπτεπίλεπτου και ευαίσθητου-εμπνευσμένου-από-τις-Νύμφες τραγουδοποιού, ποντάρωντας ακριβώς στη συνήθη αντίληψη για το τι είναι χαριτωμένο (το "Παναγιώτης" μάλλον σε ζωέμπορο με γκόμενα κομώτρια παραπέμπει).

 

Αν γουστάρεις μαγουλάκια, έλα να τσιμπήσεις τα δικά μου, διότι είμαι συνονόματος.

 

:) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες αργησε? Υπήρξε κάποιο deadline που περασε και τωρα πρεπει να το βουλώνουμε?

Εννοω οτι τα τελευταια 30+ χρονια στελνουμε αηδιες στη Eurovision, τωρα ξυπνησε και ειδε τις "συνταγές αρχοντοχωριάτικου τραγουδιστικού κομπογιανιτισμού, με απροσδιόριστη μουσικοστιχουργική αλχημία ξενόγλωσσης σαχλαμάρας" που στελνουμε?

Η αγανακτηση του, αν και κατανοητη, μου φαινεται υπερβολικη.

 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά... υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που διαφωνούν μαζί μας. Πρέπει να το σεβόμαστε, και εγώ και εσύ και ο... Νότης.

Όχι ότι είμαι κατά του σεβασμού, αλλά το να επισημαίνεις ότι κάτι είναι μάλλον προβληματικό δεν είναι απαραίτητα λάθος, ακόμη και αν αποτελεί πρακτική της πλειοψηφίας. Προσωπική άποψη: τα "πολιτιστικά" ζητήματα είναι καλό να αντιμετωπίζονται με αντίστοιχη σοβαρότητα με τα "πολιτικά", καθότι οι επιπτώσεις τους (όπως επισήμανε και ο neeq) είναι εν δυνάμει αντίστοιχα επιβλαβείς: τo ότι η eurovision πήγε χέρι-χέρι με την υπόλοιπη μεταπολιτευτική σαβούρα δεν είναι απαραίτητα τυχαίο.

 

Επίσης, πως είστε σίγουροι ότι δεν τον φωνάζαν Νότη από μικρό ? :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου